abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 maart 2013 @ 18:13:00 #102
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124172485
quote:
9s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:09 schreef Copycat het volgende:
Excusses!
Je hebt die :) waarschijnlijk gezien! _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator / Miss SHO zondag 17 maart 2013 @ 18:13:32 #103
22592 crew  Ole
pi_124172501
De voet van Koen lag wel erger in puin hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 17 maart 2013 @ 18:14:09 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124172526
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:12 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee bijdehand, ik hinkte op beide gedachten...... en heb niet nagelezen.
Ik dacht " is hetzelfde been kapot als dat van Koen......"
en dacht, nee het gaat in ieder geval bij Badr om een voet, en heb toen alleen "hetzelfde been" veranderd in "dezelfde voet".
Waarom van die taalnazi-praktijken. Ben geen neerlandicus, maar het verschil tussen 'de' en 'het' weet ik echt wel. Ben geen Marokkaan of Antilliaan hoor, al is daar verder weinig mis mee.
:') :D
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 17 maart 2013 @ 18:15:36 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124172597
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:14 schreef Lienekien het volgende:

Heb jij de :) niet gezien?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 maart 2013 @ 18:18:12 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124172697
quote:
18s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb jij de :) niet gezien?
Wat wil die zeggen? Of vragen?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 17 maart 2013 @ 18:21:47 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124172837
quote:
5s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:18 schreef Lienekien het volgende:

Wat wil die zeggen? Of vragen?
:@
Ik hoopte dat jij dat wist. Zodat ik er ook zo _O- om kon lachen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 maart 2013 @ 18:26:04 #108
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124172986
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

w/
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 17 maart 2013 @ 19:45:41 #109
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_124175960
Pff, nu weer ontopic hoor: over die voetje van Badr dus!
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_124180743
pi_124182580
quote:
En dan die microfoon.... :D ik moest even aan Koos Alberts denken _O-

Ihiiiiiik fuuurscheurde juh fohotooo :')
  maandag 18 maart 2013 @ 05:40:26 #112
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_124194127
Die foto is eigenlijk wel heel ironisch.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_124194194
quote:
They see me rollin'....
  maandag 18 maart 2013 @ 06:31:25 #114
16715 Mylene
*schatje*
pi_124194290

Estelle: Opgelucht en trots

Nederland leek in de ban van de ring! Meer dan 600.000 mensen keken vrijdagavond naar de rentree van Badr Hari in de spotlights van de prestigieuze K-1. Live aanwezig en aan de ring: natuurlijk Estelle Cruijf! Met haar handen voor haar gezicht of juist uitzinnig juichend volgde zij de bikkelharde en gewonnen strijd… met pijnlijke anticlimax!
Badr Hari had gisteren bij de douane op Schiphol weliswaar geen kampioensbelt of een prijzenpot van 800.000 dollar aan te geven, maar diende zich in zijn rolstoel met vriendin Estelle Cruijff wel door een haag van fotografen en camerateams heen te werken. Net als vrijdagavond met de tvuitzending van het K1-toernooi in Zagreb was er op de luchthaven volop belangstelling voor de ‘Bad Boy’ van het kickboksen, die dit weekend – eindelijk weer door zijn sport – in brede kring de aandacht trok.
Ondersteund door twee krukken zette Badr ‘voet’ op Nederlandse bodem. Een karretje en een rolstoel brachten hem naar een gereedstaande auto.
Vijftig euro moest Badr in Zagreb betalen voor de krukken die hem voorlopig nog wel even zullen herinneren aan zijn rentree in de ring. Want ondanks een overtuigend gewonnen wedstrijd, tegen de Rus Zabit Semedov, haalde Hari de volgende ronde van het prestigieuze evenement niet.
En dat had niemand daar zien aankomen!
Vandaag zal in een Amsterdams ziekenhuis uit een scan moeten blijken hoe groot de schade is en wat vrijdagavond nu precies zorgde voor de anticlimax bij de 17.000 aanwezigen, de 625.000 kijkers alleen al in Nederland en niet op de laatste plaats bij Badr zelf. Eerste diagnose van de ringarts; een of twee gebroken middenvoetsbeentjes.
Vrijlating
Uitgesproken zelfverzekerd was Badr Hari (28) aan het Kroatische avontuur begonnen. Zes weken na zijn vrijlating voelde hij zich fit genoeg om de handschoenen weer op te pakken. Met op zijn broekje de namen van Estelle, die van haar kinderen Joëlle en Maxim en die van zijn eigen babydochter Amber May verscheen hij in de volgepakte Zagreb Arena in de spotlights.
Ringside gezeten met haar zoon en dochter, en moeder Jadranka, volgde Estelle gespannen en geconcentreerd de verrichtingen van haar Badr. In het vuur van de strijd reageerde zij steeds met heel haar lichaam op de telkens weer uit de ring opklinkende doffe en rake klappen. Soms met de handen voor haar gezicht, dan weer uitzinnig juichend, volgde zij de strijd die door Badr met een unanieme puntenzege werd beslecht.
Monter stapte hij uit de ring en liep recht op Estelle af. Nog nadampend kuste hij haar onder luid gejuich van het publiek, dat uit de media had vernomen dat de vriendin van de torenhoge favoriet half-Kroatisch is en zelfs de taal spreekt.
Het was ook Estelle die later, als eerste via haar mobieltje, hoorde dat er in de kleedkamer van haar geliefde iets ernstigs mis was en dat er van de volgende twee gevechten niets meer zou komen… Na daar op een tv-scherm wat andere partijen te hebben gezien wilde Badr opstaan om zich te gaan opwarmen voor de volgende ontmoeting. Maar toen bleek dat hij niet eens meer kon staan.Tot dat moment had hij daar, vol adrenaline, niets van gemerkt.
Badr: „Mijn eerste reactie was dat ik toch gewoon door wilde, maar hóe wist ik ook niet. Balen. Ik weet zéker dat ik het toernooi op mijn naam had geschreven, ik kwam steeds beter in mijn ritme.”
Estelles moeder vond het stiekem misschien niet zo heel erg dat de strijd voortijdig moest worden gestaakt, al zegt ze dat niet hardop: „Ik heb het nu een keer gezien en dat was geweldig. Maar ik kan er toch moeilijk naar kijken. Ik ga echt nooit meer mee!”
Estelle was na afloop „opgelucht en trots”. Opgelucht omdat altijd het gevaar van een ernstiger blessure bestaat. En trots omdat Badr zo snel na zijn vrijlating weer aan de slag ging, hoewel velen openlijk twijfelden aan zijn fitheid en kracht, nadat hij in de cel zoveel kilo’s was kwijtgeraakt.
In Weekblad Privé zegt Badr daarover deze week: „De rechter gaf me de kans mijn carrière weer op te pakken. Die moet ik benutten, omdat ik dankbaar ben dat ik hem heb gekregen. Ik heb dagenlang, wekenlang, echt alleen maar getraind.”
Strafzaak
Van zijn blessure zal afhangen wanneer Badr opnieuw de ring in kan; de bedoeling was nog één wedstrijd dit voorjaar. De inhoudelijke behandeling van de strafzaak zal volgens justitie pas na de zomer, waarschijnlijk zelfs pas tegen de herfst, plaatsvinden. Die staat zijn sportieve ambities voorlopig dus niet in de weg.

bron

De man van Evert zie ik ook schreeuwen, helemaal links.
pi_124201639
50 euro is niet duur voor krukken :P
  maandag 18 maart 2013 @ 18:25:45 #116
16715 Mylene
*schatje*
pi_124215550
quote:
Voet Badr Hari niet gebroken

Badr Hari heeft zijn voet niet gebroken maar de banden ervan 'flink verrekt'.

Dit heeft de kickbokser laten weten aan RTL Boulevard.

Badr moest vrijdagavond tijdens de K-1 World Grand Prix Final al na één gevecht opgeven nadat hij zijn voet zou hebben gebroken. Dit blijkt achteraf toch niet het geval te zijn.

"Ik zit tot aan mijn knie in het gips", verklaart het liefje van Estelle. "Ik moet nu rust houden en over een week terug naar het ziekenhuis. Ik baal als een stekker."
bron

Sukkel is het ook met z'n tot tot aan m'n knie in het gips.
pi_124217354
En nu is die voet weer niet gebroken. Ik wil niet speculeren, maare, waren er grote belangen gemoeid met zijn uitschakeling? Belchinezen? :')
  Moderator maandag 18 maart 2013 @ 19:17:39 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124217523
of gewoon nog niet genoeg bijgetrained om in korte tijd nog zo'n wedstrijd te vechten (winnen)?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124218436
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
En nu is die voet weer niet gebroken. Ik wil niet speculeren, maare, waren er grote belangen gemoeid met zijn uitschakeling? Belchinezen? :')
anabolen? Te snel spiermassa aangezet dan het lichaam kan verwerken?
  woensdag 20 maart 2013 @ 00:22:13 #120
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124278332
26 mei, gaat ie weer knokken :D
pi_124280817
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:17 schreef sp3c het volgende:
of gewoon nog niet genoeg bijgetrained om in korte tijd nog zo'n wedstrijd te vechten (winnen)?
Dat ie precies verkeerd met zijn wreef trapt lijkt me niet zoveel met training te maken te hebben.

Viel me wel op dat hij moeite had met zijn tegenstander terwijl hij er normaal overheen walst.
pi_124322383
Bij een gebrek aan trainen neemt de botdichtheid toch gewoon af? Dat zou de kans op een breuk vergroten.
pi_124362278
Over niets gesproken. Badr Hari. Ook helemaal niets. Vorige week moest hij dus een vechtpartij doen in een toernooi, tegen zo’n klerenkast van Oostblok-makelij. Na de wedstrijd gaf Hari aan dat hij niet aan de volgende ronde kon meedoen. Want hij had zijn voet gebroken. Thuis bleek dat dat niet het geval was. Wel zielig in een rolstoel zitten, maar dan uiteindelijk moeten toegeven dat je voet helemaal niet gebroken was. Dan ben je pas een loser. Wel samen met een stel vrienden zo nu en dan iemand in mekaar trappen, maar na een rondje prijsvechten afhaken met een zogenaamd gebroken voet. Dan ben je een stakker. Een beklagenswaardige stumper. Een mietje. Badr Hari is een mietje. Heerlijk! Ik zou zeggen, geef hem een aspirientje en schop hem z’n rolstoel uit.
_O_ http://frontpage.fok.nl/c(...)i-blijkt-mietje.html _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_124362413
Je moet de verblijfsvergunning van dat joch afpakken. Dat soort tuig hoort niet in Nederland.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 07:21:03 #125
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_124363488
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 01:07 schreef Atak het volgende:
Je moet de verblijfsvergunning van dat joch afpakken. Dat soort tuig hoort niet in Nederland.
Dat 'joch' is in Nederland geboren.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  Moderator maandag 23 september 2013 @ 19:15:50 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131488255
quote:
'Badr Hari kreeg hulp van beveiliging Arena na mishandeling'

Badr Hari zou hulp hebben gekregen van de beveiliging om de Arena ongezien te verlaten. Dit gebeurde nadat hij zakemman Koen Everink had mishandeld tijdens Sensation White.
Dit blijkt uit het politiedossier dat KRO Brandpunt Reporter in handen heeft. In het dossier wordt ook zeer gedetailleerd verteld hoe de ruzie tussen Hari en Everink begon. Toen de zakenman aan Estelle Cruijf vroeg of 'Ruuds geld op was', stond Hari 'te koken' van woede.

Op het moment dat Everink naar het toilet ging, vroeg de bokser aan de bardame of zij de skybox wilde verlaten. Zo zegt zij in haar verklaring. 'Wij kunnen het wel vijf minuten alleen.' Zodra Everink terug is van het toilet, begint Badr Hari hem te slaan. Daarna volgt een chaotische situatie, die zeker een kwartier duurt.

Beveiliger: 'Dit gaan we niet winnen'
De beveiliging wist ongeveer wat er gebeurde, maar greep niet in na het zien van Hari en een medeverdachte.'Dit gaan we niet winnen van die gasten, als het vechten wordt', aldus één van de beveiligers tegen Brandpunt.

Volgens de bokser heeft de security hem via de tribunekant de box uit gedirigeerd. 'Jongens van de beveiliging zeiden tegen me: Badr, ga gewoon via het balkon weg.'

Doordat er vijftien á twintig minuten na de mishandeling steeds mensen in en uit liepen, is het onderzoek eveneens belemmerd. Volgens experts zijn er vele sporen verloren gegaan. Omdat Badr Hari zelf snel verdwenen was, is onder andere zijn kleding niet onderzocht.

KRO Brandpunt Reporter zendt op 26 september op Nederland 2 een uitgebreide reportage onder de titel 'Skybox 223' over deze zaak uit. (AD)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 23 september 2013 @ 19:25:01 #127
241662 Jian
Well, well, well
pi_131488584
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 19:15 schreef Gert het volgende:

[..]

"Hulp van de beveiliging" :')

"Dit gaan we niet winnen van die gasten, als het vechten wordt', aldus één van de beveiligers tegen Brandpunt"

Ja, die gasten zijn ongewapend en willen ook gewoon 's avonds weer naar huis. Ze wisten toch wie het was, laat de politie hem maar lekker aanhouden, die zijn beter uitgerust daarvoor.

Sensatiepers :{w
pi_131488627
Succes Badr!
pi_131488802
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:26 schreef PSV1990- het volgende:
Succes Badr!
Waarmee?
pi_131488824
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waarmee?
Met traningen etc om weer in topvorm te komen..
  maandag 23 september 2013 @ 19:32:37 #131
241662 Jian
Well, well, well
pi_131488876
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waarmee?
Met zich misdragen in de ring ........ en daarbuiten :')
pi_131496721
En nog war roids spuiten die hij voor vrienden bewaard :')
pi_131575094
Badr Hari bedreigde BN'ers vanuit cel

Badr Hari heeft een aantal mensen bedreigd in de tijd dat hij in de cel heeft gezeten.

In telefoongesprekken met zijn vriendin Estelle Cruijff moeten onder anderen Leco van Zadelhoff, Albert Verlinde en John van den Heuvel het ontgelden.
In het laatste deel van de tweedelige Brandpunt Reporter-special over Badr Hari komen de bedreigingen aan bod. De politie tapte de telefoontjes van de kickbokser af terwijl hij in de gevangenis zat.
Uit de politierapporten blijkt dat Hari de stylist van Cruijff heeft bedreigd. Van Zadelhoff zou tegen Cruijff hebben gezegd dat ze beter naar een plastisch chirurg kon gaan, in plaats van een stylist. Toen Cruijff dit aan Hari vertelde, ontplofte hij. ''Leco moet oppassen met die opmerkingen, anders eindigt hij op de intensive care'', zei Hari toen.

Kwaad daglicht
Ook John van den Heuvel en Albert Verlinde zijn bedreigd, omdat ze Hari in een kwaad daglicht zouden hebben gezet. ''Ik heb gewoon mijn werk gedaan, waardoor het beeld over hem ging kantelen en dan begrijp ik dat je boos wordt. Maar als je directe bedreigingen uit, dan sla je door'', zegt Van den Heuvel hierover in RTL Boulevard.
Van den Heuvel wist ook te onthullen dat Koen Everink in de rechtszaak tegen Hari zowel als slachtoffer als getuige zal optreden. De miljonair mag zijn verhaal doen en zal ook ondervraagd worden.
Everinks advocaat wist tot slot te vertellen dat Everink 'forse vooruitgang met de revalidatie boekt'. Toch moet hij binnenkort opnieuw met dit proces beginnen, omdat hij weer geopereerd moet worden.
http://www.nu.nl/achterkl(...)ners-vanuit-cel.html

Morgenavond KRO's Brandpunt kijken dus
pi_131577552
quote:
Lekker zootje.
Volgende keer meer.
I´m back.
pi_131578074
het marokaanse ras is toch wel het ras met het kortste lontje. Verrijking voor de samenleving imo :')
pi_131578685
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:08 schreef LogiteX het volgende:
het marokaanse ras is toch wel het ras met het kortste lontje. Verrijking voor de samenleving imo :')
Nu ben ik de laatste om een lekkere rant tegen te gaan. Maar deze post raakt kant noch wal. Allereerst is Marokkaan een nationaliteit en geen ras. Verder suggereer je - daar je in dit topic post - dat Badr Hari maatgevend is voor alle Marokkanen. Dat, terwijl hij minstens even veel Nederlander als Marokkaan is. Kortom, utter bullshit.

De enigen voor wie hij een voorbeeld is, zijn de straatratjes hier uit de Pijp en de Diamantbuurt, wat buurten in Oost en West, plus voor wat internetheldjes zoals die hier op het forum ook rondhangen. Die zijn toch al verloren.
  donderdag 26 september 2013 @ 09:48:56 #138
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_131578809
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:08 schreef LogiteX het volgende:
Ben je sarcastisch? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 26 september 2013 @ 13:43:03 #139
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131584618
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:43 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Nu ben ik de laatste om een lekkere rant tegen te gaan. Maar deze post raakt kant noch wal. Allereerst is Marokkaan een nationaliteit en geen ras. Verder suggereer je - daar je in dit topic post - dat Badr Hari maatgevend is voor alle Marokkanen. Dat, terwijl hij minstens even veel Nederlander als Marokkaan is. Kortom, utter bullshit.

De enigen voor wie hij een voorbeeld is, zijn de straatratjes hier uit de Pijp en de Diamantbuurt, wat buurten in Oost en West, plus voor wat internetheldjes zoals die hier op het forum ook rondhangen. Die zijn toch al verloren.
(Gerenommeerde) Schrijvers staan in de rij om een boek over hem te schrijven.
Volgens Benali geniet hij bekendheid onder een miljard! mensen en hij heeft miljoenen fans over de hele wereld :)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_131584649
Dat maakt hem nog geen held :)
  donderdag 26 september 2013 @ 13:44:42 #141
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131584667
Dat zeg je ook niet, jij noemt mij de held 8-)
pi_131584710
ik bedoelde voorbeeld, excuus :+
  donderdag 26 september 2013 @ 14:35:29 #143
241662 Jian
Well, well, well
pi_131586159
De politie heeft de ene gevoelige fout op de andere gestapeld in het onderzoek naar de mishandeling van zakenman Koen Everink door Badr Hari.

http://www.powned.tv/nieu(...)onderzoek_badr.html#

De straatrat zal er toch weer niet mee wegkomen?!
pi_131587477
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:35 schreef Jian het volgende:
De politie heeft de ene gevoelige fout op de andere gestapeld in het onderzoek naar de mishandeling van zakenman Koen Everink door Badr Hari.

http://www.powned.tv/nieu(...)onderzoek_badr.html#

De straatrat zal er toch weer niet mee wegkomen?!
Ik voel een vrijspraakje vanwege ernstige fouten in het onderzoek aankomen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_131588265
Karma is a bitch...ik denk niet dat hij rustig oud zal worden en een natuurlijke dood sterft, dat soort types eindigt altijd hetzelfde.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  † In Memoriam † donderdag 26 september 2013 @ 17:40:37 #146
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_131591705
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:40 schreef Hathor het volgende:
Karma is a bitch...ik denk niet dat hij rustig oud zal worden en een natuurlijke dood sterft, dat soort types eindigt altijd hetzelfde.
Á la Brilleman? Met betonnen schoenen? (8>
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_131593411
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

quote:

[..]

Dat is inderdaad iets waaraan ik moest denken terwijl ik die post plaatste.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_131598745
Brandpunt op 2 nu.
pi_131600130
Beveiliging en politie behoorlijk gefaald.
pi_131600201
quote:

[..]

Nee joh. in stukjes en toen pas in het beton :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132031571
Vandaag begint het proces. Hij word aangeklaagd voor 8 geweldsmisdrijven en 1 verkeersdelict
pi_132035450
quote:
Op donderdag 10 oktober 2013 10:15 schreef arjan1112 het volgende:
Vandaag begint het proces. Hij wordt aangeklaagd voor 8 geweldsmisdrijven en 1 verkeersdelict
Zal je zien dat-ie dáárvoor de bak indraait. :D
Net als Al Capone; die hebben ze uiteindelijk alleen kunnen veroordelen wegens belastingfraude.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2013 14:52:57 ]
pi_132038112
Het staat in ieder geval op video dat ie een portier vol op zijn muil slaat, naar later blijkt met een boksbeugel, klap was zo hard waardoor een deel van zn oogkas in zijn hoofd terecht kwam en zijn oog weg dreigde te zakken :r
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:30:32 #154
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132038582
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:12 schreef Ener-G het volgende:
Het staat in ieder geval op video dat ie een portier vol op zijn muil slaat, naar later blijkt met een boksbeugel, klap was zo hard waardoor een deel van zn oogkas in zijn hoofd terecht kwam en zijn oog weg dreigde te zakken :r
quote:
De solopresentatie, zoals ze het zelf noemt, van de jongste rechter gaat door met zware mishandeling van de portier van club Blinq. Hari heeft er 27 dagen voor vastgezeten. 'Ik was erbij, maar deed niks,' vertelde hij. De portier weigerde Hari en z’n vrienden de toegang, vanwege sportkleding. Hari zei: ‘Je weet zeker niet wie ik ben.’ Vervolgens kreeg de portier een klap met een boksbeugel van een ‘kleine pokdalige man’. Zijn oogkas en neus waren gebroken, en operaties waren noodzakelijk. De portier wil niks met politie te maken hebben, maar heeft wel gezegd dat Hari toestemming gaf om de klap uit te delen. Getuigen wijzen niet direct naar Badr, maar hij was wel betrokken bij de mishandeling. Hari heeft een schadevergoeding betaald.
pi_132038719
Ah. Het zal toch niet dat ie overal mee weg gaat komen..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_132063619
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:34 schreef Ener-G het volgende:
Ah. Het zal toch niet dat ie overal mee weg gaat komen..
Ik mag toch hopen van niet.. iemand die zo agressief en gewelddadig is moet gewoon een tijdje brommen..
pi_132065232
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen van niet.. iemand die zo agressief en gewelddadig is moet gewoon een tijdje brommen..
voorarrest toch
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_132065327
Was het niet zo dat de rechtbank Badr vrij heeft gelaten omdat de mogelijke straf niet hoger zou uitvallen dat het aantal dagen dat hij in voorarrest heeft gezeten?
pi_132066161
Wel een boef met kledingsmaak.

pi_132067590
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:53 schreef Mylene het volgende:
Was het niet zo dat de rechtbank Badr vrij heeft gelaten omdat de mogelijke straf niet hoger zou uitvallen dat het aantal dagen dat hij in voorarrest heeft gezeten?
Ficq probeert in ieder geval de boel zolang mogelijk te rekken..
pi_132097263
We zullen het allemaal wel zien.
Wat een mediacircus allemaal zeg!
Maar er zijn best wel wat bewijsstukken verdwenen en fouten gemaakt. Ik heb net ff die uitzending gekeken van reporter op uitzending gemist. Want ik heb het niet zo goed gevolgd allemaal en er zijn flink wat fouten gemaakt. Niet dat ik daarmee gelijk zeg dat Badr onschuldig is, maar ja als er bewijs weg is...en getuigen niks willen/kunnen zeggen..
Interessante zaak.. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen.
pi_132097702
Ik weet dat het nergens op gebaseerd is, maar als ik die Everink zie krijg ik altijd een unheimisch gevoel. Die is volgens mij toch ook niet echt zuiver op de graat.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_132100472
Omdat? Aardig succesvol met eerlijk geld verdienen, tenminste zo lijkt het. Ben benieuwd naar de strafeis. Broer van badr opgepakt voor meineed.
pi_132102756
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:24 schreef Samson het volgende:
Ik weet dat het nergens op gebaseerd is, maar als ik die Everink zie krijg ik altijd een unheimisch gevoel. Die is volgens mij toch ook niet echt zuiver op de graat.
Want? Omdat ie kaal en lelijk is ofzo?
pi_132102913
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 15:27 schreef stoeltafel het volgende:
Omdat? Aardig succesvol met eerlijk geld verdienen, tenminste zo lijkt het. Ben benieuwd naar de strafeis. Broer van badr opgepakt voor meineed.
Lekkere familie zeg. :')
pi_132106963
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 17:12 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Want? Omdat ie kaal en lelijk is ofzo?
Ik zeg toch dat het nergens op gebaseerd is, ik vind het gewoon een creep, dat zal het wel zijn.
pi_132107420
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:26 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat het nergens op gebaseerd is, ik vind het gewoon een creep, dat zal het wel zijn.
ik vind dat hij echt zo'n corpsballen kop heeft, je zou er zo op gaan rammen,joh
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:51:10 #168
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_132107593

Wat een kneus.
pi_132107895
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:51 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een kneus.
en, was het geld van "ruud" op??
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:05:44 #170
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_132107966
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Vroeg die idioot dat? Triest figuur dan.
pi_132108150
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat dus....
pi_132108180
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef betyar het volgende:

[..]

daarom ging Badr rammen
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:14:45 #173
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_132108210
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

daarom ging Badr rammen
Hij heeft zich nu eenmaal in te houden, ik ban van mening ben dat topsporters een voorbeeldfunctie hebben. Zeker in die sport!
pi_132108336
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:14 schreef betyar het volgende:

[..]

Hij heeft zich nu eenmaal in te houden, ik ban van mening ben dat topsporters een voorbeeldfunctie hebben. Zeker in die sport!
nee hoor, hij is het slechte voorbeeld, wel met de meeste aanhang
pi_132109103
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dapper doch ondoordacht.
Conscience do cost.
pi_132110616
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Dapper doch ondoordacht.
Los van het feit dat iemand er dan niet op moet gaan rammen is zoiets natuurlijk een kutopmerking. Beetje zielig figuur ben je dan wel als je het van zulke opmerkingen moet hebben.
pi_132110969
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef Samson het volgende:

[..]

Los van het feit dat iemand er dan niet op moet gaan rammen is zoiets natuurlijk een kutopmerking. Beetje zielig figuur ben je dan wel als je het van zulke opmerkingen moet hebben.
Oh, dit zijn de standaardopmerkingen van Everink? Die hij dagelijks maakt?
Fijn dat we dat weten nu.
pi_132111044
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Graag gedaan :)
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:07:56 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132111106
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat niet alleen, de bron dat hij dat gezegd zou hebben is Estelle, dus ja, dan moet het wel waar zijn, die spreekt immers altijd de waarheid.

Sterker nog; terwijl Koen in puin werd getrapt stond Estelle op het balkon, terwijl Badr heur blonde lokken streelde... Volgens Estelle.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132111155
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat niet alleen, de bron dat hij dat gezegd zou hebben is Estelle, dus ja, dan moet het wel waar zijn, die spreekt immers altijd de waarheid.

Sterker nog; terwijl Koen in puin werd getrapt stond Estelle op het balkon, terwijl Badr heur blonde lokken streelde... Volgens Estelle.
totaal fout dat hij in elkaar werd geslagen maar hij zal toch echt niet gezegd hebben dat haar haar zo leuk zat of zo.....
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:11:36 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132111217
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:09 schreef Samson het volgende:

[..]

totaal fout dat hij in elkaar werd geslagen maar hij zal toch echt niet gezegd hebben dat haar haar zo leuk zat of zo.....
En dus moet dat over het geld van Ruud waar zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:12:43 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132111246
Dat Steenbakkers een oogje op Saskia zou hebben en Koen daar met Saskia gezoend zou hebben kan geen reden zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132111257
quote:

[..]

Wat een nonsens. Het kan van alles geweest zijn, en het is zeker niet ondenkbaar dat de opmerking verkeerd werd verstaan, verkeerd werd begrepen etc.
pi_132111307
Ik ga met Leandra geen discussies meer aan, als ik zwart zegt zegt zij bij voorbaat al wit..... ;)
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:21:52 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132111473
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:15 schreef Samson het volgende:
Ik ga met Leandra geen discussies meer aan, als ik zwart zegt zegt zij bij voorbaat al wit..... ;)
Ik ben hier niet degene die het gedrag van de dader zit te vergoelijken omdat het slachtoffer volgens de dader een bepaalde opmerking gemaakt zou hebben terwijl het slachtoffer dat ontkent.

Maar ik ben het niet met je oneens omdat het jouw mening is, maar gewoon omdat ik een andere mening heb, en mijn standpunt is niet afhankelijk van het jouwe, de gedachte alleen al dat ik het niet met je eens zou zijn omdat het jouw standpunt is, is absurd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 13 oktober 2013 @ 01:25:31 #186
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132114350
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Van die gastjes die zelfs Marokko niet meer wilt...
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 13 oktober 2013 @ 04:06:31 #187
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_132115705
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:12 schreef Leandra het volgende:
Dat Steenbakkers een oogje op Saskia zou hebben en Koen daar met Saskia gezoend zou hebben kan geen reden zijn?
dat boeit badr wat, hij gaat iig niet zomaar zonder reden op iemand rammen.
pi_132115793
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ja-knikkers waar hij zich mee omringde, toch?
Het sterkste jongetje uit de klas, daar waar fysieke kracht een argument is, nee het beste argument...: in Amsterdam-Oost, wat ik van Benali begrijp. Nou ken ik Amsterdam-Oost nog van meer dan 30 jaar geleden, Badr was er nog niet, zo'n vaart had dat niet hoor. De welzijnswerkers en de scholen zorgden daar wel voor... (overigens niet te vergeten ook de koddebeiers zaten er close up...)
Benali beschuldigt mensen ervan een plaatje in te kleuren, dat doet-ie zelf ook, iedereen doet dat...
De werkelijkheid ontglipt ons.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 13-10-2013 04:38:03 ]
I´m back.
pi_132120681
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben hier niet degene die het gedrag van de dader zit te vergoelijken omdat het slachtoffer volgens de dader een bepaalde opmerking gemaakt zou hebben terwijl het slachtoffer dat ontkent.

Maar ik ben het niet met je oneens omdat het jouw mening is, maar gewoon omdat ik een andere mening heb, en mijn standpunt is niet afhankelijk van het jouwe, de gedachte alleen al dat ik het niet met je eens zou zijn omdat het jouw standpunt is, is absurd.
Ik zit helemaal geen gedrag van de dader te vergoelijken. Waar zie jij dat?
pi_132226973
quote:
Advocate Badr Hari doet oproep aan media

16-10-13 13:33 uur - Bron: ANP
’Publiceren uit strafdossier schaadt zijn privacy zeer’
Badr Hari met zijn advocate Benedicte Ficq © anp
De advocate van kickbokser Badr Hari, Bénédicte Ficq, heeft woensdag een oproep gedaan aan de media om niet (meer) uit het strafdossier te publiceren. Steeds meer media blijken over de stukken te beschikken.

Enkele weken geleden wijdde tv-programma Brandpunt Reporter een uitzending aan de strafzaak rond Hari, waarbij bleek dat de tv-makers het complete dossier in hun bezit hadden. Het Openbaar Ministerie (OM) heeft na die uitzending de rijksrecherche opdracht gegeven te onderzoeken of de stukken zijn gelekt door politie of OM.

Privacy
Ficq vraagt journalisten niet meer te publiceren op basis van het dossier zolang de zaak onder de rechter is. 'Er zitten ook stukken bij die niet aan de zaak zijn gerelateerd. Die bevatten uitsluitend informatie over de persoonlijke levenssfeer van mijn cliënt, zijn vriendin Estelle, haar kinderen en zijn familie. Het publiceren van deze informatie kan geen enkel maatschappelijk doel dienen en schaadt zijn privacy zeer.'

De advocate vindt eigenlijk dat het OM de oproep had moeten doen. Dat justitie passief blijft, stoort haar. Een woordvoerder van het OM zegt dat zo'n oproep 'vermoedelijk aan dovemansoren is gericht' en dus geen zin heeft. 'Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid. Natuurlijk willen wij niet dat er uit gepubliceerd wordt.'

Balen
Het OM heeft de rijksrecherche gemeld dat niet alleen Brandpunt Reporter dossierstukken heeft, maar ook andere media. 'Het lijkt wijdverspreid te zijn', aldus de woordvoerder. 'Wij balen er stevig van dat het hele dossier op straat ligt.'

Het proces tegen Hari is vorige week verdaagd en zal worden hervat als het onderzoek van de rijksrecherche is afgerond. De rechtbank heeft de feiten uit het dossier inmiddels met Hari doorgenomen. Justitie verdenkt de vechtsporter van een reeks geweldsdelicten, waaronder een poging tot doodslag tijdens dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA, in juli vorig jaar.
http://www.parool.nl/paro(...)roep-aan-media.dhtml?
  woensdag 16 oktober 2013 @ 14:59:49 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132227083
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:57 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik zit helemaal geen gedrag van de dader te vergoelijken. Waar zie jij dat?
Je bent aardig bezig met blaming the victim.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef Samson het volgende:

[..]

quote:

[..]

Het slachtoffer ontkent trouwens dat hij zoiets tegen Estelle gezegd zou hebben, maar je gelooft liever de dader die het als excuus aanvoert?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132232578
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je bent aardig bezig met blaming the victim.

[..]

[..]

Het slachtoffer ontkent trouwens dat hij zoiets tegen Estelle gezegd zou hebben, maar je gelooft liever de dader die het als excuus aanvoert?
Ja, inderdaad, dat geloof ik eerder, ik vertrouw hem gewoon niet. Noem het gut feeling
  zondag 3 november 2013 @ 21:48:20 #193
16715 Mylene
*schatje*
pi_132870740
quote:
Badr Hari strooit met geld

In afwachting van de hervatting van zijn strafproces voor onder meer de mishandeling van Koen Everink in de ArenA, besloot Badr Hari zijn zinnen te verzetten bij de autodealer. De omstreden kickbokser kocht daar een gloednieuwe Lamborghini, die hij cadeau deed aan zijn moeder.

Dat schrijft de vechtmachine op Twitter. ,,Ik had mijn moeder een auto beloofd als ik wat ouder en rijker zou zijn. Dus bij dezen, mam. Veel plezier ermee!"

De rechtszaak tegen Hari wordt waarschijnlijk op 22 en 23 januari hervat. Het Openbaar Ministerie heeft alvast bij de rechtbank in Amsterdam de data gereserveerd om het proces na 3 maanden vertraging voor te kunnen zetten. Enkele weken geleden wijdde het KRO-programma Brandpunt Reporter een uitzending aan de strafzaak rond Hari, waarbij bleek dat de tv-makers het complete dossier in hun bezit hadden. Ook Panorama citeerde kort daarna uit het strafdossier. Het Openbaar Ministerie (OM) gaf de rijksrecherche opdracht te onderzoeken of de stukken zijn gelekt door politie of OM.

Terwijl Hari dus met geld strooit, maakte Koen Everink afgelopen week in De Telegraaf bekend dat hij opnieuw moet worden geopereerd aan zijn enkel, waaraan hij ernstig gewond raakte tijdens Sensation in de ArenA. ,,Het is om moedeloos van te worden. Ik hoop dat dankzij de nieuwe operatie de voortdurende, helse pijnen in mijn enkelgewricht en onderbeen wat afnemen", zo zei hij.

Badr Hari ontkent nog altijd dat hij Everink zwaar lichamelijk letsel toebracht. Volgens Badr gaf hij slechts een corrigerende tik met de buitenkant van zijn hand.
bron

zondag 3 november 2013 @ 22:24:32 #194
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_132872979
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 21:48 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

[ afbeelding ]
wie is die juffrouw met die witte doek achter het stuur?? Is dat zijn Moeder ??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_132873870
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

wie is die juffrouw met die witte doek achter het stuur?? Is dat zijn Moeder ??
Zijn tweede vriendin (de au pair) volgens dat artikel
  zondag 3 november 2013 @ 22:45:43 #196
323876 michaelmoore
pi_132874244
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 22:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zijn tweede vriendin (de au pair) volgens dat artikel
nou die zal niet zo fel zijn in bed als Estelle als ik het zo zie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 3 november 2013 @ 22:51:00 #197
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_132874551
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef michaelmoore het volgende:
nou die zal niet zo fel zijn in bed als Estelle als ik het zo zie
Tuurlijk is het zijn moeder. Overduidelijk.
  zondag 3 november 2013 @ 23:44:18 #198
323876 michaelmoore
pi_132877296
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Tuurlijk is het zijn moeder. Overduidelijk.
nou die was er snel bij dan
pi_133209306
'Badr Hari en Estelle Cruyff uit elkaar'

Het sprookje tussen voetbalvrouw Estelle Cruyff en vechtersbaas Badr Hari is uit. De twee zijn uit elkaar, zo meldt vastgoedondernemer Erik de Vlieger.

De Vlieger zegt dat Badr Hari momenteel zijn verdriet verwerkt bij een ex-vriendin.
Er deden al langer hardnekkige geruchten de ronde dat de relatie tussen Badr en Estelle op knappen stond. Estelle ontkende dat eind vorige maand met klem. Toch ging zij apart van Badr naar Ibiza, terwijl hij zijn familie in Marokko bezocht. Nu lijkt definitief de bom gebarsten. Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korreltje zout worden genomen, omdat de informatie vooralsnog nergens wordt bevestigd.
Badr en Estelle waren ruim een jaar samen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_uit_elkaar___.html
:o
  † In Memoriam † woensdag 13 november 2013 @ 10:21:48 #200
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133210296
Kom je nu met oud nieuws van 13 augustus? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_133240607
quote:
Op woensdag 13 november 2013 10:21 schreef Cynix ® het volgende:
Kom je nu met oud nieuws van 13 augustus? :?
http://www.telegraaf.nl/p(...)met_Badr_Hari__.html
http://www.telegraaf.nl/p(...)telle_en_Badr__.html
http://www.telegraaf.nl/t(...)kkiger_tijden__.html

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2013 00:20:46 ]
  † In Memoriam † donderdag 14 november 2013 @ 06:20:18 #202
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133242920
Ja ja, vertel mij wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')