Verschilt tot nu toe per seizoen. Soms maken ze de winnaar bekend, soms de verliezer, soms niemand. Nooit de mol, die wordt pas in de laatste aflevering bekend gemaakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze maken toch altijd de winnaar bekend in aflevering 9? Dacht ik? Hoop ik toch?
Dat zou de spanning ook keihard drukkenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verschilt tot nu toe per seizoen. Soms maken ze de winnaar bekend, soms de verliezer, soms niemand. Nooit de mol, die wordt pas in de laatste aflevering bekend gemaakt.
seizoen 5 maakten ze eerst de winnaar bekend, en ook gelijk de mol.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verschilt tot nu toe per seizoen. Soms maken ze de winnaar bekend, soms de verliezer, soms niemand. Nooit de mol, die wordt pas in de laatste aflevering bekend gemaakt.
Hahaha! ja, ik zie ook hints in totaal onlogische dingen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:24 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dat zou de spanning ook keihard drukken"De mol is Kees! Maar wie de winnaar en de verliezer zijn.... Dát ziet u volgende week!"
Ik zag net ook een autobusje rijden met Materiaal op Locatie.. En had zoiets van OMG DAT MOET EEN HINT ZIJN! DIT IS EEN HINT!! Oh wacht.....
twitter:Tim_Haars twitterde op maandag 25-02-2013 om 11:05:00Paulien Cornelisse bedankt!! @WIDMnl @IkBenDeMol @WieIsDeMol http://t.co/I0YQsKHUIA reageer retweet
Dat viel mij inderdaad ook al op! Maar ze ging gelijk daarna zo met Kees mee (en het woord waar hij een foto wilde maken, alsof ze dat bedoelde) dat ik haast dacht dat ik het fout gehoord hadquote:Op maandag 25 februari 2013 17:09 schreef MolFan het volgende:
Heeft iemand trouwens gezien dat Carolien op een gegeven moment tegen Kees zegt buiten wanneer ze op zoek moeten gaan naar woorden; Car! oftewel auto maar er was nergens een auto te bekennen, erg vreemd
Ja, ik kijk ook nog af en toe die van oude seizoenen terug, zo leukquote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef Moira. het volgende:
Laatste aflevering vind ik daarom altijd het leukstKun je terugkijken naar wat je allemaal gemist of juist wél opgepikt hebt
Haha ja, dat doe ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 22:45 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, ik kijk ook nog af en toe die van oude seizoenen terug, zo leuk
Hoezo stuurt hij deze tweet naar IkBenDeMol? Beetje vreemdquote:Op maandag 25 februari 2013 22:24 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Tim_Haars twitterde op maandag 25-02-2013 om 11:05:00Paulien Cornelisse bedankt!! @WIDMnl @IkBenDeMol @WieIsDeMol http://t.co/I0YQsKHUIA reageer retweet
![]()
Ik hoop hetquote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Volgens de muzikale aanwijzing gaat Carolien als verliezend finalist afvallen.
Die vat ik niet.. My heart is paralyzed?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hoezo stuurt hij deze tweet naar IkBenDeMol? Beetje vreemd
http://www.widm.nl/forum/(...)afvaller-week-9.html
Volgens de muzikale aanwijzing gaat Carolien als verliezend finalist afvallen.
Nee je meot de volledige songtekst bekijken;quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die vat ik niet.. My heart is paralyzed?
Dan snap ik 'm nog niet. Van Aoibhin maakt nog eniszins sense.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee je meot de volledige songtekst bekijken;
She went down in an airplane
Floortje wie?quote:Floortje Dessing wil niet in Wie is de Mol
Geplaatst op Wed 27 Feb 2013 om 16:03
Floortje Dessing moet er niet aan denken om kandidaat te zijn in Wie is de Mol. Dat vertelt het BNN-gezicht in VARAgids. Aan Dessing zou de AVRO geen droomkandidaat hebben. “Bij Wie is de Mol? – dat ik wel goed vind – zou ik er binnen een week uit liggen: ik ben geen groepsdier. En ik ben al genoeg op tv. Straks gaan mensen zeggen: heb je háár weer. Ik verbaas me vaak over de eindeloze trits realityprogramma’s en het carrousel van zichzelf recyclende BN’ers dat erin figureert.“
De reislustige presentatrice is voornamelijk te zien in haar eigen programma 3 op Reis. “Mijn eigen programma’s kijk ik weleens terug, maar niet voor mijn plezier.”
Ze kijkt ook reisprogramma’s van anderen. “Als het om reisprogramma’s gaat, is mijn absolute held Michael Palin. Joanna Lumley is ook geweldig. Dat zijn zulke persoonlijkheden.”
“Ik hou van outdoor-series op Discovery, maar blijf ook weleens hangen bij van die onzinprogramma’s op TLC, zoals Cake Boss en Next Great Baker. Of bij Say Yes to the Dress.”
FloortjeGratisReizenBetaaldeVacantie kijkt wel uit....quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:46 schreef Pino112 het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=146137
[..]
Floortje wie?
En dan zeggen dat ze al genoeg op TV is![]()
Het is woensdag hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
FloortjeGratisReizenBetaaldeVacantie kijkt wel uit....
Blijkbaar niet.quote:
Ja, je vrouw heeft zich opgegeven voor volgend seizoen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar? Geen nieuwtjes over Wie is de Snol nu we toch zo gezellig offtopic zijn?
Ohhw.. Geweldig,geen idee wie dat is maar ik heb haar altijd al een keer willen ontmoeten!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, je vrouw heeft zich opgegeven voor volgend seizoen.
quote:
quote:
Liever niet. Wel een keer WIDM met ex mollen en dat er dan weer 1 de mol is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop gewoon tegen beter weten in dat er volgend jaar weer eens een WIDM met onbekende mensen komt
Die hang naar OBN'ers nooit begrepen. Doet me meer denken aan vroeger was alles beter idee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop gewoon tegen beter weten in dat er volgend jaar weer eens een WIDM met onbekende mensen komt
Dat lijkt me wel tof ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
Liever niet. Wel een keer WIDM met ex mollen en dat er dan weer 1 de mol is.
(M)Lol!quote:
Ik ook...quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |