Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:24 schreef searchanddestroy het volgende:
En allemaal tokkies die erop reageren met "dat is egt zo waar meid je heb heulemaal gelijk!!!"
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:27 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Als ik straks op mijn laptop zit maak ik even een screentje voor je.
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:40 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nu even bij gewone status-updates want ik heb al vrij lang geen actie meer gedeeld zie ik nu. Maar dat werkt precies hetzelfde.
Je gaat op het bolletje staan en je kan kiezen voor wie deze zichtbaar is. Vervolgens zet je hem op "alleen-ik". Zo dus:
[ afbeelding ]
Soms heb je de mogelijkheid, bij bijvoorbeeld app's in facebook, om shares direct bij de share al op alleen ik te zetten. Maar daar heb ik nu geen voorbeeld van, en deze werkt sowieso altijd.
ach so, bedankt!quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:40 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nu even bij gewone status-updates want ik heb al vrij lang geen actie meer gedeeld zie ik nu. Maar dat werkt precies hetzelfde.
Je gaat op het bolletje staan en je kan kiezen voor wie deze zichtbaar is. Vervolgens zet je hem op "alleen-ik". Zo dus:
[ afbeelding ]
Soms heb je de mogelijkheid, bij bijvoorbeeld app's in facebook, om shares direct bij de share al op alleen ik te zetten. Maar daar heb ik nu geen voorbeeld van, en deze werkt sowieso altijd.
Ik heb ook wel respect ervoor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:30 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan die spreukenplaatjes.
Shit, je bent me voor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:39 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat wou ik ook zeggen, jammer dat ie nep is
Is dat niet dezelfde foto als die toen in dat topic werd geplaatst hier? De ts had een heel verhaal over dat de wc niet doorgetrokken kon worden oid? Was nog best een stormloop.quote:
Raad Google Translate aan, dat is nog beter te begrijpen dan ditquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef Opoefiets het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is niet van mij, maar dat Nederlands van die chick was al brak.
Uh, ja. Ze staat ook op youtube enzo. Ze is een echte internet hitquote:
Spoiler pleasequote:
link anders bestaat het niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Nee joh, je moet dat filmpje eens zien dat ze geinterviewd wordtgaan ze d'r ex opbellen
Daar wil je toch geen naaktfoto's van zien....quote:
Oh jawel hoor Bestaat nog.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:20 schreef arachide. het volgende:
Waar is cynthia eigenlijk heen, ik kan haar nergens meer vinden
Is dat hoofd er nou op geshopped?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel erg mooi
Check die vieze hangtiet in dat lakenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel erg mooi
Liever een hangtiet, dan geen tiet.. Kom op, leuke foto dit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Check die vieze hangtiet in dat laken
Er druppelt iets uit haar neusquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Uh, ja. Ze staat ook op youtube enzo. Ze is een echte internet hit![]()
Misschien moeten we een speciaal topic aan haar wijden.
Smaken verschillen, ik vind het geen moer aan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Liever een hangtiet, dan geen tiet.. Kom op, leuke foto dit.
Dat snap ik. Maar als ik zie hoe mensen reageren op haar.. Goed, ze heeft een niet al te mooie hoofd, het figuurtje is om te janken,maar toch respect dat ze door gaat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind het geen moer aan.
Ja ok, maar dan hoef ik dit toch niet een mooie foto te vinden. Omdat ze 'door gaat'. Who cares. Ze ziet er gewoon niet uit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als ik zie hoe mensen reageren op haar.. Goed, ze heeft een niet al te mooie hoofd, het figuurtje is om te janken,maar toch respect dat ze door gaat.
Ze had juist beter kunnen stoppen, kom op zeg. Ze zet zichzelf hier totaal mee voor schut.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als ik zie hoe mensen reageren op haar.. Goed, ze heeft een niet al te mooie hoofd, het figuurtje is om te janken,maar toch respect dat ze door gaat.
Want jij bent lekker?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ze had juist beter kunnen stoppen, kom op zeg. Ze zet zichzelf hier totaal mee voor schut.
Ze is dik.
Ze is Lelijk.
Ja.quote:
Ik denk dat zij wat probleempjes met haar intelligentie heeft..quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:47 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ja.
Nee, daar kan ik niet over oordelen. Maar het punt is, dat ik me never-nooit zo voor schut zou zetten dan.
Joh.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat zij wat probleempjes met haar intelligentie heeft..
Ja sorry, ik ben niet van het bitchen. Daar ben ik te aardig voor. Als jij dat wil doen, dan doe je dat. Smaak/fatsoen verschilt natuurlijkquote:
Fixedquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat zij wat problemen met haar intelligentie & zelfbeeld heeft..
Sinds wanneer is het woordje 'joh' een bitchwoordje? Doe eens gewoon joh gekkiequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben niet van het bitchen. Daar ben ik te aardig voor. Als jij dat wil doen, dan doe je dat. Smaak/fatsoen verschilt natuurlijk
Dan nog heb je toch nog wel schaamtegevoel en weet je wanneer je gewoon moet stoppen?quote:
Oke, gekkie....quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het woordje 'joh' een bitchwoordje? Doe eens gewoon joh gekkie
Ik begrijp gewoon niet dat ze het zichzelf niet realiseert... dat het allemaal gewoon te debiel voor woorden is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke, gekkie....![]()
Fuck, na het zien van dat filmpje heb ik echt superveel medelijden met haar...
Ze ziet het gewoon niet in.. En ik ben zelf ook echt niet het lekkerste wijf dat er rondloopt, maar ik heb sowieso wel het besef dat het geen goed idee is om zulke foto's op internet te zetten, en al zou ik het wel doen, heb ik een hele omgeving die me tegenhoudt. Ergens vind ik het vooral heel sneu dat zij dat zelf niet heeft, schijnbaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke, gekkie....![]()
Fuck, na het zien van dat filmpje heb ik echt superveel medelijden met haar...
Zij blijkbaar niet, al klachtwaardig genoeg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dan nog heb je toch nog wel schaamtegevoel en weet je wanneer je gewoon moet stoppen?Lijkt mij hoor....
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef durrrr het volgende:
Van die vrouwen die letterlijk bedelen om likes.. En dan nog die domme mannetjes die like gaan drukken en slijmen bij comments in hoop van dat ze iets krijgen.. Zo sneu. [ afbeelding ]
Ze heeft DUIDELIJK wel make up op, hahaha! Wat triestig iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef durrrr het volgende:
Van die vrouwen die letterlijk bedelen om likes.. En dan nog die domme mannetjes die like gaan drukken en slijmen bij comments in hoop van dat ze iets krijgen.. Zo sneu. [ afbeelding ]
Lief? Sorry hoorquote:
Kan wel mooi zijn. Maar die post maakt er lelijk en die onzekerheid helemaal , " please like "quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ze is mooi, dat zeker.
Maar ze heeft er een filter op, ik zie mascara en eye liner etc. Waarom doen vrouwen dit.
Woman, husssssss, Ik heb geen complimentjes meer overquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Lief? Sorry hoorze zingt zowat die hele tekst verkeerd en zingt super vals. Wat is daar lief aan?
![]()
Dit zekerquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:10 schreef durrrr het volgende:
[..]
Kan wel mooi zijn. Maar die post maakt er lelijk en die onzekerheid helemaal , " please like "
Hahaha, niet teveel uitdelen dus. Zuinig mee omgaan!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Woman, husssssss, Ik heb geen complimentjes meer over
Meestal kan ik wel doorgaan, maar hier is de put dus niet oneindig..quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dit zeker
[..]
Hahaha, niet teveel uitdelen dus. Zuinig mee omgaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef Ambipur het volgende:
een super ergernis trouwens.
https://www.facebook.com/SheSquatsBro/photos_streamHoly fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
Als ik dat doe zegt facebook dat er geen resultaten zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tik dit in: Gothiccynthiaaa Model Page.
google het eensquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik dat doe zegt facebook dat er geen resultaten zijn
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan ook niksik had die site geliked, maar hij is weg bij mijn likes
https://www.facebook.com/pages/Gothiccynthiaaa-Model-Page/quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan ook niksik had die site geliked, maar hij is weg bij mijn likes
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef Ambipur het volgende:
een super ergernis trouwens.
https://www.facebook.com/SheSquatsBro/photos_streamDit vind ik geen klacht hoor!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zonder make-up... uhuquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef durrrr het volgende:
Ik zeg het niet vaak maar: goede post! Ga het uit veiligheidsoverwegingen op facebook maar niet liken.quote:
Deze post is anders net zo nietszeggend als over een paard dat staat te grazen en twee hinnikjes om kwart over drie gedaan heeft.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Geen klacht, maar ik heb even wat mensen verwijderd uit mijn vrienden.![]()
Een van die mensen spreek ik nooit en kon alleen maar berichten plaatsen over haar paard, weg ermee.
Reageer dat je de tv ook gewoon op een andere zender kan zettenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit soort nietszeggende crapZeg gewoon wat er is in plaats van dit soort vage kutberichtjes... en dan 20000 lagere levensvormen die alles gaan liken en erbij zetten 'zo is het!' en 'als je dat maar weet!'
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Reageer dat je de tv ook gewoon op een andere zender kan zetten
Tis geen directe vriend van me. Ik zag een vriend van me wel op die status reageren op de manier zoals ik in die vorige post aangafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het had wel iemand uit m'n lijst kunnen zijn. Vaak zat van die nutteloze, nietszeggende kots voorbij zien komen.Cuz I'm Mr. Brightside
Okquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef kedge het volgende:
[..]
Deze post is anders net zo nietszeggend als over een paard dat staat te grazen en twee hinnikjes om kwart over drie gedaan heeft.
Misschien iets met een kopieermachine of zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:59 schreef durrrr het volgende:
Ik wil wat hierop zeggen .. Iemand leuk idee ??
Dat hij niks meer op zijn rekening heeft staan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:59 schreef durrrr het volgende:
dat het nog geen 1000 euro is bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:59 schreef durrrr het volgende:
datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:31 schreef byah het volgende:
[..]
dat het nog geen 1000 euro is bijvoorbeeld
juist, dezequote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:31 schreef byah het volgende:
[..]
dat het nog geen 1000 euro is bijvoorbeeld
Het enige wat ze dus doet is haar huis ter beschikking stellen aangezien ze ook al geen hapjes en drankjes verzorgd? Gaar wijf.quote:
Hier is toch geen touw aan vast te knopenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef Queens het volgende:
Deze mensen hebben 2 kinderen samen![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/groups/340600645958747/?ref=ts&fref=tsquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:20 schreef arachide. het volgende:
Waar is cynthia eigenlijk heen, ik kan haar nergens meer vinden
Tof man. Hier heb je een plaatje van een puppy:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:05 schreef Amoeba het volgende:
Facebook verwijderd. Tyfusoord voor pauperige idioten.
- Gepost door een lekker wijf mooie vrouw ofquote:
Lelijk maar wel slank.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
- Gepost door een lekker wijf mooie vrouw of
- Gepost door een vetzak, met likes van alle medevetzakken
mensen die anderen gaan vertellen wat ze wel of niet op FB mogen zetten, zijn anders ookbehoorlijk irritant, reageer gewoon niet als je alleen kan azijnpissenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:58 schreef A.Jensen het volgende:
Nog zo'n autist met iedere keer van die nutteloze onzin..
[ afbeelding ]
Ook moet hij ook paar keer in de week melden dat hij op fitness zit![]()
Reageer ik sarcastisch krijg ik dit
[ afbeelding ]
Heb je enig idee hoe irritant dat welniet is? Daar is FB toch niet voor? Ga dan twitteren ofzo...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mensen die anderen gaan vertellen wat ze wel of niet op FB mogen zetten, zijn anders ookbehoorlijk irritant, reageer gewoon niet als je alleen kan azijnpissen
ik gooi mensen die teveel onzin posten gewoon uit mijn nieuwsoverzicht, dat kun jij ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:12 schreef A.Jensen het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe irritant dat welniet is? Daar is FB toch niet voor? Ga dan twitteren ofzo...
Dit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik gooi mensen die teveel onzin posten gewoon uit mijn nieuwsoverzicht, dat kun jij ook
Praten de kinderen net zo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef Queens het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit in een bepaalde code oidquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef Queens het volgende:
[ afbeelding ]
Dat valt nog mee, meestal krijg je honderden reacties op de honderdste status-update in de trant van:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:06 schreef formerjellybean het volgende:
Boel blijven er wat van zeggen maar ze gaat vrolijk door
Nou het is meer constant statussen als niemand is er voor me. En bedankt allemaal voor het niet steunen en dat dagelijks .......quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:09 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, meestal krijg je honderden reacties op de honderdste status-update in de trant van:
"het komt wel goed meis"
"ik ben er voor je"
"ja, het leven is kut"
En dan ook nog altijd dezelfde mensen die erop reageren.
kwestie van een touw langsbrengenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb een vriendin die haar relatie net uit is en ja eigenlijk dus met dochter op straat staat wat ik niet echt leuk vind voor haar vind .
Maar nu komt het probleem, haar kommer en kwel gooit ze steeds op facebook ...... De familie krijgt er van langs vrienden, programma's als all you need is love moeten maar afgeschaft worden want ja relaties werken niet (niet dat ik een fan ben van dat programma maar ok) Dagelijkse updates hoe kut het leven wel niet is ..... En ik word er een beetje moe van.
Uitgaan van een relatie is minder en ook als je uit huis moet ook maar moet je dat nou echt constant op facebook delen ..........
Boel blijven er wat van zeggen maar ze gaat vrolijk door
Depressief gelul dus. Vrij irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou het is meer constant statussen als niemand is er voor me. En bedankt allemaal voor het niet steunen en dat dagelijks .......
Ja hij mag dat zeggen. Alsof grotendeel van Nederland aandacht te kort komt en niks nuttigs kan vertellen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mensen die anderen gaan vertellen wat ze wel of niet op FB mogen zetten, zijn anders ookbehoorlijk irritant, reageer gewoon niet als je alleen kan azijnpissen
Oomquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:37 schreef sjeppert het volgende:
mensen die hun eigen verjaardag aankondigen
dat inderdaad, vraag dan meteen om felicitaties...quote:Op zondag 10 februari 2013 12:37 schreef sjeppert het volgende:
mensen die hun eigen verjaardag aankondigen
Ik doe sowieso weinig aan felicitaties via FB (nooit via wall, incidenteel via een privébericht), maar als iemand iets dergelijks post als "jarig vandaag", dan kan die persoon het direct vergeten.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:04 schreef ejvdb het volgende:
[..]
dat inderdaad, vraag dan meteen om felicitaties...
Ach, een weekje wat onwennig en daarna mis je er niks meer van.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:13 schreef Artillerieschaap het volgende:
Na een aantal ontvriendingsacties nu mijn hele FB-account aan het verwijderen (vorige week is Twitter al verdwenen), gaat toch wel even wennen zijn
Voor evenementen etc is het wel handigquote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ach, een weekje wat onwennig en daarna mis je er niks meer van.
En dan ook erbij zetten 'Hahahahaha zo is dat!!!!'quote:
quote:
Geweldigquote:Op zondag 10 februari 2013 23:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dan ook erbij zetten 'Hahahahaha zo is dat!!!!'
En dat is een vriendin
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik gooi mensen die teveel onzin posten gewoon uit mijn nieuwsoverzicht, dat kun jij ook
Ik heb die kinderen nog nooit ontmoet maar hij postte van het weekend over iets wat zijn zoon had gezegd...ik ga het even opzoekenquote:
"kijk mij eens sterk zijn! Ik heb heul geen luddevedu hoor!quote:
GA DAN LEKKER TERUG NAAR SURINAME@!11112311!!!1uitroeptekenquote:Op maandag 11 februari 2013 10:17 schreef Queens het volgende:
Dit is van een (hele lieve) vrouw van in de 40, de tante van 1 van mijn beste vriendinnen (ik twijfelde ook even of ik het wel hier moest posten maar dit moet toch echt ff gedeeld worden).
Maar dit 'gedichtje' is echt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
27 likes
Ik ben geboren en getogen in Rotterdam maar ook van Surinaamse afkomst, toch heb ik bij dit soort zaken ook zoiets van 'flikker inderdaad op of doe iets'...en met 'iets' bedoel ik niet zo'n kansloos gedichtje op FB gooienquote:Op maandag 11 februari 2013 10:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
GA DAN LEKKER TERUG NAAR SURINAME@!11112311!!!1uitroepteken
maar die reactie ook
Niks tegen Surinamers of andere buitenlanders hoor. Zou ook niet handig zijn, want ik woon in Rotterdam-Westquote:Op maandag 11 februari 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Rotterdam maar ook van Surinaamse afkomst, toch heb ik bij dit soort zaken ook zoiets van 'flikker inderdaad op of doe iets'...en met 'iets' bedoel ik niet zo'n kansloos gedichtje op FB gooien
jup, fb doet t, ik hoop dat je wel de fbstatus hebt geliked waarmee je kon zorgen dat je niet hoefde te betalen voor fb, want anders ben je duur uitquote:Op maandag 11 februari 2013 13:38 schreef andreas612 het volgende:
doet facebook het nu bij jullie? (de desktop versie op pc dus..)
kan hier alleen die homepage laden.. daarna blijft ie ladenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:42 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
jup, fb doet t, ik hoop dat je wel de fbstatus hebt geliked waarmee je kon zorgen dat je niet hoefde te betalen voor fb, want anders ben je duur uit
Damn.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef Silenus het volgende:
Geen idee hoe ik erop kom, maar deze kerel: http://www.facebook.com/wim.schop
goede samenvatting van dit topic
Wat de neuk.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef Silenus het volgende:
Allemachtig nog aan toe zegquote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
.......... MUST Read EVERYONE...........
A little boy asked his mother, "Why are you crying?" "Because I'm a woman," she told him.
"I don't understand," he said. His Mom just hugged him and said, "And you never will."
Later the little boy asked his father, "Why does mother seem to cry for no reason?"
"All women cry for no reason," was all his dad could say.
The little boy grew up and became a man, still wondering why women cry.
Finally he put in a call to God. When God got on the phone, he asked,
"God, why do women cry so easily?"
God said, "When I made the woman she had to be special.
I made her shoulders strong enough to carry the weight of the world, yet gentle enough to give comfort.
I gave her an inner strength to endure childbirth and the rejection that many times comes from her children.
I gave her a hardness that allows her to keep going when everyone else gives up, and take care of her family through sickness and fatigue without complaining.
I gave her the sensitivity to love her children under any and all circumstances, even when her child has hurt her very badly.
I gave her strength to carry her husband through his faults and fashioned her from his rib to protect his heart.
I gave her wisdom to know that a good husband never hurts his wife, but sometimes tests her strengths and her resolve to stand beside him And finally, I gave her a tear to shed. This is hers exclusively to use whenever it is needed."
"You see my son," said God, "the beauty of a woman is not in the clothes she wears, the figure that she carries, or the way she combs her hair.
The beauty of a woman must be seen in her eyes, because that is the doorway to her heart the
place where love resides."
You now have two choices. Like this photo and move on with your life
OR
Share this photo on your wall as a tribute to all the women in your life..!!!!!
Respect Every Woman!! ♥
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef Silenus het volgende:
Wat een onzin ook. Ik heb heel veel respect en waardering voor de brandweer. Maar dan moeten ze zich niet gedragen als een wijf (bij wijze van, he).quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Van een of ander brandweerkorps
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind dit echt een kutstuklekker dan, dat de brandweer wil dat ik alle elkende meemaak die hij meemaakt. Ik vind het heel raar geschreven.
Haha, wordt er nog op gereageerd?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:18 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie spiegel, zijn liefje is zijn eigen hand die met gsm foto maakt![]()
Is geen vriend van me. Is een plaatje van de pagina: "domste statussen van België"quote:
idd Facebook lijkt steeds minder hip te worden, bij mij gaat het meeste via Whatsapp groepen eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:17 schreef LethalNinja het volgende:
Komt eigenlijk steeds minder crap op FB, lijkt sowieso steeds rustiger te worden
dit en ik heb het idee dat 75% sowieso nauwelijks wat post of meer online komt, het zijn vaste personen die zo hun dagelijkse ding online gooienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
idd Facebook lijkt steeds minder hip te worden, bij mij gaat het meeste via Whatsapp groepen eigenlijk
Dit is een oude foto. En een sarcastische status.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:18 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh jammer, wist ik niet. Vond het wel grappigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dit is een oude foto. En een sarcastische status.
Zag deze pic paar maanden geleden op 9GAG.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Oh jammer, wist ik niet. Vond het wel grappig
Dan sta ik wel heel ver achterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zag deze pic paar maanden geleden op 9GAG.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:13 schreef Silenus het volgende:
Laat dat die boze brandweermannen van de vorige pagina maar niet zien.
Ik reageerde laatst op een filmpje van een of andere pagina. Vervolgens reageerden twee bekenden uit mijn lijst ook, terwijl die de pagina helemaal niet kennen!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:31 schreef YogaLove het volgende:
Nee dat kan niet, dat ligt aan de privacy instellingen van degene waarbij je reageert.
Dat hebben ze bij Facebook ook door en daarom willen ze met FB chat concurreren met WhatsApp.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
idd Facebook lijkt steeds minder hip te worden, bij mij gaat het meeste via Whatsapp groepen eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste vind ik wel heel erg triest. Waar slaat die laatste zin alleen al op.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef GimmeGore het volgende:
Een facebookdag uit het leven van een oud-klasgenoot (ja, een man dus)
[spoiler][ afbeelding ]
[...]
Uberhaupt dergelijke berichten op elkaars prikbord. Gaaapp..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
Net ook weer:
"I love you to!"
Schrijf dan niks.
Volgens mij slaat het op de verwende jeugd van tegenwoordig. Zij die alles tot hun beschikking hebben en nog steeds klagen. Vroegah moesten we het met veel minder doen en dat hebben we allemaal gewoon overleefd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die eerste vind ik wel heel erg triest. Waar slaat die laatste zin alleen al op.
Die zal wel balenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
En nog niemand die vraagt wat er is.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:18 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
o-m-f-gquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:18 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad, maar het blijft kansloos.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Volgens mij slaat het op de verwende jeugd van tegenwoordig. Zij die alles tot hun beschikking hebben en nog steeds klagen. Vroegah moesten we het met veel minder doen en dat hebben we allemaal gewoon overleefd.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef YogaLove het volgende:
''een dag niet gelagen is een dag niet geleefd''
Wel fake.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Oudje, maar nog elke keer weer even vermakelijk!![]()
[ afbeelding ]
Ik was 12 toen ik mijn navelpiercing kreeg. Dus dat was 'toen', inmiddels 13 jaar geleden, ook al.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef badschaap het volgende:
wtff 14 en al een piercing... Waar gaat t heen met de wereld
Terugsturen: nee, jij?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
De eerste reactie is gelijk: 'Sorry Sam, ben je chago?'
Hipster!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
GEK van. Oja die zo reageert ben ik dus.
wat de neuk zit er voor een zwarte streep boven je ogen dan? Is ze daarmee geboren ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef durrrr het volgende:
Ik zal het nog mooier maken. Hij heeft de post verwijderd en nu een nieuwe post gezet:quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:21 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Terugsturen: nee, jij?
En fluitend doorgaan met het leven![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik zal het nog mooier maken. Hij heeft de post verwijderd en nu een nieuwe post gezet:
<naam>
Ik heb mn laatste post verwijderd want het laatste wat ik wil in mijn ooohhhh zo saaie bestaan is oorlog met de fantastische en gezellige <mijn naam>
Wuhuhu
Wat een slijmbal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik zal het nog mooier maken. Hij heeft de post verwijderd en nu een nieuwe post gezet:
<naam>
Ik heb mn laatste post verwijderd want het laatste wat ik wil in mijn ooohhhh zo saaie bestaan is oorlog met de fantastische en gezellige <mijn naam>
Wuhuhu
dit plaatje stond dacht ik al een keer op reddit. Gewoon gejat door die belgische sitequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:18 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
aandachtshoer. groetjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Samantha?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
<naam>
Wuhuhu
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Wahaha ik heb Mo er ook op en allang in de kennissenkring gegooid want jeetje die kan een zooitje spammenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Shot in the dark hoor. Je zei dat hij je Sam noemde en je leek me geen Samira.quote:
Oh ja zo heb ik er ook een aantal, met de meest schokkende en ranzige plaatjes. Na 1 keer heb je dat wel gezien en verliest het zijn effect, maar nee hoor ze blijven doorgaan. Nu ook uit mijn newsfeed gepleurd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:28 schreef Captainp00face het volgende:
Dierenactivisten op Facebook..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn oooooook, helemaal geeeeek van!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:49 schreef Maanvis het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa like en win like en win like en win, m'n hele timelijn is er vol mee!
het erge is dat het met allemaal jurkjes, schoenen, babypakjes, babymeubels, babyspeelgoed, tuinhuisjes, vakantieweekendjes is en dat jip, janneke en de hele fokking vrouwen vleugel er aan meedoet ;Pquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mijn oooooook, helemaal geeeeek van!!
bankstellen, paardenzadels, make up, kleding, kaartjes voor feesten... pffffquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het erge is dat het met allemaal jurkjes, schoenen, babypakjes, babymeubels, babyspeelgoed, tuinhuisjes, vakantieweekendjes is en dat jip, janneke en de hele fokking vrouwen vleugel er aan meedoet ;P
misschien moet je geliket hebben ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:26 schreef GlenSpey het volgende:
Vreemd probleem hier...
Moet even een PM sturen naar een facebookpagina via een anoniem FB-account (lang verhaal), maar het lukt me niet. Als ik de naam van de pagina invul in het berichtscherm dan wordt die hele pagina niet gevonden, terwijl deze wel degelijk bestaat. Ik baal er behoorlijk van want als ik inlog op mijn gewone account dan kan die de pagina wel vindenis die berichtfunctie soms uitgeschakeld voor 'nieuwe' gebruikers ofzo?
Wie weet er meer van?
Daar had TROS Radar of Opgelicht het laatst nog over dus NIET OPNEMEN IK HERHAAL NIET OPNEMEN MAAR WEGDRUKKEN!!!!!!!!quote:
De manier waarop marketingfacts hun cookies-vraag implementeert mag eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 06:54 schreef Joenes het volgende:
Die like, share en win acties mogen ook helemaal niet van Facebook. http://www.marketingfacts(...)hou_je_aan_de_regels. Gewoon rapporteren dus
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:56 schreef YogaLove het volgende:
[ afbeelding ]
geintreseerd![]()
Ik snap de bedoeling achter deze tekst, maar de manier waarop het geschreven is, trek ik niet.
FBPurity kan dat!quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:24 schreef Apotheose het volgende:
je zou gewoon op basis van woorden in moeten stellen welke updates je liever niet ziet. Bijv "valentijn" oid.
Maar dan moet je het in 20 verschillende spellingen gaan invoeren, want de mensen die het posten kunnen niet spellenquote:
En hoe vaak je ook op "Report Story or Spam" aanklikt, het blijft terugkomen...quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
bankstellen, paardenzadels, make up, kleding, kaartjes voor feesten... pffff
Jaartje geleden al wel eens gezien.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:53 schreef YogaLove het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze hier al eens gepost?
Die kan ik vandaag meerdere malen toepassen op mijn newsfeed..![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:59 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Jaartje geleden al wel eens gezien.
Toen als reactie onder geplaatst: "Ja, deze en bijna alle andere updates die je plaatst."
Werd vervolgens niet eens begrepen, want de reactie erop was "Hoezo? Ik snap het niet?"![]()
Zij verstuurd ook 100 plaatjes in de week met van die stomme teksten erop.
Please kill me nowquote:Voel je je alleen... Of een beetje bedrukt...dan is er de facebook vriend...die niet voor je vlucht... Ben je door verdriet...van slag en ontdaan...dan is er die facebook vriend...die naast je blijft staan...ben je onredelijk...vervelend mischien...dan is er die facebook vriend...die dat niet eens ziet...wil je lachen...je frustratie kwijt...dan is er die facebook vriend...die heeft alle tijd...heb je even geen moed...en op je leven geen greep...dan is er die facebook vriend...die je zijn hand steeds weer geeft...wil je een schouder...een arm om je heen...dan is er die facebook vriend...want op facebook ben je nooit alleen.
quote:Valentijnsdag is altijd weer speciaal voor gelukkige mensen die samen een relatie hebben.!! Bosjes rozen voor mijn lieverd gehaald en vanavond ga ik voor hem koken speciaal diner!! Het is maar 1 keer valentijnsdag in het jaar
Echt he en alle mensen maar denken dat ze kunnen winnenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:36 schreef SEMTEX het volgende:
Laatst was er zo'n bedrijf die een share en win-actie had op FB en daarna aangaf dat er uit de loting niemand was gekomen en men weer opnieuw kon sharen en winnenMakkelijk reclame maken zo
Ik vind die bikini echt super gaaf maar aangezien dit dus de hele hype gaat worden deze zomer trek ik 'm iig niet aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:47 schreef Finland. het volgende:
Deze kom ik ook dagelijks tegen. Niet alleen vind ik de bikini spuuglelijk (het lichaam is dan wel weer acceptabel om naar te kijken), het wordt echt tienduuzende keren gedeeld.
[ afbeelding ]
Hipsterquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Echt he en alle mensen maar denken dat ze kunnen winnen
[..]
Ik vind die bikini echt super gaaf maar aangezien dit dus de hele hype gaat worden deze zomer trek ik 'm iig niet aan.
Echt niet!quote:
FUS RO DAH!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Echt niet!
PS. ik speel Skyrim.
Pff, ik speelde al Skyrim toen het nog Morrowind heettequote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Echt niet!
PS. ik speel Skyrim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |