Garen koop ik van spullen die ik via mp verkoop. Of krijg van mijn ouders ook wel eens geld ervoor maar kan niet zo snel via internet dingen kopen. Maar ga dan wel eens inderdaad wel eens een keer in een plaatselijke wolwinkel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:06 schreef B.ertha het volgende:
Als je garen mag kopen, mag je toch ook wel een stekenmarkeerder kopen? Ik zie het verschil niet echtGa gewoon naar je plaatselijke wolwinkel en koop daar een doosje à 2-3 euro.
Kan ik ook hoor gaat nooit ten kosten van eten of mijn brood. Komt helemaal goed hoor hihi.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:32 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je gelijk in. Ze kan zelf haar prioriteiten stellen inderdaad.
Precies!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:59 schreef trui het volgende:
[..]
dat betrof volgens mij het gebruik van een creditcard of aanmaken van een pay-pal account.
DonnaRush, wat een lief vestje!
Ik doelde op het vestje waar ik het gisteren over had. Dat is alweer n half topic gekeden hihi.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:04 schreef DonnaRush het volgende:
Annelotje, het vestje wat ik gemaakt heb? Dat patroon is zeker de aankoop waard!
Annelotje, ik ben wat voor mezelf aan het haken, voor de 1e keer, heb eerst 9 grannys gemaakt en die aan elkaar met naald en draad vastgemaakt, nu ben ik erboven zeg maar waaiertjes aan het freubelen, als ik bij de armen ben zie ik wel weer hoe het verder moet. ben het gewoon aan het proberen, moet je ook gewoon doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef annelotje het volgende:
[..]
Ik doelde op het vestje waar ik het gisteren over had. Dat is alweer n half topic gekeden hihi.
Jouw vestje is echt ubercute maar ik wil eens n x iets voor mezelf maken en ik vrees dat ie niet zal passen!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef dapmar het volgende:
[..]
Kan ik ook hoor gaat nooit ten kosten van eten of mijn brood. Komt helemaal goed hoor hihi.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef dapmar het volgende:
[..]
Kan ik ook hoor gaat nooit ten kosten van eten of mijn brood. Komt helemaal goed hoor hihi.
Haha, oh sorry! Verwarrend ook, al die vestjes!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef annelotje het volgende:
[..]
Ik doelde op het vestje waar ik het gisteren over had. Dat is alweer n half topic gekeden hihi.
Jouw vestje is echt ubercute maar ik wil eens n x iets voor mezelf maken en ik vrees dat ie niet zal passen!
Ooh die is ook leuk! Misschien nog wel leuker dan de mijne hihi... hmmm nog maar eens even denkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:41 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha, oh sorry! Verwarrend ook, al die vestjes!
Maar je moet jezelf zo nu en dan verwennen met een patroon! Ik ga dit vest; http://www.ravelry.com/patterns/library/ladies-shrug-2 voor mezelf maken binnenkort!
Ik woon in Amersfoort, en eht is niet altijd makkelijk nee maar ben een pos ingesteld pers dus komt helemaal goed! Bedankt voor je lieve berichtje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:27 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]Je blijft er gelukkig positief over. Het zal zeker niet makkelijk zijn voor je.
In welke regio woon je eigenlijk? Misschien kan één van ons jou eens wat steken en technieken in "real life" leren?
Die is mooi!quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:41 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha, oh sorry! Verwarrend ook, al die vestjes!
Maar je moet jezelf zo nu en dan verwennen met een patroon! Ik ga dit vest; http://www.ravelry.com/patterns/library/ladies-shrug-2 voor mezelf maken binnenkort!
ja alleen jammer genoeg niet allesquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:52 schreef annelotje het volgende:
@Donna met welk garen ga jij m maken?
Ik zag net dat je bij de zeeman ook een aantal wolletjes online kunt bestellen:http://www.zeemanshop.com(...)ucts/breigaren-royal
Oh dat is wel jammer, maar het is gelukkig niet heel erg duur.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:14 schreef trui het volgende:
volgens mij is ie alleen niet zo gratis als de titel doet vermoeden. als ik goed kijk komt ie namelijk van hier? maar 3,95 is niet overdreven duur.
Ik vind hem wel echt heel erg tofquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:50 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik vind die stippen juist heel erg leuk erop.
Leuk toch, dat we allemaal verschillende ideeën hebben erover. Daardoor krijgen we ook allemaal net even wat andere exemplaren.
PS mochten enkele van jullie ook heel graag eentje maken, maar ff de financiën er niet voor hebben. Ik ben bereid voor 3 personen een patroon te kopen. Als cadeautje voor mijn verjaardag vandaag.
JA vind hem ook erg leuk. En vind je aanbod natuurlijk wel heeeeeeeeeeeel erg verleidelijk maar ben normaal nooit zo van dat soort "aandacht" ik zorg altijd graag voor een ander als die het maar goed heeft, maar in bepaalde gevallen nu lastig als je de middelen niet hebt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:50 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik vind die stippen juist heel erg leuk erop.
Leuk toch, dat we allemaal verschillende ideeën hebben erover. Daardoor krijgen we ook allemaal net even wat andere exemplaren.
PS mochten enkele van jullie ook heel graag eentje maken, maar ff de financiën er niet voor hebben. Ik ben bereid voor 3 personen een patroon te kopen. Als cadeautje voor mijn verjaardag vandaag.
Klopt, normaal zou ik moeten krijgen. Ik kan het echter wel dragen om iets te vergeven. ;-)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:44 schreef dapmar het volgende:
[..]
JA vind hem ook erg leuk. En vind je aanbod natuurlijk wel heeeeeeeeeeeel erg verleidelijk maar ben normaal nooit zo van dat soort "aandacht" ik zorg altijd graag voor een ander als die het maar goed heeft, maar in bepaalde gevallen nu lastig als je de middelen niet hebt.
Gefeliciteerd Mizz, maar heeeeeeeeeeeeel eigenlijk hoor jij dan kado's te ontvange natuurlijk ipv weg te geven he hihihi.
wowww blijf hem erg mooi vinden!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef blabbel6 het volgende:
Gefeliciteerd Missenroe!
Hier eindelijk een foto van mijn Alpineshawl: (in het echt is hij wat groener, hij lijkt wat bleekjes op de foto.
[ link | afbeelding ]
Prachtig!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef blabbel6 het volgende:
Gefeliciteerd Missenroe!
Hier eindelijk een foto van mijn Alpineshawl: (in het echt is hij wat groener, hij lijkt wat bleekjes op de foto.
[ link | afbeelding ]
Ik dacht dat jij wel even kwam pochen met je nieuwe boek?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Heel erg mooi blabbel6!Ik ben ook druk bezig met de mijne; na het zien van jouw prachtige resultaat krijg ik nog meer zin om de mijne nu snel af te maken!
oh leuk ! Ik houd wel van dit soort dingen en je aanbod is erggg verleidelijk :-)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:32 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Klopt, normaal zou ik moeten krijgen. Ik kan het echter wel dragen om iets te vergeven. ;-)
Maar wat mij betreft, krijg je een patroon hoor! Ik doe het graag voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |