SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PietjePuk007 op 16-02-2013 09:28:51 ]In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Het is Kees! Want Case is the mole! Snap niet dat iemand dat nu nog niet gelooftquote:Op zondag 10 februari 2013 12:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
OP is geüpdatet.
Mijn mol is eruitNu dus Kees of Paulien.
Zit er nu toch allemaal in?quote:Op zondag 10 februari 2013 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat spectaculaire opdrachten met ruimte voor stiekem mollen en speculatie?
Ik ben het met je eens. 2013 is echt één van de beste seizoenen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:30 schreef Guanabana het volgende:
Als je dit het slechtste seizoen ooit vindt dan heb je geen gevoel voor humor ofzo, want ik vind het een erg vermakelijke groep kandidaten bij elkaar. En een mooi land. En best spannend. Ik vraag me af wat je nog meer zou willen.
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Plus dat Daniël echt geweldig is als speler zijnde.
Op zich. Misschien dat er meer gemold is dan ik me realiseer. Maar voorlopig vind ik het weinig dynamisch.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Al moet ik wel altijd een beetje giechelen om de intro, hoe hij de camera in kijkt![]()
Ja precies, duckface alert!quote:
Blue Steelquote:
quote:
Kan natuurlijk ook zijn dat Kees een hoop onzin in zijn boekje heeft staan omdat hij de mol isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind t wel typisch dat Kees zijn boekje laat lezen aan Daniël en dat die vervolgens afvalt. Ik begin te vrezen dat Kees de volgende is die gaat(ik denk tegen de verdrukking in dat hij de mol is)
ik zat te denken waarom de mol zoiets zou doen. Maar die wil natuurlijk goede kandidaten (die veel geld binnenhalen) zo snel mogelijk elimineren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zijn dat Kees een hoop onzin in zijn boekje heeft staan omdat hij de mol is
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zat te denken waarom de mol zoiets zou doen. Maar die wil natuurlijk goede kandidaten (die veel geld binnenhalen) zo snel mogelijk elimineren.![]()
Bedankt! Kan ik weer comfortabel mijn tunnel in ( vannacht lag ik wakker en bedacht ik ineens dat Carolien het wel moest zijnmaar nu twijfel ik weer)
oeh!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]Kan nog steeds iedereen zijn eigenlijk. Kees heeft vaak geld binnen gebracht op momenten dat hij het had kunnen laten. Ook de kokertjes die hij jatte van Tim had hij bijvoorbeeld weg kunnen gooien.
Is er eigenlijk een overzichtje van hoeveel alle kandidaten hebben binnengebracht?
*edit* ah, RLS / [WIDM] De pot
Wijzen toch vrij veel dingen naar Zarayda als mol, maar tegelijkertijd is de afvaltheorie ook best wel toevallig correct. En dat zou betekenen dat zij eruit vliegt, dus dan kan ze de mol niet zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:28 schreef MrManiak het volgende:
Alle hints, theorieën en aanwijzingen van aflevering 7!!! :
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-7.html
Het is geen grote pagina geworden omdat er gewoon weinig te vinden was
Nope, klopt niet meerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:37 schreef Enfermera het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met die afvallerstheorie met dat plaatje, dat je van iedereen die ogen ziet? Klopt dat nog? (ik kon het ff niet meer terugvinden..)
De spoiler in de OP bedoel je?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef Mryc het volgende:
Klopt de laatste afvaller in de spoiler wel of lopen we op de zaken vooruit ;-)?
Dat is gewoon haar persoonlijkheidquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:49 schreef eentwee het volgende:
Heeft Zarayda al dingen gedaan die haar vrijpleiten van een verdenking? Ik vind haar erg nep en irritant en als ze een kandidaat is, is ze waardeloos.
Yepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:52 schreef Mryc het volgende:
[..]
YepDie spoiler bevat gewoon de rode plaatjes van alle deelnemers, zodat de OP makkelijk kan worden geüpdatet als iemand is afgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:52 schreef Mryc het volgende:
[..]
YepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kijk, dit is nou een intelligente postquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wijzen toch vrij veel dingen naar Zarayda als mol, maar tegelijkertijd is de afvaltheorie ook best wel toevallig correct. En dat zou betekenen dat zij eruit vliegt, dus dan kan ze de mol niet zijn.
Ik zit nog steeds op Kees. Hij heeft een bepaalde uitstraling, lastig uit te leggen. Daarnaast vind ik het verdacht dat hij het enige kokertje in een enorme winkel vond. Ze hebben later nog uitgebreid doorgezocht, maar vonden niks. En hij vind toevallig net die ene die er ligt? Hij wou zichzelf gewoon niet verdacht maken. Nu is hij de enige die geld heeft opgeleverd voor die opdracht - maar enkel omdat hij toch al wist dat die andere kokertjes al verprutst waren. Maar tegelijkertijd..hij is de penningmeester. Hij zou dus makkelijk wat geld weg kunnen halen. En hij is me soms iets te fanatiek. Maar toch blijf ik mijn gevoel volgen.
Carolien is me te fanatiek. Ik zie in haar wel de winnaar van het spel. Of Paulien. Want ik denk niet dat Paulien de mol is. Zou te duidelijk zijn.
Ach, eigenlijk is iedereen die er nu in zit eigenlijk wel verdacht, met uitzondering van Zarayda.
zo gaat dat, alleen de mol blijft over, ben je nieuw ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ah nee mijn favoriete deelnemer is eruit
En dan is Kees straks niet de Mol, en dan sta je daar dan met je grote bekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:23 schreef klabbakus het volgende:
[..]
zo gaat dat, alleen de mol blijft over, ben je nieuw ofzo?![]()
haiii Kees!
(grappig is dat ik in topic 1 al zei dat het Kees was, maar die post is zomaar verdwenen door een modje)
Deze valt nog mee, want geen capsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan is Kees straks niet de Mol, en dan sta je daar dan met je grote bek![]()
Uiteraard kan Kees de Mol nog zijn. Maar ik moet altijd wel lachen als er weer eens een user hoog van de toren blaast. En toevallig zijn het vaak users die je verder nauwelijks ziet in de WIDM topics.
Denk niet dat een mod die moeite neemt, hoor!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:23 schreef klabbakus het volgende:
[..]
zo gaat dat, alleen de mol blijft over, ben je nieuw ofzo?![]()
haiii Kees!
(grappig is dat ik in topic 1 al zei dat het Kees was, maar die post is zomaar verdwenen door een modje)
Vooral bij de reclame van de marine! Mhehe ik zie hem dan helemaal zitten als bij WIDM in het kamertjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Denk niet dat een mod die moeite neemt, hoor!![]()
Sinds WIDM hoor ik ineens overal Daniël als voice-over van reclame's en programma's. Alleen is het volgens mij soms ook Marc Klein Essink, die stemmen lijken op elkaar!
Ja inderdaad, daar zijn ze meestal ook fan van jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze valt nog mee, want geen caps.
Vorig jaar ook zo met Hadewych. Vooral de Kruidvat reclames die zo vreselijk inspreekt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Denk niet dat een mod die moeite neemt, hoor!![]()
Sinds WIDM hoor ik ineens overal Daniël als voice-over van reclame's en programma's. Alleen is het volgens mij soms ook Marc Klein Essink, die stemmen lijken op elkaar!
KEES!!!11einsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze valt nog mee, want geen caps.
Jezus, is zij datquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorig jaar ook zo met Hadewych. Vooral de Kruidvat reclames die zo vreselijk inspreekt.
Ja, volgens mij heeft ze ooit gezegd dat ze haar eigen stem in die reclames ook kei irritant vindtquote:
Ditoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan is Kees straks niet de Mol, en dan sta je daar dan met je grote bek![]()
Uiteraard kan Kees de Mol nog zijn. Maar ik moet altijd wel lachen als er weer eens een user hoog van de toren blaast. En toevallig zijn het vaak users die je verder nauwelijks ziet in de WIDM topics.
Im with TVquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf op Kees zitten maar ben ondertussen ook bang dat het Zarayda is
Ja. Als je goed luistert naar de rustige tekst in de reclame hoor je het wel. Bij die irritante stukken zou je inderdaad niet denken dat zij het is.quote:
Ik heb zelf toch maar weer Paulien ingevuld, ondanks dat ik steeds meer denk dat het Zarayda is. Maar ik vind dat de regie haar wat te verdacht neerzet de laatste aflevering.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf op Kees zitten maar ben ondertussen ook bang dat het Zarayda is
Ik kwam er pas een paar weken geleden achter dat zij dat was, wat een teleurstelling was dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorig jaar ook zo met Hadewych. Vooral de Kruidvat reclames die zo vreselijk inspreekt.
Uit dagboek van de mol over foto opdracht. Zou je toch haast zeggen dat het niet Zarayda is. Maar misschien is het alleen maar hoop.quote:Zo zie je maar weer, het werk van een mol is soms onzeker en moeilijk, maar soms wordt mijn werk door m’n medekandidaten heel gemakkelijk gemaakt.
Zo lijkt het wel ja. Maar de vraag is in hoeverre we die dagboeken serieus kunnen nemen. En hoe we ze moeten interpreteren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Uit dagboek van de mol over foto opdracht. Zou je toch haast zeggen dat het niet Zarayda is. Maar misschien is het alleen maar hoop.
Volledig mee eens. Ze doet zich echt veel dommer voor dan ze in werkelijkheid is. Bij Zarayda heb ik daar minder moeite mee lijkt hetquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:52 schreef Poeke het volgende:
Ik zit vanaf aflevering 1 al op Paulien. Ik kan niet goed verklaren waarom behalve dat ze zo'n droogkloot (volgens mensen hier saai) is dat ze een briljante mol zou zijn zonder dat iemand het opvalt. Dat, plus dat ze praktisch alle fysieke opdrachten verpest en ook niet echt het grootste licht schijnt over bepaalde opdrachten waar ze veel beter zou kunnen (want behoorlijk slim) doet me denken dat zij het is.
Hierbij sluit ik mij grotendeels wel aan. Ik zit ook al een tijd op Paulien. Waarbij ik vooral het idee heb dat ze zich toch wat anders voordoet dan ze is. In het begin heb ik in haar topic dit al genoemd (dat ze zich wereld vreemder voordoet) en ook dat ze steeds zegt dat ze ergens niet goed in is en het niet begrijpt, terwijl dat vaak niet zo is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:52 schreef Poeke het volgende:
Ik zit vanaf aflevering 1 al op Paulien. Ik kan niet goed verklaren waarom behalve dat ze zo'n droogkloot (volgens mensen hier saai) is dat ze een briljante mol zou zijn zonder dat iemand het opvalt. Dat, plus dat ze praktisch alle fysieke opdrachten verpest en ook niet echt het grootste licht schijnt over bepaalde opdrachten waar ze veel beter zou kunnen (want behoorlijk slim) doet me denken dat zij het is.
Plus dat er inmiddels bewezen moest worden dat het ontwikkelen wél goed gedaan is. En bij de helicopteropdracht was helemaal niet duidelijk wat er in die andere enveloppen zat. als er in de envelop met Kees 6000 euro zat heeft ie door zelf te gaan 4500 uit de pot gehouden, maar door wel 1500 euro mee te nemen de verdenking van hem afgehouden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
De Mol moet zorgen dat de pot zo laag mogelijk blijft. Het is niet verboden geld in de pot te brengen, maar de Mol zal nooit te veel geld in de pot brengen. En te veel is natuurlijk een ontzettend rekbaar begrip. Die koker die Kees vindt kan namelijk ook een manier zijn om weer even de verdenkingen van hem af te halen. Immers, de rest is toch al mislukt dus er is al een groot bedrag niet de pot in gegaan.
Hij móet daar geld meenemen. Daar was het onmogelijk zonder geld terug te komen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Plus dat er inmiddels bewezen moest worden dat het ontwikkelen wél goed gedaan is. En bij de helicopteropdracht was helemaal niet duidelijk wat er in die andere enveloppen zat. als er in de envelop met Kees 6000 euro zat heeft ie door zelf te gaan 4500 uit de pot gehouden, maar door wel 1500 euro mee te nemen de verdenking van hem afgehouden.
Dan heeft Kees alsnog onnodig geld in de pot gebracht door die koker te vinden. En even de verdenkingen van hem af te halen? Hij wordt naar mijn mening niet ernstig verdacht want anders had men hem geen penningmeester laten worden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Die koker die Kees vindt kan namelijk ook een manier zijn om weer even de verdenkingen van hem af te halen. Immers, de rest is toch al mislukt dus er is al een groot bedrag niet de pot in gegaan.
Tja. Ik ben er ook niet zo'n voorstander van, maar ik denk wel dat het spel zo gespeeld wordt door de organisatie. Pak die koker maar, dan ben je nog minder verdacht. Dan komt er door jou 500 euro in de pot, maar dat is niet zo erg. Dat idee. En wie weet was het wel een tactiek om er voor te zorgen dat de focus meer op kokers zoeken zou komen te liggen dan op het zoeken naar verduisteringsmateriaal. Maar dat laatste schrijf ik meer toe aan mijn eigen tunnelvisie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:02 schreef Smeich het volgende:
Waarom moest er bewezen worden dat het ontwikkelen wel goed was gegaan? Nergens voor nodig. In de slotaflevering had dit aan bod kunnen komen.
[..]
Dan heeft Kees alsnog onnodig geld in de pot gebracht door die koker te vinden. En even de verdenkingen van hem af te halen? Hij wordt naar mijn mening niet ernstig verdacht want anders had men hem geen penningmeester laten worden.
Ik weet vrijwel zeker dat ze dat doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:17 schreef Smeich het volgende:
Ik kan het me echt niet voorstellen dat de organisatie dat zou doen hoor, dan stap je namelijk van het principe van WIDM af naar mijn mening (onnodig geld in de pot brengen als de molzijnde). Ik ben ook van mening dat Kees niet de mol is (wellicht dat ik dit daarom ook denk) en op zoek was naar jokers, net als dat Daniël fanatiek naar de tweede verdieping ging nadat Art iets had gezegd dat men niet op ooghoogte moest kijken naar de meest waardevolle dingen ofzo.
Hoezo weet je dat zo zeker? De afgelopen seizoenen is steeds gebleken dat ze dat juist helemaal niet doen. Dat wil niet zeggen dat ze het dit jaar niet anders zouden kunnen doen, maar het is eerder uitzondering dan regel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:21schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat ze dat doen.
Evengoed begin ik ook steeds meer te denken dat Keessie het niet is.
Dat denk ik ook. Uiteindelijk is het televisieprogramma-aspect belangrijker dan het spel-aspect. Het zou helemaal niet leuk zijn geweest als geen enkel papiertje ontwikkeld zou worden, dus het zou me niks verbazen dat de redactie de mol even een koker met een goed papiertje heeft laten vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:34 schreef BobW het volgende:
Het kan best dat Kees een koker moest vinden zodat de opdracht sowieso voor een deel zou lukken.
Dat hoeft niet persé de Mol te zijn, men kan ook een kandidaat influisteren dat er ergens een koker ligt. Als Mol zijnde zou je toch geen gehoor geven aan de redactie die je opdraagt geld te vinden om zodoende een opdracht nog enigszins te laten slagen??quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Uiteindelijk is het televisieprogramma-aspect belangrijker dan het spel-aspect. Het zou helemaal niet leuk zijn geweest als geen enkel papiertje ontwikkeld zou worden, dus het zou me niks verbazen dat de redactie de mol even een koker met een goed papiertje heeft laten vinden.
Eigenlijk niet, maar voor de Mol is het wel van belang dat hij/zij door de groep niet te snel ontmaskerd wordt. Als de Mol het gevoel heeft of weet dat veel mensen hem/haar verdenken, kan het zinvol zijn om even geld te pakken wat "onnodig" lijkt om zo de verdenking te verminderen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persé de Mol te zijn, men kan ook een kandidaat influisteren dat er ergens een koker ligt. Als Mol zijnde zou je toch geen gehoor geven aan de redactie die je opdraagt geld te vinden om zodoende een opdracht nog enigszins te laten slagen??
wie wezen hem aan? Tania en Daniel? Hij werd het omdat hij zichzelf van een stem onthield. Het was zeker geen meerderheid die hem koos.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Smeich het volgende:
Waarom zou men hem zo ernstig verdenken als zij hem aanwezen als penningmeester, vraag ik mij dan af.
Klopt (Janine was het)quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef aimee44 het volgende:
Ik verstond serieus zarayda is een goede vriendin van mijNouja zal het wel verkeerd gehoord hebben
Over 2 weken wel toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:07 schreef Suuz_ het volgende:
Ja twee weken....en dan weten we nog niets
Oh sorry dat bedoelde ik idd. Een week wachten en pas over twee weken weten we wat we allemaal willen weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:15 schreef Operc het volgende:
[..]
Over 2 weken wel toch?
Alleen volgende week waarschijnlijk nog niet (of ze maken de verliezer al bekend ofzo)
Ach, kan gebeurenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:16 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Oh sorry dat bedoelde ik idd. Een week wachten en pas over twee weken weten we wat we allemaal willen weten.
Het is al laat voor oma
Ik hoop dat ik goed zit met m'n Paulien verdenking. Ik was zó zeker. Maar deze aflevering heeft alles weer helemaal in de war geschopt. Wat een briljant programma is het tochquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:18 schreef Operc het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren
Ik hoop stiekem dat Carolien wint
Dat vind ik echt de leukste deelnemer van de overgebleven 3.
Daniel was wel echt de allertofste kandidaat (hoewel Tim waarschijnlijk ook voor die plek genomineerd was als hij er niet zo vroeg uit had gelegen). En de omgeving in Z-A is gewoon mooi in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:21 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik goed zit met m'n Paulien verdenking. Ik was zó zeker. Maar deze aflevering heeft alles weer helemaal in de war geschopt. Wat een briljant programma is het toch
En wie wint maakt mij verder niet zoveel uit. Vind het seizoen sowieso top, leuke sfeer, leuke grappen en oneliners. Dit seizoen staat in mijn top 3 van leukste.
Met Tim heb ik niet zoveel, leuk wel en soms geinig maar vaak ook gewoon vervelendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:23 schreef Operc het volgende:
[..]
Daniel was wel echt de allertofste kandidaat (hoewel Tim waarschijnlijk ook voor die plek genomineerd was als hij er niet zo vroeg uit had gelegen). En de omgeving in Z-A is gewoon mooi in beeld gebracht.
Vooral het enthousiasme waarmee hij over de opdrachten vertelde was fantastischquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:25 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Met Tim heb ik niet zoveel, leuk wel en soms geinig maar vaak ook gewoon vervelend
Daniël, wat een HELD, de ontdekking van dit jaar hoor.
Ik zag bij DWDD een kleine compilatie van zijn enthousiaste momentjes. Niet te doen zo grappig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Vooral het enthousiasme waarmee hij over de opdrachten vertelde was fantastisch
Ah, even terugkijken danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik zag bij DWDD een kleine compilatie van zijn enthousiaste momentjes. Niet te doen zo grappig.
Razen over alle focking vette opdrachten, bunjeejumpen alles en dan op t eind heel kalm:
"ik zou het iedereen aanraden"
O ik ergerde me juist suf aan zijn in mijn ogen enorm geacteerde overenthousiaste reacties overal op. Ik vond het echt van die acteurs-trekjesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Vooral het enthousiasme waarmee hij over de opdrachten vertelde was fantastisch
quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:52 schreef Poeke het volgende:
Ik zit vanaf aflevering 1 al op Paulien. Ik kan niet goed verklaren waarom behalve dat ze zo'n droogkloot (volgens mensen hier saai) is dat ze een briljante mol zou zijn zonder dat iemand het opvalt.
Dit denk ik ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mol : Kees
Winnaar : Paulien
Verliezer : Carolien
Ik moet zeggen dat ik in t begin dacht "Wat doet zo iemand in dit programma? Pfff, bah" maar dat ik t eigenlijk wel een leuke kandidaat (of Mol?) vind inmiddels.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Sowieso is Kees de mol, anders was 'ie never nooit zo ver gekomen
Ergens wel fijn, want er zijn seizoenen geweest waarbij echt iedereen zat te mollenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel het idee dat de redactie tegen de kandidaten heeft gezegd om niet teveel te schijnmollen, dat gebeurt veel minder dan in andere jaren!
Ik hoop dat Kees wint als hij niet de mol is, maar hij is het gewoonquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:18 schreef Operc het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren
Ik hoop stiekem dat Carolien wint
Dat vind ik echt de leukste deelnemer van de overgebleven 3.
Tenzij de mol thuis al les heeft gehad in Zulu (wat ik wel verwacht gezien de tweet van gister) om bijvoorbeeld makkelijk het vekeerde te kunnen zeggen of om dingen waar je makkelijk een fout bij maakt op de foto te zetten. Boom lijkt een makkelijk woord, kan je makkelijk een foto van maken zonder verdacht te zijn als je weet dat het in het Zulu ngukkslkungueklls is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:08 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kees wint als hij niet de mol is, maar hij is het gewoon
Wel vage shit met die mol stem. Op tv hoorde ik er echt een vrouwenstem in, wat zou betekenen dat het dus niet Kees is. En aangezien ze het heeft over Zulu, en de enige andere potentiële vrouwelijke mol kandidaat Zarayda er uit ging, moet het dan wel over Paulien gaan
Het is vervormd, dus daar kun je niets uithalen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:08 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kees wint als hij niet de mol is, maar hij is het gewoon
Wel vage shit met die mol stem. Op tv hoorde ik er echt een vrouwenstem in, wat zou betekenen dat het dus niet Kees is. En aangezien ze het heeft over Zulu, en de enige andere potentiële vrouwelijke mol kandidaat Zarayda er uit ging, moet het dan wel over Paulien gaan
Slim idd! Maar het kan Carolien gewoon niet zijn, en het was wel een vrouwenstemquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tenzij de mol thuis al les heeft gehad in Zulu (wat ik wel verwacht gezien de tweet van gister) om bijvoorbeeld makkelijk het vekeerde te kunnen zeggen of om dingen waar je makkelijk een fout bij maakt op de foto te zetten. Boom lijkt een makkelijk woord, kan je makkelijk een foto van maken zonder verdacht te zijn als je weet dat het in het Zulu ngukkslkungueklls is.
Naja nogmaals ik hoorde het alleen op tv, en dat was al slecht te horen. Toch weet ik zeker dat het een vrouwenstem wasquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is vervormd, dus daar kun je niets uithalen.
Luister maar eens naar de manier waarop die stem Taaaanie-a zegt. dat is er maar één die dat zo doet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Slim idd! Maar het kan Carolien gewoon niet zijn, en het was wel een vrouwenstem
[..]
Naja nogmaals ik hoorde het alleen op tv, en dat was al slecht te horen. Toch weet ik zeker dat het een vrouwenstem was
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Luister maar eens naar de manier waarop die stem Taaaanie-a zegt. dat is er maar één die dat zo doet.
t wordt wat krap in mijn tunnel maar je bent van harte welkom hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]! Zou het dan toch?
Zometeen ff luisteren
ja, zo klonk het voor mij wel heel erg ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Bedoel je dat het een beetje Volendams Taaaaaanieja is?
Het viel mij ook op, al kan dat ook bewust gedaan zijn. Maar goed, ik hoor in alle teksten heel duidelijk Kees. Tunnelvisie weer compleet terug.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, zo klonk het voor mij wel heel erg ja.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t wordt wat krap in mijn tunnel maar je bent van harte welkom hoor.
dat was om iedereen sip te laten voelen over wat had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:25 schreef Smeich het volgende:
Ik hoor dat inderdaad ook ja
[..]maar dat kokertje dan van vorige week!?
Of een beetje als een slome Pauliense trage taaaaaaaaaaniiijaaaa.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, zo klonk het voor mij wel heel erg ja.
Sorry maar dat gaat er bij mij gewoonweg niet in door de simpele reden dat dit onmols is, hoe krap jij ook in jouw Keestunnel zit en hoevaak ik mijzelf ook herhaal en wil dat het zo isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat was om iedereen sip te laten voelen over wat had kunnen zijn.om ze af te leiden van het vinden van dat plastic, misschien hebben ze nog wel iets heel handigs gewoon gemist. Toen hij het kokertje vond was het ook nog helemaal niet duidelijk of het ontwikkelen uberhaupt ging lukken. En niet alle mollestreken werken even goed natuurlijk. En ja, Kees is de penningmeester natuurlijk, misschien is er wel gewoon géén pot meer aan het eind van deze serie.
Vraag me eigenlijk af of een mol zo ver mag gaan. Een prijzenpot van ¤0,-quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:49 schreef Smeich het volgende:
[..]
Sorry maar dat gaat er bij mij gewoonweg niet in door de simpele reden dat dit onmols is, hoe krap jij ook in jouw Keestunnel zit en hoevaak ik mijzelf ook herhaal en wil dat het zo isKees is voor mij een fanatieke kandidaat, simpel en alleen door deze actie Maar ja, stel je voor dat er op het einde inderdaad geen pot meer is
We shall see.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:49 schreef Smeich het volgende:
[..]
Sorry maar dat gaat er bij mij gewoonweg niet in door de simpele reden dat dit onmols is, hoe krap jij ook in jouw Keestunnel zit en hoevaak ik mijzelf ook herhaal en wil dat het zo isKees is voor mij een fanatieke kandidaat, simpel en alleen door deze actie Maar ja, stel je voor dat er op het einde inderdaad geen pot meer is
(ik luisterde net audiofile en hoor toch echt een volendamse tongval ook in hoe aflevering 3 wordt uitgsproken na het Janine verhaal)quote:
Ik zit nu op paulien maar neig steeds meer naar Kees...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Carolien is wel enigszins verdacht, maar omdat ik toch al sinds aflevering 1 op Kees zit (muv een klein zijsprongetje naar Zarayda) blijf ik erbij dat Kees het is. Maar ik zal niet raar opkijken als Carolien het is. Wel als Paulien het is.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
[..]
Alleen als soundos NIET de mol is.
Hoe verklaar je dat Zarayda er nu net pas uit is dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Alleen doordat alles nu naar Paulien wijst denk ik dat zij het niet is. Als je me nog volgt. Ik ben een beetje bang dat Carolien het is. Vanwege geen hints enzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Er gaan zo stiekem inderdaad best wel wat hints naar Paulien. Maar ik zou haar nou niet echt een toffe Mol vinden.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:26 schreef El.Wulfo het volgende:
Is het trouwens ooit voorgekomen dat er in de finale niemand op de juiste mol zit?
Ik ben juist bang dat de makers juist er wel zo veel hints in moesten stoppen omdat ze zelf niets deed waaruit iemand het op kon maken. Ik hoop echt dat Kees of Carolien het is, dan was het een goed seizoenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen doordat alles nu naar Paulien wijst denk ik dat zij het niet is. Als je me nog volgt. Ik ben een beetje bang dat Carolien het is. Vanwege geen hints enzo.
Niet. Meer naar Carolien, o.a. door..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:41 schreef kort het volgende:
De ondertitelingen lieten trouwens perfect zien wat de mol zei tijdens het auto spel. Alles wijst op Paulien.
Op de deur naast de microfoon waar de kandidaten vragen aan de mol stellen (en ook doorheen moesten) staat een olifant afgebeeld. Carolien stond in de voorgaande aflevering in de kooi van "de olifant".quote:Ontmoet de Mol was zo spannend! Heeft niemand mij gezien? Of herkend bedoel ik. Echt niet!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Vorig jaar trouwens een Wie is de Mol?-weekend georganiseerd (aanrader voor iedere WIDM-fan) en daarin een opdracht verwerkt waarbij twee kandidaten de Spaanse woorden voor een groot aantal voorwerpen moesten leren en twee kandidaten die voorwerpen ondertussen moesten verzamelen. Ik zat echt met open mond te kijken gister...
(http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-8.html)quote:Het begon met de schoolopdracht, dat mij overigens ontzettend deed denken aan het seizoen in Argentinië.
Het allereerste seizoen. Niemand stemde toen ooit op de Mol.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:26 schreef El.Wulfo het volgende:
Is het trouwens ooit voorgekomen dat er in de finale niemand op de juiste mol zit?
De Mol deed toen ook nog geen ene fuckquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:01 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het allereerste seizoen. Niemand stemde toen ooit op de Mol.
Het leuke was dat vrijwel niemand doorhad wat de bedoeling precies was.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
De Mol deed toen ook nog geen ene fuck
Angela moest toen ook in de voice-over vertellen dat de Mol had toegeslagen omdat anders niemand dat zagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het leuke was dat vrijwel niemand doorhad wat de bedoeling precies was.
En dat ze er in Australie pas achterkwamen dat er iemand tussen zat die de boel moest verstieren.
Verdomme, mijn tunnel. Wat doe jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:51 schreef Smeich het volgende:
[..]
Niet. Meer naar Carolien, o.a. door..
[..]
Op de deur naast de microfoon waar de kandidaten vragen aan de mol stellen (en ook doorheen moesten) staat een olifant afgebeeld. Carolien stond in de voorgaande aflevering in de kooi van "de olifant".
Weet je nog welke aflevering dat was?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
(http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-8.html)
GMTA
Aflevering 6, seizoen 6, opdracht 1.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weet je nog welke aflevering dat was?
Heb je snel paraatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:09 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Aflevering 6, seizoen 6, opdracht 1.
quote:
(Hier zie je trouwens Paulien door de deur naar de microfoon lopen.)quote:Ontmoet de Mol was zo spannend, heeft niemand mij dan gezien of herkend bedoel ik? echt niet?
Ik ben door de aflevering 10 van die serie verslingerd geraakt aan de mol. ik hoor het Angela nog zeggen. Jullie hadden het vanaf het begin kunnen weten: de leader was op volgorde van afvallen, met als laatste de mol.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Angela moest toen ook in de voice-over vertellen dat de Mol had toegeslagen omdat anders niemand dat zagen er werd gewoon niet gemold door de andere kandidaten, ook zo mooi
Nico van seizoen 2 vond ik trouwens echt een hele slechte Mol
Deze hint laat me gigantisch twijfelen. Dit is zo'n typische WIDM hint.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:12 schreef Smeich het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorry. Ik mis de hint?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze hint laat me gigantisch twijfelen. Dit is zo'n typische WIDM hint.
Het hele seizoen gaat het over de Big 5. Carolien is sinds aflevering 5 (of 4 ofzo) de olifant. "Heeft niemand mij gezien? Of herkend?"quote:
Oh ik herken nu pas de olifant.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:16 schreef Smeich het volgende:
Moet je even uit de Keestunnel kruipen, wellicht zie je het dan
Ditquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze hint laat me gigantisch twijfelen. Dit is zo'n typische WIDM hint.
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het hele seizoen gaat het over de Big 5. Carolien is sinds aflevering 5 (of 4 ofzo) de olifant. "Heeft niemand mij gezien? Of herkend?"
De compilatie is er:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:32 schreef DrukVout het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op een complilatie van alle geluiden uit de auto/film opdracht, achter elkaar en dat mensen de stem vervorming terug draaien. Volgens mij kan je dan redelijk zeker zijn wie de mol is.
Voordat de kandidaten de ruimte betraden waar de Mol achter het orgel zat, tijdens de 'Ontmoet de mol' opdracht, stond er een afbeelding van een olifant op de de deur waar zij doorheen moesten. Als je dit nu gaat herleiden naar dat wat gisteren door de Mol werd gezegd tijdens de Drive-In:quote:
kun je zeggen dat die olifant naar Carolien wijst doordat zij zich in de kooi van "de olifant" bevond in het spel waarbij Paulien en Zarayda "The Big Five" moesten fotograferen en dat niemand deze hint (introductie op de deur naar De Mol die achter die deur zat) had herkend. Soort naambordje zeg maar.quote:'Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkend bedoel ik. Echt niet?
Jup. En dat wijst dan naar Paulien/Carolien. Kees en Janine waren niet close toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:13 schreef Angelof9 het volgende:
Jammer dat Janine er niet meer bij is, zij werd een goede vriendin van mij. Is dat wat ze zegt?
Ze is niet dom, hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:25 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat Zarayda er nu net pas uit is dan?
Dat sowieso! Zij was best ver gekomen denk ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:13 schreef Angelof9 het volgende:
Jammer dat Janine er niet meer bij is
Ik vond r geweldigquote:
Ze kan nooit samen met Paulien en Caroline in de finale hebben gestaan, want Kees is de molquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Janine vond ik ook erg leuk ja ; die had van mij wel de finale mogen halen met Paulien en Carolien. Erg jammer dat ze door zoiets het programma uit moest
nou, dat dacht ik ook ja. Het is zo ontzettend geen issue dat we het heel tolerant 38 keer zeggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:36 schreef Steve het volgende:
Hoe vaak in 1 aflevering moet gezegd worden dat Kees homo is? Op den duur weten we het wel hoor.
Ik vind Paulien ook geweldig!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit blijkbaar een beetje tegengesteld qua mening aan de rest hier dan. Ik vind Paulien dus juist weer níet saai en leuk om naar te kijken. Heerlijk die gortdroge rustige humor![]()
Dát denk ik dus over Paulien. Zou de eerste schrijfster zijn die het zo ver geschopt heeft in een seizoen. Alle anderen vielen in de eerste afl al af.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Zo mooi deze opmerking!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t wordt wat krap in mijn tunnel maar je bent van harte welkom hoor.
Ik was de laatste 2/3 weken redelijk aan het switchen naar Paulien en Zarayda. Na deze aflevering blijft er dus maar 1 hiervan over. Echterrrrr nu ik dit goed terugluister vind ik het accent waarmee wordt gesproken wel erg veel overeenkomen met dat van Kees. Al komen sommige dingen niet echt overeen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De compilatie is er:
Nu alleen de vervorming nog
Inderdaad... Vooral Zarayda met dat gay-brother-gedoe. Sowieso Zarayda met dat Engelse geblaat steeds.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:36 schreef Steve het volgende:
Hoe vaak in 1 aflevering moet gezegd worden dat Kees homo is? Op den duur weten we het wel hoor.
Bedankt hoor Dohan voor je bijdrage. Dat had dit topic echt even nodig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:59 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Ik was de laatste 2/3 weken redelijk aan het switchen naar Paulien en Zarayda. Na deze aflevering blijft er dus maar 1 hiervan over. Echterrrrr nu ik dit goed terugluister vind ik het accent waarmee wordt gesproken wel erg veel overeenkomen met dat van Kees. Al komen sommige dingen niet echt overeen.
[..]
Inderdaad... Vooral Zarayda met dat gay-brother-gedoe. Sowieso Zarayda met dat Engelse geblaat steeds.![]()
Overigens vond ik de opmerking Gay-MacGyver wel erg leuk
Graag gedaan johquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bedankt hoor Dohan voor je bijdrage. Dat had dit topic echt even nodig.
Nee ze klonk spontaan vond ik!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:28 schreef Operc het volgende:
Had ze nog interessante dingen te vertellen?
Is mij niet opgevallen, screenshot?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:54 schreef Kanjer het volgende:
Ik volg de Mol op tv en zit al vanaf dag 1 op Carolien.
Hier lees ik alleen mee, en heb, volgens mij, een mogelijke hint niet voorbij zien komen.
Tijdens de helikopter opdracht zie je op een gegeven moment Carolien langs de rand van het bos staan naast iemand die is weg geblurd, direct daarna rent ze hard langs het bos het veld in.
Is dit iemand anders opgevallen? Of al verklaard?
Zou ik moeten zoeken, weet iemand waar ik de afleveringen terug kan kijken?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Is mij niet opgevallen, screenshot?
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/2237-wie-is-de-molquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zou ik moeten zoeken, weet iemand waar ik de afleveringen terug kan kijken?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:46 schreef Kanjer het volgende:
Screenshot gevonden en gemaakt. Nu nog kijken hoe ik hem hier krijg.
Hij komt eraan.
Dat kan natuurlijk, maar waarom dan dit fragment gebruiken?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:16 schreef Operc het volgende:
Misschien gewoon een cameraman? Als er van een close-up naar een afstandsschot wordt geschakeld is het gek als je bij het afstandsschot een cameraman ziet natuurlijk. En zo hard kunnen die mensen nu ook weer niet rennen
Ik weet het zelf ook niet precies, maar het valt me altijd op dat je nooit cameramensen ziet, terwijl dat fysiek soms toch vrij ingewikkeld is. Dus óf ze nemen achteraf scènes op (kan makkelijk natuurlijk) of ze proberen het weg te werken met dit soort blurs (of beide.)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:31 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar waarom dan dit fragment gebruiken?
Het is, WIDM he? niets is wat het lijkt.
Mijn eerste gedachte was ook productieteam of cameraman, maarja, dan blijft de vraag waarom ze dat fragment gebruikt hebben. Ik neem aan dat ze beeld genoeg hebben. Zo belangrijk was dit shot niet voor de uitzending, Dus kan het zijn dat het met een reden uitgezonden is. De hints zijn altijd heel subtiel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet precies, maar het valt me altijd op dat je nooit cameramensen ziet, terwijl dat fysiek soms toch vrij ingewikkeld is. Dus óf ze nemen achteraf scènes op (kan makkelijk natuurlijk) of ze proberen het weg te werken met dit soort blurs (of beide.)
nou, iemand weg blurren is voor mij geen hint hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:31 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar waarom dan dit fragment gebruiken?
Het is, WIDM he? niets is wat het lijkt.
Ben jij de verloren broer van 5thencounter?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef QuarterBack het volgende:
En dit soort vragen helpt helemaal niets, dummiestuff om de verwarring volledig te houden en de touwtjes in handen van de regie
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben jij de verloren broer van 5thencounter?
Precies.quote:
Dichtbij, gewoon negeren is het beste...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grappig dat jij met die suggestie komtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dichtbij, gewoon negeren is het beste...
Hmm kloon is gelijk weer zo'n naar woord, uitgeleend account klinkt zoveel beter...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grappig dat jij met die suggestie komtSowieso knap dat je aangeeft dat we jouw eigen kloon moeten negeren
Man man man wat zit jij te janken op deze serie joh. Kijk dan niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:50 schreef QuarterBack het volgende:
En een mooi stukje vals sentiment/toneel/drama ingebouwd, arme Daniel die een vrijstelling gewonnen heeft
Exit gelijk
[ afbeelding ]
Haha mee eens.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Man man man wat zit jij te janken op deze serie joh. Kijk dan niet?
Hij is beledigt is dat 'zijn' forum is 'ingenomen' door WIDM. Wat inderdaad ook geen rls is, maar wel handig om het hier zo apart te hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Man man man wat zit jij te janken op deze serie joh. Kijk dan niet?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook wel suf aangepakt ja. Zonder eerst te overleggen. Ik was begonnen met elk touw helemaal te vieren. Het heeft totaal geen zin om als een gek met zijn drieën aan een touw te gaan sjorren als niemand het tegenovergestelde touw laat vierenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
Geweldige spellen wel, zoals dit nooit te winnen spelletje, geen Mol voor nodig!![]()
[ afbeelding ]
daarom denk ik ook dat Kees de mol is. Als tegenhanger van Carolien.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook wel suf aangepakt ja. Zonder eerst te overleggen. Ik was begonnen met elk touw helemaal te vieren. Het heeft totaal geen zin om als een gek met zijn drieën aan een touw te gaan sjorren als niemand het tegenovergestelde touw laat vieren
Dat begin ik ook steeds meer te denken. Terwijl ik steeds gedacht heb dat het Paulien was.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daarom denk ik ook dat Kees de mol is. Als tegenhanger van Carolien.
Die touwen hingen niet strak, dat lijkt alleen van boven zo.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook wel suf aangepakt ja. Zonder eerst te overleggen. Ik was begonnen met elk touw helemaal te vieren. Het heeft totaal geen zin om als een gek met zijn drieën aan een touw te gaan sjorren als niemand het tegenovergestelde touw laat vieren
Ik denk dat dit uiteindelijk de grootste hint blijkt te zijn. Ik verdenk Kees obviously dus ik zit wat in een tunnel. Maar het feit dat hij zégt op Paulien te stemmen en zichzelf aan te vinken vind ik gek. Dus ik schat dat we in de aangevinkte antwoorden die we zien de mol hadden kunnen vinden.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Nahja... geen hond weet nog steeds niet wie de Mol is,laat staan men weet wiens held die heeft.. waarom nou steeds die dummievragen om de spelers mee lastig te vallen? Ik houd dit toch weer op valsspelen van de Regie..
[ afbeelding ]
Gelukkig nog maar twee afleveringen dan, hebben we dat ook weer gehad....quote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef eQuaL het volgende:
Iets te veel screenshots deze pagina. Denk je dat wij de aflevering niet gezien hebben en jij dan maar een samenvatting moet geven?
Wat ben jij een heerlijk bitterkoekje zegquote:Op maandag 25 februari 2013 03:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig nog maar twee afleveringen dan, hebben we dat ook weer gehad....
[ link | afbeelding ]
Waarom heeft Paulien een X op de rug en de rest niet, of zie ik dat niet goed?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék...hoe is het mogelijk!![]()
[ afbeelding ]
Fixed.quote:
Verschilt tot nu toe per seizoen. Soms maken ze de winnaar bekend, soms de verliezer, soms niemand. Nooit de mol, die wordt pas in de laatste aflevering bekend gemaakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze maken toch altijd de winnaar bekend in aflevering 9? Dacht ik? Hoop ik toch?
Dat zou de spanning ook keihard drukkenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verschilt tot nu toe per seizoen. Soms maken ze de winnaar bekend, soms de verliezer, soms niemand. Nooit de mol, die wordt pas in de laatste aflevering bekend gemaakt.
seizoen 5 maakten ze eerst de winnaar bekend, en ook gelijk de mol.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verschilt tot nu toe per seizoen. Soms maken ze de winnaar bekend, soms de verliezer, soms niemand. Nooit de mol, die wordt pas in de laatste aflevering bekend gemaakt.
Hahaha! ja, ik zie ook hints in totaal onlogische dingen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:24 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dat zou de spanning ook keihard drukken"De mol is Kees! Maar wie de winnaar en de verliezer zijn.... Dát ziet u volgende week!"
Ik zag net ook een autobusje rijden met Materiaal op Locatie.. En had zoiets van OMG DAT MOET EEN HINT ZIJN! DIT IS EEN HINT!! Oh wacht.....
twitter:Tim_Haars twitterde op maandag 25-02-2013 om 11:05:00Paulien Cornelisse bedankt!! @WIDMnl @IkBenDeMol @WieIsDeMol http://t.co/I0YQsKHUIA reageer retweet
Dat viel mij inderdaad ook al op! Maar ze ging gelijk daarna zo met Kees mee (en het woord waar hij een foto wilde maken, alsof ze dat bedoelde) dat ik haast dacht dat ik het fout gehoord hadquote:Op maandag 25 februari 2013 17:09 schreef MolFan het volgende:
Heeft iemand trouwens gezien dat Carolien op een gegeven moment tegen Kees zegt buiten wanneer ze op zoek moeten gaan naar woorden; Car! oftewel auto maar er was nergens een auto te bekennen, erg vreemd
Ja, ik kijk ook nog af en toe die van oude seizoenen terug, zo leukquote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef Moira. het volgende:
Laatste aflevering vind ik daarom altijd het leukstKun je terugkijken naar wat je allemaal gemist of juist wél opgepikt hebt
Haha ja, dat doe ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 22:45 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, ik kijk ook nog af en toe die van oude seizoenen terug, zo leuk
Hoezo stuurt hij deze tweet naar IkBenDeMol? Beetje vreemdquote:Op maandag 25 februari 2013 22:24 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Tim_Haars twitterde op maandag 25-02-2013 om 11:05:00Paulien Cornelisse bedankt!! @WIDMnl @IkBenDeMol @WieIsDeMol http://t.co/I0YQsKHUIA reageer retweet
![]()
Ik hoop hetquote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Volgens de muzikale aanwijzing gaat Carolien als verliezend finalist afvallen.
Die vat ik niet.. My heart is paralyzed?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hoezo stuurt hij deze tweet naar IkBenDeMol? Beetje vreemd
http://www.widm.nl/forum/(...)afvaller-week-9.html
Volgens de muzikale aanwijzing gaat Carolien als verliezend finalist afvallen.
Nee je meot de volledige songtekst bekijken;quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die vat ik niet.. My heart is paralyzed?
Dan snap ik 'm nog niet. Van Aoibhin maakt nog eniszins sense.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee je meot de volledige songtekst bekijken;
She went down in an airplane
Floortje wie?quote:Floortje Dessing wil niet in Wie is de Mol
Geplaatst op Wed 27 Feb 2013 om 16:03
Floortje Dessing moet er niet aan denken om kandidaat te zijn in Wie is de Mol. Dat vertelt het BNN-gezicht in VARAgids. Aan Dessing zou de AVRO geen droomkandidaat hebben. “Bij Wie is de Mol? – dat ik wel goed vind – zou ik er binnen een week uit liggen: ik ben geen groepsdier. En ik ben al genoeg op tv. Straks gaan mensen zeggen: heb je háár weer. Ik verbaas me vaak over de eindeloze trits realityprogramma’s en het carrousel van zichzelf recyclende BN’ers dat erin figureert.“
De reislustige presentatrice is voornamelijk te zien in haar eigen programma 3 op Reis. “Mijn eigen programma’s kijk ik weleens terug, maar niet voor mijn plezier.”
Ze kijkt ook reisprogramma’s van anderen. “Als het om reisprogramma’s gaat, is mijn absolute held Michael Palin. Joanna Lumley is ook geweldig. Dat zijn zulke persoonlijkheden.”
“Ik hou van outdoor-series op Discovery, maar blijf ook weleens hangen bij van die onzinprogramma’s op TLC, zoals Cake Boss en Next Great Baker. Of bij Say Yes to the Dress.”
FloortjeGratisReizenBetaaldeVacantie kijkt wel uit....quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:46 schreef Pino112 het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=146137
[..]
Floortje wie?
En dan zeggen dat ze al genoeg op TV is![]()
Het is woensdag hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
FloortjeGratisReizenBetaaldeVacantie kijkt wel uit....
Blijkbaar niet.quote:
Ja, je vrouw heeft zich opgegeven voor volgend seizoen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar? Geen nieuwtjes over Wie is de Snol nu we toch zo gezellig offtopic zijn?
Ohhw.. Geweldig,geen idee wie dat is maar ik heb haar altijd al een keer willen ontmoeten!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, je vrouw heeft zich opgegeven voor volgend seizoen.
quote:
quote:
Liever niet. Wel een keer WIDM met ex mollen en dat er dan weer 1 de mol is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop gewoon tegen beter weten in dat er volgend jaar weer eens een WIDM met onbekende mensen komt
Die hang naar OBN'ers nooit begrepen. Doet me meer denken aan vroeger was alles beter idee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop gewoon tegen beter weten in dat er volgend jaar weer eens een WIDM met onbekende mensen komt
Dat lijkt me wel tof ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
Liever niet. Wel een keer WIDM met ex mollen en dat er dan weer 1 de mol is.
(M)Lol!quote:
Ik ook...quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |