quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben jij de verloren broer van 5thencounter?
Dat hebben ze ook wel suf aangepakt ja. Zonder eerst te overleggen. Ik was begonnen met elk touw helemaal te vieren. Het heeft totaal geen zin om als een gek met zijn drieën aan een touw te gaan sjorren als niemand het tegenovergestelde touw laat vierenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
Geweldige spellen wel, zoals dit nooit te winnen spelletje, geen Mol voor nodig!![]()
[ afbeelding ]
daarom denk ik ook dat Kees de mol is. Als tegenhanger van Carolien.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook wel suf aangepakt ja. Zonder eerst te overleggen. Ik was begonnen met elk touw helemaal te vieren. Het heeft totaal geen zin om als een gek met zijn drieën aan een touw te gaan sjorren als niemand het tegenovergestelde touw laat vieren
Dat begin ik ook steeds meer te denken. Terwijl ik steeds gedacht heb dat het Paulien was.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daarom denk ik ook dat Kees de mol is. Als tegenhanger van Carolien.
Die touwen hingen niet strak, dat lijkt alleen van boven zo.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook wel suf aangepakt ja. Zonder eerst te overleggen. Ik was begonnen met elk touw helemaal te vieren. Het heeft totaal geen zin om als een gek met zijn drieën aan een touw te gaan sjorren als niemand het tegenovergestelde touw laat vieren
Ik denk dat dit uiteindelijk de grootste hint blijkt te zijn. Ik verdenk Kees obviously dus ik zit wat in een tunnel. Maar het feit dat hij zégt op Paulien te stemmen en zichzelf aan te vinken vind ik gek. Dus ik schat dat we in de aangevinkte antwoorden die we zien de mol hadden kunnen vinden.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Nahja... geen hond weet nog steeds niet wie de Mol is,laat staan men weet wiens held die heeft.. waarom nou steeds die dummievragen om de spelers mee lastig te vallen? Ik houd dit toch weer op valsspelen van de Regie..
[ afbeelding ]
Gelukkig nog maar twee afleveringen dan, hebben we dat ook weer gehad....quote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef eQuaL het volgende:
Iets te veel screenshots deze pagina. Denk je dat wij de aflevering niet gezien hebben en jij dan maar een samenvatting moet geven?
Wat ben jij een heerlijk bitterkoekje zegquote:Op maandag 25 februari 2013 03:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig nog maar twee afleveringen dan, hebben we dat ook weer gehad....
[ link | afbeelding ]
Waarom heeft Paulien een X op de rug en de rest niet, of zie ik dat niet goed?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék...hoe is het mogelijk!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |