Sowieso. Ik ben alleen wel bang dat mensen voor hun stoeltje gaan staan bij zo'n uitwedstrijd. Hoe kan ik de wedstrijd in vredesnaam goed volgen vanaf mijn stoeltje, doe gewoon rustigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Shirtje uit en rug naar het veld
Godsamme, zullen ze blij mee zijn. Whatever, ik lees morgen de topireports en dm's wel...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ties haalt alle lol uit het zuigen weg. Ik word wel weer een Psv-fan.
Ajax, maar op zijn HMF's zuigen is zo weinig uitdagend. Al ben ik wel toe aan een nieuw account.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet voor welke club jij bent.
vak 422?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met mn ogen naar het veld. En illegaal is voor paupers.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ties haalt alle lol uit het zuigen weg.
dat zeg je toch niet na een pijpbeurt manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Je bent er dan ook bijzonder slecht in
Nietus, er zijn gewoon geen juiste users online.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Je bent er dan ook bijzonder slecht in
Rare jongen ben jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zeg je toch niet na een pijpbeurt man
n-no homo < was ik vergetenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zeg je toch niet na een pijpbeurt man
Houd je bek man, ben er mee opgegroeid, ik vind het prachtig om te doen. Maar het wil maar niet lukken godverdomme.quote:
Geen talent, stop er maar mee dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je bek man, ben er mee opgegroeid, ik vind het prachtig om te doen. Maar het wil maar niet lukken godverdomme.
Rot jij toch een eind op, het is moeilijker dan je denkt als je er naar op TV kijkt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen talent, stop er maar mee dan.
Tjacka wil niet vooraan zitten, voorste rij is toch chillquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb een paar seizoenen op 428 gezeten. Best leuke plekken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb een paar seizoenen op 428 gezeten. Best leuke plekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |