GGMM heeft hem al behandeldquote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar een psychiater.
Lee Towers is de chilste artiest die ik heb meegemaakt in zijn genre, Nick & Simon, Jan Smit, Jeroen van den Boom en al die andere beunhazen zijn allemaal arrogante klootzakken. Alain Clark is ook wel een aardige gozer.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jiggy was hier toen in Zwolle en wat maatjes van me hielpen met het organiseren van het feest. Na zijn optreden heletijd een beetje backstage gechilled met hem, maar helaas was Tellem er ook bij. Dat is echt een kankerlijertje.
Mooiste artiest die ik heb gesproken is Jack Parow, wat een dikke held is dat
Dat zijn ook allemaal enge gladjakkersquote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lee Towers is de chilste artiest die ik heb meegemaakt in zijn genre, Nick & Simon, Jan Smit, Jeroen van den Boom en al die andere beunhazen zijn allemaal arrogante klootzakken. Alain Clark is ook wel een aardige gozer.
Van die rappertjes dus alleen die paar gesproken, dus niet echt een oordeel over.
Alsjeblieft niet hier.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij doet het relaxed dus, ik gok hier of VI topic
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind het 'nieuwe' nummer van Avicii best vetGave clip ook.
wel lekker hoor die vetjesquote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef ValHallen het volgende:
mijn broertje vond hem ook helemaal geweldig en had hem zwaar opgehemeld. Viel me toen erg tegenquote:
Bestaat dat voorspel topic van jou eigenlijk nog, waar je allemaal wedstrijden moet voorspellen?quote:
dood.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bestaat dat voorspel topic van jou eigenlijk nog, waar je allemaal wedstrijden moet voorspellen?
Jij vond Scream and shout een vernieuwend nummer in zijn genre, gekkiequote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef ValHallen het volgende:
Niet, ik vond het juist een terugkeer naar de 90'squote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vond Scream and shout een vernieuwend nummer in zijn genre, gekkie
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vond Scream and shout een vernieuwend nummer in zijn genre, gekkie
quote:
VOor mij was het in ieder geval een teleurstellend weekend met mijn 36 punten. Maar ik heb ook geen wedstrijd gezien dus de spelers in mijn team voelden zich waarschijnlijk verlaten.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dan lag het dus niet aan mij dat ik het niet meer gezien heb. Hoeveel punten heb je afgelopen weekend eigenlijk gehaald?
Je speelde laatst ook met Spurs toch? Waarom niet eens een kleiner clubje?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Heb wel respect voor Mancini, met 23 sterren kampioen worden. Mijn PSG wil niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |