Dat hebben ze ook met 1 punt achterstand, maar laat gaan. Ik ga dat Koeman interview eens opzetten. In het slechtste geval val ik erbij inslaap dus het is een win win situatie.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft vanaf zondag alles in eigen hand, mark maai weurts.
Welke? Telstar, AZ, Volendam, Ajax?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van dat kankerclubje uit Noord-Holland.
Als Ajax maar kampioen wordtquote:Op maandag 18 februari 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook met 1 punt achterstand, maar laat gaan. Ik ga dat Koeman interview eens opzetten. In het slechtste geval val ik erbij inslaap dus het is een win win situatie.
Ik geef ze de grootste kans eerlijk gezegd.quote:
Ik laat hem in zijn waarde, aan jou de eerquote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doelsaldo overtreft Ajax toch nooit meer, Feyenoord422. Kom we pakken hem DP.
Heb je weer beet.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:35 schreef Caland het volgende:
VBL / [FC TWENTE] #150: hopen op een ommekeer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er niet eens gepost. Vond de reactie wel hilarisch.quote:
Ik denk het ook. PSV gaat uiteraard verliezen tegen Feyenoord, dat kan haast niet anders.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik geef ze de grootste kans eerlijk gezegd.
3-0.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk het ook. PSV gaat uiteraard verliezen tegen Feyenoord, dat kan haast niet anders.
Ik ben bang dat he gelijk hebt. Maar het zou ook zomaar fout kunnen gaan tegen een Roda of zo.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk het ook. PSV gaat uiteraard verliezen tegen Feyenoord, dat kan haast niet anders.
Ik zie AZ - Ajax als een sleutelwedstrijd, maar ik weet niet waarom.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bang dat he gelijk hebt. Maar het zou ook zomaar fout kunnen gaan tegen een Roda of zo.
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:04 schreef Caland het volgende:
De wedstrijd van zondag kan echt alle kanten op.
[ afbeelding ]
Ja idd AZquote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van dat kankerclubje uit Noord-Holland.
Koeman was echt een klootzak als spelerquote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef DonRaja het volgende:
Stoitchkov was bang voor Koeman, wat voor ontzettend mietje ben je dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |