Gers is echt een kanker kneus, kwam een keer optreden bij mij op het werk met o.a Kempi, Winne en Jiggy Djé. Allemaal aardige gasten en die Gers was zo blauw als een balletje en stoned als een garnaal terwijl hij op moest treden voor middelbare scholieren. Valt hij van het podium af, doet hij net alsof hij wilde croud surfen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mainstream Nederland vindt Gers Pardoel en Hef ook bij de beste hiphop artiesten van Nederland horen.
Wat een entertainerquote:Op maandag 18 februari 2013 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gers is echt een kanker kneus, kwam een keer optreden bij mij op het werk met o.a Kempi, Winne en Jiggy Djé. Allemaal aardige gasten en die Gers was zo blauw als een balletje en stoned als een garnaal terwijl hij op moest treden voor middelbare scholieren. Valt hij van het podium af, doet hij net alsof hij wilde croud surfen.
Wat een mongoolquote:Op maandag 18 februari 2013 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gers is echt een kanker kneus, kwam een keer optreden bij mij op het werk met o.a Kempi, Winne en Jiggy Djé. Allemaal aardige gasten en die Gers was zo blauw als een balletje en stoned als een garnaal terwijl hij op moest treden voor middelbare scholieren. Valt hij van het podium af, doet hij net alsof hij wilde croud surfen.
Dat is wel waar inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een entertainer. Wedden dat middelbare scholieren het leuker vinden om Gers van het podium te zien flikkeren dan rappende.
En de rest van hun album was een flink stuk minder. Live waren ze wel goed overigens.quote:
Ik vond ze live awesome. Zetten een hele toffe sfeer neer.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En de rest van hun album was een flink stuk minder. Live waren ze wel goed overigens.
Winne ook man. Vind Jiggy sowieso wel dope en Winne ook alleen was dat meer 2 jaar terug oid dat ik hem nog wel eens luisterde.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een mongool
Jiggy is echt kankerchill inderdaad, echt een keer verschrikkelijk gelachen met die gast.
Klopt man, ze hebben ook een tijdlang getourd met Limp Bizkitquote:Op maandag 18 februari 2013 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond ze live awesome. Zetten een hele toffe sfeer neer.
Willems rechtsback?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:05 schreef Doublepain het volgende:
Willems vs Boetius
epic battle zondag
Jiggy was hier toen in Zwolle en wat maatjes van me hielpen met het organiseren van het feest. Na zijn optreden heletijd een beetje backstage gechilled met hem, maar helaas was Tellem er ook bij. Dat is echt een kankerlijertje.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Winne ook man. Vind Jiggy sowieso wel dope en Winne ook alleen was dat meer 2 jaar terug oid dat ik hem nog wel eens luisterde.
Kwam ik kratje bier brengen in de kleedkamer en wat whiskey, hadden ze om gevraagd. Tijdje zitten lullen met Winne en Jiggy, kwam Gers binnen en ging hij mij omhelzen ''bedankt voor het bier man, maatje'' en dan op zo'n dronken manier.Je zag de andere zich echt schamen voor hem.
Klopt ja, jammer dat Tilburg zo'n eind weg isquote:Op maandag 18 februari 2013 20:07 schreef Typisch het volgende:
Winne trouwens in voorprogramma van Nasty Nas, is wel nice voor die gozer.
FMquote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindstand:
1 Ajax
------------
2 Feyenoord
----------------------
3 PSV
4 Vitesse
--------------------------
5 FC Twente
6 FC Utrecht
7 AZ
8 NEC
----------------------
9 PEC Zwolle
10 ADO Den Haag
11 Heracles Almelo
12 Roda JC
13 NAC Breda
14 FC Groningen
15 Heerenveen
-----------------
16 VVV
17 RKC
-------------------
18 Willem II
Heerenveen of Roda wordt 16e en VVV wordt 17equote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindstand:
1 Ajax
------------
2 Feyenoord
----------------------
3 PSV
4 Vitesse
--------------------------
5 FC Twente
6 FC Utrecht
7 AZ
8 NEC
----------------------
9 PEC Zwolle
10 ADO Den Haag
11 Heracles Almelo
12 Roda JC
13 NAC Breda
14 FC Groningen
15 Heerenveen
-----------------
16 VVV
17 RKC
-------------------
18 Willem II
RKC is te matig denk ik. Roda JC kan nog best goed uitpakken met Malki & Demouge.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heerenveen of Roda wordt 16e en VVV wordt 17e
Ok.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC is te matig denk ik. Roda JC kan nog best goed uitpakken met Malki & Demouge.
Ik heb zelf intensief lopen berekenen.
GGMM heeft hem al behandeldquote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar een psychiater.
Lee Towers is de chilste artiest die ik heb meegemaakt in zijn genre, Nick & Simon, Jan Smit, Jeroen van den Boom en al die andere beunhazen zijn allemaal arrogante klootzakken. Alain Clark is ook wel een aardige gozer.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jiggy was hier toen in Zwolle en wat maatjes van me hielpen met het organiseren van het feest. Na zijn optreden heletijd een beetje backstage gechilled met hem, maar helaas was Tellem er ook bij. Dat is echt een kankerlijertje.
Mooiste artiest die ik heb gesproken is Jack Parow, wat een dikke held is dat
Dat zijn ook allemaal enge gladjakkersquote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lee Towers is de chilste artiest die ik heb meegemaakt in zijn genre, Nick & Simon, Jan Smit, Jeroen van den Boom en al die andere beunhazen zijn allemaal arrogante klootzakken. Alain Clark is ook wel een aardige gozer.
Van die rappertjes dus alleen die paar gesproken, dus niet echt een oordeel over.
Alsjeblieft niet hier.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij doet het relaxed dus, ik gok hier of VI topic
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind het 'nieuwe' nummer van Avicii best vetGave clip ook.
wel lekker hoor die vetjesquote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef ValHallen het volgende:
mijn broertje vond hem ook helemaal geweldig en had hem zwaar opgehemeld. Viel me toen erg tegenquote:
Bestaat dat voorspel topic van jou eigenlijk nog, waar je allemaal wedstrijden moet voorspellen?quote:
dood.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bestaat dat voorspel topic van jou eigenlijk nog, waar je allemaal wedstrijden moet voorspellen?
Jij vond Scream and shout een vernieuwend nummer in zijn genre, gekkiequote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef ValHallen het volgende:
Niet, ik vond het juist een terugkeer naar de 90'squote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vond Scream and shout een vernieuwend nummer in zijn genre, gekkie
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vond Scream and shout een vernieuwend nummer in zijn genre, gekkie
quote:
VOor mij was het in ieder geval een teleurstellend weekend met mijn 36 punten. Maar ik heb ook geen wedstrijd gezien dus de spelers in mijn team voelden zich waarschijnlijk verlaten.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dan lag het dus niet aan mij dat ik het niet meer gezien heb. Hoeveel punten heb je afgelopen weekend eigenlijk gehaald?
Je speelde laatst ook met Spurs toch? Waarom niet eens een kleiner clubje?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Heb wel respect voor Mancini, met 23 sterren kampioen worden. Mijn PSG wil niet
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet, ik vond het juist een terugkeer naar de 90's.
Misschien later, probeer nu een top jeugdopleiding op te zetten. Via filters toptrainers/scouts aangenomen. Ook wel leukquote:Op maandag 18 februari 2013 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je speelde laatst ook met Spurs toch? Waarom niet eens een kleiner clubje?
Aha, ik vind het leuker om dat alles in eens te doen. Eerste game is altijd Feyenoord en daarna is het random.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien later, probeer nu een top jeugdopleiding op te zetten. Via filters toptrainers/scouts aangenomen. Ook wel leuk
Ik begin altijd met PSV en speel dan tot 2030, maar het wil maar niet PSV. Al 2 games geprobeerd en kan maar niet kampioen worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, ik vind het leuker om dat alles in eens te doen. Eerste game is altijd Feyenoord en daarna is het random.
Ben maar een game met Southampton begonnen tijd terug want was met FC United of manchester begonnen maar bleef al 3 seizoenen haken in de Championship.
Neger wat? Zelfs met Feyenoord lukt het mij wel vaak binnen 3 seizoenen, soms al gelijk bij de eerste. Gewoon 4231 spelen en het moet vanzelf gaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik begin altijd met PSV en speel dan tot 2030, maar het wil maar niet PSV. Al 2 games geprobeerd en kan maar niet kampioen worden.
Dus nu een keer op zijn city's
Scoren wil wel, maar krijg telkens minimaal 2 goals tegen. Betere verdedigers halen werkt ook nietquote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neger wat? Zelfs met Feyenoord lukt het mij wel vaak binnen 3 seizoenen, soms al gelijk bij de eerste. Gewoon 4231 spelen en het moet vanzelf gaan.Al heb ik ook wel eens gehad dat Ajax of PSV ineens oppermachtig is de eerste 3 jaar door met maar 10 verliespunten oid kampioen te worden elke keer.
PSV wil Indi en De Vrij altijd hebben.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scoren wil wel, maar krijg telkens minimaal 2 goals tegen. Betere verdedigers halen werkt ook niet
Clasie pik ik altijd transfervrij opquote:Op maandag 18 februari 2013 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
PSV wil Indi en De Vrij altijd hebben.
Afgelopen dinsdagquote:Op maandag 18 februari 2013 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd voor wat niveau inderdaad
nog geneukt?
hamas hamas Charisteas.quote:Ex-speler Ajax en Feyenoord wordt in Dubai als ‘Messias’ onthaald
Maandag, 18 februari 2013 om 19:30
Angelos Charisteas zat een klein halfjaar zonder club, maar nu heeft de aanvaller een nieuwe club gevonden. De 33-jarige Griek heeft maandag een contract getekend bij Al-Nasr in de Verenigde Arabische Emiraten. Hij werd onlangs ook gelinkt aan Internazionale, waar hij de zwaar geblesseerde Diego Milito zou moeten vervangen. Charisteas gaat evenwel naar Dubai en daar werd hij groots onthaald.
Enkele fans zongen de 88-voudig international, 25 doelpunten, zowaar toe als Messias. Charisteas is door Al-Nasr, dat zesde staat in de competitie, vooral gehaald om succes te behalen in de Aziatische Champions League. Onlangs kwalificeerde the Blue Wave zich voor de groepsfase en daarin neemt men het op tegen Sepahan (Iran), Al-Gharafa (Qatar) en Al-Ahli (Saudi-Arabië). Al-Nasr won het Aziatische kampioenenbal nog nooit.
Charisteas heeft nu waarschijnlijk zijn laatste profcontract getekend. De spits speelde in zijn carrière al voor tien clubs, waaronder Ajax en Feyenoord. In zijn enige seizoen in Rotterdam, in 2006/07 kwam Charisteas nog tot negen competitiedoelpunten in 28 wedstrijden. Hij stond tot de zomer bij het bescheiden Panetolikos onder contract. Charisteas kende zijn mooiste moment in zijn loopbaan op het EK van 2004. Met een kopbal in de finale bezorgde hij Griekenland de Europese eindzege.
Ik krijg een beetje het Sneijder in Turkije gevoel bij dit filmpje.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier
VBL / Angelos Charisteas is de nieuwe messias van Al-Nasr
filmpje van zijn aankomst
Tja, je moet toch ook het tweede elftal een beetje opleuken.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie pik ik altijd transfervrij op
Mboquote:Op maandag 18 februari 2013 21:26 schreef TwenteFC het volgende:
Gaan ze morgen een herkansing aan het begin van de les doen, dus kan ik daar uit me neus lopen vreten omdat een paar sukkels nog niet eens een instaptoets kunnen halen.
Was instap toets over Java.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:39 schreef Typisch het volgende:
Ze zouden mensen die een instap toets van Engels, Wiskunde en Nederlands niet halen niet moeten aannemen.
Dat was gisteren ook al?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef Typisch het volgende:
Vanavond Ronald Koeman bij Derksen met dat interview programma, direct na VI.
Ik niet, een gelijkspel zou mooi zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV letterlijk en figuurlijk flink wordt afgetuigd.
Een gelijkspel? Teh fuck. Waarom zou jij een gelijkspel willen?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet, een gelijkspel zou mooi zijn.
Dat hopen Feyenoorders iddquote:Op maandag 18 februari 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV letterlijk en figuurlijk flink wordt afgetuigd.
Tot 1 punt inlopen op PSV. Daarmee de druk op hen houden en in de onderlinge wedstrijd eroverheen gaan. Bovendien versterk Ajax hun tweede plek alleen maar meer.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een gelijkspel? Teh fuck. Waarom zou jij een gelijkspel willen?
Dat zijn tekstenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En mensen zoals ik die schijtziek zijn van dat trieste provincieclubje
Omdat je dan gelijk met PSV staat (2e op doelsaldo) en je in de onderlinge wedstrijd er ook overheen kunt gaan?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot 1 punt inlopen op PSV. Daarmee de druk op hen houden en in de onderlinge wedstrijd eroverheen gaan. Bovendien versterk Ajax hun tweede plek alleen maar meer.
Waarom wil jij Feyenoord zien winnen dan?
Ik word schijtziek van dat kankerclubje uit Noord-Holland.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En mensen zoals ik die schijtziek zijn van dat trieste provincieclubje
Dat doelsaldo overtreft Ajax toch nooit meer, Feyenoord422. Kom we pakken hem DP.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je dan gelijk met PSV staat (2e op doelsaldo) en je in de onderlinge wedstrijd er ook overheen kunt gaan?
Ajax heeft vanaf zondag alles in eigen hand, mark maai weurts.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doelsaldo overtreft Ajax toch nooit meer, Feyenoord422. Kom we pakken hem DP.
Dat hebben ze ook met 1 punt achterstand, maar laat gaan. Ik ga dat Koeman interview eens opzetten. In het slechtste geval val ik erbij inslaap dus het is een win win situatie.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft vanaf zondag alles in eigen hand, mark maai weurts.
Welke? Telstar, AZ, Volendam, Ajax?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van dat kankerclubje uit Noord-Holland.
Als Ajax maar kampioen wordtquote:Op maandag 18 februari 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook met 1 punt achterstand, maar laat gaan. Ik ga dat Koeman interview eens opzetten. In het slechtste geval val ik erbij inslaap dus het is een win win situatie.
Ik geef ze de grootste kans eerlijk gezegd.quote:
Ik laat hem in zijn waarde, aan jou de eerquote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doelsaldo overtreft Ajax toch nooit meer, Feyenoord422. Kom we pakken hem DP.
Heb je weer beet.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:35 schreef Caland het volgende:
VBL / [FC TWENTE] #150: hopen op een ommekeer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er niet eens gepost. Vond de reactie wel hilarisch.quote:
Ik denk het ook. PSV gaat uiteraard verliezen tegen Feyenoord, dat kan haast niet anders.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik geef ze de grootste kans eerlijk gezegd.
3-0.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk het ook. PSV gaat uiteraard verliezen tegen Feyenoord, dat kan haast niet anders.
Ik ben bang dat he gelijk hebt. Maar het zou ook zomaar fout kunnen gaan tegen een Roda of zo.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk het ook. PSV gaat uiteraard verliezen tegen Feyenoord, dat kan haast niet anders.
Ik zie AZ - Ajax als een sleutelwedstrijd, maar ik weet niet waarom.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bang dat he gelijk hebt. Maar het zou ook zomaar fout kunnen gaan tegen een Roda of zo.
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:04 schreef Caland het volgende:
De wedstrijd van zondag kan echt alle kanten op.
[ afbeelding ]
Ja idd AZquote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van dat kankerclubje uit Noord-Holland.
Koeman was echt een klootzak als spelerquote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef DonRaja het volgende:
Stoitchkov was bang voor Koeman, wat voor ontzettend mietje ben je dan...
Ok dan niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Smoofie het volgende:
Celine dion.
nee grapje, Tjacka nu wil ik helemaal niet naast je zitten.
Oh ja wacht, dat moet op z'n PSV's:quote:Op maandag 18 februari 2013 23:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Koeman was echt een klootzak als speler
Eén van de beste verdedigers ooitquote:Op maandag 18 februari 2013 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja wacht, dat moet op z'n PSV's:Koegod
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het over thuisquote:Op maandag 18 februari 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil wel naar Chelsea - Ajax ja.
Losse kaarten regelen?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het over thuis. Uit is onmogelijk zonder Europese uitkaart.
Godman kan niet, dat zou botsen met Strootgod.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mwa met NL uitkaart moet het lukken.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het over thuis. Uit is onmogelijk zonder Europese uitkaart.
Koebaas zou ook kunnen, maar volgens mij is dat gewoon een ander woord voor boer.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godman kan niet, dat zou botsen met Strootgod.
Daarom juist.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
Praag kan je makkelijk losse kaarten regelen zit nooit vol daar.
Praag >x1000 Londenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom juist.
Chelsea zal ook niet vol zitten, maar Praag lijkt mij fijner en makkelijker.
Praag vlieg je heen voor een paar centen johquote:Op maandag 18 februari 2013 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Praag >x1000 Londen
Al zal Londen qua vervoer iets goedkoper zijn als je niet met de auto wilt gaan.
Godverdomme lachen godverdomme.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme grappig godverdomme
Godverdommequote:Op maandag 18 februari 2013 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godverdomme lachen godverdomme.
Oh dacht dat die prijzen toch nog rond de 120 ofzo liggen.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Praag vlieg je heen voor een paar centen joh
Ik ga met de bus denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Praag >x1000 Londen
Al zal Londen qua vervoer iets goedkoper zijn als je niet met de auto wilt gaan.
Valt me tegen die prijzen, had het veel goedkoper verwacht.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dacht dat die prijzen toch nog rond de 120 ofzo liggen.
Londen is letterlijk een paar tientjes.
Wat?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Valt me tegen die prijzen, had het veel goedkoper verwacht.
Busquote:
Ja gewoon auto is het beste. 8 uurtjes kachel je erheen.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die tickets naar Praag. Heb het even opgezocht en het is kankerduur.
je bent zelf doodquote:Op maandag 18 februari 2013 23:57 schreef Typisch het volgende:
FOK! is wel een beetje dood he vandaag?
Iedereen zit in het Twente topic.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:57 schreef Typisch het volgende:
FOK! is wel een beetje dood he vandaag?
Edit je post eens.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga je mee?
Jij rijd, saind mee LR mee en dan stinho mee.
Ajax meet in London ja? Prima man.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga je mee?
rijdtquote:Op maandag 18 februari 2013 23:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga je mee?
Ties haalt alle lol uit het zuigen wegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:02 schreef DonRaja het volgende:
Kan iemand dat konijn uit het Twentetopic halen? Bvd de organisatie.
Ik weet nog steeds niet voor welke club jij bent.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ties haalt alle lol uit het zuigen weg. Ik word wel weer een Psv-fan.
Ik kijk naar wedstrijdenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Shirtje uit en rug naar het veld
Ajax is hij .quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet voor welke club jij bent.
Oh j0rdiii dan om het goed te maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Edit je post eens.
En ik heb ook een rijbewijs. Ik ben alleen niet supporter genoeg om het er voorover te hebben
Sowieso. Ik ben alleen wel bang dat mensen voor hun stoeltje gaan staan bij zo'n uitwedstrijd. Hoe kan ik de wedstrijd in vredesnaam goed volgen vanaf mijn stoeltje, doe gewoon rustigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Shirtje uit en rug naar het veld
Godsamme, zullen ze blij mee zijn. Whatever, ik lees morgen de topireports en dm's wel...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ties haalt alle lol uit het zuigen weg. Ik word wel weer een Psv-fan.
Ajax, maar op zijn HMF's zuigen is zo weinig uitdagend. Al ben ik wel toe aan een nieuw account.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet voor welke club jij bent.
vak 422?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met mn ogen naar het veld. En illegaal is voor paupers.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ties haalt alle lol uit het zuigen weg.
dat zeg je toch niet na een pijpbeurt manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Je bent er dan ook bijzonder slecht in
Nietus, er zijn gewoon geen juiste users online.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Je bent er dan ook bijzonder slecht in
Rare jongen ben jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zeg je toch niet na een pijpbeurt man
n-no homo < was ik vergetenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zeg je toch niet na een pijpbeurt man
Houd je bek man, ben er mee opgegroeid, ik vind het prachtig om te doen. Maar het wil maar niet lukken godverdomme.quote:
Geen talent, stop er maar mee dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je bek man, ben er mee opgegroeid, ik vind het prachtig om te doen. Maar het wil maar niet lukken godverdomme.
Rot jij toch een eind op, het is moeilijker dan je denkt als je er naar op TV kijkt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen talent, stop er maar mee dan.
Tjacka wil niet vooraan zitten, voorste rij is toch chillquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb een paar seizoenen op 428 gezeten. Best leuke plekken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb een paar seizoenen op 428 gezeten. Best leuke plekken.
Schijtlollig, ja ja ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:08 schreef Typisch het volgende:
Stijn ga sjoelen. Of curling, kom je ook op tv.
Weet ik, ik kan alleen de 20 raken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot jij toch een eind op, het is moeilijker dan je denkt als je er naar op TV kijkt.
Jij bent dan ook gewoon een teringlijder.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
Mij haten ze wel in het FCT topic op een 1 of andere manier.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon een teringlijder.
Mwoa dat weet ik niet maar hij verkondigt vaak onzin en meent het dan ook nog eens serieusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon een teringlijder.
Ja dat zeg ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mwoa dat weet ik niet maar hij verkondigt vaak onzin en meent het dan ook nog serieus
Zoals wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mwoa dat weet ik niet maar hij verkondigt vaak onzin en meent het dan ook nog serieus
Nee. Ik ga er gewoon hard voor werken om beter te worden in het darten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo? Als je niet kunt darten zijn dat andere leuke spelletjes.
Zat 4e rij. Is wel een vrij rustig vak, veel oudjes en kinderen. Was ook nog in de tijd dat vak 410 ook nog echt in vak 410 zatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tjacka wil niet vooraan zitten, voorste rij is toch chill.
En aan het fokken? Slimme combinatie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sorry ik kan even geen voorbeelden opzoeken ben een boek aan het lezen
Goedzo Stijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ik ga er gewoon hard voor werken om beter te worden in het darten.
Bier drinken en dikker worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel goed. Laat die anderen lekker lullen, gewoon doen waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij had voor school ook dik veel onvoldoendes toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stop jij maar wat pillen in je mik met je irritante gedrag. Doe je ook eens iets nuttigs met je leven.quote:
Goffetommequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stop jij maar wat pillen in je mik met je irritante gedrag. Doe je ook eens iets nuttigs met je leven.
Vier onvoldoendes maar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij had voor school ook dik veel onvoldoendes toch?
Zegt de persoon met 150k postsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stop jij maar wat pillen in je mik met je irritante gedrag. Doe je ook eens iets nuttigs met je leven.
Ja het tempo is 1 bladzijde per kwartier..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En aan het fokken? Slimme combinatie.
Alsof Smoofie andere pillen slikt dan paracetamolletjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is je gemiddelde dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd om even langs te gaan met de VBL SC Knokploeg. Even praten met die leraren, want dit kan zo niet langer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:13 schreef Typisch het volgende:
Tijd voor een dagje op Stijn zijn school om hem aan het leren te krijgen.
Mag ook wel op 3havo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:14 schreef ValHallen het volgende:
Stijn gaat gewoon school nailen. Pas nog gezegd dat die onvoldoendes allemaal wel ophaalbaar waren toch? No biggie man.
Ik ben pas 14. Het feit dat ik dan geen leven zou hebben is wat anders bekeken. Mensen van mijn leeftijd? Die staan lekker te roken, dingen uit te halen waarmee ze denken dat ze stoer zijn.quote:
Dat zei ik ook altijd, totdat het mei was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:14 schreef ValHallen het volgende:
Stijn gaat gewoon school nailen. Pas nog gezegd dat die onvoldoendes allemaal wel ophaalbaar waren toch? No biggie man.
Of met jouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben pas 14. Het feit dat ik dan geen leven zou hebben is wat anders bekeken. Mensen van mijn leeftijd? Die staan lekker te roken, dingen uit te halen waarmee ze denken dat ze stoer zijn.
Ik heb wel een leven, jij beoordeelt alleen: ''oh stijn heeft op zijn 14e 150k posts op een internetforum''
Jij kan alleen maar mensen afkraken, ik heb het idee dat er privé iets goed mis is met jou.
maar halen die wel goeie cijfers of ook niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben pas 14. Het feit dat ik dan geen leven zou hebben is wat anders bekeken. Mensen van mijn leeftijd? Die staan lekker te roken, dingen uit te halen waarmee ze denken dat ze stoer zijn.
Ik heb wel een leven, jij beoordeelt alleen: ''oh stijn heeft op zijn 14e 150k posts op een internetforum''
Jij kan alleen maar mensen afkraken, ik heb het idee dat er privé iets goed mis is met jou.
Toen was Ajax weer kampioen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd, totdat het mei was.
Onzin. Voetballen, chillen in een parkje, gamen bij maatjes, stiekem bier drinken kut roepen en blowtjes roken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk in deze. Wie wil doorbreken in het darten moet dik zijn. Dit voor een beter evenwicht en een constante kracht achter de pijlworp. Het rapport waarin dit bewezen is is vertrouwelijk dus kan ik niet met je delen helaas. (HMFquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beetje chimi's aanrandenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin. Voetballen, chillen in een parkje, gamen bij maatjes, stiekem bier drinken kut roepen en blowtjes roken.
Ik wil er ook voor gaan, morgen ga ik ook gewoon naar mijn neef toe voor wat uitleg voor vakken waarvoor ik voldoende sta.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Succes ouwe reus, je hebt hier genoeg lui die je kunnen helpen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil er ook voor gaan, morgen ga ik ook gewoon naar mijn neef toe voor wat uitleg voor vakken waarvoor ik voldoende sta.
Er zijn allerlei kinderen in mijn klas die juist weer voldoende staan op de leervakken, maar niet op de talen. En dan zeggen ze: ''ja ik ga die talen toch niet kiezen''. Velen hebben een lakse mentaliteit.
Jordii, boccara komt er echt aan, dit is serieus.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
maar halen die wel goeie cijfers of ook niet?
Jij neemt fok! te serieus.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan wij gezamenlijk stage op Stijn zijn school gevenquote:
heeft heini wat nieuws? vertelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii, boccara komt er echt aan, dit is serieus.
Dat boeit me echt geen flikker. Het zijn allemaal wel toffe gasten hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
maar halen die wel goeie cijfers of ook niet?
En toen stond dat ene leuke meisje uit 3 havo met Caland te zoenenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, meisjes betasten en eerste kusjes geven.
Klopt, moest eerder weg, er waren ook wat denen. Ja, hij zei dat ze hem klaarmaken voor Ajax1, extra trainingen en krachttraingen enz. Beetje zoals ze met Hoesen deden/doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heeft heini je wat nieuws? vertel
hij was afwezig bij jong ajax vandaag
Met een stinkende bek van rooklucht.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En toen stond dat ene leuke meisje uit 3 havo met Caland te zoenen
Scherp hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
Inderdaad Stinho, als je wat vragen hebt gewoon hier stellen man. Komen hier aardig wat intelligente mensen, desnoods maar gewoon in het Feijenoord topic daar zijn de meeste te vinden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij zoekt gewoon iedere dag om aandacht hier.
Gaffetamme zeg. Heb jij weleens gerookt eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een stinkende bek van rooklucht.
Hou je kankermuil joh.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Om in de haven te werken moet je inderdaad universitair zijn afgestudeerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
Inderdaad Stinho, als je wat vragen hebt gewoon hier stellen man. Komen hier aardig wat intelligente mensen, desnoods maar gewoon in het Feijenoord topic daar zijn de meeste te vinden.
is goed man.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
ik snap je verhaal niet, hij deed niet mee door extra trainingen of waar moest ie heen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, moest eerder weg, er waren ook wat denen. Ja, hij zei dat ze hem klaarmaken voor Ajax1, extra trainingen en krachttraingen enz. Beetje zoals ze met Hoesen deden/doen.
Nee, geen enkel hijsje genomen, interesseert me ook niet of er iemand staat te roken naast me. Geen meoite mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaffetamme zeg. Heb jij weleens gerookt eigenlijk?
Ja, altijd die kut Hagenezen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, geen enkel hijsje genomen, interesseert me ook niet of er iemand staat te roken naast me. Geen meoite mee.
Nee, privé omstandigheden. En er was een hele groep denen bij Ajax, die begeleidde hij voordat hij wegging.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik snap je verhaal niet, hij deed niet mee door extra trainingen of waar moest ie heen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan wij gezamenlijk stage op Stijn zijn school geven. Ik veroorzaak de afleiding en jij jat de toetsen.
Chicks die dat doen zijn per definitie al van de lijst geschrapt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een stinkende bek van rooklucht.
Ik op mijn 14e, maar ik deed het omdat ik het echt lekker vond.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
Ik rookte voor het eerst op mijn 8e ofzo, dat is ook wat overdreven.
Weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Chicks die dat doen zijn per definitie al van de lijst geschrapt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Mr.Smokey het volgende:
Rookte me eerste jonko in groep 8, vanaf toen alles beter gegaan
Ik 10. Daarna echt jarenlang niet aangeraakt, tot mijn 18e ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
Ik rookte voor het eerst op mijn 8e ofzo, dat is ook wat overdreven.
Ik in de zomer van groep 8 naar de middelbare school.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Mr.Smokey het volgende:
Rookte me eerste jonko in groep 8, vanaf toen alles beter gegaan
Ik in de zomervakantie van groep 8 naar de eerste klas. Stiekem peukje roken, bijna stikken. Daarna nooit meer een peukie gerookt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik op mijn 14e, maar ik deed het omdat ik het echt lekker vond.
Op je Feyenoorddekbed?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik in de zomer van groep 8 naar de middelbare school.
Tyfushard gekotst.
Daar kom je wel achter als je wat biertjes op hebt en iemand geeft je een peukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me af of er een smaak zit aan roken, waarom het zo lekker is.
ai dat is vervelend, al snap ik je verhaal met die denen nog steeds niet. boccara begeleidde die?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, privé omstandigheden. En er was een hele groep denen bij Ajax, die begeleidde hij voordat hij wegging.
Bij mij gingen de vissen tegen mij praten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyfushard gekotst.
Haha had ik ook de eerste 5 minuten daarna voelde ik me wel goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyfushard gekotst.
Ik rook echt alleen als ik drink ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar kom je wel achter als je wat biertjes op hebt en iemand geeft je een peuk.
dat filmpjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Papa, ik heb iets heel ergs gedaan.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mij gingen de vissen tegen mij praten.![]()
Was tijdens het nachtvissen.Was toen 14 ofzo.
Haha, nee. Volgende dag weer één gehaald die was al iets lekkerder.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Papa, ik heb iets heel ergs gedaan.
Er was groep Deense mensen, volgens mij van deense clubs oid, hij begeleidde die denen. Staat los van Boccara. Boccara maken ze klaar en krijgt extra krachttraingen enz. DIe is zeker niet vergeten oid.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ai dat is vervelend, al snap ik je verhaal met die denen nog steeds niet. boccara begeleidde die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |