En toen stond dat ene leuke meisje uit 3 havo met Caland te zoenenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, meisjes betasten en eerste kusjes geven.
Klopt, moest eerder weg, er waren ook wat denen. Ja, hij zei dat ze hem klaarmaken voor Ajax1, extra trainingen en krachttraingen enz. Beetje zoals ze met Hoesen deden/doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heeft heini je wat nieuws? vertel
hij was afwezig bij jong ajax vandaag
Met een stinkende bek van rooklucht.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En toen stond dat ene leuke meisje uit 3 havo met Caland te zoenen
Scherp hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
Inderdaad Stinho, als je wat vragen hebt gewoon hier stellen man. Komen hier aardig wat intelligente mensen, desnoods maar gewoon in het Feijenoord topic daar zijn de meeste te vinden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij zoekt gewoon iedere dag om aandacht hier.
Gaffetamme zeg. Heb jij weleens gerookt eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een stinkende bek van rooklucht.
Hou je kankermuil joh.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Om in de haven te werken moet je inderdaad universitair zijn afgestudeerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
Inderdaad Stinho, als je wat vragen hebt gewoon hier stellen man. Komen hier aardig wat intelligente mensen, desnoods maar gewoon in het Feijenoord topic daar zijn de meeste te vinden.
is goed man.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
ik snap je verhaal niet, hij deed niet mee door extra trainingen of waar moest ie heen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, moest eerder weg, er waren ook wat denen. Ja, hij zei dat ze hem klaarmaken voor Ajax1, extra trainingen en krachttraingen enz. Beetje zoals ze met Hoesen deden/doen.
Nee, geen enkel hijsje genomen, interesseert me ook niet of er iemand staat te roken naast me. Geen meoite mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaffetamme zeg. Heb jij weleens gerookt eigenlijk?
Ja, altijd die kut Hagenezen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, geen enkel hijsje genomen, interesseert me ook niet of er iemand staat te roken naast me. Geen meoite mee.
Nee, privé omstandigheden. En er was een hele groep denen bij Ajax, die begeleidde hij voordat hij wegging.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik snap je verhaal niet, hij deed niet mee door extra trainingen of waar moest ie heen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan wij gezamenlijk stage op Stijn zijn school geven. Ik veroorzaak de afleiding en jij jat de toetsen.
Chicks die dat doen zijn per definitie al van de lijst geschrapt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een stinkende bek van rooklucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |