KEES!!!11einsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze valt nog mee, want geen caps.
Jezus, is zij datquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorig jaar ook zo met Hadewych. Vooral de Kruidvat reclames die zo vreselijk inspreekt.
Ja, volgens mij heeft ze ooit gezegd dat ze haar eigen stem in die reclames ook kei irritant vindtquote:
Ditoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan is Kees straks niet de Mol, en dan sta je daar dan met je grote bek![]()
Uiteraard kan Kees de Mol nog zijn. Maar ik moet altijd wel lachen als er weer eens een user hoog van de toren blaast. En toevallig zijn het vaak users die je verder nauwelijks ziet in de WIDM topics.
Im with TVquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf op Kees zitten maar ben ondertussen ook bang dat het Zarayda is
Ja. Als je goed luistert naar de rustige tekst in de reclame hoor je het wel. Bij die irritante stukken zou je inderdaad niet denken dat zij het is.quote:
Ik heb zelf toch maar weer Paulien ingevuld, ondanks dat ik steeds meer denk dat het Zarayda is. Maar ik vind dat de regie haar wat te verdacht neerzet de laatste aflevering.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf op Kees zitten maar ben ondertussen ook bang dat het Zarayda is
Ik kwam er pas een paar weken geleden achter dat zij dat was, wat een teleurstelling was dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorig jaar ook zo met Hadewych. Vooral de Kruidvat reclames die zo vreselijk inspreekt.
Uit dagboek van de mol over foto opdracht. Zou je toch haast zeggen dat het niet Zarayda is. Maar misschien is het alleen maar hoop.quote:Zo zie je maar weer, het werk van een mol is soms onzeker en moeilijk, maar soms wordt mijn werk door m’n medekandidaten heel gemakkelijk gemaakt.
Zo lijkt het wel ja. Maar de vraag is in hoeverre we die dagboeken serieus kunnen nemen. En hoe we ze moeten interpreteren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Uit dagboek van de mol over foto opdracht. Zou je toch haast zeggen dat het niet Zarayda is. Maar misschien is het alleen maar hoop.
Volledig mee eens. Ze doet zich echt veel dommer voor dan ze in werkelijkheid is. Bij Zarayda heb ik daar minder moeite mee lijkt hetquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:52 schreef Poeke het volgende:
Ik zit vanaf aflevering 1 al op Paulien. Ik kan niet goed verklaren waarom behalve dat ze zo'n droogkloot (volgens mensen hier saai) is dat ze een briljante mol zou zijn zonder dat iemand het opvalt. Dat, plus dat ze praktisch alle fysieke opdrachten verpest en ook niet echt het grootste licht schijnt over bepaalde opdrachten waar ze veel beter zou kunnen (want behoorlijk slim) doet me denken dat zij het is.
Hierbij sluit ik mij grotendeels wel aan. Ik zit ook al een tijd op Paulien. Waarbij ik vooral het idee heb dat ze zich toch wat anders voordoet dan ze is. In het begin heb ik in haar topic dit al genoemd (dat ze zich wereld vreemder voordoet) en ook dat ze steeds zegt dat ze ergens niet goed in is en het niet begrijpt, terwijl dat vaak niet zo is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:52 schreef Poeke het volgende:
Ik zit vanaf aflevering 1 al op Paulien. Ik kan niet goed verklaren waarom behalve dat ze zo'n droogkloot (volgens mensen hier saai) is dat ze een briljante mol zou zijn zonder dat iemand het opvalt. Dat, plus dat ze praktisch alle fysieke opdrachten verpest en ook niet echt het grootste licht schijnt over bepaalde opdrachten waar ze veel beter zou kunnen (want behoorlijk slim) doet me denken dat zij het is.
Plus dat er inmiddels bewezen moest worden dat het ontwikkelen wél goed gedaan is. En bij de helicopteropdracht was helemaal niet duidelijk wat er in die andere enveloppen zat. als er in de envelop met Kees 6000 euro zat heeft ie door zelf te gaan 4500 uit de pot gehouden, maar door wel 1500 euro mee te nemen de verdenking van hem afgehouden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
De Mol moet zorgen dat de pot zo laag mogelijk blijft. Het is niet verboden geld in de pot te brengen, maar de Mol zal nooit te veel geld in de pot brengen. En te veel is natuurlijk een ontzettend rekbaar begrip. Die koker die Kees vindt kan namelijk ook een manier zijn om weer even de verdenkingen van hem af te halen. Immers, de rest is toch al mislukt dus er is al een groot bedrag niet de pot in gegaan.
Hij móet daar geld meenemen. Daar was het onmogelijk zonder geld terug te komen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Plus dat er inmiddels bewezen moest worden dat het ontwikkelen wél goed gedaan is. En bij de helicopteropdracht was helemaal niet duidelijk wat er in die andere enveloppen zat. als er in de envelop met Kees 6000 euro zat heeft ie door zelf te gaan 4500 uit de pot gehouden, maar door wel 1500 euro mee te nemen de verdenking van hem afgehouden.
Dan heeft Kees alsnog onnodig geld in de pot gebracht door die koker te vinden. En even de verdenkingen van hem af te halen? Hij wordt naar mijn mening niet ernstig verdacht want anders had men hem geen penningmeester laten worden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Die koker die Kees vindt kan namelijk ook een manier zijn om weer even de verdenkingen van hem af te halen. Immers, de rest is toch al mislukt dus er is al een groot bedrag niet de pot in gegaan.
Tja. Ik ben er ook niet zo'n voorstander van, maar ik denk wel dat het spel zo gespeeld wordt door de organisatie. Pak die koker maar, dan ben je nog minder verdacht. Dan komt er door jou 500 euro in de pot, maar dat is niet zo erg. Dat idee. En wie weet was het wel een tactiek om er voor te zorgen dat de focus meer op kokers zoeken zou komen te liggen dan op het zoeken naar verduisteringsmateriaal. Maar dat laatste schrijf ik meer toe aan mijn eigen tunnelvisie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:02 schreef Smeich het volgende:
Waarom moest er bewezen worden dat het ontwikkelen wel goed was gegaan? Nergens voor nodig. In de slotaflevering had dit aan bod kunnen komen.
[..]
Dan heeft Kees alsnog onnodig geld in de pot gebracht door die koker te vinden. En even de verdenkingen van hem af te halen? Hij wordt naar mijn mening niet ernstig verdacht want anders had men hem geen penningmeester laten worden.
Ik weet vrijwel zeker dat ze dat doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:17 schreef Smeich het volgende:
Ik kan het me echt niet voorstellen dat de organisatie dat zou doen hoor, dan stap je namelijk van het principe van WIDM af naar mijn mening (onnodig geld in de pot brengen als de molzijnde). Ik ben ook van mening dat Kees niet de mol is (wellicht dat ik dit daarom ook denk) en op zoek was naar jokers, net als dat Daniël fanatiek naar de tweede verdieping ging nadat Art iets had gezegd dat men niet op ooghoogte moest kijken naar de meest waardevolle dingen ofzo.
Hoezo weet je dat zo zeker? De afgelopen seizoenen is steeds gebleken dat ze dat juist helemaal niet doen. Dat wil niet zeggen dat ze het dit jaar niet anders zouden kunnen doen, maar het is eerder uitzondering dan regel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:21schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat ze dat doen.
Evengoed begin ik ook steeds meer te denken dat Keessie het niet is.
Dat denk ik ook. Uiteindelijk is het televisieprogramma-aspect belangrijker dan het spel-aspect. Het zou helemaal niet leuk zijn geweest als geen enkel papiertje ontwikkeld zou worden, dus het zou me niks verbazen dat de redactie de mol even een koker met een goed papiertje heeft laten vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:34 schreef BobW het volgende:
Het kan best dat Kees een koker moest vinden zodat de opdracht sowieso voor een deel zou lukken.
Dat hoeft niet persé de Mol te zijn, men kan ook een kandidaat influisteren dat er ergens een koker ligt. Als Mol zijnde zou je toch geen gehoor geven aan de redactie die je opdraagt geld te vinden om zodoende een opdracht nog enigszins te laten slagen??quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Uiteindelijk is het televisieprogramma-aspect belangrijker dan het spel-aspect. Het zou helemaal niet leuk zijn geweest als geen enkel papiertje ontwikkeld zou worden, dus het zou me niks verbazen dat de redactie de mol even een koker met een goed papiertje heeft laten vinden.
Eigenlijk niet, maar voor de Mol is het wel van belang dat hij/zij door de groep niet te snel ontmaskerd wordt. Als de Mol het gevoel heeft of weet dat veel mensen hem/haar verdenken, kan het zinvol zijn om even geld te pakken wat "onnodig" lijkt om zo de verdenking te verminderen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persé de Mol te zijn, men kan ook een kandidaat influisteren dat er ergens een koker ligt. Als Mol zijnde zou je toch geen gehoor geven aan de redactie die je opdraagt geld te vinden om zodoende een opdracht nog enigszins te laten slagen??
wie wezen hem aan? Tania en Daniel? Hij werd het omdat hij zichzelf van een stem onthield. Het was zeker geen meerderheid die hem koos.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Smeich het volgende:
Waarom zou men hem zo ernstig verdenken als zij hem aanwezen als penningmeester, vraag ik mij dan af.
Klopt (Janine was het)quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef aimee44 het volgende:
Ik verstond serieus zarayda is een goede vriendin van mijNouja zal het wel verkeerd gehoord hebben
Over 2 weken wel toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:07 schreef Suuz_ het volgende:
Ja twee weken....en dan weten we nog niets
Oh sorry dat bedoelde ik idd. Een week wachten en pas over twee weken weten we wat we allemaal willen weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:15 schreef Operc het volgende:
[..]
Over 2 weken wel toch?
Alleen volgende week waarschijnlijk nog niet (of ze maken de verliezer al bekend ofzo)
Ach, kan gebeurenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:16 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Oh sorry dat bedoelde ik idd. Een week wachten en pas over twee weken weten we wat we allemaal willen weten.
Het is al laat voor oma
Ik hoop dat ik goed zit met m'n Paulien verdenking. Ik was zó zeker. Maar deze aflevering heeft alles weer helemaal in de war geschopt. Wat een briljant programma is het tochquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:18 schreef Operc het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren
Ik hoop stiekem dat Carolien wint
Dat vind ik echt de leukste deelnemer van de overgebleven 3.
Daniel was wel echt de allertofste kandidaat (hoewel Tim waarschijnlijk ook voor die plek genomineerd was als hij er niet zo vroeg uit had gelegen). En de omgeving in Z-A is gewoon mooi in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:21 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik goed zit met m'n Paulien verdenking. Ik was zó zeker. Maar deze aflevering heeft alles weer helemaal in de war geschopt. Wat een briljant programma is het toch
En wie wint maakt mij verder niet zoveel uit. Vind het seizoen sowieso top, leuke sfeer, leuke grappen en oneliners. Dit seizoen staat in mijn top 3 van leukste.
Met Tim heb ik niet zoveel, leuk wel en soms geinig maar vaak ook gewoon vervelendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:23 schreef Operc het volgende:
[..]
Daniel was wel echt de allertofste kandidaat (hoewel Tim waarschijnlijk ook voor die plek genomineerd was als hij er niet zo vroeg uit had gelegen). En de omgeving in Z-A is gewoon mooi in beeld gebracht.
Vooral het enthousiasme waarmee hij over de opdrachten vertelde was fantastischquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:25 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Met Tim heb ik niet zoveel, leuk wel en soms geinig maar vaak ook gewoon vervelend
Daniël, wat een HELD, de ontdekking van dit jaar hoor.
Ik zag bij DWDD een kleine compilatie van zijn enthousiaste momentjes. Niet te doen zo grappig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Vooral het enthousiasme waarmee hij over de opdrachten vertelde was fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |