SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige link voor garen in combinatie met naalden: http://en.wikipedia.org/wiki/Yarn_weight
Haaksels uit het vorige topic (onderwerp beestachtig leuk dat haken) :
Claudia-x's pinguinetje, met de lastige buik en rondgehaakte sjaal, is klaar voor de laatste sneeuwval
Anelotje reageerde even niet zo veel dat kwam nauurlijk omdat zij deze mooie zebra aan het maken was..
Na weken losse ledematen te hebben gehad is deze bunny eindelijk 1 geheel! Arual's konijn
Whoopdidoo heeft in haar haaklab een we heel merkwaardig monster/kameleonachtige weten te creeeren!
en tot slot om deze beestenbende af te sluiten:
Angelof_9 heeft een prachtige uilentas met voering en monnikenwerk handvat gemaakt
Hook on
[ Bericht 6% gewijzigd door Dottey op 11-02-2013 12:01:39 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
welkom terugquote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Danaīdes het volgende:
Nou, ik ook maar terug in dit topic ;D
Lang geleden maar veel gebeurd afgelopen jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Danaīdes gaat verder haken aan d'r laptop-hoes =D
hihi ^^. ik bedoelde wat er er je knuffel ligt.. of was het niet de bedoeling die ook te showen?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:16 schreef Danaīdes het volgende:
Oh sorry... Ik heb echt hele slechte verlichting hier*meep*
Eerste is een knuffeltje n_n. Vosje voor 2 vriendinnetjes van me.
Tweede is een Cthulhu sjaal voor een net zo'n nerdige vriend als ik ben hihi.
Ik moet drastisch op zoek naar mogelijkheden om fatsoenlijke foto's te maken =[
is dan het dan zo dat de knoopjes ogen zijn? en die friemels een baard?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:20 schreef Danaīdes het volgende:
Oh, dat zijn mijn armwarmers hihi.
Maar zag er beter uit als achtergrond dan mijn vaal-gele bank xD
Sjaal is bedoeld als ;
[ afbeelding ]
=D
Zijn twee hoofdjes, een aan elke kant van de sjaal... Dus die hangen een beetje samen rond borsthoogte
Edit; Plaatje werkte niet
dat is toch ook zo..quote:Op maandag 11 februari 2013 13:43 schreef trui het volgende:
ik ben gisteren ook begonnen met zo'n alpine/sidewalk shawl. geinig patroon!
maar toverheks, ik dacht dat je bij de winnaars stond van CRE?
quote:1. RenRen-: Creatief in de breedste zin van het woord, van tekenen met potlood en papier tot digital art maar ook voor ideeėn ben je bij haar op het juiste adres. Zo enthousiast en meedenkend, een terechte winnares!
2. tinoz: Een man deze keer! Hij is van alle markten thuis, een eigen kooi bouwen voor knaagdieren of het maken van een mozaļek? Niets is hem te gek! En het leukste is, hij vraagt niet alleen om advies maar deelt ook zijn vorderingen met verslagen en foto's.
3. Toverheks: Deze lieve vrouw is nooit te beroerd een user of mod uit de brand te helpen! Ze waarschuwt ons als er aan een OP gesleuteld moet worden of helpt met haar jarenlange handwerkervaring mensen uit de brand in zowel het haak- als breitopic.
Wat een leuke site! Ik heb nog niet iets gevonden wat er op lijkt maar ik blader nog even door. Het is niet zo druk vandaag hihi.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:27 schreef Toverheks het volgende:
dat is een schatje Annelot. had gisteren ook leuke link gevonden is heel veel tye zien en geloof ook paar patronen http://outstandingcrochet(...)e-crochet-tunic.html
Hoi Cyberterrorist,quote:Op maandag 11 februari 2013 19:27 schreef cyberterrorist het volgende:
Hallo dames,
Ik lees nu al een tijdje mee in de haaktopic en zie de vele prachtige creaties.
Ik heb zelf eindelijk de tijd om te beginnen aan het haken. Vorige week ben ik begonnen en nu al helemaal verslaafd.
Ik ben nu bezig met een poes volgens een patroon.
Nu ben ik bezig met het lijf en staat er in het patroon het volgende: 9e toer: haak 16 V meerder boven de overige V van deze toer verdeeld 5 V = 40 V. Bij de vorige toer hield ik 35 V over.
Houdt dit in dat ik de eerste 16 normaal moet vasten en om de drie V. 2 V moet steken, dus nr. 17 zijn er 2 en in nr. 22 ook 2, enzovoort.
Alvast bedankt.
Sorry ik snap niet helemaal wat je bedoelt! Ik heb dan ook nog nooit een omslagdoek gemaakt Maar het lijkt wel gewoon een granny stripe. Wat ik dan doe isbij de volgende rij de clusters tussen de stokjes van de vorige rij haken. Dus niet in een vaste steken maar echt tussen de twee clusters van de vorige rij.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:09 schreef dapmar het volgende:
http://hakenenmeer.blogsp(...)roon-omslagdoek.html deze ben ik nu aan het haken, heb af tot toer 5....
Ok heb nu door als ik stokje moet haken waar ik dan in moet zal ik maar zeggen.
Wat ik nog lastig vind is als ik in de lossen een stokje moet haken, hoe je dan "goed" in de lossen zit dat vind ik nog erg lastig om te zien, tips?
Heb je dan toch een lusje is dan toch van de vasten niet 2 toch, snappen jullie? Dank voor het tot nu toe op weg helpen, als ik dit wat helderder krijg gaat het met dit project goed komen, heb er vertrouwen in met dank aan jullie hahahahahaha.
Ik snap dit stukje niet:quote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef dapmar het volgende:
Zie linkje en dan het plaatje tussendoor inderdaad tussen de clusters. Maar gaat om de hoeken als je de toer eronder die lossen hebt. En je in de nieuwe toer twee stokjes moet haken in de laatste lossen van de vorige toer... Is het zo wat duidelijker hihi. Het is een grannystijl inderdaad.
je haakt niet IN de losse.. maar om de losse heen...quote:Op maandag 11 februari 2013 20:09 schreef dapmar het volgende:
http://hakenenmeer.blogsp(...)roon-omslagdoek.html deze ben ik nu aan het haken, heb af tot toer 5....
Ok heb nu door als ik stokje moet haken waar ik dan in moet zal ik maar zeggen.
Wat ik nog lastig vind is als ik in de lossen een stokje moet haken, hoe je dan "goed" in de lossen zit dat vind ik nog erg lastig om te zien, tips?
Heb je dan toch een lusje is dan toch van de vasten niet 2 toch, snappen jullie? Dank voor het tot nu toe op weg helpen, als ik dit wat helderder krijg gaat het met dit project goed komen, heb er vertrouwen in met dank aan jullie hahahahahaha.
je haakt hem dan tussen de vorige toer tussen 2 en 3e stokje.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:41 schreef annelotje het volgende:
Ohja je moet natuurlijk meerderen op de hoeken! Sorry hoor ben n omslagdoeknoob.
Heb je niet een soort v- tje waar je onderdoor kunt? Heb ff geen haakwerk bij de hand dus kan het niet uitproberen.
Hoop dat iemand anders een beter antwoord heeft
Aan het eind van de toer haak ik bij een omslagdoek wel in de losse.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
je haakt niet IN de losse.. maar om de losse heen...
Ja einde van toer moet in lossen staat ook zo afgebeeld, inderdaad misschien die steek markeren.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:43 schreef Serinde het volgende:
[..]
Aan het eind van de toer haak ik bij een omslagdoek wel in de losse.
Ehhhh kan je dat nader uitleggen, hihi zal me met veel helpen want dit komt best veel voor. Super voor jullie mee denken.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
je haakt niet IN de losse.. maar om de losse heen...
en dit,, zoals ik al keer eerder had verteld bij die andere shawl, en ook bij deze geldt het, het verschilt nauwelijks van een grannysquare, dus op dezelfde plek je haaknaald insteken om een cluster te haken als je dat ook zou doen bij een grannysquare.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:36 schreef dapmar het volgende:
[..]
Ehhhh kan je dat nader uitleggen, hihi zal me met veel helpen want dit komt best veel voor. Super voor jullie mee denken.
Haha, moet ik zelf eerlijk bekenen... sommige wol heeft de neiging om zo akelig te piepenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 06:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Vriend: "deze wol vind ik stom, die maakt geen fijn geluid"
Verder vind ie de deken waar ik aan werk heel gaaf. "Wanneer is ie nou klaar?!"
Leuk! Ik heb de eerste weken meegedaan maar uiteindelijk maar zeven gemaakt. Nummer acht vond ik niet leuk en toen is het niks meer gewordenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:23 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben bezig met de petit fourtjes van GrietjeKarwietje. Nog iemand die deze gemaakt heeft of maakt? Excuus voor de donkere foto`s haha.
En eindelijk ben ik van alle Zebra's af!
[ afbeelding ]
Inderdaad heel erg herkenbaar. Ik heb hier net zo'n vriend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:45 schreef Danaīdes het volgende:
Oh my gosh die zebra <3
Ah die van mij heeft geen probleem met mijn wolletjes overal haha, volgens mij vindt hij het wel gezellig.
Wel herkenbaar inderdaad; ' Oh goh, ja intressant' *Vriend-lief gaat verder gamen*. Haha !
Ik vind ze echt zo liefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:09 schreef Lijnloos het volgende:
Wat grappig die cupcakes! En die grote zebra is ook wel heel tof
Mijnus zijn ook eindelijk klaar... mocht ook wel, want de eerste van de ontvangers mag al bijna naar huis!
[ afbeelding ]
ik vond het ook een beetje gevaarlijk. Kunnen de beentjes dan wel bewegen? heb je ze gewoon vastgemaakt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:28 schreef Lijnloos het volgende:
Nee, ik heb geen knoopjes gedaan, had niet genoeg knopen en het leek me wat hard voor die kleine ukkies.
tip: kopen op ebay. Heel goedkoopquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef dapmar het volgende:
Ben weer 2 toeren verder maar wil wel graag zo een stitchmarker hebben, zit eens te kijken wat ze kosten en waar ik ze het beste kan kopen heb geen creditcardBedankt Trui
dat is ook een goed ideequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:31 schreef Lijnloos het volgende:
Ze kunnen wel aardig scharnieren nog. Heb ze door het lijf heen vast gemaakt met zeg maar de draadjes redelijk dicht bij elkaar. Dus een beetje heen en weer draaien kan nog wel.
Heb je dan geen creditcard nodig kan dat via ideal of overmaken, kom nooit op ebay hahaha. Ook dat andere online betalen hebben we niet zitten in schuldhulpverlening vandaarquote:
een kleine veiligheidsspeld voldoet ook prima als stitchmarker en die koop je per veel voor 1 euro bij de wibra/zeemanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:37 schreef dapmar het volgende:
@creado dat mag ik niet via waar nu we nu in zitten.... ivm schulden niet door onze eigen schuld hoor maar goed lang verhaal
Snap ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:37 schreef dapmar het volgende:
@creado dat mag ik niet via waar nu we nu in zitten.... ivm schulden niet door onze eigen schuld hoor maar goed lang verhaal
Hahaha. Ik ga wel een poging wagen op deze manier. Heb zelfs de etagere aan m`n vriend gevraagd voor m`n verjaardag volgende week.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:52 schreef blabbel6 het volgende:
Lieve zebra hoor. En leuke cupcakes. Ik had ze ook gezien maar vraag me af wat ik ermee moet. In de kamer neerzetten op een etagičre? Dat is iets teveel gevraagd van mijn wederhelft.
Het zal er misschien niet om gaan om iets niet te mógen kopen, wanneer je weinig tot niks te besteden hebt, is 2-3 euro best veel voor iets wat je eigenlijk niet nodig hebt. Van dat geld kun je beter een brood of ander voedingsmiddel kopen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:06 schreef B.ertha het volgende:
Als je garen mag kopen, mag je toch ook wel een stekenmarkeerder kopen? Ik zie het verschil niet echtGa gewoon naar je plaatselijke wolwinkel en koop daar een doosje ą 2-3 euro.
Ze maakte zelf de opmerking dat het niet magquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:21 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Het zal er misschien niet om gaan om iets niet te mógen kopen, wanneer je weinig tot niks te besteden hebt, is 2-3 euro best veel voor iets wat je eigenlijk niet nodig hebt. Van dat geld kun je beter een brood of ander voedingsmiddel kopen.
Dapmar je kunt ook gewoon dingen gebruiken die je wellicht in huis hebt liggen, zoals een draadje, veiligheidsspeld of paperclip (zoals hier al genoemd is).
Wat liefquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:29 schreef DonnaRush het volgende:
Even mijn laatste projectje showen.
[ afbeelding ]
Het afwerken duurt bijna langer dan het haken, maar dan heb je ook wat.
Klopt, daar heb je gelijk in. Ze kan zelf haar prioriteiten stellen inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ze maakte zelf de opmerking dat het niet magEn als het daarop aankomt, moet ze ook maar eens heroverwegen of garen wel belangrijker is dan brood.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:29 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
in 1 woord, schattigquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:29 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
dat betrof volgens mij het gebruik van een creditcard of aanmaken van een pay-pal account.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:30 schreef B.ertha het volgende:
Ze maakte zelf de opmerking dat het niet mag![]()
Is dit van ravelry of etsy?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:04 schreef DonnaRush het volgende:
Annelotje, het vestje wat ik gemaakt heb? Dat patroon is zeker de aankoop waard!
Garen koop ik van spullen die ik via mp verkoop. Of krijg van mijn ouders ook wel eens geld ervoor maar kan niet zo snel via internet dingen kopen. Maar ga dan wel eens inderdaad wel eens een keer in een plaatselijke wolwinkel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:06 schreef B.ertha het volgende:
Als je garen mag kopen, mag je toch ook wel een stekenmarkeerder kopen? Ik zie het verschil niet echtGa gewoon naar je plaatselijke wolwinkel en koop daar een doosje ą 2-3 euro.
Kan ik ook hoor gaat nooit ten kosten van eten of mijn brood. Komt helemaal goed hoor hihi.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:32 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je gelijk in. Ze kan zelf haar prioriteiten stellen inderdaad.
Precies!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:59 schreef trui het volgende:
[..]
dat betrof volgens mij het gebruik van een creditcard of aanmaken van een pay-pal account.
DonnaRush, wat een lief vestje!
Ik doelde op het vestje waar ik het gisteren over had. Dat is alweer n half topic gekeden hihi.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:04 schreef DonnaRush het volgende:
Annelotje, het vestje wat ik gemaakt heb? Dat patroon is zeker de aankoop waard!
Annelotje, ik ben wat voor mezelf aan het haken, voor de 1e keer, heb eerst 9 grannys gemaakt en die aan elkaar met naald en draad vastgemaakt, nu ben ik erboven zeg maar waaiertjes aan het freubelen, als ik bij de armen ben zie ik wel weer hoe het verder moet. ben het gewoon aan het proberen, moet je ook gewoon doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef annelotje het volgende:
[..]
Ik doelde op het vestje waar ik het gisteren over had. Dat is alweer n half topic gekeden hihi.
Jouw vestje is echt ubercute maar ik wil eens n x iets voor mezelf maken en ik vrees dat ie niet zal passen!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef dapmar het volgende:
[..]
Kan ik ook hoor gaat nooit ten kosten van eten of mijn brood. Komt helemaal goed hoor hihi.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef dapmar het volgende:
[..]
Kan ik ook hoor gaat nooit ten kosten van eten of mijn brood. Komt helemaal goed hoor hihi.
Haha, oh sorry! Verwarrend ook, al die vestjes!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef annelotje het volgende:
[..]
Ik doelde op het vestje waar ik het gisteren over had. Dat is alweer n half topic gekeden hihi.
Jouw vestje is echt ubercute maar ik wil eens n x iets voor mezelf maken en ik vrees dat ie niet zal passen!
Ooh die is ook leuk! Misschien nog wel leuker dan de mijne hihi... hmmm nog maar eens even denkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:41 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha, oh sorry! Verwarrend ook, al die vestjes!
Maar je moet jezelf zo nu en dan verwennen met een patroon! Ik ga dit vest; http://www.ravelry.com/patterns/library/ladies-shrug-2 voor mezelf maken binnenkort!
Ik woon in Amersfoort, en eht is niet altijd makkelijk nee maar ben een pos ingesteld pers dus komt helemaal goed! Bedankt voor je lieve berichtje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:27 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]Je blijft er gelukkig positief over. Het zal zeker niet makkelijk zijn voor je.
In welke regio woon je eigenlijk? Misschien kan één van ons jou eens wat steken en technieken in "real life" leren?
Die is mooi!quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:41 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha, oh sorry! Verwarrend ook, al die vestjes!
Maar je moet jezelf zo nu en dan verwennen met een patroon! Ik ga dit vest; http://www.ravelry.com/patterns/library/ladies-shrug-2 voor mezelf maken binnenkort!
ja alleen jammer genoeg niet allesquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:52 schreef annelotje het volgende:
@Donna met welk garen ga jij m maken?
Ik zag net dat je bij de zeeman ook een aantal wolletjes online kunt bestellen:http://www.zeemanshop.com(...)ucts/breigaren-royal
Oh dat is wel jammer, maar het is gelukkig niet heel erg duur.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:14 schreef trui het volgende:
volgens mij is ie alleen niet zo gratis als de titel doet vermoeden. als ik goed kijk komt ie namelijk van hier? maar 3,95 is niet overdreven duur.
Ik vind hem wel echt heel erg tofquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:50 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik vind die stippen juist heel erg leuk erop.
Leuk toch, dat we allemaal verschillende ideeėn hebben erover. Daardoor krijgen we ook allemaal net even wat andere exemplaren.
PS mochten enkele van jullie ook heel graag eentje maken, maar ff de financiėn er niet voor hebben. Ik ben bereid voor 3 personen een patroon te kopen. Als cadeautje voor mijn verjaardag vandaag.
JA vind hem ook erg leuk. En vind je aanbod natuurlijk wel heeeeeeeeeeeel erg verleidelijk maar ben normaal nooit zo van dat soort "aandacht" ik zorg altijd graag voor een ander als die het maar goed heeft, maar in bepaalde gevallen nu lastig als je de middelen niet hebt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:50 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik vind die stippen juist heel erg leuk erop.
Leuk toch, dat we allemaal verschillende ideeėn hebben erover. Daardoor krijgen we ook allemaal net even wat andere exemplaren.
PS mochten enkele van jullie ook heel graag eentje maken, maar ff de financiėn er niet voor hebben. Ik ben bereid voor 3 personen een patroon te kopen. Als cadeautje voor mijn verjaardag vandaag.
Klopt, normaal zou ik moeten krijgen. Ik kan het echter wel dragen om iets te vergeven. ;-)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:44 schreef dapmar het volgende:
[..]
JA vind hem ook erg leuk. En vind je aanbod natuurlijk wel heeeeeeeeeeeel erg verleidelijk maar ben normaal nooit zo van dat soort "aandacht" ik zorg altijd graag voor een ander als die het maar goed heeft, maar in bepaalde gevallen nu lastig als je de middelen niet hebt.
Gefeliciteerd Mizz, maar heeeeeeeeeeeeel eigenlijk hoor jij dan kado's te ontvange natuurlijk ipv weg te geven he hihihi.
wowww blijf hem erg mooi vinden!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef blabbel6 het volgende:
Gefeliciteerd Missenroe!
Hier eindelijk een foto van mijn Alpineshawl: (in het echt is hij wat groener, hij lijkt wat bleekjes op de foto.
[ link | afbeelding ]
Prachtig!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef blabbel6 het volgende:
Gefeliciteerd Missenroe!
Hier eindelijk een foto van mijn Alpineshawl: (in het echt is hij wat groener, hij lijkt wat bleekjes op de foto.
[ link | afbeelding ]
Ik dacht dat jij wel even kwam pochen met je nieuwe boek?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Heel erg mooi blabbel6!Ik ben ook druk bezig met de mijne; na het zien van jouw prachtige resultaat krijg ik nog meer zin om de mijne nu snel af te maken!
oh leuk ! Ik houd wel van dit soort dingen en je aanbod is erggg verleidelijk :-)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:32 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Klopt, normaal zou ik moeten krijgen. Ik kan het echter wel dragen om iets te vergeven. ;-)
Maar wat mij betreft, krijg je een patroon hoor! Ik doe het graag voor je.
Ik gebakstellen ook graagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:50 schreef Serinde het volgende:
Ik gebakstellen zo'n konijn van Stip en Haak gekregen in mijn swap op Ravelry![]()
Wil hem zelf ook nog steeds maken. Ik vind hem niet zo klein hoor?!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:04 schreef Serinde het volgende:
[..]
Haha met dank aan snel typen en een ipad![]()
Ik heb toevallig, dat wilde ik typen
nice!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef blabbel6 het volgende:
Gefeliciteerd Missenroe!
[ link | afbeelding ]
Welk rokje ben je aan het maken?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
nice!
hier nu bezig met een rokje, maar t schiet jammer genoeg niet heel snel op
gister overigens weer complimentjes gehad over mn bolerootje
Ah, naald 6, dat had ik misschien ook moeten doen. Ik ben met naald 4 begonnen, omdat naald 3,75 in 't patroon stond geloof ik. Maar ik vind die wat wijdere uitvoering van jou wel erg mooi! Nou ja, ik ga nu niet opnieuw beginnen, misschien maak ik er hierna nog wel een, met een dikkere naald.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:22 schreef blabbel6 het volgende:
Dank voor de complimenten!
Ik heb er een pakket wol van de Aldi voor gebruikt. Half wol, half acryl, zoiets. Het garen was voor naald 3,5 - 4 en ik heb hem met naald 6 gehaakt.
Hij is leuk om te haken hč! Ik vind het echt een zomeromslagdoek geworden. Nu maar hopen op een warme zomer met regelmatig een fris windje
nee,, heb een studio van 25 m2.. maar wel vloerverwarming.. dus miss dat het wel snel opdroogt als het op de grond op handdoeken ligt... (dat kon ook toch?) en het droogphönen op bed is wel goeie haha misschien is het sowieso wel droog als ik het 's ochtends op tijd opspanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:08 schreef Angelof9 het volgende:
Heb je een ruimte met vloerbedekking? Ik leg mijn shawl altijd op de vloer.
Anders kun je hem op bed spelden en droog fohnen misschien?
Het scheelt misschien ook als je het niet al te nat maakt. Ik houd een omslagdoek van sokkenwol even onder de kraan zodat hij echt vochtig is en block hem dan. Dat werkt prima.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:21 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
nee,, heb een studio van 25 m2.. maar wel vloerverwarming.. dus miss dat het wel snel opdroogt als het op de grond op handdoeken ligt... (dat kon ook toch?) en het droogphönen op bed is wel goeie haha misschien is het sowieso wel droog als ik het 's ochtends op tijd opspan
thnx!
ja wordt heel mooi :-)quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef trui het volgende:
geinig koningin!
mijn alpine shawl begint te vorderen, maar doordat ik 'm met een wat dunnere naald heb gehaakt (4) ben ik voorlopig nog niet klaar. al denk ik wel dat ie met blocken nog flink uitrekt. inprogressplaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef trui het volgende:
geinig koningin!
mijn alpine shawl begint te vorderen, maar doordat ik 'm met een wat dunnere naald heb gehaakt (4) ben ik voorlopig nog niet klaar. al denk ik wel dat ie met blocken nog flink uitrekt. inprogressplaatje:
[ afbeelding ]
Ik wil ook een Alpine gaan maken voor de zomer in een aquablauw of turquoise of petrol kleur. Woensdagochtend is mn haakwinkeltje open, dan ga ik eens kijken welke kleuren ze hebben.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]Trui,ben al aan mijn 7e bezig, aquablauw
zit wel te bedenken wat moet ik er mee
voor de zomer dan maar deze en die petrol van Catania, het haakt zo lekker weg
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:26 schreef YogaLove het volgende:
Ik ben weer begonnen met haken. Ik heb nu 90 squares klaar (van de 182).. Zal vd week eens een foto maken van het project.
[..]
Ik wil ook een Alpine gaan maken voor de zomer in een aquablauw of turquoise of petrol kleur. Woensdagochtend is mn haakwinkeltje open, dan ga ik eens kijken welke kleuren ze hebben.
Hoeveel bolletjes katoen (100 gr) heb je ervoor nodig?
zal morgen ff petrol en aquablauw/ turquoise lijkt erop hier posten (foto)quote:Op zondag 17 februari 2013 21:26 schreef YogaLove het volgende:
Ik ben weer begonnen met haken. Ik heb nu 90 squares klaar (van de 182).. Zal vd week eens een foto maken van het project.
[..]
Ik wil ook een Alpine gaan maken voor de zomer in een aquablauw of turquoise of petrol kleur. Woensdagochtend is mn haakwinkeltje open, dan ga ik eens kijken welke kleuren ze hebben.
Hoeveel bolletjes katoen (100 gr) heb je ervoor nodig?
ik haak met Catania op 4, met dat Saskia en phildar en scheepjes had ik veel dikkere haaknaald dacht 6quote:Op zondag 17 februari 2013 21:47 schreef trui het volgende:
ik maak 'm van wol, dus geen idee hoe het precies met katoen zal zijn. maar bij de beschrijving van de Alpine Shawl staat dat er DK katoenen garen gebruikt is, voor naald 3,5 tot 4,5 mm, waarbij er zo'n 200 meter garen op een bolletje van 100g zit. Voor de shawl zou je dan tussen de 805 en 1006 m nodig hebben, dus 4 ą 5 bollen. Maar kijk even wat er op het label van Catania staat, over de hoveelheid meters die erop zitten. Toverheks had er blijkbaar 6 bolletjes Catania voor nodig.
Met Alpaca denk ik aan 4 bolletjes genoeg te hebben, maar we zullen zien.
Ja, dat is wel de bedoeling. Van het eindresultaat zal ik een foto posten.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef bietel het volgende:
Hij wordt leuk, Trui![]()
Grappige eitjes, Koninging. Wat ga je er mee doen? In een paastak?
Blijft dat alpaca mooi? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het snel vervilt.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:47 schreef trui het volgende:
ik maak 'm van wol, dus geen idee hoe het precies met katoen zal zijn. maar bij de beschrijving van de Alpine Shawl staat dat er DK katoenen garen gebruikt is, voor naald 3,5 tot 4,5 mm, waarbij er zo'n 200 meter garen op een bolletje van 100g zit. Voor de shawl zou je dan tussen de 805 en 1006 m nodig hebben, dus 4 ą 5 bollen. Maar kijk even wat er op het label van Catania staat, over de hoveelheid meters die erop zitten. Toverheks had er blijkbaar 6 bolletjes Catania voor nodig.
Met Alpaca denk ik aan 4 bolletjes genoeg te hebben, maar we zullen zien.
ik heb het plaatje met mn borduurmachine op vilt geborduurd en dat er op geplakt.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:32 schreef Toverheks het volgende:
oh de schoentjesen het telefoonhoesje, heb je dat er op geborduurd Annelotje??/
oke dan, borduurmachine wat leukquote:Op zondag 17 februari 2013 22:22 schreef annelotje het volgende:
[..]
ik heb het plaatje met mn borduurmachine op vilt geborduurd en dat er op geplakt.
dat zal moeten blijken. ik heb er ooit wel zo'n japanse bloemen sjaal mee gemaakt, maar heb die cadeau gedaan aan iemand en niet vernomen of hij zich goed houdt. (beefcake, let me know!quote:Op zondag 17 februari 2013 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blijft dat alpaca mooi? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het snel vervilt.
Ik vond de prijs heel erg meevallen maar ik wacht even af hoeveel bollen jij nodig hebtdie alpine sjaal staat nog op de to do list!
7quote:Op zondag 17 februari 2013 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]Trui,ben al aan mijn 7e bezig, aquablauw
zit wel te bedenken wat moet ik er mee
voor de zomer dan maar deze en die petrol van Catania, het haakt zo lekker weg
Je bent een schat!quote:Op maandag 18 februari 2013 11:08 schreef MizzEnroe het volgende:
Dankjewel iedereen voor de felicitaties!
Mijn verjaardag heb ik voornamelijk in de trein gevierd, 7 uur lang (blegh). Maar toen ik thuis kwam, heb ik het wel nog wat kunnen vieren. Ook een druk weekend gehad.
Nu ff lekker ontspannen. Ik heb net iedereen die aan heeft gegeven het patroon te willen een DM gestuurd voor het e-mailadres. Zodra ik alle e-mails heb, zal ik de aanvraag aan Stip en Haak versturen. ;-)
quote:Op maandag 18 februari 2013 11:08 schreef MizzEnroe het volgende:
Dankjewel iedereen voor de felicitaties!
Mijn verjaardag heb ik voornamelijk in de trein gevierd, 7 uur lang (blegh). Maar toen ik thuis kwam, heb ik het wel nog wat kunnen vieren. Ook een druk weekend gehad.
Nu ff lekker ontspannen. Ik heb net iedereen die aan heeft gegeven het patroon te willen een DM gestuurd voor het e-mailadres. Zodra ik alle e-mails heb, zal ik de aanvraag aan Stip en Haak versturen. ;-)
Van mij mag je, geen idee of het van Herriėt van Stip en Haak mag... ;-)quote:Op maandag 18 februari 2013 11:16 schreef trui het volgende:
super actie van je MizzEnroe! da's nog eens trakteren!ze zien er ook wel erg makkelijk na-te-haken uit trouwens, misschien doe ik er een keer een uit de losse pols.
(of mag dat ook al niet? jawel toch?)
Heb hem niet gehad. :-S Misschien anders via een PM doen?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:27 schreef dapmar het volgende:
Ja heb mijn e-mail adres naar je gestuurd als het goed is!
nee, die vond het niet goed dat we de beschrijving van de nagemaakte giraf verspreidden.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:26 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Van mij mag je, geen idee of het van Herriėt van Stip en Haak mag... ;-)
Die dame van het vaasje vond het in ieder geval niet goed.
Dat ook. Maar ze heeft ook op haar website aangegeven dat je haar creaties niet na mag maken.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:48 schreef trui het volgende:
[..]
nee, die vond het niet goed dat we de beschrijving van de nagemaakte giraf verspreidden.
O, denneappel! Ik heb het altijd over mijn ananasshawlquote:Op maandag 18 februari 2013 09:51 schreef trui het volgende:
ik vind 't wel vrij duidelijk, alleen 5 lossen maken aan weerszijden van de bovenkant van de 'denneappel' of 'aardbei' of hoe je 't ding ook wil noemen. het gedeelte dat met de lusjes gemaakt wordt in elk geval. voor de onderkant/opbouw ervan de kortere kettinkjes (3 lossen) gebruiken.
thx heb je berichtje gezien !quote:Op maandag 18 februari 2013 11:56 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ze heeft ook op haar website aangegeven dat je haar creaties niet na mag maken.
Als je het een keer namaakt en niet verkoopt/promoot en op een blog o.i.d. bijzet dat je het op haar knuffel hebt gebaseerd, dan denk ik dat ze er niet zo zwaar aan tilt hoor. Als ik haar was, zou ik het ook zo op mijn blog zetten, voorkomt in ieder geval dat "iedereen" zomaar dingen namaakt en probeert te verkopen.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:36 schreef CREADO het volgende:
[..]
thx heb je berichtje gezien !
Ik vind het overigens wel triest (is dat het juiste woord) als men zover kan gaan dat je het niet na mag maken. Alles voor het geld. Je verspreid het toch verder niet en leert zo toch alleen maar meer ideeen op te doen?
Aan het eind van het patroon moet je de bovenkant afwerken met 63A en dan kun je eventueel nog 63B doen, dat zijn die leuke bungelsliertjes aan de zijkanten. Het is vast hetzelfde patroon als jij hebt, die met die foto's van een groene alpineshawl.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:25 schreef trui het volgende:
welk patroon houd jij trouwens aan? (het toeren tellen in termen van 'A' komt me nl niet bekend voor).
zo is hetquote:Op maandag 18 februari 2013 14:48 schreef Serinde het volgende:
[..]
Als je het een keer namaakt en niet verkoopt/promoot en op een blog o.i.d. bijzet dat je het op haar knuffel hebt gebaseerd, dan denk ik dat ze er niet zo zwaar aan tilt hoor. Als ik haar was, zou ik het ook zo op mijn blog zetten, voorkomt in ieder geval dat "iedereen" zomaar dingen namaakt en probeert te verkopen.
Dit dus!quote:Op maandag 18 februari 2013 17:08 schreef Angelof9 het volgende:
Ik maak na wat ik na wil maken, niemand die mij tegen houdt! Dat kun je echt niet tegengaan. Dat is zoiets als een foto uploaden en tegen mensen zeggen dat ze hem niet mogen saven.
Wie komt er bij alle hakers thuis controleren of ze echt niets namaken?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:36 schreef CREADO het volgende:
[..]
thx heb je berichtje gezien !
Ik vind het overigens wel triest (is dat het juiste woord) als men zover kan gaan dat je het niet na mag maken. Alles voor het geld. Je verspreid het toch verder niet en leert zo toch alleen maar meer ideeen op te doen?
Dan is even een tvp'tje in dit topic makkelijker inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2013 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie komt er bij alle hakers thuis controleren of ze echt niets namaken?
Wat wil zij doen als jij alleen een foto hier neerzet en erbij dat het voor eigen gebruik is?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:03 schreef Bijou het volgende:
[..]
Dan is even een tvp'tje in dit topic makkelijker inderdaad
Ik gebruik naald 5, en Lana Grossa Classic Tweed. In de kleur 11 (donkergroen). Een plaatje van internet:quote:Op maandag 18 februari 2013 15:53 schreef trui het volgende:
oooh, zover was je al!en inderdaad, de groene sjaal, die ziet er ook zo mooi uit op 't voorbeeld.
welk garen (en naald) gebruik jij?
Ik vond hem zo het mooiste. heb al zitten kijken naar alternatieven. maar mischien weten een aantal hier ook wel iets wat het dichts bij komt.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
hoi hoi,
ik heb ook eindelijk weer iets af! jeetje wat heb ik hier lamg tegen aan gehikt. en hij is niet helemaal naar wens, maar ik ben gewoon beter in het nahaken van een patroon dan dat ik zelf iets moet verzinnen....(ik ga het dus ook echt nooit meer doen!!!)
http://www.ravelry.com/projects/Tyler-girl/puk
enne jefmen, je hoeft je niet perse aan die kleuren te houden. zoek een paar mooie kleuren uit die jij bij een leeuw vindt passen. niets moet en alles mag he!
Catania heeft een mooie goudkleur, nummer 249. Is geler dan het voorbeeld maar voor een leeuw wel mooi denk ik!quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef jefmen het volgende:
hallo,
Afgelopen weekend hebben wij het boekje dierenvriendjes haken gekocht. Nu wil mijn moeder Leo gaan haken, maar toen wij op zoek gingen naar het katoen wat we nodig hebben. Bleek jammer genoeg de 2 volgende kleuren niet meer leverbaar.
Cantania 179 en Lana Grossa Pep nr.34
Weet iemand daar mischien een alternatief voor die nog wel in de handel is. Zag dat er al eens iemand wat uit het boekje had gehaakt.
Ik ga zelf ook proberen om het te leren.
ojaa, die mooie verjaardagsbollen!quote:Op maandag 18 februari 2013 19:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik gebruik naald 5, en Lana Grossa Classic Tweed. In de kleur 11 (donkergroen). Een plaatje van internet:
[ afbeelding ]
Ik bij www.redheart.comquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:01 schreef B.ertha het volgende:
Waar kopen jullie altijd je garen? (webwinkels). Geen catania maar die prachtige gemźleerde garens of met kleurverloop of gewoon met volle, diepe kleuren.
Haha, ja inderdaad!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:08 schreef trui het volgende:
ja, bietel, er zit een flink grijs gebied tussen 'jatten' en 'laten inspireren door'. niewaar?
leuke muts! en lastig te schatten als je onderaan moet beginnen. succes!
Dank jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef CREADO het volgende:
Goed gelukt Bietel (welke maat is het) en Tyler girl (leuk lekker fel)!
Het is jammer dat de gemeleerde katoentjes relatief duur zijn in NL
Persoonlijk vind ik dat de 791 van Lammy Yarns Rio het meest in de buurt komt van de Catania 179.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef jefmen het volgende:
hallo,
Afgelopen weekend hebben wij het boekje dierenvriendjes haken gekocht. Nu wil mijn moeder Leo gaan haken, maar toen wij op zoek gingen naar het katoen wat we nodig hebben. Bleek jammer genoeg de 2 volgende kleuren niet meer leverbaar.
Cantania 179 en Lana Grossa Pep nr.34
Weet iemand daar mischien een alternatief voor die nog wel in de handel is. Zag dat er al eens iemand wat uit het boekje had gehaakt.
Ik ga zelf ook proberen om het te leren.
Ah oke, dan hou ik het bij ergens tussen de 80 en 90 cmquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:26 schreef trui het volgende:
ik heb er een gemaakt van iets minder dan 80x80cm, een van ca 90x90cm, en een die iets ruimer was maar precies weet ik die afmeting niet meer (die was in elk geval wel erg groot voor een babydeken).
Kan je dat op Ravelry nog terugvinden voor mij?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:40 schreef Serinde het volgende:
Ik heb een cadeaubon van bol van ¤ 10 dus denk dat ik heb daar ga bestellen als hij er is, iemand op Ravelry had foto's geplaatst van de dieren die erin staan en het lijkt me echt wel wat!
ik had hem groter dacht ivm haar bedje, zal eens metenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah oke, dan hou ik het bij ergens tussen de 80 en 90 cm
ja sinds vanmiddag toen ik wol ging halen voor de kuif.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:34 schreef DonnaRush het volgende:
Heeft iemand het nieuwe boekje van Christel Krukkert al? Haakparty op de boerderij heet het.
Dacht zelf meer aan een dekentje dat gewoon om d'r heengeslagen kan worden o.i.d., hoeft niet perse voor in bed te zijn want daar hebben ze vast al iets voor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef CREADO het volgende:
[..]
ik had hem groter dacht ivm haar bedje, zal eens meten
okequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht zelf meer aan een dekentje dat gewoon om d'r heengeslagen kan worden o.i.d., hoeft niet perse voor in bed te zijn want daar hebben ze vast al iets voor.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:17 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Kan je dat op Ravelry nog terugvinden voor mij?
Ik heb 'm zonet besteld bij echtstudio.nl. Hopelijk krijg ik 'm voor zaterdag.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef x__duck het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar het nieuwe boekje van ck... Iemand een idee waar ik de plaatjes van de dieren kan vinden?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb m'n shawl af!Morgen ga ik 'm nog een beetje opspannen en daarna fotograferen.
![]()
![]()
ik ben niet zo'n grote fan, maar ze heeft er wel weer wat leuks van gemaakt. volgens mij lopen die boekjes echt goed.quote:
volgens mij heb ik daar wel eens een bolletje van gehad, met een swap uit de VS. ik weet niet of en waar het in NL verkocht wordt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:55 schreef B.ertha het volgende:
Zijn jullie bekend met Caron Spa? En waar koop ik dit?
http://www.naturallycaron.com/shade_cards/spa_sh.html
Ohhh, wat mooi! Ik was 'bang' dat het erg wit zou worden, maar dat ziet er wel gaaf uit zeg!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:19 schreef YogaLove het volgende:
Ik maak ze met wit aan elkaar. Het patroon heb ik gefreestyled van een foto die ik op internet heb gevonden. Linkje staat een aantal topics terug. Ff zoeken.
Edit: http://www.flickr.com/pho(...)6016/in/photostream/
hij is prachtigquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Hij is af hoor! UIteindelijk heb ik ook 8 ananassen trui, maar ik haak 'm met naald 5, dan wordt ie natuurlijk wat groter dan de jouwe. Hij is 2 meter bij 1 meter geworden (de sliertjes niet meegerekend):
[ afbeelding ]
Mooi patroontje he
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:32 schreef Toverheks het volgende:
mooi met dat wit Yoga, en voor je alpinasjaal ik ben bezig met dezelfde kleurik had nog van Catania, die haak ik op
quote:
de 1e sjaal was voor mij puzzelen, echt ik kwam er niet uit, maar de plaatjes volgen ben ik beter in dan patroon lezen, en nu haak ik gewoon een end weg je hebt het zo te pakkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:36 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Thanks.
Mooie kleur is dat he, dat groen/blauw, ben er ook helemaal blij mee, benieuwd hoe het lukt met het patroon, ik heb in ieder geval hulplijnen genoeg hier!
rij 1 tm 10 heb ik klaar! Idd het patroon en de plaatjes en tekening erbij houden helpt tot nu toe prima!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de 1e sjaal was voor mij puzzelen, echt ik kwam er niet uit, maar de plaatjes volgen ben ik beter in dan patroon lezen, en nu haak ik gewoon een end weg je hebt het zo te pakken
Vind hem echt helemaal gaaf! misschien dat ik me er eens aan waag.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de 1e sjaal was voor mij puzzelen, echt ik kwam er niet uit, maar de plaatjes volgen ben ik beter in dan patroon lezen, en nu haak ik gewoon een end weg je hebt het zo te pakken
Bedankt trui!quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:35 schreef Toverheks het volgende:
meisjes, bedank Trui maar als het af is, van haar had ik de link
ja volgens mij was jij het hoor Trui, en anders bedanken we gewoon iedereen hier in het topicquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:35 schreef trui het volgende:
ik waag te betwijfelen of ik wel degene was die met die link kwam hoor!maar if so: graag gedaan!
Ik had 'm opgeslagen, maar ik krijg nu een foutmelding van Bloggerquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:23 schreef Serinde het volgende:
Weet iemand het linkje die handige tutorial om je nieuwe toer met eem stokje te beginnen in plaats van (2 of) 3 lossen? Daar is een leuk trucje voor dat ik nu bij granny's wil gaan gebruiken maar kan het niet meer vinden
zoietsquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:23 schreef Serinde het volgende:
Weet iemand het linkje die handige tutorial om je nieuwe toer met eem stokje te beginnen in plaats van (2 of) 3 lossen? Daar is een leuk trucje voor dat ik nu bij granny's wil gaan gebruiken maar kan het niet meer vinden
Ja, die wil ik ook nog eens proberen! Jij had er ooit al eens mee gehaakt, of niet? Is het een beetje zacht? Die Cascade 220 wil ik ook nog ooit eens proberen. Die kleuren vind ik zo mooi op die foto's!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:01 schreef trui het volgende:
oeh die Amsterdamse Penelopecraft.ze hebben Malabrigo...O+
Denk wel dat het degene is die ik bedoelde, jammer dat het blog niet meer werkt. Heb je alsnog niks gehad aan het opslaan dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:56 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ik had 'm opgeslagen, maar ik krijg nu een foutmelding van Blogger
http://crochetpatterncomp(...)ose-gap-between.html
Edit: ik had m trouwens opgeslagen onder "Linked Stitch between a Turning Chain and Double Crochet Stitch", weet natuurlijk niet zeker of dat degene is die je bedoelt?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:19 schreef YogaLove het volgende:
Bedankt voor de reacties op mijn dekenproject!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |