quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Vorig jaar trouwens een Wie is de Mol?-weekend georganiseerd (aanrader voor iedere WIDM-fan) en daarin een opdracht verwerkt waarbij twee kandidaten de Spaanse woorden voor een groot aantal voorwerpen moesten leren en twee kandidaten die voorwerpen ondertussen moesten verzamelen. Ik zat echt met open mond te kijken gister...
(http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-8.html)quote:Het begon met de schoolopdracht, dat mij overigens ontzettend deed denken aan het seizoen in Argentinië.
Het allereerste seizoen. Niemand stemde toen ooit op de Mol.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:26 schreef El.Wulfo het volgende:
Is het trouwens ooit voorgekomen dat er in de finale niemand op de juiste mol zit?
De Mol deed toen ook nog geen ene fuckquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:01 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het allereerste seizoen. Niemand stemde toen ooit op de Mol.
Het leuke was dat vrijwel niemand doorhad wat de bedoeling precies was.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
De Mol deed toen ook nog geen ene fuck
Angela moest toen ook in de voice-over vertellen dat de Mol had toegeslagen omdat anders niemand dat zagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het leuke was dat vrijwel niemand doorhad wat de bedoeling precies was.
En dat ze er in Australie pas achterkwamen dat er iemand tussen zat die de boel moest verstieren.
Verdomme, mijn tunnel. Wat doe jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:51 schreef Smeich het volgende:
[..]
Niet. Meer naar Carolien, o.a. door..
[..]
Op de deur naast de microfoon waar de kandidaten vragen aan de mol stellen (en ook doorheen moesten) staat een olifant afgebeeld. Carolien stond in de voorgaande aflevering in de kooi van "de olifant".
Weet je nog welke aflevering dat was?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
(http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-8.html)
GMTA
Aflevering 6, seizoen 6, opdracht 1.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weet je nog welke aflevering dat was?
Heb je snel paraatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:09 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Aflevering 6, seizoen 6, opdracht 1.
quote:
(Hier zie je trouwens Paulien door de deur naar de microfoon lopen.)quote:Ontmoet de Mol was zo spannend, heeft niemand mij dan gezien of herkend bedoel ik? echt niet?
Ik ben door de aflevering 10 van die serie verslingerd geraakt aan de mol. ik hoor het Angela nog zeggen. Jullie hadden het vanaf het begin kunnen weten: de leader was op volgorde van afvallen, met als laatste de mol.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Angela moest toen ook in de voice-over vertellen dat de Mol had toegeslagen omdat anders niemand dat zagen er werd gewoon niet gemold door de andere kandidaten, ook zo mooi
Nico van seizoen 2 vond ik trouwens echt een hele slechte Mol
Deze hint laat me gigantisch twijfelen. Dit is zo'n typische WIDM hint.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:12 schreef Smeich het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorry. Ik mis de hint?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze hint laat me gigantisch twijfelen. Dit is zo'n typische WIDM hint.
Het hele seizoen gaat het over de Big 5. Carolien is sinds aflevering 5 (of 4 ofzo) de olifant. "Heeft niemand mij gezien? Of herkend?"quote:
Oh ik herken nu pas de olifant.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:16 schreef Smeich het volgende:
Moet je even uit de Keestunnel kruipen, wellicht zie je het dan
Ditquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze hint laat me gigantisch twijfelen. Dit is zo'n typische WIDM hint.
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het hele seizoen gaat het over de Big 5. Carolien is sinds aflevering 5 (of 4 ofzo) de olifant. "Heeft niemand mij gezien? Of herkend?"
De compilatie is er:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:32 schreef DrukVout het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op een complilatie van alle geluiden uit de auto/film opdracht, achter elkaar en dat mensen de stem vervorming terug draaien. Volgens mij kan je dan redelijk zeker zijn wie de mol is.
Voordat de kandidaten de ruimte betraden waar de Mol achter het orgel zat, tijdens de 'Ontmoet de mol' opdracht, stond er een afbeelding van een olifant op de de deur waar zij doorheen moesten. Als je dit nu gaat herleiden naar dat wat gisteren door de Mol werd gezegd tijdens de Drive-In:quote:
kun je zeggen dat die olifant naar Carolien wijst doordat zij zich in de kooi van "de olifant" bevond in het spel waarbij Paulien en Zarayda "The Big Five" moesten fotograferen en dat niemand deze hint (introductie op de deur naar De Mol die achter die deur zat) had herkend. Soort naambordje zeg maar.quote:'Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkend bedoel ik. Echt niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |