Jup. En dat wijst dan naar Paulien/Carolien. Kees en Janine waren niet close toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:13 schreef Angelof9 het volgende:
Jammer dat Janine er niet meer bij is, zij werd een goede vriendin van mij. Is dat wat ze zegt?
Ze is niet dom, hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:25 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat Zarayda er nu net pas uit is dan?
Dat sowieso! Zij was best ver gekomen denk ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:13 schreef Angelof9 het volgende:
Jammer dat Janine er niet meer bij is
Ik vond r geweldigquote:
Ze kan nooit samen met Paulien en Caroline in de finale hebben gestaan, want Kees is de molquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Janine vond ik ook erg leuk ja ; die had van mij wel de finale mogen halen met Paulien en Carolien. Erg jammer dat ze door zoiets het programma uit moest
nou, dat dacht ik ook ja. Het is zo ontzettend geen issue dat we het heel tolerant 38 keer zeggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:36 schreef Steve het volgende:
Hoe vaak in 1 aflevering moet gezegd worden dat Kees homo is? Op den duur weten we het wel hoor.
Ik vind Paulien ook geweldig!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit blijkbaar een beetje tegengesteld qua mening aan de rest hier dan. Ik vind Paulien dus juist weer níet saai en leuk om naar te kijken. Heerlijk die gortdroge rustige humor![]()
Dát denk ik dus over Paulien. Zou de eerste schrijfster zijn die het zo ver geschopt heeft in een seizoen. Alle anderen vielen in de eerste afl al af.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Sowieso is Kees de mol, anders was 'ie never nooit zo ver gekomen
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Sowieso is Kees de mol, anders was 'ie never nooit zo ver gekomen
Zo mooi deze opmerking!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t wordt wat krap in mijn tunnel maar je bent van harte welkom hoor.
Ik was de laatste 2/3 weken redelijk aan het switchen naar Paulien en Zarayda. Na deze aflevering blijft er dus maar 1 hiervan over. Echterrrrr nu ik dit goed terugluister vind ik het accent waarmee wordt gesproken wel erg veel overeenkomen met dat van Kees. Al komen sommige dingen niet echt overeen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De compilatie is er:
Nu alleen de vervorming nog
Inderdaad... Vooral Zarayda met dat gay-brother-gedoe. Sowieso Zarayda met dat Engelse geblaat steeds.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:36 schreef Steve het volgende:
Hoe vaak in 1 aflevering moet gezegd worden dat Kees homo is? Op den duur weten we het wel hoor.
Bedankt hoor Dohan voor je bijdrage. Dat had dit topic echt even nodig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:59 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Ik was de laatste 2/3 weken redelijk aan het switchen naar Paulien en Zarayda. Na deze aflevering blijft er dus maar 1 hiervan over. Echterrrrr nu ik dit goed terugluister vind ik het accent waarmee wordt gesproken wel erg veel overeenkomen met dat van Kees. Al komen sommige dingen niet echt overeen.
[..]
Inderdaad... Vooral Zarayda met dat gay-brother-gedoe. Sowieso Zarayda met dat Engelse geblaat steeds.![]()
Overigens vond ik de opmerking Gay-MacGyver wel erg leuk
Graag gedaan johquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bedankt hoor Dohan voor je bijdrage. Dat had dit topic echt even nodig.
Nee ze klonk spontaan vond ik!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:28 schreef Operc het volgende:
Had ze nog interessante dingen te vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |