quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:18 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie spiegel, zijn liefje is zijn eigen hand die met gsm foto maakt![]()
o-m-f-gquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:18 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad, maar het blijft kansloos.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Volgens mij slaat het op de verwende jeugd van tegenwoordig. Zij die alles tot hun beschikking hebben en nog steeds klagen. Vroegah moesten we het met veel minder doen en dat hebben we allemaal gewoon overleefd.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef YogaLove het volgende:
''een dag niet gelagen is een dag niet geleefd''
Wel fake.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Oudje, maar nog elke keer weer even vermakelijk!![]()
[ afbeelding ]
Ik was 12 toen ik mijn navelpiercing kreeg. Dus dat was 'toen', inmiddels 13 jaar geleden, ook al.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef badschaap het volgende:
wtff 14 en al een piercing... Waar gaat t heen met de wereld
Terugsturen: nee, jij?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
De eerste reactie is gelijk: 'Sorry Sam, ben je chago?'
Hipster!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
GEK van. Oja die zo reageert ben ik dus.
wat de neuk zit er voor een zwarte streep boven je ogen dan? Is ze daarmee geboren ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef durrrr het volgende:
Van die vrouwen die letterlijk bedelen om likes.. En dan nog die domme mannetjes die like gaan drukken en slijmen bij comments in hoop van dat ze iets krijgen.. Zo sneu. [ afbeelding ]
Ik zal het nog mooier maken. Hij heeft de post verwijderd en nu een nieuwe post gezet:quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:21 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Terugsturen: nee, jij?
En fluitend doorgaan met het leven![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik zal het nog mooier maken. Hij heeft de post verwijderd en nu een nieuwe post gezet:
<naam>
Ik heb mn laatste post verwijderd want het laatste wat ik wil in mijn ooohhhh zo saaie bestaan is oorlog met de fantastische en gezellige <mijn naam>
Wuhuhu
Wat een slijmbal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik zal het nog mooier maken. Hij heeft de post verwijderd en nu een nieuwe post gezet:
<naam>
Ik heb mn laatste post verwijderd want het laatste wat ik wil in mijn ooohhhh zo saaie bestaan is oorlog met de fantastische en gezellige <mijn naam>
Wuhuhu
dit plaatje stond dacht ik al een keer op reddit. Gewoon gejat door die belgische sitequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:18 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
aandachtshoer. groetjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Samantha?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
<naam>
Wuhuhu
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |