Ik weet vrijwel zeker dat ze dat doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:17 schreef Smeich het volgende:
Ik kan het me echt niet voorstellen dat de organisatie dat zou doen hoor, dan stap je namelijk van het principe van WIDM af naar mijn mening (onnodig geld in de pot brengen als de molzijnde). Ik ben ook van mening dat Kees niet de mol is (wellicht dat ik dit daarom ook denk) en op zoek was naar jokers, net als dat Daniël fanatiek naar de tweede verdieping ging nadat Art iets had gezegd dat men niet op ooghoogte moest kijken naar de meest waardevolle dingen ofzo.
Hoezo weet je dat zo zeker? De afgelopen seizoenen is steeds gebleken dat ze dat juist helemaal niet doen. Dat wil niet zeggen dat ze het dit jaar niet anders zouden kunnen doen, maar het is eerder uitzondering dan regel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:21schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat ze dat doen.
Evengoed begin ik ook steeds meer te denken dat Keessie het niet is.
Dat denk ik ook. Uiteindelijk is het televisieprogramma-aspect belangrijker dan het spel-aspect. Het zou helemaal niet leuk zijn geweest als geen enkel papiertje ontwikkeld zou worden, dus het zou me niks verbazen dat de redactie de mol even een koker met een goed papiertje heeft laten vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:34 schreef BobW het volgende:
Het kan best dat Kees een koker moest vinden zodat de opdracht sowieso voor een deel zou lukken.
Dat hoeft niet persé de Mol te zijn, men kan ook een kandidaat influisteren dat er ergens een koker ligt. Als Mol zijnde zou je toch geen gehoor geven aan de redactie die je opdraagt geld te vinden om zodoende een opdracht nog enigszins te laten slagen??quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Uiteindelijk is het televisieprogramma-aspect belangrijker dan het spel-aspect. Het zou helemaal niet leuk zijn geweest als geen enkel papiertje ontwikkeld zou worden, dus het zou me niks verbazen dat de redactie de mol even een koker met een goed papiertje heeft laten vinden.
Eigenlijk niet, maar voor de Mol is het wel van belang dat hij/zij door de groep niet te snel ontmaskerd wordt. Als de Mol het gevoel heeft of weet dat veel mensen hem/haar verdenken, kan het zinvol zijn om even geld te pakken wat "onnodig" lijkt om zo de verdenking te verminderen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persé de Mol te zijn, men kan ook een kandidaat influisteren dat er ergens een koker ligt. Als Mol zijnde zou je toch geen gehoor geven aan de redactie die je opdraagt geld te vinden om zodoende een opdracht nog enigszins te laten slagen??
wie wezen hem aan? Tania en Daniel? Hij werd het omdat hij zichzelf van een stem onthield. Het was zeker geen meerderheid die hem koos.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Smeich het volgende:
Waarom zou men hem zo ernstig verdenken als zij hem aanwezen als penningmeester, vraag ik mij dan af.
Klopt (Janine was het)quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef aimee44 het volgende:
Ik verstond serieus zarayda is een goede vriendin van mijNouja zal het wel verkeerd gehoord hebben
Over 2 weken wel toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:07 schreef Suuz_ het volgende:
Ja twee weken....en dan weten we nog niets
Oh sorry dat bedoelde ik idd. Een week wachten en pas over twee weken weten we wat we allemaal willen weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:15 schreef Operc het volgende:
[..]
Over 2 weken wel toch?
Alleen volgende week waarschijnlijk nog niet (of ze maken de verliezer al bekend ofzo)
Ach, kan gebeurenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:16 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Oh sorry dat bedoelde ik idd. Een week wachten en pas over twee weken weten we wat we allemaal willen weten.
Het is al laat voor oma
Ik hoop dat ik goed zit met m'n Paulien verdenking. Ik was zó zeker. Maar deze aflevering heeft alles weer helemaal in de war geschopt. Wat een briljant programma is het tochquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:18 schreef Operc het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren
Ik hoop stiekem dat Carolien wint
Dat vind ik echt de leukste deelnemer van de overgebleven 3.
Daniel was wel echt de allertofste kandidaat (hoewel Tim waarschijnlijk ook voor die plek genomineerd was als hij er niet zo vroeg uit had gelegen). En de omgeving in Z-A is gewoon mooi in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:21 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik goed zit met m'n Paulien verdenking. Ik was zó zeker. Maar deze aflevering heeft alles weer helemaal in de war geschopt. Wat een briljant programma is het toch
En wie wint maakt mij verder niet zoveel uit. Vind het seizoen sowieso top, leuke sfeer, leuke grappen en oneliners. Dit seizoen staat in mijn top 3 van leukste.
Met Tim heb ik niet zoveel, leuk wel en soms geinig maar vaak ook gewoon vervelendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:23 schreef Operc het volgende:
[..]
Daniel was wel echt de allertofste kandidaat (hoewel Tim waarschijnlijk ook voor die plek genomineerd was als hij er niet zo vroeg uit had gelegen). En de omgeving in Z-A is gewoon mooi in beeld gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |