Ohhh, wat mooi! Ik was 'bang' dat het erg wit zou worden, maar dat ziet er wel gaaf uit zeg!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:19 schreef YogaLove het volgende:
Ik maak ze met wit aan elkaar. Het patroon heb ik gefreestyled van een foto die ik op internet heb gevonden. Linkje staat een aantal topics terug. Ff zoeken.
Edit: http://www.flickr.com/pho(...)6016/in/photostream/
hij is prachtigquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Hij is af hoor! UIteindelijk heb ik ook 8 ananassen trui, maar ik haak 'm met naald 5, dan wordt ie natuurlijk wat groter dan de jouwe. Hij is 2 meter bij 1 meter geworden (de sliertjes niet meegerekend):
[ afbeelding ]
Mooi patroontje he
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:32 schreef Toverheks het volgende:
mooi met dat wit Yoga, en voor je alpinasjaal ik ben bezig met dezelfde kleurik had nog van Catania, die haak ik op
quote:
de 1e sjaal was voor mij puzzelen, echt ik kwam er niet uit, maar de plaatjes volgen ben ik beter in dan patroon lezen, en nu haak ik gewoon een end weg je hebt het zo te pakkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:36 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Thanks.
Mooie kleur is dat he, dat groen/blauw, ben er ook helemaal blij mee, benieuwd hoe het lukt met het patroon, ik heb in ieder geval hulplijnen genoeg hier!
rij 1 tm 10 heb ik klaar! Idd het patroon en de plaatjes en tekening erbij houden helpt tot nu toe prima!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de 1e sjaal was voor mij puzzelen, echt ik kwam er niet uit, maar de plaatjes volgen ben ik beter in dan patroon lezen, en nu haak ik gewoon een end weg je hebt het zo te pakken
Vind hem echt helemaal gaaf! misschien dat ik me er eens aan waag.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de 1e sjaal was voor mij puzzelen, echt ik kwam er niet uit, maar de plaatjes volgen ben ik beter in dan patroon lezen, en nu haak ik gewoon een end weg je hebt het zo te pakken
Bedankt trui!quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:35 schreef Toverheks het volgende:
meisjes, bedank Trui maar als het af is, van haar had ik de link
ja volgens mij was jij het hoor Trui, en anders bedanken we gewoon iedereen hier in het topicquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:35 schreef trui het volgende:
ik waag te betwijfelen of ik wel degene was die met die link kwam hoor!maar if so: graag gedaan!
Ik had 'm opgeslagen, maar ik krijg nu een foutmelding van Bloggerquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:23 schreef Serinde het volgende:
Weet iemand het linkje die handige tutorial om je nieuwe toer met eem stokje te beginnen in plaats van (2 of) 3 lossen? Daar is een leuk trucje voor dat ik nu bij granny's wil gaan gebruiken maar kan het niet meer vinden
zoietsquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:23 schreef Serinde het volgende:
Weet iemand het linkje die handige tutorial om je nieuwe toer met eem stokje te beginnen in plaats van (2 of) 3 lossen? Daar is een leuk trucje voor dat ik nu bij granny's wil gaan gebruiken maar kan het niet meer vinden
Ja, die wil ik ook nog eens proberen! Jij had er ooit al eens mee gehaakt, of niet? Is het een beetje zacht? Die Cascade 220 wil ik ook nog ooit eens proberen. Die kleuren vind ik zo mooi op die foto's!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:01 schreef trui het volgende:
oeh die Amsterdamse Penelopecraft.ze hebben Malabrigo...O+
Denk wel dat het degene is die ik bedoelde, jammer dat het blog niet meer werkt. Heb je alsnog niks gehad aan het opslaan dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:56 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ik had 'm opgeslagen, maar ik krijg nu een foutmelding van Blogger
http://crochetpatterncomp(...)ose-gap-between.html
Edit: ik had m trouwens opgeslagen onder "Linked Stitch between a Turning Chain and Double Crochet Stitch", weet natuurlijk niet zeker of dat degene is die je bedoelt?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:19 schreef YogaLove het volgende:
Bedankt voor de reacties op mijn dekenproject!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |