Je hebt diequote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee bijdehand, ik hinkte op beide gedachten...... en heb niet nagelezen.
Ik dacht " is hetzelfde been kapot als dat van Koen......"
en dacht, nee het gaat in ieder geval bij Badr om een voet, en heb toen alleen "hetzelfde been" veranderd in "dezelfde voet".
Waarom van die taalnazi-praktijken. Ben geen neerlandicus, maar het verschil tussen 'de' en 'het' weet ik echt wel. Ben geen Marokkaan of Antilliaan hoor, al is daar verder weinig mis mee.
Heb jij dequote:
quote:
quote:
En dan die microfoon....quote:
bronquote:Voet Badr Hari niet gebroken
Badr Hari heeft zijn voet niet gebroken maar de banden ervan 'flink verrekt'.
Dit heeft de kickbokser laten weten aan RTL Boulevard.
Badr moest vrijdagavond tijdens de K-1 World Grand Prix Final al na één gevecht opgeven nadat hij zijn voet zou hebben gebroken. Dit blijkt achteraf toch niet het geval te zijn.
"Ik zit tot aan mijn knie in het gips", verklaart het liefje van Estelle. "Ik moet nu rust houden en over een week terug naar het ziekenhuis. Ik baal als een stekker."
anabolen? Te snel spiermassa aangezet dan het lichaam kan verwerken?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
En nu is die voet weer niet gebroken. Ik wil niet speculeren, maare, waren er grote belangen gemoeid met zijn uitschakeling? Belchinezen?
Dat ie precies verkeerd met zijn wreef trapt lijkt me niet zoveel met training te maken te hebben.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:17 schreef sp3c het volgende:
of gewoon nog niet genoeg bijgetrained om in korte tijd nog zo'n wedstrijd te vechten (winnen)?
Dat 'joch' is in Nederland geboren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:07 schreef Atak het volgende:
Je moet de verblijfsvergunning van dat joch afpakken. Dat soort tuig hoort niet in Nederland.
quote:'Badr Hari kreeg hulp van beveiliging Arena na mishandeling'
Badr Hari zou hulp hebben gekregen van de beveiliging om de Arena ongezien te verlaten. Dit gebeurde nadat hij zakemman Koen Everink had mishandeld tijdens Sensation White.
Dit blijkt uit het politiedossier dat KRO Brandpunt Reporter in handen heeft. In het dossier wordt ook zeer gedetailleerd verteld hoe de ruzie tussen Hari en Everink begon. Toen de zakenman aan Estelle Cruijf vroeg of 'Ruuds geld op was', stond Hari 'te koken' van woede.
Op het moment dat Everink naar het toilet ging, vroeg de bokser aan de bardame of zij de skybox wilde verlaten. Zo zegt zij in haar verklaring. 'Wij kunnen het wel vijf minuten alleen.' Zodra Everink terug is van het toilet, begint Badr Hari hem te slaan. Daarna volgt een chaotische situatie, die zeker een kwartier duurt.
Beveiliger: 'Dit gaan we niet winnen'
De beveiliging wist ongeveer wat er gebeurde, maar greep niet in na het zien van Hari en een medeverdachte.'Dit gaan we niet winnen van die gasten, als het vechten wordt', aldus één van de beveiligers tegen Brandpunt.
Volgens de bokser heeft de security hem via de tribunekant de box uit gedirigeerd. 'Jongens van de beveiliging zeiden tegen me: Badr, ga gewoon via het balkon weg.'
Doordat er vijftien á twintig minuten na de mishandeling steeds mensen in en uit liepen, is het onderzoek eveneens belemmerd. Volgens experts zijn er vele sporen verloren gegaan. Omdat Badr Hari zelf snel verdwenen was, is onder andere zijn kleding niet onderzocht.
KRO Brandpunt Reporter zendt op 26 september op Nederland 2 een uitgebreide reportage onder de titel 'Skybox 223' over deze zaak uit. (AD)
"Hulp van de beveiliging"quote:
Lekker zootje.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:08 schreef THEFXR het volgende:
deel 1:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1366965
Nu ben ik de laatste om een lekkere rant tegen te gaan. Maar deze post raakt kant noch wal. Allereerst is Marokkaan een nationaliteit en geen ras. Verder suggereer je - daar je in dit topic post - dat Badr Hari maatgevend is voor alle Marokkanen. Dat, terwijl hij minstens even veel Nederlander als Marokkaan is. Kortom, utter bullshit.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:08 schreef LogiteX het volgende:
het marokaanse ras is toch wel het ras met het kortste lontje. Verrijking voor de samenleving imo
Ben je sarcastisch?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:08 schreef LogiteX het volgende:
het marokaanse ras is toch wel het ras met het kortste lontje. Verrijking voor de samenleving imo
(Gerenommeerde) Schrijvers staan in de rij om een boek over hem te schrijven.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:43 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nu ben ik de laatste om een lekkere rant tegen te gaan. Maar deze post raakt kant noch wal. Allereerst is Marokkaan een nationaliteit en geen ras. Verder suggereer je - daar je in dit topic post - dat Badr Hari maatgevend is voor alle Marokkanen. Dat, terwijl hij minstens even veel Nederlander als Marokkaan is. Kortom, utter bullshit.
De enigen voor wie hij een voorbeeld is, zijn de straatratjes hier uit de Pijp en de Diamantbuurt, wat buurten in Oost en West, plus voor wat internetheldjes zoals die hier op het forum ook rondhangen. Die zijn toch al verloren.
Ik voel een vrijspraakje vanwege ernstige fouten in het onderzoek aankomen.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:35 schreef Jian het volgende:
De politie heeft de ene gevoelige fout op de andere gestapeld in het onderzoek naar de mishandeling van zakenman Koen Everink door Badr Hari.
http://www.powned.tv/nieu(...)onderzoek_badr.html#
De straatrat zal er toch weer niet mee wegkomen?!
Á la Brilleman? Met betonnen schoenen?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:40 schreef Hathor het volgende:
Karma is a bitch...ik denk niet dat hij rustig oud zal worden en een natuurlijke dood sterft, dat soort types eindigt altijd hetzelfde.
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Á la Brilleman? Met betonnen schoenen?
Dat is inderdaad iets waaraan ik moest denken terwijl ik die post plaatste.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee joh. in stukjes en toen pas in het betonquote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zal je zien dat-ie dáárvoor de bak indraait.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:15 schreef arjan1112 het volgende:
Vandaag begint het proces. Hij wordt aangeklaagd voor 8 geweldsmisdrijven en 1 verkeersdelict
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:12 schreef Ener-G het volgende:
Het staat in ieder geval op video dat ie een portier vol op zijn muil slaat, naar later blijkt met een boksbeugel, klap was zo hard waardoor een deel van zn oogkas in zijn hoofd terecht kwam en zijn oog weg dreigde te zakken
quote:De solopresentatie, zoals ze het zelf noemt, van de jongste rechter gaat door met zware mishandeling van de portier van club Blinq. Hari heeft er 27 dagen voor vastgezeten. 'Ik was erbij, maar deed niks,' vertelde hij. De portier weigerde Hari en z’n vrienden de toegang, vanwege sportkleding. Hari zei: ‘Je weet zeker niet wie ik ben.’ Vervolgens kreeg de portier een klap met een boksbeugel van een ‘kleine pokdalige man’. Zijn oogkas en neus waren gebroken, en operaties waren noodzakelijk. De portier wil niks met politie te maken hebben, maar heeft wel gezegd dat Hari toestemming gaf om de klap uit te delen. Getuigen wijzen niet direct naar Badr, maar hij was wel betrokken bij de mishandeling. Hari heeft een schadevergoeding betaald.
Ik mag toch hopen van niet.. iemand die zo agressief en gewelddadig is moet gewoon een tijdje brommen..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:34 schreef Ener-G het volgende:
Ah. Het zal toch niet dat ie overal mee weg gaat komen..
voorarrest tochquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet.. iemand die zo agressief en gewelddadig is moet gewoon een tijdje brommen..
Ficq probeert in ieder geval de boel zolang mogelijk te rekken..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:53 schreef Mylene het volgende:
Was het niet zo dat de rechtbank Badr vrij heeft gelaten omdat de mogelijke straf niet hoger zou uitvallen dat het aantal dagen dat hij in voorarrest heeft gezeten?
Want? Omdat ie kaal en lelijk is ofzo?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:24 schreef Samson het volgende:
Ik weet dat het nergens op gebaseerd is, maar als ik die Everink zie krijg ik altijd een unheimisch gevoel. Die is volgens mij toch ook niet echt zuiver op de graat.
Lekkere familie zeg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:27 schreef stoeltafel het volgende:
Omdat? Aardig succesvol met eerlijk geld verdienen, tenminste zo lijkt het. Ben benieuwd naar de strafeis. Broer van badr opgepakt voor meineed.
Ik zeg toch dat het nergens op gebaseerd is, ik vind het gewoon een creep, dat zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:12 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Want? Omdat ie kaal en lelijk is ofzo?
ik vind dat hij echt zo'n corpsballen kop heeft, je zou er zo op gaan rammen,johquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het nergens op gebaseerd is, ik vind het gewoon een creep, dat zal het wel zijn.
Dat dus....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Vroeg die idioot dat? Triest figuur dan.
daarom ging Badr rammenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Vroeg die idioot dat? Triest figuur dan.
Hij heeft zich nu eenmaal in te houden, ik ban van mening ben dat topsporters een voorbeeldfunctie hebben. Zeker in die sport!quote:
nee hoor, hij is het slechte voorbeeld, wel met de meeste aanhangquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij heeft zich nu eenmaal in te houden, ik ban van mening ben dat topsporters een voorbeeldfunctie hebben. Zeker in die sport!
Los van het feit dat iemand er dan niet op moet gaan rammen is zoiets natuurlijk een kutopmerking. Beetje zielig figuur ben je dan wel als je het van zulke opmerkingen moet hebben.quote:
Oh, dit zijn de standaardopmerkingen van Everink? Die hij dagelijks maakt?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef Samson het volgende:
[..]
Los van het feit dat iemand er dan niet op moet gaan rammen is zoiets natuurlijk een kutopmerking. Beetje zielig figuur ben je dan wel als je het van zulke opmerkingen moet hebben.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, dit zijn de standaardopmerkingen van Everink? Die hij dagelijks maakt?
Fijn dat we dat weten nu.
Dat niet alleen, de bron dat hij dat gezegd zou hebben is Estelle, dus ja, dan moet het wel waar zijn, die spreekt immers altijd de waarheid.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, dit zijn de standaardopmerkingen van Everink? Die hij dagelijks maakt?
Fijn dat we dat weten nu.
totaal fout dat hij in elkaar werd geslagen maar hij zal toch echt niet gezegd hebben dat haar haar zo leuk zat of zo.....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen, de bron dat hij dat gezegd zou hebben is Estelle, dus ja, dan moet het wel waar zijn, die spreekt immers altijd de waarheid.
Sterker nog; terwijl Koen in puin werd getrapt stond Estelle op het balkon, terwijl Badr heur blonde lokken streelde... Volgens Estelle.
En dus moet dat over het geld van Ruud waar zijn?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:09 schreef Samson het volgende:
[..]
totaal fout dat hij in elkaar werd geslagen maar hij zal toch echt niet gezegd hebben dat haar haar zo leuk zat of zo.....
Wat een nonsens. Het kan van alles geweest zijn, en het is zeker niet ondenkbaar dat de opmerking verkeerd werd verstaan, verkeerd werd begrepen etc.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:09 schreef Samson het volgende:
[..]
totaal fout dat hij in elkaar werd geslagen maar hij zal toch echt niet gezegd hebben dat haar haar zo leuk zat of zo.....
Ik ben hier niet degene die het gedrag van de dader zit te vergoelijken omdat het slachtoffer volgens de dader een bepaalde opmerking gemaakt zou hebben terwijl het slachtoffer dat ontkent.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:15 schreef Samson het volgende:
Ik ga met Leandra geen discussies meer aan, als ik zwart zegt zegt zij bij voorbaat al wit.....
Van die gastjes die zelfs Marokko niet meer wilt...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee hoor, hij is het slechte voorbeeld, wel met de meeste aanhang
dat boeit badr wat, hij gaat iig niet zomaar zonder reden op iemand rammen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:12 schreef Leandra het volgende:
Dat Steenbakkers een oogje op Saskia zou hebben en Koen daar met Saskia gezoend zou hebben kan geen reden zijn?
Ja-knikkers waar hij zich mee omringde, toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee hoor, hij is het slechte voorbeeld, wel met de meeste aanhang
Ik zit helemaal geen gedrag van de dader te vergoelijken. Waar zie jij dat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben hier niet degene die het gedrag van de dader zit te vergoelijken omdat het slachtoffer volgens de dader een bepaalde opmerking gemaakt zou hebben terwijl het slachtoffer dat ontkent.
Maar ik ben het niet met je oneens omdat het jouw mening is, maar gewoon omdat ik een andere mening heb, en mijn standpunt is niet afhankelijk van het jouwe, de gedachte alleen al dat ik het niet met je eens zou zijn omdat het jouw standpunt is, is absurd.
http://www.parool.nl/paro(...)roep-aan-media.dhtml?quote:Advocate Badr Hari doet oproep aan media
16-10-13 13:33 uur - Bron: ANP
’Publiceren uit strafdossier schaadt zijn privacy zeer’
Badr Hari met zijn advocate Benedicte Ficq © anp
De advocate van kickbokser Badr Hari, Bénédicte Ficq, heeft woensdag een oproep gedaan aan de media om niet (meer) uit het strafdossier te publiceren. Steeds meer media blijken over de stukken te beschikken.
Enkele weken geleden wijdde tv-programma Brandpunt Reporter een uitzending aan de strafzaak rond Hari, waarbij bleek dat de tv-makers het complete dossier in hun bezit hadden. Het Openbaar Ministerie (OM) heeft na die uitzending de rijksrecherche opdracht gegeven te onderzoeken of de stukken zijn gelekt door politie of OM.
Privacy
Ficq vraagt journalisten niet meer te publiceren op basis van het dossier zolang de zaak onder de rechter is. 'Er zitten ook stukken bij die niet aan de zaak zijn gerelateerd. Die bevatten uitsluitend informatie over de persoonlijke levenssfeer van mijn cliënt, zijn vriendin Estelle, haar kinderen en zijn familie. Het publiceren van deze informatie kan geen enkel maatschappelijk doel dienen en schaadt zijn privacy zeer.'
De advocate vindt eigenlijk dat het OM de oproep had moeten doen. Dat justitie passief blijft, stoort haar. Een woordvoerder van het OM zegt dat zo'n oproep 'vermoedelijk aan dovemansoren is gericht' en dus geen zin heeft. 'Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid. Natuurlijk willen wij niet dat er uit gepubliceerd wordt.'
Balen
Het OM heeft de rijksrecherche gemeld dat niet alleen Brandpunt Reporter dossierstukken heeft, maar ook andere media. 'Het lijkt wijdverspreid te zijn', aldus de woordvoerder. 'Wij balen er stevig van dat het hele dossier op straat ligt.'
Het proces tegen Hari is vorige week verdaagd en zal worden hervat als het onderzoek van de rijksrecherche is afgerond. De rechtbank heeft de feiten uit het dossier inmiddels met Hari doorgenomen. Justitie verdenkt de vechtsporter van een reeks geweldsdelicten, waaronder een poging tot doodslag tijdens dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA, in juli vorig jaar.
Je bent aardig bezig met blaming the victim.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik zit helemaal geen gedrag van de dader te vergoelijken. Waar zie jij dat?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef Samson het volgende:
[..]
Los van het feit dat iemand er dan niet op moet gaan rammen is zoiets natuurlijk een kutopmerking. Beetje zielig figuur ben je dan wel als je het van zulke opmerkingen moet hebben.
Het slachtoffer ontkent trouwens dat hij zoiets tegen Estelle gezegd zou hebben, maar je gelooft liever de dader die het als excuus aanvoert?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:09 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dat geloof ik eerder, ik vertrouw hem gewoon niet. Noem het gut feelingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent aardig bezig met blaming the victim.
[..]
[..]
Het slachtoffer ontkent trouwens dat hij zoiets tegen Estelle gezegd zou hebben, maar je gelooft liever de dader die het als excuus aanvoert?
bronquote:Badr Hari strooit met geld
In afwachting van de hervatting van zijn strafproces voor onder meer de mishandeling van Koen Everink in de ArenA, besloot Badr Hari zijn zinnen te verzetten bij de autodealer. De omstreden kickbokser kocht daar een gloednieuwe Lamborghini, die hij cadeau deed aan zijn moeder.
Dat schrijft de vechtmachine op Twitter. ,,Ik had mijn moeder een auto beloofd als ik wat ouder en rijker zou zijn. Dus bij dezen, mam. Veel plezier ermee!"
De rechtszaak tegen Hari wordt waarschijnlijk op 22 en 23 januari hervat. Het Openbaar Ministerie heeft alvast bij de rechtbank in Amsterdam de data gereserveerd om het proces na 3 maanden vertraging voor te kunnen zetten. Enkele weken geleden wijdde het KRO-programma Brandpunt Reporter een uitzending aan de strafzaak rond Hari, waarbij bleek dat de tv-makers het complete dossier in hun bezit hadden. Ook Panorama citeerde kort daarna uit het strafdossier. Het Openbaar Ministerie (OM) gaf de rijksrecherche opdracht te onderzoeken of de stukken zijn gelekt door politie of OM.
Terwijl Hari dus met geld strooit, maakte Koen Everink afgelopen week in De Telegraaf bekend dat hij opnieuw moet worden geopereerd aan zijn enkel, waaraan hij ernstig gewond raakte tijdens Sensation in de ArenA. ,,Het is om moedeloos van te worden. Ik hoop dat dankzij de nieuwe operatie de voortdurende, helse pijnen in mijn enkelgewricht en onderbeen wat afnemen", zo zei hij.
Badr Hari ontkent nog altijd dat hij Everink zwaar lichamelijk letsel toebracht. Volgens Badr gaf hij slechts een corrigerende tik met de buitenkant van zijn hand.
wie is die juffrouw met die witte doek achter het stuur?? Is dat zijn Moeder ??quote:
Zijn tweede vriendin (de au pair) volgens dat artikelquote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wie is die juffrouw met die witte doek achter het stuur?? Is dat zijn Moeder ??
nou die zal niet zo fel zijn in bed als Estelle als ik het zo ziequote:Op zondag 3 november 2013 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zijn tweede vriendin (de au pair) volgens dat artikel
Tuurlijk is het zijn moeder. Overduidelijk.quote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef michaelmoore het volgende:
nou die zal niet zo fel zijn in bed als Estelle als ik het zo zie
nou die was er snel bij danquote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk is het zijn moeder. Overduidelijk.
http://www.telegraaf.nl/p(...)met_Badr_Hari__.htmlquote:Op woensdag 13 november 2013 10:21 schreef Cynix ® het volgende:
Kom je nu met oud nieuws van 13 augustus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |