Gers is echt een kanker kneus, kwam een keer optreden bij mij op het werk met o.a Kempi, Winne en Jiggy Djé. Allemaal aardige gasten en die Gers was zo blauw als een balletje en stoned als een garnaal terwijl hij op moest treden voor middelbare scholieren. Valt hij van het podium af, doet hij net alsof hij wilde croud surfen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mainstream Nederland vindt Gers Pardoel en Hef ook bij de beste hiphop artiesten van Nederland horen.
Wat een entertainerquote:Op maandag 18 februari 2013 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gers is echt een kanker kneus, kwam een keer optreden bij mij op het werk met o.a Kempi, Winne en Jiggy Djé. Allemaal aardige gasten en die Gers was zo blauw als een balletje en stoned als een garnaal terwijl hij op moest treden voor middelbare scholieren. Valt hij van het podium af, doet hij net alsof hij wilde croud surfen.
Wat een mongoolquote:Op maandag 18 februari 2013 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gers is echt een kanker kneus, kwam een keer optreden bij mij op het werk met o.a Kempi, Winne en Jiggy Djé. Allemaal aardige gasten en die Gers was zo blauw als een balletje en stoned als een garnaal terwijl hij op moest treden voor middelbare scholieren. Valt hij van het podium af, doet hij net alsof hij wilde croud surfen.
Dat is wel waar inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een entertainer. Wedden dat middelbare scholieren het leuker vinden om Gers van het podium te zien flikkeren dan rappende.
En de rest van hun album was een flink stuk minder. Live waren ze wel goed overigens.quote:
Ik vond ze live awesome. Zetten een hele toffe sfeer neer.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En de rest van hun album was een flink stuk minder. Live waren ze wel goed overigens.
Winne ook man. Vind Jiggy sowieso wel dope en Winne ook alleen was dat meer 2 jaar terug oid dat ik hem nog wel eens luisterde.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een mongool
Jiggy is echt kankerchill inderdaad, echt een keer verschrikkelijk gelachen met die gast.
Klopt man, ze hebben ook een tijdlang getourd met Limp Bizkitquote:Op maandag 18 februari 2013 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond ze live awesome. Zetten een hele toffe sfeer neer.
Willems rechtsback?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:05 schreef Doublepain het volgende:
Willems vs Boetius
epic battle zondag
Jiggy was hier toen in Zwolle en wat maatjes van me hielpen met het organiseren van het feest. Na zijn optreden heletijd een beetje backstage gechilled met hem, maar helaas was Tellem er ook bij. Dat is echt een kankerlijertje.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Winne ook man. Vind Jiggy sowieso wel dope en Winne ook alleen was dat meer 2 jaar terug oid dat ik hem nog wel eens luisterde.
Kwam ik kratje bier brengen in de kleedkamer en wat whiskey, hadden ze om gevraagd. Tijdje zitten lullen met Winne en Jiggy, kwam Gers binnen en ging hij mij omhelzen ''bedankt voor het bier man, maatje'' en dan op zo'n dronken manier.Je zag de andere zich echt schamen voor hem.
Klopt ja, jammer dat Tilburg zo'n eind weg isquote:Op maandag 18 februari 2013 20:07 schreef Typisch het volgende:
Winne trouwens in voorprogramma van Nasty Nas, is wel nice voor die gozer.
FMquote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindstand:
1 Ajax
------------
2 Feyenoord
----------------------
3 PSV
4 Vitesse
--------------------------
5 FC Twente
6 FC Utrecht
7 AZ
8 NEC
----------------------
9 PEC Zwolle
10 ADO Den Haag
11 Heracles Almelo
12 Roda JC
13 NAC Breda
14 FC Groningen
15 Heerenveen
-----------------
16 VVV
17 RKC
-------------------
18 Willem II
Heerenveen of Roda wordt 16e en VVV wordt 17equote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindstand:
1 Ajax
------------
2 Feyenoord
----------------------
3 PSV
4 Vitesse
--------------------------
5 FC Twente
6 FC Utrecht
7 AZ
8 NEC
----------------------
9 PEC Zwolle
10 ADO Den Haag
11 Heracles Almelo
12 Roda JC
13 NAC Breda
14 FC Groningen
15 Heerenveen
-----------------
16 VVV
17 RKC
-------------------
18 Willem II
RKC is te matig denk ik. Roda JC kan nog best goed uitpakken met Malki & Demouge.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heerenveen of Roda wordt 16e en VVV wordt 17e
Ok.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC is te matig denk ik. Roda JC kan nog best goed uitpakken met Malki & Demouge.
Ik heb zelf intensief lopen berekenen.
GGMM heeft hem al behandeldquote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar een psychiater.
Lee Towers is de chilste artiest die ik heb meegemaakt in zijn genre, Nick & Simon, Jan Smit, Jeroen van den Boom en al die andere beunhazen zijn allemaal arrogante klootzakken. Alain Clark is ook wel een aardige gozer.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jiggy was hier toen in Zwolle en wat maatjes van me hielpen met het organiseren van het feest. Na zijn optreden heletijd een beetje backstage gechilled met hem, maar helaas was Tellem er ook bij. Dat is echt een kankerlijertje.
Mooiste artiest die ik heb gesproken is Jack Parow, wat een dikke held is dat
Dat zijn ook allemaal enge gladjakkersquote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lee Towers is de chilste artiest die ik heb meegemaakt in zijn genre, Nick & Simon, Jan Smit, Jeroen van den Boom en al die andere beunhazen zijn allemaal arrogante klootzakken. Alain Clark is ook wel een aardige gozer.
Van die rappertjes dus alleen die paar gesproken, dus niet echt een oordeel over.
Alsjeblieft niet hier.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij doet het relaxed dus, ik gok hier of VI topic
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind het 'nieuwe' nummer van Avicii best vetGave clip ook.
wel lekker hoor die vetjesquote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef ValHallen het volgende:
mijn broertje vond hem ook helemaal geweldig en had hem zwaar opgehemeld. Viel me toen erg tegenquote:
Bestaat dat voorspel topic van jou eigenlijk nog, waar je allemaal wedstrijden moet voorspellen?quote:
dood.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bestaat dat voorspel topic van jou eigenlijk nog, waar je allemaal wedstrijden moet voorspellen?
Jij vond Scream and shout een vernieuwend nummer in zijn genre, gekkiequote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef ValHallen het volgende:
Niet, ik vond het juist een terugkeer naar de 90'squote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vond Scream and shout een vernieuwend nummer in zijn genre, gekkie
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vond Scream and shout een vernieuwend nummer in zijn genre, gekkie
quote:
VOor mij was het in ieder geval een teleurstellend weekend met mijn 36 punten. Maar ik heb ook geen wedstrijd gezien dus de spelers in mijn team voelden zich waarschijnlijk verlaten.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dan lag het dus niet aan mij dat ik het niet meer gezien heb. Hoeveel punten heb je afgelopen weekend eigenlijk gehaald?
Je speelde laatst ook met Spurs toch? Waarom niet eens een kleiner clubje?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Heb wel respect voor Mancini, met 23 sterren kampioen worden. Mijn PSG wil niet
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet, ik vond het juist een terugkeer naar de 90's.
Misschien later, probeer nu een top jeugdopleiding op te zetten. Via filters toptrainers/scouts aangenomen. Ook wel leukquote:Op maandag 18 februari 2013 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je speelde laatst ook met Spurs toch? Waarom niet eens een kleiner clubje?
Aha, ik vind het leuker om dat alles in eens te doen. Eerste game is altijd Feyenoord en daarna is het random.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien later, probeer nu een top jeugdopleiding op te zetten. Via filters toptrainers/scouts aangenomen. Ook wel leuk
Ik begin altijd met PSV en speel dan tot 2030, maar het wil maar niet PSV. Al 2 games geprobeerd en kan maar niet kampioen worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, ik vind het leuker om dat alles in eens te doen. Eerste game is altijd Feyenoord en daarna is het random.
Ben maar een game met Southampton begonnen tijd terug want was met FC United of manchester begonnen maar bleef al 3 seizoenen haken in de Championship.
Neger wat? Zelfs met Feyenoord lukt het mij wel vaak binnen 3 seizoenen, soms al gelijk bij de eerste. Gewoon 4231 spelen en het moet vanzelf gaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik begin altijd met PSV en speel dan tot 2030, maar het wil maar niet PSV. Al 2 games geprobeerd en kan maar niet kampioen worden.
Dus nu een keer op zijn city's
Scoren wil wel, maar krijg telkens minimaal 2 goals tegen. Betere verdedigers halen werkt ook nietquote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neger wat? Zelfs met Feyenoord lukt het mij wel vaak binnen 3 seizoenen, soms al gelijk bij de eerste. Gewoon 4231 spelen en het moet vanzelf gaan.Al heb ik ook wel eens gehad dat Ajax of PSV ineens oppermachtig is de eerste 3 jaar door met maar 10 verliespunten oid kampioen te worden elke keer.
PSV wil Indi en De Vrij altijd hebben.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scoren wil wel, maar krijg telkens minimaal 2 goals tegen. Betere verdedigers halen werkt ook niet
Clasie pik ik altijd transfervrij opquote:Op maandag 18 februari 2013 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
PSV wil Indi en De Vrij altijd hebben.
Afgelopen dinsdagquote:Op maandag 18 februari 2013 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd voor wat niveau inderdaad
nog geneukt?
hamas hamas Charisteas.quote:Ex-speler Ajax en Feyenoord wordt in Dubai als ‘Messias’ onthaald
Maandag, 18 februari 2013 om 19:30
Angelos Charisteas zat een klein halfjaar zonder club, maar nu heeft de aanvaller een nieuwe club gevonden. De 33-jarige Griek heeft maandag een contract getekend bij Al-Nasr in de Verenigde Arabische Emiraten. Hij werd onlangs ook gelinkt aan Internazionale, waar hij de zwaar geblesseerde Diego Milito zou moeten vervangen. Charisteas gaat evenwel naar Dubai en daar werd hij groots onthaald.
Enkele fans zongen de 88-voudig international, 25 doelpunten, zowaar toe als Messias. Charisteas is door Al-Nasr, dat zesde staat in de competitie, vooral gehaald om succes te behalen in de Aziatische Champions League. Onlangs kwalificeerde the Blue Wave zich voor de groepsfase en daarin neemt men het op tegen Sepahan (Iran), Al-Gharafa (Qatar) en Al-Ahli (Saudi-Arabië). Al-Nasr won het Aziatische kampioenenbal nog nooit.
Charisteas heeft nu waarschijnlijk zijn laatste profcontract getekend. De spits speelde in zijn carrière al voor tien clubs, waaronder Ajax en Feyenoord. In zijn enige seizoen in Rotterdam, in 2006/07 kwam Charisteas nog tot negen competitiedoelpunten in 28 wedstrijden. Hij stond tot de zomer bij het bescheiden Panetolikos onder contract. Charisteas kende zijn mooiste moment in zijn loopbaan op het EK van 2004. Met een kopbal in de finale bezorgde hij Griekenland de Europese eindzege.
Ik krijg een beetje het Sneijder in Turkije gevoel bij dit filmpje.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier
VBL / Angelos Charisteas is de nieuwe messias van Al-Nasr
filmpje van zijn aankomst
Tja, je moet toch ook het tweede elftal een beetje opleuken.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie pik ik altijd transfervrij op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |