Gers is echt een kanker kneus, kwam een keer optreden bij mij op het werk met o.a Kempi, Winne en Jiggy Djé. Allemaal aardige gasten en die Gers was zo blauw als een balletje en stoned als een garnaal terwijl hij op moest treden voor middelbare scholieren. Valt hij van het podium af, doet hij net alsof hij wilde croud surfen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mainstream Nederland vindt Gers Pardoel en Hef ook bij de beste hiphop artiesten van Nederland horen.
Wat een entertainerquote:Op maandag 18 februari 2013 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gers is echt een kanker kneus, kwam een keer optreden bij mij op het werk met o.a Kempi, Winne en Jiggy Djé. Allemaal aardige gasten en die Gers was zo blauw als een balletje en stoned als een garnaal terwijl hij op moest treden voor middelbare scholieren. Valt hij van het podium af, doet hij net alsof hij wilde croud surfen.
Wat een mongoolquote:Op maandag 18 februari 2013 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gers is echt een kanker kneus, kwam een keer optreden bij mij op het werk met o.a Kempi, Winne en Jiggy Djé. Allemaal aardige gasten en die Gers was zo blauw als een balletje en stoned als een garnaal terwijl hij op moest treden voor middelbare scholieren. Valt hij van het podium af, doet hij net alsof hij wilde croud surfen.
Dat is wel waar inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een entertainer. Wedden dat middelbare scholieren het leuker vinden om Gers van het podium te zien flikkeren dan rappende.
En de rest van hun album was een flink stuk minder. Live waren ze wel goed overigens.quote:
Ik vond ze live awesome. Zetten een hele toffe sfeer neer.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En de rest van hun album was een flink stuk minder. Live waren ze wel goed overigens.
Winne ook man. Vind Jiggy sowieso wel dope en Winne ook alleen was dat meer 2 jaar terug oid dat ik hem nog wel eens luisterde.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een mongool
Jiggy is echt kankerchill inderdaad, echt een keer verschrikkelijk gelachen met die gast.
Klopt man, ze hebben ook een tijdlang getourd met Limp Bizkitquote:Op maandag 18 februari 2013 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond ze live awesome. Zetten een hele toffe sfeer neer.
Willems rechtsback?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:05 schreef Doublepain het volgende:
Willems vs Boetius
epic battle zondag
Jiggy was hier toen in Zwolle en wat maatjes van me hielpen met het organiseren van het feest. Na zijn optreden heletijd een beetje backstage gechilled met hem, maar helaas was Tellem er ook bij. Dat is echt een kankerlijertje.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Winne ook man. Vind Jiggy sowieso wel dope en Winne ook alleen was dat meer 2 jaar terug oid dat ik hem nog wel eens luisterde.
Kwam ik kratje bier brengen in de kleedkamer en wat whiskey, hadden ze om gevraagd. Tijdje zitten lullen met Winne en Jiggy, kwam Gers binnen en ging hij mij omhelzen ''bedankt voor het bier man, maatje'' en dan op zo'n dronken manier.Je zag de andere zich echt schamen voor hem.
Klopt ja, jammer dat Tilburg zo'n eind weg isquote:Op maandag 18 februari 2013 20:07 schreef Typisch het volgende:
Winne trouwens in voorprogramma van Nasty Nas, is wel nice voor die gozer.
FMquote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindstand:
1 Ajax
------------
2 Feyenoord
----------------------
3 PSV
4 Vitesse
--------------------------
5 FC Twente
6 FC Utrecht
7 AZ
8 NEC
----------------------
9 PEC Zwolle
10 ADO Den Haag
11 Heracles Almelo
12 Roda JC
13 NAC Breda
14 FC Groningen
15 Heerenveen
-----------------
16 VVV
17 RKC
-------------------
18 Willem II
Heerenveen of Roda wordt 16e en VVV wordt 17equote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindstand:
1 Ajax
------------
2 Feyenoord
----------------------
3 PSV
4 Vitesse
--------------------------
5 FC Twente
6 FC Utrecht
7 AZ
8 NEC
----------------------
9 PEC Zwolle
10 ADO Den Haag
11 Heracles Almelo
12 Roda JC
13 NAC Breda
14 FC Groningen
15 Heerenveen
-----------------
16 VVV
17 RKC
-------------------
18 Willem II
RKC is te matig denk ik. Roda JC kan nog best goed uitpakken met Malki & Demouge.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heerenveen of Roda wordt 16e en VVV wordt 17e
Ok.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC is te matig denk ik. Roda JC kan nog best goed uitpakken met Malki & Demouge.
Ik heb zelf intensief lopen berekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |