abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122906766
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:14 schreef trui het volgende:
volgens mij is ie alleen niet zo gratis als de titel doet vermoeden. als ik goed kijk komt ie namelijk van hier? maar 3,95 is niet overdreven duur.
Oh dat is wel jammer, maar het is gelukkig niet heel erg duur.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:45:27 #127
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_122908341
Ik vind dat konijn heel leuk, maar die stippen op z'n lijfje stom. Maar die zijn weg te laten natuurlijk.
pi_122908500
Ik vind die stippen juist heel erg leuk erop. :D

Leuk toch, dat we allemaal verschillende ideeën hebben erover. Daardoor krijgen we ook allemaal net even wat andere exemplaren.

PS mochten enkele van jullie ook heel graag eentje maken, maar ff de financiën er niet voor hebben. Ik ben bereid voor 3 personen een patroon te kopen. Als cadeautje voor mijn verjaardag vandaag. *O*
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:04:12 #129
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_122908953
Gefeliciteerd MizzEnroe! En wat een lief aanbod! O+ Er zijn hier vast users die het graag aannemen omdat ze het geld niet goed kunnen missen. :Y
pi_122908989
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:50 schreef MizzEnroe het volgende:

Leuk toch, dat we allemaal verschillende ideeën hebben erover. Daardoor krijgen we ook allemaal net even wat andere exemplaren.

PS mochten enkele van jullie ook heel graag eentje maken, maar ff de financiën er niet voor hebben. Ik ben bereid voor 3 personen een patroon te kopen. Als cadeautje voor mijn verjaardag vandaag. *O*
Ik vind hem wel echt heel erg tof :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_122909029
Gefeliciteerd met je verjaardag MizzEnroe, maak er een leuke dag van! Mooi aanbod, ik gun het een ander :)!
pi_122909107
Dankjewel allemaal! :D
pi_122910175
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:50 schreef MizzEnroe het volgende:

JA vind hem ook erg leuk. En vind je aanbod natuurlijk wel heeeeeeeeeeeel erg verleidelijk maar ben normaal nooit zo van dat soort "aandacht" ik zorg altijd graag voor een ander als die het maar goed heeft, maar in bepaalde gevallen nu lastig als je de middelen niet hebt.

Gefeliciteerd Mizz, maar heeeeeeeeeeeeel eigenlijk hoor jij dan kado's te ontvange natuurlijk ipv weg te geven he hihihi.
Beginner met haken, dus tips zijn welkom! ;)
pi_122910633
Oh inderdaad... helemaal niet gratis. -O- Maar die andere patronen van Stip & Haak zijn ook leuk zeg! Oh darn, te veel leuke ideeen...

Miss, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_122911679
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:44 schreef dapmar het volgende:

[..]

JA vind hem ook erg leuk. En vind je aanbod natuurlijk wel heeeeeeeeeeeel erg verleidelijk maar ben normaal nooit zo van dat soort "aandacht" ik zorg altijd graag voor een ander als die het maar goed heeft, maar in bepaalde gevallen nu lastig als je de middelen niet hebt.

Gefeliciteerd Mizz, maar heeeeeeeeeeeeel eigenlijk hoor jij dan kado's te ontvange natuurlijk ipv weg te geven he hihihi.
Klopt, normaal zou ik moeten krijgen. Ik kan het echter wel dragen om iets te vergeven. ;-)

Maar wat mij betreft, krijg je een patroon hoor! Ik doe het graag voor je. ;)
pi_122911732
Nou super lief van je Mizz!!!! wil je een e-mail adres of?? TOP
pi_122913214
Feli Mizz! w/ Lief dat je trakteert :D (ik sla over, doe aan de lijn ;))
pi_122913283
Ik wil best getrakteerd worden O-) Maar dat mag ik niet vragen want anderen hebben minder te besteden :s)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 14:37:48 #139
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_122914112
gefeliciteerd mizz!!
in de haak.
pi_122917373
Gefeliciteerd Missenroe!

Hier eindelijk een foto van mijn Alpineshawl: (in het echt is hij wat groener, hij lijkt wat bleekjes op de foto.
pi_122918493
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef blabbel6 het volgende:
Gefeliciteerd Missenroe!

Hier eindelijk een foto van mijn Alpineshawl: (in het echt is hij wat groener, hij lijkt wat bleekjes op de foto.
[ link | afbeelding ]
wowww blijf hem erg mooi vinden!
pi_122919758
Gefeliciteerd MissEnroe.

Wat is een CAL?
http://creatiesvankokosnoot.blogspot.com
pi_122920281
Staat erbij ;) 'Crochet-a-long', houdt in dat je met een groep hetzelfde project haakt en elkaar ondertussen op de hoogte houdt van je vorderingen enzo. En uiteindelijk natuurlijk foto's plaatst van het eindresultaat!

MizzEnroe gefeliciteerd!

Ik sla de CAL over, vind 'm echt heel leuk, maar heb al veel te veel projecten in de planning staan! Ben wel erg benieuwd naar al jullie creaties! ;)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_122923728
Hartelijk gefeliciteerd MizzEnroe!
Ik heb twee van die konijnen gehaakt! Ze zijn errrg leuk geworden! Wel wat kleiner dat ik zelf had verwacht ;).

Ik ga maar eens kijken of ik mezelf er vanavond toe kan zetten om mijn baby-giraf (na anderhalve week) in elkaar kan zetten...!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:19:51 #145
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_122924681
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef blabbel6 het volgende:
Gefeliciteerd Missenroe!

[ link | afbeelding ]
Prachtig! O+

Proficiat, MizzEnroe!
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:26:35 #146
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_122924981
Heel erg mooi blabbel6! ^O^ Ik ben ook druk bezig met de mijne; na het zien van jouw prachtige resultaat krijg ik nog meer zin om de mijne nu snel af te maken!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:38:20 #147
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_122925516
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Heel erg mooi blabbel6! ^O^ Ik ben ook druk bezig met de mijne; na het zien van jouw prachtige resultaat krijg ik nog meer zin om de mijne nu snel af te maken!
Ik dacht dat jij wel even kwam pochen met je nieuwe boek? :P O+
... ♥ ik mis je ♥
pi_122925532
Mooie dingen weer hier!
Ik lees vooral mee hier op het moment.

En gefeliciteerd MizzEnroe :)
pi_122932929
Gefeliciteerd MizzEnroe :)
Die konijnen zijn wel erg leuk, maar ik sla de CAL ook over. Zelfde verhaal als BT: heb al teveel wipjes en teveel op m'n to do lijst!

Babbel, je omslagdoek ik mooi geworden! Grappig, zo van die grote pineapples!
pi_122934023
Oh gefeli mizzenroe!

Superleuk konijn maar ik zou niet weten wanneer ik er tijd voor heb.

Mooie shawl blabbel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')