Tijd om even langs te gaan met de VBL SC Knokploeg. Even praten met die leraren, want dit kan zo niet langer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:13 schreef Typisch het volgende:
Tijd voor een dagje op Stijn zijn school om hem aan het leren te krijgen.
Mag ook wel op 3havo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:14 schreef ValHallen het volgende:
Stijn gaat gewoon school nailen. Pas nog gezegd dat die onvoldoendes allemaal wel ophaalbaar waren toch? No biggie man.
Ik ben pas 14. Het feit dat ik dan geen leven zou hebben is wat anders bekeken. Mensen van mijn leeftijd? Die staan lekker te roken, dingen uit te halen waarmee ze denken dat ze stoer zijn.quote:
Dat zei ik ook altijd, totdat het mei was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:14 schreef ValHallen het volgende:
Stijn gaat gewoon school nailen. Pas nog gezegd dat die onvoldoendes allemaal wel ophaalbaar waren toch? No biggie man.
Of met jouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben pas 14. Het feit dat ik dan geen leven zou hebben is wat anders bekeken. Mensen van mijn leeftijd? Die staan lekker te roken, dingen uit te halen waarmee ze denken dat ze stoer zijn.
Ik heb wel een leven, jij beoordeelt alleen: ''oh stijn heeft op zijn 14e 150k posts op een internetforum''
Jij kan alleen maar mensen afkraken, ik heb het idee dat er privé iets goed mis is met jou.
maar halen die wel goeie cijfers of ook niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben pas 14. Het feit dat ik dan geen leven zou hebben is wat anders bekeken. Mensen van mijn leeftijd? Die staan lekker te roken, dingen uit te halen waarmee ze denken dat ze stoer zijn.
Ik heb wel een leven, jij beoordeelt alleen: ''oh stijn heeft op zijn 14e 150k posts op een internetforum''
Jij kan alleen maar mensen afkraken, ik heb het idee dat er privé iets goed mis is met jou.
Toen was Ajax weer kampioen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd, totdat het mei was.
Onzin. Voetballen, chillen in een parkje, gamen bij maatjes, stiekem bier drinken kut roepen en blowtjes roken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk in deze. Wie wil doorbreken in het darten moet dik zijn. Dit voor een beter evenwicht en een constante kracht achter de pijlworp. Het rapport waarin dit bewezen is is vertrouwelijk dus kan ik niet met je delen helaas. (HMFquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stop jij maar wat pillen in je mik met je irritante gedrag. Doe je ook eens iets nuttigs met je leven.
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beetje chimi's aanrandenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin. Voetballen, chillen in een parkje, gamen bij maatjes, stiekem bier drinken kut roepen en blowtjes roken.
Ik wil er ook voor gaan, morgen ga ik ook gewoon naar mijn neef toe voor wat uitleg voor vakken waarvoor ik voldoende sta.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Succes ouwe reus, je hebt hier genoeg lui die je kunnen helpen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil er ook voor gaan, morgen ga ik ook gewoon naar mijn neef toe voor wat uitleg voor vakken waarvoor ik voldoende sta.
Er zijn allerlei kinderen in mijn klas die juist weer voldoende staan op de leervakken, maar niet op de talen. En dan zeggen ze: ''ja ik ga die talen toch niet kiezen''. Velen hebben een lakse mentaliteit.
Jordii, boccara komt er echt aan, dit is serieus.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
maar halen die wel goeie cijfers of ook niet?
Jij neemt fok! te serieus.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan wij gezamenlijk stage op Stijn zijn school gevenquote:
heeft heini wat nieuws? vertelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii, boccara komt er echt aan, dit is serieus.
Dat boeit me echt geen flikker. Het zijn allemaal wel toffe gasten hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
maar halen die wel goeie cijfers of ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |