Tijd om even langs te gaan met de VBL SC Knokploeg. Even praten met die leraren, want dit kan zo niet langer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:13 schreef Typisch het volgende:
Tijd voor een dagje op Stijn zijn school om hem aan het leren te krijgen.
Mag ook wel op 3havo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:14 schreef ValHallen het volgende:
Stijn gaat gewoon school nailen. Pas nog gezegd dat die onvoldoendes allemaal wel ophaalbaar waren toch? No biggie man.
Ik ben pas 14. Het feit dat ik dan geen leven zou hebben is wat anders bekeken. Mensen van mijn leeftijd? Die staan lekker te roken, dingen uit te halen waarmee ze denken dat ze stoer zijn.quote:
Dat zei ik ook altijd, totdat het mei was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:14 schreef ValHallen het volgende:
Stijn gaat gewoon school nailen. Pas nog gezegd dat die onvoldoendes allemaal wel ophaalbaar waren toch? No biggie man.
Of met jouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben pas 14. Het feit dat ik dan geen leven zou hebben is wat anders bekeken. Mensen van mijn leeftijd? Die staan lekker te roken, dingen uit te halen waarmee ze denken dat ze stoer zijn.
Ik heb wel een leven, jij beoordeelt alleen: ''oh stijn heeft op zijn 14e 150k posts op een internetforum''
Jij kan alleen maar mensen afkraken, ik heb het idee dat er privé iets goed mis is met jou.
maar halen die wel goeie cijfers of ook niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben pas 14. Het feit dat ik dan geen leven zou hebben is wat anders bekeken. Mensen van mijn leeftijd? Die staan lekker te roken, dingen uit te halen waarmee ze denken dat ze stoer zijn.
Ik heb wel een leven, jij beoordeelt alleen: ''oh stijn heeft op zijn 14e 150k posts op een internetforum''
Jij kan alleen maar mensen afkraken, ik heb het idee dat er privé iets goed mis is met jou.
Toen was Ajax weer kampioen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd, totdat het mei was.
Onzin. Voetballen, chillen in een parkje, gamen bij maatjes, stiekem bier drinken kut roepen en blowtjes roken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk in deze. Wie wil doorbreken in het darten moet dik zijn. Dit voor een beter evenwicht en een constante kracht achter de pijlworp. Het rapport waarin dit bewezen is is vertrouwelijk dus kan ik niet met je delen helaas. (HMFquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stop jij maar wat pillen in je mik met je irritante gedrag. Doe je ook eens iets nuttigs met je leven.
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beetje chimi's aanrandenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin. Voetballen, chillen in een parkje, gamen bij maatjes, stiekem bier drinken kut roepen en blowtjes roken.
Ik wil er ook voor gaan, morgen ga ik ook gewoon naar mijn neef toe voor wat uitleg voor vakken waarvoor ik voldoende sta.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Succes ouwe reus, je hebt hier genoeg lui die je kunnen helpen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil er ook voor gaan, morgen ga ik ook gewoon naar mijn neef toe voor wat uitleg voor vakken waarvoor ik voldoende sta.
Er zijn allerlei kinderen in mijn klas die juist weer voldoende staan op de leervakken, maar niet op de talen. En dan zeggen ze: ''ja ik ga die talen toch niet kiezen''. Velen hebben een lakse mentaliteit.
Jordii, boccara komt er echt aan, dit is serieus.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
maar halen die wel goeie cijfers of ook niet?
Jij neemt fok! te serieus.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan wij gezamenlijk stage op Stijn zijn school gevenquote:
heeft heini wat nieuws? vertelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii, boccara komt er echt aan, dit is serieus.
Dat boeit me echt geen flikker. Het zijn allemaal wel toffe gasten hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
maar halen die wel goeie cijfers of ook niet?
En toen stond dat ene leuke meisje uit 3 havo met Caland te zoenenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, meisjes betasten en eerste kusjes geven.
Klopt, moest eerder weg, er waren ook wat denen. Ja, hij zei dat ze hem klaarmaken voor Ajax1, extra trainingen en krachttraingen enz. Beetje zoals ze met Hoesen deden/doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heeft heini je wat nieuws? vertel
hij was afwezig bij jong ajax vandaag
Met een stinkende bek van rooklucht.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En toen stond dat ene leuke meisje uit 3 havo met Caland te zoenen
Scherp hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
Inderdaad Stinho, als je wat vragen hebt gewoon hier stellen man. Komen hier aardig wat intelligente mensen, desnoods maar gewoon in het Feijenoord topic daar zijn de meeste te vinden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij zoekt gewoon iedere dag om aandacht hier.
Gaffetamme zeg. Heb jij weleens gerookt eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een stinkende bek van rooklucht.
Hou je kankermuil joh.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Om in de haven te werken moet je inderdaad universitair zijn afgestudeerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
Inderdaad Stinho, als je wat vragen hebt gewoon hier stellen man. Komen hier aardig wat intelligente mensen, desnoods maar gewoon in het Feijenoord topic daar zijn de meeste te vinden.
is goed man.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
ik snap je verhaal niet, hij deed niet mee door extra trainingen of waar moest ie heen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, moest eerder weg, er waren ook wat denen. Ja, hij zei dat ze hem klaarmaken voor Ajax1, extra trainingen en krachttraingen enz. Beetje zoals ze met Hoesen deden/doen.
Nee, geen enkel hijsje genomen, interesseert me ook niet of er iemand staat te roken naast me. Geen meoite mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaffetamme zeg. Heb jij weleens gerookt eigenlijk?
Ja, altijd die kut Hagenezen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, geen enkel hijsje genomen, interesseert me ook niet of er iemand staat te roken naast me. Geen meoite mee.
Nee, privé omstandigheden. En er was een hele groep denen bij Ajax, die begeleidde hij voordat hij wegging.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik snap je verhaal niet, hij deed niet mee door extra trainingen of waar moest ie heen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan wij gezamenlijk stage op Stijn zijn school geven. Ik veroorzaak de afleiding en jij jat de toetsen.
Chicks die dat doen zijn per definitie al van de lijst geschrapt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een stinkende bek van rooklucht.
Ik op mijn 14e, maar ik deed het omdat ik het echt lekker vond.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
Ik rookte voor het eerst op mijn 8e ofzo, dat is ook wat overdreven.
Weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Chicks die dat doen zijn per definitie al van de lijst geschrapt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Mr.Smokey het volgende:
Rookte me eerste jonko in groep 8, vanaf toen alles beter gegaan
Ik 10. Daarna echt jarenlang niet aangeraakt, tot mijn 18e ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
Ik rookte voor het eerst op mijn 8e ofzo, dat is ook wat overdreven.
Ik in de zomer van groep 8 naar de middelbare school.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Mr.Smokey het volgende:
Rookte me eerste jonko in groep 8, vanaf toen alles beter gegaan
Ik in de zomervakantie van groep 8 naar de eerste klas. Stiekem peukje roken, bijna stikken. Daarna nooit meer een peukie gerookt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik op mijn 14e, maar ik deed het omdat ik het echt lekker vond.
Op je Feyenoorddekbed?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik in de zomer van groep 8 naar de middelbare school.
Tyfushard gekotst.
Daar kom je wel achter als je wat biertjes op hebt en iemand geeft je een peukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me af of er een smaak zit aan roken, waarom het zo lekker is.
ai dat is vervelend, al snap ik je verhaal met die denen nog steeds niet. boccara begeleidde die?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, privé omstandigheden. En er was een hele groep denen bij Ajax, die begeleidde hij voordat hij wegging.
Bij mij gingen de vissen tegen mij praten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyfushard gekotst.
Haha had ik ook de eerste 5 minuten daarna voelde ik me wel goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyfushard gekotst.
Ik rook echt alleen als ik drink ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar kom je wel achter als je wat biertjes op hebt en iemand geeft je een peuk.
dat filmpjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Papa, ik heb iets heel ergs gedaan.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mij gingen de vissen tegen mij praten.![]()
Was tijdens het nachtvissen.Was toen 14 ofzo.
Haha, nee. Volgende dag weer één gehaald die was al iets lekkerder.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Papa, ik heb iets heel ergs gedaan.
Er was groep Deense mensen, volgens mij van deense clubs oid, hij begeleidde die denen. Staat los van Boccara. Boccara maken ze klaar en krijgt extra krachttraingen enz. DIe is zeker niet vergeten oid.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ai dat is vervelend, al snap ik je verhaal met die denen nog steeds niet. boccara begeleidde die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |