abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123156306
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:17 schreef Smeich het volgende:
Ik kan het me echt niet voorstellen dat de organisatie dat zou doen hoor, dan stap je namelijk van het principe van WIDM af naar mijn mening (onnodig geld in de pot brengen als de molzijnde). Ik ben ook van mening dat Kees niet de mol is (wellicht dat ik dit daarom ook denk) en op zoek was naar jokers, net als dat Daniël fanatiek naar de tweede verdieping ging nadat Art iets had gezegd dat men niet op ooghoogte moest kijken naar de meest waardevolle dingen ofzo.
Ik weet vrijwel zeker dat ze dat doen.

Evengoed begin ik ook steeds meer te denken dat Keessie het niet is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_123159406
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef eQuaL het volgende:

[..]

KEES!!!11eins
Hij is het, kan niet anders :7
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:04:04 #78
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_123159766
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:21schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik weet vrijwel zeker dat ze dat doen.

Evengoed begin ik ook steeds meer te denken dat Keessie het niet is.
Hoezo weet je dat zo zeker? De afgelopen seizoenen is steeds gebleken dat ze dat juist helemaal niet doen. Dat wil niet zeggen dat ze het dit jaar niet anders zouden kunnen doen, maar het is eerder uitzondering dan regel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_123160861
Het kan best dat Kees een koker moest vinden zodat de opdracht sowieso voor een deel zou lukken. Dit seizoen is er wel meer geregisseerd en moeten opdrachten lukken voor de mooie plaatjes. Tijdens het de sleutelopdracht konden er stukjes gekocht worden zodat het sowieso lukte en de puzzel moest natuurlijk ook gemaakt worden toen met de paarden. Toen stond er al een helikopter klaar en die gingen ze uiteraard gebruiken. Nu met die foto's zou het wel jammer voor de makers zijn als ze heel zo'n kamer donker hadden gemaakt en dat er dan helemaal niks uit kwam, beetje saaie opdracht zou het dan zijn.

Ik ben het er niet mee eens, maar het gebeurt denk ik wel.
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:37:02 #80
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_123160955
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:34 schreef BobW het volgende:
Het kan best dat Kees een koker moest vinden zodat de opdracht sowieso voor een deel zou lukken.
Dat denk ik ook. Uiteindelijk is het televisieprogramma-aspect belangrijker dan het spel-aspect. Het zou helemaal niet leuk zijn geweest als geen enkel papiertje ontwikkeld zou worden, dus het zou me niks verbazen dat de redactie de mol even een koker met een goed papiertje heeft laten vinden.
pi_123163239
Het is toch leuker als er niets was ontwikkeld en de kandidaten zich maar blijven afvragen wat er in die kokertjes hadden gezeten, om vervolgens in de slotaflevering te horen dat ze geld hadden kunnen verdienen. Ja we blijven elkaar tegenspreken Tijn maar als de productie Kees opdracht had gegeven om die koker te vinden om zodoende aan te tonen dat er geld in had gezeten en zo ook onnodig geld in de pot te hebben gebracht dan zou het helemaal niet leuk zijn geweest en is het programma voor mij echt een aanfluiting geworden.
  donderdag 21 februari 2013 @ 15:58:43 #82
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123164281
Ik had het eigenlijk ook wel leuk gevonden, indien Kees de mol is, dat die opdracht niet gelukt was. Had ze (en ons! :D ) maar lekker laten speculeren over wat erin zat.. Geld? Foto's van de mol? Hints naar de mol? Hints voor een nieuwe opdracht?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_123164490
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:37 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Uiteindelijk is het televisieprogramma-aspect belangrijker dan het spel-aspect. Het zou helemaal niet leuk zijn geweest als geen enkel papiertje ontwikkeld zou worden, dus het zou me niks verbazen dat de redactie de mol even een koker met een goed papiertje heeft laten vinden.
Dat hoeft niet persé de Mol te zijn, men kan ook een kandidaat influisteren dat er ergens een koker ligt. Als Mol zijnde zou je toch geen gehoor geven aan de redactie die je opdraagt geld te vinden om zodoende een opdracht nog enigszins te laten slagen??
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_123164980
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:04 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat hoeft niet persé de Mol te zijn, men kan ook een kandidaat influisteren dat er ergens een koker ligt. Als Mol zijnde zou je toch geen gehoor geven aan de redactie die je opdraagt geld te vinden om zodoende een opdracht nog enigszins te laten slagen??
Eigenlijk niet, maar voor de Mol is het wel van belang dat hij/zij door de groep niet te snel ontmaskerd wordt. Als de Mol het gevoel heeft of weet dat veel mensen hem/haar verdenken, kan het zinvol zijn om even geld te pakken wat "onnodig" lijkt om zo de verdenking te verminderen.
pi_123165149
Waarom zou men hem zo ernstig verdenken als zij hem aanwezen als penningmeester, vraag ik mij dan af.
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:59:33 #86
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123169418
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Smeich het volgende:
Waarom zou men hem zo ernstig verdenken als zij hem aanwezen als penningmeester, vraag ik mij dan af.
wie wezen hem aan? Tania en Daniel? Hij werd het omdat hij zichzelf van een stem onthield. Het was zeker geen meerderheid die hem koos.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_123169662
Ah okay, dan heb ik niets gezegd :)
pi_123178811
Was weer leuk! Ik zit wel nog steeds op Kees als mol, al zaten daar in deze afleveringen niet heel aanwijzingen voor in het spel. Die stem van de mol ( bij de auto opdracht ) kon ik met vlagen horen. Iets met aflevering 3 en rood scherm, dat diegene Zulu had geleerd ( wat zou hinten op Paulien? - maar je kan het ook zien dat Carolien en Kees de taal ook wel beetje hebben geleerd ) , en iets met die groene/rode kaarten trekken. Blijft afwachten :) Mijn voorspelling in ieder geval :

Mol : Kees
Winnaar : Paulien
Verliezer : Carolien

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2013 21:42:53 ]
pi_123181597
Waarom zou montage doen alsof het paulien is 2 afleveringen voor het einde. Waarom? Alleen daarom denk ik dat het paulien niet is.
pi_123184712
Ik verstond serieus zarayda is een goede vriendin van mij :') Nouja zal het wel verkeerd gehoord hebben
  vrijdag 22 februari 2013 @ 00:26:33 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123189772
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef aimee44 het volgende:
Ik verstond serieus zarayda is een goede vriendin van mij :') Nouja zal het wel verkeerd gehoord hebben
Klopt (Janine was het) :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 februari 2013 @ 01:06:28 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123191205
ANYWAY, HET DUURT GEWOON NOG TWEE WEKEN NU..
  vrijdag 22 februari 2013 @ 01:06:44 #93
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123191209
Owh, caps, sorry :@
pi_123191235
Ja twee weken....en dan weten we nog niets ;)
pi_123191410
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 01:07 schreef Suuz_ het volgende:
Ja twee weken....en dan weten we nog niets ;)
Over 2 weken wel toch?
Alleen volgende week waarschijnlijk nog niet (of ze maken de verliezer al bekend ofzo)
pi_123191439
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 01:15 schreef Operc het volgende:

[..]

Over 2 weken wel toch?
Alleen volgende week waarschijnlijk nog niet (of ze maken de verliezer al bekend ofzo)
Oh sorry dat bedoelde ik idd. Een week wachten en pas over twee weken weten we wat we allemaal willen weten.

Het is al laat voor oma ;)
pi_123191472
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 01:16 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Oh sorry dat bedoelde ik idd. Een week wachten en pas over twee weken weten we wat we allemaal willen weten.

Het is al laat voor oma ;)
Ach, kan gebeuren ;)

Ik hoop stiekem dat Carolien wint :Y
Dat vind ik echt de leukste deelnemer van de overgebleven 3.
pi_123191559
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 01:18 schreef Operc het volgende:

[..]

Ach, kan gebeuren ;)

Ik hoop stiekem dat Carolien wint :Y
Dat vind ik echt de leukste deelnemer van de overgebleven 3.
Ik hoop dat ik goed zit met m'n Paulien verdenking. Ik was zó zeker. Maar deze aflevering heeft alles weer helemaal in de war geschopt. Wat een briljant programma is het toch ;)

En wie wint maakt mij verder niet zoveel uit. Vind het seizoen sowieso top, leuke sfeer, leuke grappen en oneliners. Dit seizoen staat in mijn top 3 van leukste.
pi_123191589
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 01:21 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik goed zit met m'n Paulien verdenking. Ik was zó zeker. Maar deze aflevering heeft alles weer helemaal in de war geschopt. Wat een briljant programma is het toch ;)

En wie wint maakt mij verder niet zoveel uit. Vind het seizoen sowieso top, leuke sfeer, leuke grappen en oneliners. Dit seizoen staat in mijn top 3 van leukste.
Daniel was wel echt de allertofste kandidaat (hoewel Tim waarschijnlijk ook voor die plek genomineerd was als hij er niet zo vroeg uit had gelegen). En de omgeving in Z-A is gewoon mooi in beeld gebracht. :Y
pi_123191644
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 01:23 schreef Operc het volgende:

[..]

Daniel was wel echt de allertofste kandidaat (hoewel Tim waarschijnlijk ook voor die plek genomineerd was als hij er niet zo vroeg uit had gelegen). En de omgeving in Z-A is gewoon mooi in beeld gebracht. :Y
Met Tim heb ik niet zoveel, leuk wel en soms geinig maar vaak ook gewoon vervelend ;)

Daniël, wat een HELD, de ontdekking van dit jaar hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')