dit en ik heb het idee dat 75% sowieso nauwelijks wat post of meer online komt, het zijn vaste personen die zo hun dagelijkse ding online gooienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
idd Facebook lijkt steeds minder hip te worden, bij mij gaat het meeste via Whatsapp groepen eigenlijk
Dit is een oude foto. En een sarcastische status.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:18 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie spiegel, zijn liefje is zijn eigen hand die met gsm foto maakt![]()
Oh jammer, wist ik niet. Vond het wel grappigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dit is een oude foto. En een sarcastische status.
Zag deze pic paar maanden geleden op 9GAG.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Oh jammer, wist ik niet. Vond het wel grappig
Dan sta ik wel heel ver achterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zag deze pic paar maanden geleden op 9GAG.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:13 schreef Silenus het volgende:
Laat dat die boze brandweermannen van de vorige pagina maar niet zien.
Ik reageerde laatst op een filmpje van een of andere pagina. Vervolgens reageerden twee bekenden uit mijn lijst ook, terwijl die de pagina helemaal niet kennen!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:31 schreef YogaLove het volgende:
Nee dat kan niet, dat ligt aan de privacy instellingen van degene waarbij je reageert.
Dat hebben ze bij Facebook ook door en daarom willen ze met FB chat concurreren met WhatsApp.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
idd Facebook lijkt steeds minder hip te worden, bij mij gaat het meeste via Whatsapp groepen eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste vind ik wel heel erg triest. Waar slaat die laatste zin alleen al op.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef GimmeGore het volgende:
Een facebookdag uit het leven van een oud-klasgenoot (ja, een man dus)
[spoiler][ afbeelding ]
[...]
Uberhaupt dergelijke berichten op elkaars prikbord. Gaaapp..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
Net ook weer:
"I love you to!"
Schrijf dan niks.
Volgens mij slaat het op de verwende jeugd van tegenwoordig. Zij die alles tot hun beschikking hebben en nog steeds klagen. Vroegah moesten we het met veel minder doen en dat hebben we allemaal gewoon overleefd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die eerste vind ik wel heel erg triest. Waar slaat die laatste zin alleen al op.
Die zal wel balenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
En nog niemand die vraagt wat er is.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:18 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
o-m-f-gquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:18 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad, maar het blijft kansloos.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Volgens mij slaat het op de verwende jeugd van tegenwoordig. Zij die alles tot hun beschikking hebben en nog steeds klagen. Vroegah moesten we het met veel minder doen en dat hebben we allemaal gewoon overleefd.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:24 schreef YogaLove het volgende:
''een dag niet gelagen is een dag niet geleefd''
Wel fake.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Oudje, maar nog elke keer weer even vermakelijk!![]()
[ afbeelding ]
Ik was 12 toen ik mijn navelpiercing kreeg. Dus dat was 'toen', inmiddels 13 jaar geleden, ook al.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef badschaap het volgende:
wtff 14 en al een piercing... Waar gaat t heen met de wereld
Terugsturen: nee, jij?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
De eerste reactie is gelijk: 'Sorry Sam, ben je chago?'
Hipster!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
GEK van. Oja die zo reageert ben ik dus.
wat de neuk zit er voor een zwarte streep boven je ogen dan? Is ze daarmee geboren ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef durrrr het volgende:
Van die vrouwen die letterlijk bedelen om likes.. En dan nog die domme mannetjes die like gaan drukken en slijmen bij comments in hoop van dat ze iets krijgen.. Zo sneu. [ afbeelding ]
Ik zal het nog mooier maken. Hij heeft de post verwijderd en nu een nieuwe post gezet:quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:21 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Terugsturen: nee, jij?
En fluitend doorgaan met het leven![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik zal het nog mooier maken. Hij heeft de post verwijderd en nu een nieuwe post gezet:
<naam>
Ik heb mn laatste post verwijderd want het laatste wat ik wil in mijn ooohhhh zo saaie bestaan is oorlog met de fantastische en gezellige <mijn naam>
Wuhuhu
Wat een slijmbal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik zal het nog mooier maken. Hij heeft de post verwijderd en nu een nieuwe post gezet:
<naam>
Ik heb mn laatste post verwijderd want het laatste wat ik wil in mijn ooohhhh zo saaie bestaan is oorlog met de fantastische en gezellige <mijn naam>
Wuhuhu
dit plaatje stond dacht ik al een keer op reddit. Gewoon gejat door die belgische sitequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:18 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
aandachtshoer. groetjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Samantha?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
<naam>
Wuhuhu
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |