ojaa, die mooie verjaardagsbollen!quote:Op maandag 18 februari 2013 19:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik gebruik naald 5, en Lana Grossa Classic Tweed. In de kleur 11 (donkergroen). Een plaatje van internet:
[ afbeelding ]
Ik bij www.redheart.comquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:01 schreef B.ertha het volgende:
Waar kopen jullie altijd je garen? (webwinkels). Geen catania maar die prachtige gemêleerde garens of met kleurverloop of gewoon met volle, diepe kleuren.
Haha, ja inderdaad!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:08 schreef trui het volgende:
ja, bietel, er zit een flink grijs gebied tussen 'jatten' en 'laten inspireren door'. niewaar?
leuke muts! en lastig te schatten als je onderaan moet beginnen. succes!
Dank jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef CREADO het volgende:
Goed gelukt Bietel (welke maat is het) en Tyler girl (leuk lekker fel)!
Het is jammer dat de gemeleerde katoentjes relatief duur zijn in NL
Persoonlijk vind ik dat de 791 van Lammy Yarns Rio het meest in de buurt komt van de Catania 179.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef jefmen het volgende:
hallo,
Afgelopen weekend hebben wij het boekje dierenvriendjes haken gekocht. Nu wil mijn moeder Leo gaan haken, maar toen wij op zoek gingen naar het katoen wat we nodig hebben. Bleek jammer genoeg de 2 volgende kleuren niet meer leverbaar.
Cantania 179 en Lana Grossa Pep nr.34
Weet iemand daar mischien een alternatief voor die nog wel in de handel is. Zag dat er al eens iemand wat uit het boekje had gehaakt.
Ik ga zelf ook proberen om het te leren.
Ah oke, dan hou ik het bij ergens tussen de 80 en 90 cmquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:26 schreef trui het volgende:
ik heb er een gemaakt van iets minder dan 80x80cm, een van ca 90x90cm, en een die iets ruimer was maar precies weet ik die afmeting niet meer (die was in elk geval wel erg groot voor een babydeken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |