Dank jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef CREADO het volgende:
Goed gelukt Bietel (welke maat is het) en Tyler girl (leuk lekker fel)!
Het is jammer dat de gemeleerde katoentjes relatief duur zijn in NL
Persoonlijk vind ik dat de 791 van Lammy Yarns Rio het meest in de buurt komt van de Catania 179.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef jefmen het volgende:
hallo,
Afgelopen weekend hebben wij het boekje dierenvriendjes haken gekocht. Nu wil mijn moeder Leo gaan haken, maar toen wij op zoek gingen naar het katoen wat we nodig hebben. Bleek jammer genoeg de 2 volgende kleuren niet meer leverbaar.
Cantania 179 en Lana Grossa Pep nr.34
Weet iemand daar mischien een alternatief voor die nog wel in de handel is. Zag dat er al eens iemand wat uit het boekje had gehaakt.
Ik ga zelf ook proberen om het te leren.
Ah oke, dan hou ik het bij ergens tussen de 80 en 90 cmquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:26 schreef trui het volgende:
ik heb er een gemaakt van iets minder dan 80x80cm, een van ca 90x90cm, en een die iets ruimer was maar precies weet ik die afmeting niet meer (die was in elk geval wel erg groot voor een babydeken).
Kan je dat op Ravelry nog terugvinden voor mij?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:40 schreef Serinde het volgende:
Ik heb een cadeaubon van bol van ¤ 10 dus denk dat ik heb daar ga bestellen als hij er is, iemand op Ravelry had foto's geplaatst van de dieren die erin staan en het lijkt me echt wel wat!
ik had hem groter dacht ivm haar bedje, zal eens metenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah oke, dan hou ik het bij ergens tussen de 80 en 90 cm
ja sinds vanmiddag toen ik wol ging halen voor de kuif.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:34 schreef DonnaRush het volgende:
Heeft iemand het nieuwe boekje van Christel Krukkert al? Haakparty op de boerderij heet het.
Dacht zelf meer aan een dekentje dat gewoon om d'r heengeslagen kan worden o.i.d., hoeft niet perse voor in bed te zijn want daar hebben ze vast al iets voor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef CREADO het volgende:
[..]
ik had hem groter dacht ivm haar bedje, zal eens meten
okequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht zelf meer aan een dekentje dat gewoon om d'r heengeslagen kan worden o.i.d., hoeft niet perse voor in bed te zijn want daar hebben ze vast al iets voor.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:17 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Kan je dat op Ravelry nog terugvinden voor mij?
Ik heb 'm zonet besteld bij echtstudio.nl. Hopelijk krijg ik 'm voor zaterdag.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef x__duck het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar het nieuwe boekje van ck... Iemand een idee waar ik de plaatjes van de dieren kan vinden?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb m'n shawl af!Morgen ga ik 'm nog een beetje opspannen en daarna fotograferen.
![]()
![]()
ik ben niet zo'n grote fan, maar ze heeft er wel weer wat leuks van gemaakt. volgens mij lopen die boekjes echt goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |