Kan je dat op Ravelry nog terugvinden voor mij?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:40 schreef Serinde het volgende:
Ik heb een cadeaubon van bol van ¤ 10 dus denk dat ik heb daar ga bestellen als hij er is, iemand op Ravelry had foto's geplaatst van de dieren die erin staan en het lijkt me echt wel wat!
ik had hem groter dacht ivm haar bedje, zal eens metenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah oke, dan hou ik het bij ergens tussen de 80 en 90 cm
ja sinds vanmiddag toen ik wol ging halen voor de kuif.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:34 schreef DonnaRush het volgende:
Heeft iemand het nieuwe boekje van Christel Krukkert al? Haakparty op de boerderij heet het.
Dacht zelf meer aan een dekentje dat gewoon om d'r heengeslagen kan worden o.i.d., hoeft niet perse voor in bed te zijn want daar hebben ze vast al iets voor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef CREADO het volgende:
[..]
ik had hem groter dacht ivm haar bedje, zal eens meten
okequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht zelf meer aan een dekentje dat gewoon om d'r heengeslagen kan worden o.i.d., hoeft niet perse voor in bed te zijn want daar hebben ze vast al iets voor.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:17 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Kan je dat op Ravelry nog terugvinden voor mij?
Ik heb 'm zonet besteld bij echtstudio.nl. Hopelijk krijg ik 'm voor zaterdag.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef x__duck het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar het nieuwe boekje van ck... Iemand een idee waar ik de plaatjes van de dieren kan vinden?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb m'n shawl af!Morgen ga ik 'm nog een beetje opspannen en daarna fotograferen.
![]()
![]()
ik ben niet zo'n grote fan, maar ze heeft er wel weer wat leuks van gemaakt. volgens mij lopen die boekjes echt goed.quote:
volgens mij heb ik daar wel eens een bolletje van gehad, met een swap uit de VS. ik weet niet of en waar het in NL verkocht wordt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:55 schreef B.ertha het volgende:
Zijn jullie bekend met Caron Spa? En waar koop ik dit?
http://www.naturallycaron.com/shade_cards/spa_sh.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |