quote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet, ik vond het juist een terugkeer naar de 90's.
Misschien later, probeer nu een top jeugdopleiding op te zetten. Via filters toptrainers/scouts aangenomen. Ook wel leukquote:Op maandag 18 februari 2013 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je speelde laatst ook met Spurs toch? Waarom niet eens een kleiner clubje?
Aha, ik vind het leuker om dat alles in eens te doen. Eerste game is altijd Feyenoord en daarna is het random.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien later, probeer nu een top jeugdopleiding op te zetten. Via filters toptrainers/scouts aangenomen. Ook wel leuk
Ik begin altijd met PSV en speel dan tot 2030, maar het wil maar niet PSV. Al 2 games geprobeerd en kan maar niet kampioen worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, ik vind het leuker om dat alles in eens te doen. Eerste game is altijd Feyenoord en daarna is het random.
Ben maar een game met Southampton begonnen tijd terug want was met FC United of manchester begonnen maar bleef al 3 seizoenen haken in de Championship.
Neger wat? Zelfs met Feyenoord lukt het mij wel vaak binnen 3 seizoenen, soms al gelijk bij de eerste. Gewoon 4231 spelen en het moet vanzelf gaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik begin altijd met PSV en speel dan tot 2030, maar het wil maar niet PSV. Al 2 games geprobeerd en kan maar niet kampioen worden.
Dus nu een keer op zijn city's
Scoren wil wel, maar krijg telkens minimaal 2 goals tegen. Betere verdedigers halen werkt ook nietquote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neger wat? Zelfs met Feyenoord lukt het mij wel vaak binnen 3 seizoenen, soms al gelijk bij de eerste. Gewoon 4231 spelen en het moet vanzelf gaan.Al heb ik ook wel eens gehad dat Ajax of PSV ineens oppermachtig is de eerste 3 jaar door met maar 10 verliespunten oid kampioen te worden elke keer.
PSV wil Indi en De Vrij altijd hebben.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scoren wil wel, maar krijg telkens minimaal 2 goals tegen. Betere verdedigers halen werkt ook niet
Clasie pik ik altijd transfervrij opquote:Op maandag 18 februari 2013 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
PSV wil Indi en De Vrij altijd hebben.
Afgelopen dinsdagquote:Op maandag 18 februari 2013 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd voor wat niveau inderdaad
nog geneukt?
hamas hamas Charisteas.quote:Ex-speler Ajax en Feyenoord wordt in Dubai als ‘Messias’ onthaald
Maandag, 18 februari 2013 om 19:30
Angelos Charisteas zat een klein halfjaar zonder club, maar nu heeft de aanvaller een nieuwe club gevonden. De 33-jarige Griek heeft maandag een contract getekend bij Al-Nasr in de Verenigde Arabische Emiraten. Hij werd onlangs ook gelinkt aan Internazionale, waar hij de zwaar geblesseerde Diego Milito zou moeten vervangen. Charisteas gaat evenwel naar Dubai en daar werd hij groots onthaald.
Enkele fans zongen de 88-voudig international, 25 doelpunten, zowaar toe als Messias. Charisteas is door Al-Nasr, dat zesde staat in de competitie, vooral gehaald om succes te behalen in de Aziatische Champions League. Onlangs kwalificeerde the Blue Wave zich voor de groepsfase en daarin neemt men het op tegen Sepahan (Iran), Al-Gharafa (Qatar) en Al-Ahli (Saudi-Arabië). Al-Nasr won het Aziatische kampioenenbal nog nooit.
Charisteas heeft nu waarschijnlijk zijn laatste profcontract getekend. De spits speelde in zijn carrière al voor tien clubs, waaronder Ajax en Feyenoord. In zijn enige seizoen in Rotterdam, in 2006/07 kwam Charisteas nog tot negen competitiedoelpunten in 28 wedstrijden. Hij stond tot de zomer bij het bescheiden Panetolikos onder contract. Charisteas kende zijn mooiste moment in zijn loopbaan op het EK van 2004. Met een kopbal in de finale bezorgde hij Griekenland de Europese eindzege.
Ik krijg een beetje het Sneijder in Turkije gevoel bij dit filmpje.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier
VBL / Angelos Charisteas is de nieuwe messias van Al-Nasr
filmpje van zijn aankomst
Tja, je moet toch ook het tweede elftal een beetje opleuken.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie pik ik altijd transfervrij op
Mboquote:Op maandag 18 februari 2013 21:26 schreef TwenteFC het volgende:
Gaan ze morgen een herkansing aan het begin van de les doen, dus kan ik daar uit me neus lopen vreten omdat een paar sukkels nog niet eens een instaptoets kunnen halen.
Was instap toets over Java.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:39 schreef Typisch het volgende:
Ze zouden mensen die een instap toets van Engels, Wiskunde en Nederlands niet halen niet moeten aannemen.
Dat was gisteren ook al?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef Typisch het volgende:
Vanavond Ronald Koeman bij Derksen met dat interview programma, direct na VI.
Ik niet, een gelijkspel zou mooi zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV letterlijk en figuurlijk flink wordt afgetuigd.
Een gelijkspel? Teh fuck. Waarom zou jij een gelijkspel willen?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet, een gelijkspel zou mooi zijn.
Dat hopen Feyenoorders iddquote:Op maandag 18 februari 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV letterlijk en figuurlijk flink wordt afgetuigd.
Tot 1 punt inlopen op PSV. Daarmee de druk op hen houden en in de onderlinge wedstrijd eroverheen gaan. Bovendien versterk Ajax hun tweede plek alleen maar meer.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een gelijkspel? Teh fuck. Waarom zou jij een gelijkspel willen?
Dat zijn tekstenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En mensen zoals ik die schijtziek zijn van dat trieste provincieclubje
Omdat je dan gelijk met PSV staat (2e op doelsaldo) en je in de onderlinge wedstrijd er ook overheen kunt gaan?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot 1 punt inlopen op PSV. Daarmee de druk op hen houden en in de onderlinge wedstrijd eroverheen gaan. Bovendien versterk Ajax hun tweede plek alleen maar meer.
Waarom wil jij Feyenoord zien winnen dan?
Ik word schijtziek van dat kankerclubje uit Noord-Holland.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En mensen zoals ik die schijtziek zijn van dat trieste provincieclubje
Dat doelsaldo overtreft Ajax toch nooit meer, Feyenoord422. Kom we pakken hem DP.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je dan gelijk met PSV staat (2e op doelsaldo) en je in de onderlinge wedstrijd er ook overheen kunt gaan?
Ajax heeft vanaf zondag alles in eigen hand, mark maai weurts.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doelsaldo overtreft Ajax toch nooit meer, Feyenoord422. Kom we pakken hem DP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |