Ik op mijn 14e, maar ik deed het omdat ik het echt lekker vond.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
Ik rookte voor het eerst op mijn 8e ofzo, dat is ook wat overdreven.
Weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Chicks die dat doen zijn per definitie al van de lijst geschrapt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Mr.Smokey het volgende:
Rookte me eerste jonko in groep 8, vanaf toen alles beter gegaan
Ik 10. Daarna echt jarenlang niet aangeraakt, tot mijn 18e ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
Ik rookte voor het eerst op mijn 8e ofzo, dat is ook wat overdreven.
Ik in de zomer van groep 8 naar de middelbare school.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Mr.Smokey het volgende:
Rookte me eerste jonko in groep 8, vanaf toen alles beter gegaan
Ik in de zomervakantie van groep 8 naar de eerste klas. Stiekem peukje roken, bijna stikken. Daarna nooit meer een peukie gerookt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik op mijn 14e, maar ik deed het omdat ik het echt lekker vond.
Op je Feyenoorddekbed?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik in de zomer van groep 8 naar de middelbare school.
Tyfushard gekotst.
Daar kom je wel achter als je wat biertjes op hebt en iemand geeft je een peukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me af of er een smaak zit aan roken, waarom het zo lekker is.
ai dat is vervelend, al snap ik je verhaal met die denen nog steeds niet. boccara begeleidde die?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, privé omstandigheden. En er was een hele groep denen bij Ajax, die begeleidde hij voordat hij wegging.
Bij mij gingen de vissen tegen mij praten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyfushard gekotst.
Haha had ik ook de eerste 5 minuten daarna voelde ik me wel goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyfushard gekotst.
Ik rook echt alleen als ik drink ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar kom je wel achter als je wat biertjes op hebt en iemand geeft je een peuk.
dat filmpjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Papa, ik heb iets heel ergs gedaan.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mij gingen de vissen tegen mij praten.![]()
Was tijdens het nachtvissen.Was toen 14 ofzo.
Haha, nee. Volgende dag weer één gehaald die was al iets lekkerder.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Papa, ik heb iets heel ergs gedaan.
Er was groep Deense mensen, volgens mij van deense clubs oid, hij begeleidde die denen. Staat los van Boccara. Boccara maken ze klaar en krijgt extra krachttraingen enz. DIe is zeker niet vergeten oid.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ai dat is vervelend, al snap ik je verhaal met die denen nog steeds niet. boccara begeleidde die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |