Haha, moet ik zelf eerlijk bekenen... sommige wol heeft de neiging om zo akelig te piepenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 06:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Vriend: "deze wol vind ik stom, die maakt geen fijn geluid"
Verder vind ie de deken waar ik aan werk heel gaaf. "Wanneer is ie nou klaar?!"
Leuk! Ik heb de eerste weken meegedaan maar uiteindelijk maar zeven gemaakt. Nummer acht vond ik niet leuk en toen is het niks meer gewordenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:23 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben bezig met de petit fourtjes van GrietjeKarwietje. Nog iemand die deze gemaakt heeft of maakt? Excuus voor de donkere foto`s haha.
En eindelijk ben ik van alle Zebra's af!
[ afbeelding ]
Inderdaad heel erg herkenbaar. Ik heb hier net zo'n vriend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:45 schreef Danaīdes het volgende:
Oh my gosh die zebra <3
Ah die van mij heeft geen probleem met mijn wolletjes overal haha, volgens mij vindt hij het wel gezellig.
Wel herkenbaar inderdaad; ' Oh goh, ja intressant' *Vriend-lief gaat verder gamen*. Haha !
Ik vind ze echt zo liefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:09 schreef Lijnloos het volgende:
Wat grappig die cupcakes! En die grote zebra is ook wel heel tof
Mijnus zijn ook eindelijk klaar... mocht ook wel, want de eerste van de ontvangers mag al bijna naar huis!
[ afbeelding ]
ik vond het ook een beetje gevaarlijk. Kunnen de beentjes dan wel bewegen? heb je ze gewoon vastgemaakt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:28 schreef Lijnloos het volgende:
Nee, ik heb geen knoopjes gedaan, had niet genoeg knopen en het leek me wat hard voor die kleine ukkies.
tip: kopen op ebay. Heel goedkoopquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef dapmar het volgende:
Ben weer 2 toeren verder maar wil wel graag zo een stitchmarker hebben, zit eens te kijken wat ze kosten en waar ik ze het beste kan kopen heb geen creditcardBedankt Trui
dat is ook een goed ideequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:31 schreef Lijnloos het volgende:
Ze kunnen wel aardig scharnieren nog. Heb ze door het lijf heen vast gemaakt met zeg maar de draadjes redelijk dicht bij elkaar. Dus een beetje heen en weer draaien kan nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |