Vooral het enthousiasme waarmee hij over de opdrachten vertelde was fantastischquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:25 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Met Tim heb ik niet zoveel, leuk wel en soms geinig maar vaak ook gewoon vervelend
Daniël, wat een HELD, de ontdekking van dit jaar hoor.
Ik zag bij DWDD een kleine compilatie van zijn enthousiaste momentjes. Niet te doen zo grappig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Vooral het enthousiasme waarmee hij over de opdrachten vertelde was fantastisch
Ah, even terugkijken danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik zag bij DWDD een kleine compilatie van zijn enthousiaste momentjes. Niet te doen zo grappig.
Razen over alle focking vette opdrachten, bunjeejumpen alles en dan op t eind heel kalm:
"ik zou het iedereen aanraden"
O ik ergerde me juist suf aan zijn in mijn ogen enorm geacteerde overenthousiaste reacties overal op. Ik vond het echt van die acteurs-trekjesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Vooral het enthousiasme waarmee hij over de opdrachten vertelde was fantastisch
quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:52 schreef Poeke het volgende:
Ik zit vanaf aflevering 1 al op Paulien. Ik kan niet goed verklaren waarom behalve dat ze zo'n droogkloot (volgens mensen hier saai) is dat ze een briljante mol zou zijn zonder dat iemand het opvalt.
Dit denk ik ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mol : Kees
Winnaar : Paulien
Verliezer : Carolien
Ik moet zeggen dat ik in t begin dacht "Wat doet zo iemand in dit programma? Pfff, bah" maar dat ik t eigenlijk wel een leuke kandidaat (of Mol?) vind inmiddels.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Sowieso is Kees de mol, anders was 'ie never nooit zo ver gekomen
Ergens wel fijn, want er zijn seizoenen geweest waarbij echt iedereen zat te mollenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel het idee dat de redactie tegen de kandidaten heeft gezegd om niet teveel te schijnmollen, dat gebeurt veel minder dan in andere jaren!
Ik hoop dat Kees wint als hij niet de mol is, maar hij is het gewoonquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:18 schreef Operc het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren
Ik hoop stiekem dat Carolien wint
Dat vind ik echt de leukste deelnemer van de overgebleven 3.
Tenzij de mol thuis al les heeft gehad in Zulu (wat ik wel verwacht gezien de tweet van gister) om bijvoorbeeld makkelijk het vekeerde te kunnen zeggen of om dingen waar je makkelijk een fout bij maakt op de foto te zetten. Boom lijkt een makkelijk woord, kan je makkelijk een foto van maken zonder verdacht te zijn als je weet dat het in het Zulu ngukkslkungueklls is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:08 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kees wint als hij niet de mol is, maar hij is het gewoon
Wel vage shit met die mol stem. Op tv hoorde ik er echt een vrouwenstem in, wat zou betekenen dat het dus niet Kees is. En aangezien ze het heeft over Zulu, en de enige andere potentiële vrouwelijke mol kandidaat Zarayda er uit ging, moet het dan wel over Paulien gaan
Het is vervormd, dus daar kun je niets uithalen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:08 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kees wint als hij niet de mol is, maar hij is het gewoon
Wel vage shit met die mol stem. Op tv hoorde ik er echt een vrouwenstem in, wat zou betekenen dat het dus niet Kees is. En aangezien ze het heeft over Zulu, en de enige andere potentiële vrouwelijke mol kandidaat Zarayda er uit ging, moet het dan wel over Paulien gaan
Slim idd! Maar het kan Carolien gewoon niet zijn, en het was wel een vrouwenstemquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tenzij de mol thuis al les heeft gehad in Zulu (wat ik wel verwacht gezien de tweet van gister) om bijvoorbeeld makkelijk het vekeerde te kunnen zeggen of om dingen waar je makkelijk een fout bij maakt op de foto te zetten. Boom lijkt een makkelijk woord, kan je makkelijk een foto van maken zonder verdacht te zijn als je weet dat het in het Zulu ngukkslkungueklls is.
Naja nogmaals ik hoorde het alleen op tv, en dat was al slecht te horen. Toch weet ik zeker dat het een vrouwenstem wasquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is vervormd, dus daar kun je niets uithalen.
Luister maar eens naar de manier waarop die stem Taaaanie-a zegt. dat is er maar één die dat zo doet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Slim idd! Maar het kan Carolien gewoon niet zijn, en het was wel een vrouwenstem
[..]
Naja nogmaals ik hoorde het alleen op tv, en dat was al slecht te horen. Toch weet ik zeker dat het een vrouwenstem was
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Luister maar eens naar de manier waarop die stem Taaaanie-a zegt. dat is er maar één die dat zo doet.
t wordt wat krap in mijn tunnel maar je bent van harte welkom hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]! Zou het dan toch?
Zometeen ff luisteren
ja, zo klonk het voor mij wel heel erg ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Bedoel je dat het een beetje Volendams Taaaaaanieja is?
Het viel mij ook op, al kan dat ook bewust gedaan zijn. Maar goed, ik hoor in alle teksten heel duidelijk Kees. Tunnelvisie weer compleet terug.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, zo klonk het voor mij wel heel erg ja.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t wordt wat krap in mijn tunnel maar je bent van harte welkom hoor.
dat was om iedereen sip te laten voelen over wat had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:25 schreef Smeich het volgende:
Ik hoor dat inderdaad ook ja
[..]maar dat kokertje dan van vorige week!?
Of een beetje als een slome Pauliense trage taaaaaaaaaaniiijaaaa.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, zo klonk het voor mij wel heel erg ja.
Sorry maar dat gaat er bij mij gewoonweg niet in door de simpele reden dat dit onmols is, hoe krap jij ook in jouw Keestunnel zit en hoevaak ik mijzelf ook herhaal en wil dat het zo isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat was om iedereen sip te laten voelen over wat had kunnen zijn.om ze af te leiden van het vinden van dat plastic, misschien hebben ze nog wel iets heel handigs gewoon gemist. Toen hij het kokertje vond was het ook nog helemaal niet duidelijk of het ontwikkelen uberhaupt ging lukken. En niet alle mollestreken werken even goed natuurlijk. En ja, Kees is de penningmeester natuurlijk, misschien is er wel gewoon géén pot meer aan het eind van deze serie.
Vraag me eigenlijk af of een mol zo ver mag gaan. Een prijzenpot van ¤0,-quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:49 schreef Smeich het volgende:
[..]
Sorry maar dat gaat er bij mij gewoonweg niet in door de simpele reden dat dit onmols is, hoe krap jij ook in jouw Keestunnel zit en hoevaak ik mijzelf ook herhaal en wil dat het zo isKees is voor mij een fanatieke kandidaat, simpel en alleen door deze actie Maar ja, stel je voor dat er op het einde inderdaad geen pot meer is
We shall see.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:49 schreef Smeich het volgende:
[..]
Sorry maar dat gaat er bij mij gewoonweg niet in door de simpele reden dat dit onmols is, hoe krap jij ook in jouw Keestunnel zit en hoevaak ik mijzelf ook herhaal en wil dat het zo isKees is voor mij een fanatieke kandidaat, simpel en alleen door deze actie Maar ja, stel je voor dat er op het einde inderdaad geen pot meer is
(ik luisterde net audiofile en hoor toch echt een volendamse tongval ook in hoe aflevering 3 wordt uitgsproken na het Janine verhaal)quote:
Ik zit nu op paulien maar neig steeds meer naar Kees...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Carolien is wel enigszins verdacht, maar omdat ik toch al sinds aflevering 1 op Kees zit (muv een klein zijsprongetje naar Zarayda) blijf ik erbij dat Kees het is. Maar ik zal niet raar opkijken als Carolien het is. Wel als Paulien het is.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
[..]
Alleen als soundos NIET de mol is.

Hoe verklaar je dat Zarayda er nu net pas uit is dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Alleen doordat alles nu naar Paulien wijst denk ik dat zij het niet is. Als je me nog volgt. Ik ben een beetje bang dat Carolien het is. Vanwege geen hints enzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Er gaan zo stiekem inderdaad best wel wat hints naar Paulien. Maar ik zou haar nou niet echt een toffe Mol vinden.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:26 schreef El.Wulfo het volgende:
Is het trouwens ooit voorgekomen dat er in de finale niemand op de juiste mol zit?
Ik ben juist bang dat de makers juist er wel zo veel hints in moesten stoppen omdat ze zelf niets deed waaruit iemand het op kon maken. Ik hoop echt dat Kees of Carolien het is, dan was het een goed seizoenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen doordat alles nu naar Paulien wijst denk ik dat zij het niet is. Als je me nog volgt. Ik ben een beetje bang dat Carolien het is. Vanwege geen hints enzo.
Niet. Meer naar Carolien, o.a. door..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:41 schreef kort het volgende:
De ondertitelingen lieten trouwens perfect zien wat de mol zei tijdens het auto spel. Alles wijst op Paulien.
Op de deur naast de microfoon waar de kandidaten vragen aan de mol stellen (en ook doorheen moesten) staat een olifant afgebeeld. Carolien stond in de voorgaande aflevering in de kooi van "de olifant".quote:Ontmoet de Mol was zo spannend! Heeft niemand mij gezien? Of herkend bedoel ik. Echt niet!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Vorig jaar trouwens een Wie is de Mol?-weekend georganiseerd (aanrader voor iedere WIDM-fan) en daarin een opdracht verwerkt waarbij twee kandidaten de Spaanse woorden voor een groot aantal voorwerpen moesten leren en twee kandidaten die voorwerpen ondertussen moesten verzamelen. Ik zat echt met open mond te kijken gister...
(http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-8.html)quote:Het begon met de schoolopdracht, dat mij overigens ontzettend deed denken aan het seizoen in Argentinië.
Het allereerste seizoen. Niemand stemde toen ooit op de Mol.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:26 schreef El.Wulfo het volgende:
Is het trouwens ooit voorgekomen dat er in de finale niemand op de juiste mol zit?
De Mol deed toen ook nog geen ene fuckquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:01 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het allereerste seizoen. Niemand stemde toen ooit op de Mol.
Het leuke was dat vrijwel niemand doorhad wat de bedoeling precies was.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
De Mol deed toen ook nog geen ene fuck
Angela moest toen ook in de voice-over vertellen dat de Mol had toegeslagen omdat anders niemand dat zagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het leuke was dat vrijwel niemand doorhad wat de bedoeling precies was.
En dat ze er in Australie pas achterkwamen dat er iemand tussen zat die de boel moest verstieren.
Verdomme, mijn tunnel. Wat doe jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:51 schreef Smeich het volgende:
[..]
Niet. Meer naar Carolien, o.a. door..
[..]
Op de deur naast de microfoon waar de kandidaten vragen aan de mol stellen (en ook doorheen moesten) staat een olifant afgebeeld. Carolien stond in de voorgaande aflevering in de kooi van "de olifant".
Weet je nog welke aflevering dat was?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
(http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-8.html)
GMTA
Aflevering 6, seizoen 6, opdracht 1.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weet je nog welke aflevering dat was?
Heb je snel paraatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:09 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Aflevering 6, seizoen 6, opdracht 1.
quote:
(Hier zie je trouwens Paulien door de deur naar de microfoon lopen.)quote:Ontmoet de Mol was zo spannend, heeft niemand mij dan gezien of herkend bedoel ik? echt niet?
Ik ben door de aflevering 10 van die serie verslingerd geraakt aan de mol. ik hoor het Angela nog zeggen. Jullie hadden het vanaf het begin kunnen weten: de leader was op volgorde van afvallen, met als laatste de mol.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Angela moest toen ook in de voice-over vertellen dat de Mol had toegeslagen omdat anders niemand dat zagen er werd gewoon niet gemold door de andere kandidaten, ook zo mooi
Nico van seizoen 2 vond ik trouwens echt een hele slechte Mol
Deze hint laat me gigantisch twijfelen. Dit is zo'n typische WIDM hint.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:12 schreef Smeich het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorry. Ik mis de hint?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze hint laat me gigantisch twijfelen. Dit is zo'n typische WIDM hint.
Het hele seizoen gaat het over de Big 5. Carolien is sinds aflevering 5 (of 4 ofzo) de olifant. "Heeft niemand mij gezien? Of herkend?"quote:
Oh ik herken nu pas de olifant.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:16 schreef Smeich het volgende:
Moet je even uit de Keestunnel kruipen, wellicht zie je het dan
Ditquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze hint laat me gigantisch twijfelen. Dit is zo'n typische WIDM hint.
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het hele seizoen gaat het over de Big 5. Carolien is sinds aflevering 5 (of 4 ofzo) de olifant. "Heeft niemand mij gezien? Of herkend?"
De compilatie is er:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:32 schreef DrukVout het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op een complilatie van alle geluiden uit de auto/film opdracht, achter elkaar en dat mensen de stem vervorming terug draaien. Volgens mij kan je dan redelijk zeker zijn wie de mol is.
Voordat de kandidaten de ruimte betraden waar de Mol achter het orgel zat, tijdens de 'Ontmoet de mol' opdracht, stond er een afbeelding van een olifant op de de deur waar zij doorheen moesten. Als je dit nu gaat herleiden naar dat wat gisteren door de Mol werd gezegd tijdens de Drive-In:quote:
kun je zeggen dat die olifant naar Carolien wijst doordat zij zich in de kooi van "de olifant" bevond in het spel waarbij Paulien en Zarayda "The Big Five" moesten fotograferen en dat niemand deze hint (introductie op de deur naar De Mol die achter die deur zat) had herkend. Soort naambordje zeg maar.quote:'Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkend bedoel ik. Echt niet?
Jup. En dat wijst dan naar Paulien/Carolien. Kees en Janine waren niet close toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:13 schreef Angelof9 het volgende:
Jammer dat Janine er niet meer bij is, zij werd een goede vriendin van mij. Is dat wat ze zegt?
Ze is niet dom, hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:25 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat Zarayda er nu net pas uit is dan?
Dat sowieso! Zij was best ver gekomen denk ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:13 schreef Angelof9 het volgende:
Jammer dat Janine er niet meer bij is
Ik vond r geweldigquote:
Ze kan nooit samen met Paulien en Caroline in de finale hebben gestaan, want Kees is de molquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Janine vond ik ook erg leuk ja ; die had van mij wel de finale mogen halen met Paulien en Carolien. Erg jammer dat ze door zoiets het programma uit moest
nou, dat dacht ik ook ja. Het is zo ontzettend geen issue dat we het heel tolerant 38 keer zeggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:36 schreef Steve het volgende:
Hoe vaak in 1 aflevering moet gezegd worden dat Kees homo is? Op den duur weten we het wel hoor.
Ik vind Paulien ook geweldig!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit blijkbaar een beetje tegengesteld qua mening aan de rest hier dan. Ik vind Paulien dus juist weer níet saai en leuk om naar te kijken. Heerlijk die gortdroge rustige humor![]()
Dát denk ik dus over Paulien. Zou de eerste schrijfster zijn die het zo ver geschopt heeft in een seizoen. Alle anderen vielen in de eerste afl al af.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Zo mooi deze opmerking!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t wordt wat krap in mijn tunnel maar je bent van harte welkom hoor.
Ik was de laatste 2/3 weken redelijk aan het switchen naar Paulien en Zarayda. Na deze aflevering blijft er dus maar 1 hiervan over. Echterrrrr nu ik dit goed terugluister vind ik het accent waarmee wordt gesproken wel erg veel overeenkomen met dat van Kees. Al komen sommige dingen niet echt overeen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De compilatie is er:
Nu alleen de vervorming nog
Inderdaad... Vooral Zarayda met dat gay-brother-gedoe. Sowieso Zarayda met dat Engelse geblaat steeds.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:36 schreef Steve het volgende:
Hoe vaak in 1 aflevering moet gezegd worden dat Kees homo is? Op den duur weten we het wel hoor.
Bedankt hoor Dohan voor je bijdrage. Dat had dit topic echt even nodig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:59 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Ik was de laatste 2/3 weken redelijk aan het switchen naar Paulien en Zarayda. Na deze aflevering blijft er dus maar 1 hiervan over. Echterrrrr nu ik dit goed terugluister vind ik het accent waarmee wordt gesproken wel erg veel overeenkomen met dat van Kees. Al komen sommige dingen niet echt overeen.
[..]
Inderdaad... Vooral Zarayda met dat gay-brother-gedoe. Sowieso Zarayda met dat Engelse geblaat steeds.![]()
Overigens vond ik de opmerking Gay-MacGyver wel erg leuk
Graag gedaan johquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bedankt hoor Dohan voor je bijdrage. Dat had dit topic echt even nodig.
Nee ze klonk spontaan vond ik!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:28 schreef Operc het volgende:
Had ze nog interessante dingen te vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |