Mboquote:Op maandag 18 februari 2013 21:26 schreef TwenteFC het volgende:
Gaan ze morgen een herkansing aan het begin van de les doen, dus kan ik daar uit me neus lopen vreten omdat een paar sukkels nog niet eens een instaptoets kunnen halen.
Was instap toets over Java.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:39 schreef Typisch het volgende:
Ze zouden mensen die een instap toets van Engels, Wiskunde en Nederlands niet halen niet moeten aannemen.
Dat was gisteren ook al?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef Typisch het volgende:
Vanavond Ronald Koeman bij Derksen met dat interview programma, direct na VI.
Ik niet, een gelijkspel zou mooi zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV letterlijk en figuurlijk flink wordt afgetuigd.
Een gelijkspel? Teh fuck. Waarom zou jij een gelijkspel willen?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet, een gelijkspel zou mooi zijn.
Dat hopen Feyenoorders iddquote:Op maandag 18 februari 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV letterlijk en figuurlijk flink wordt afgetuigd.
Tot 1 punt inlopen op PSV. Daarmee de druk op hen houden en in de onderlinge wedstrijd eroverheen gaan. Bovendien versterk Ajax hun tweede plek alleen maar meer.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een gelijkspel? Teh fuck. Waarom zou jij een gelijkspel willen?
Dat zijn tekstenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En mensen zoals ik die schijtziek zijn van dat trieste provincieclubje
Omdat je dan gelijk met PSV staat (2e op doelsaldo) en je in de onderlinge wedstrijd er ook overheen kunt gaan?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot 1 punt inlopen op PSV. Daarmee de druk op hen houden en in de onderlinge wedstrijd eroverheen gaan. Bovendien versterk Ajax hun tweede plek alleen maar meer.
Waarom wil jij Feyenoord zien winnen dan?
Ik word schijtziek van dat kankerclubje uit Noord-Holland.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En mensen zoals ik die schijtziek zijn van dat trieste provincieclubje
Dat doelsaldo overtreft Ajax toch nooit meer, Feyenoord422. Kom we pakken hem DP.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je dan gelijk met PSV staat (2e op doelsaldo) en je in de onderlinge wedstrijd er ook overheen kunt gaan?
Ajax heeft vanaf zondag alles in eigen hand, mark maai weurts.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doelsaldo overtreft Ajax toch nooit meer, Feyenoord422. Kom we pakken hem DP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |