Wahaha ik heb Mo er ook op en allang in de kennissenkring gegooid want jeetje die kan een zooitje spammenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
GEK van. Oja die zo reageert ben ik dus.
Shot in the dark hoor. Je zei dat hij je Sam noemde en je leek me geen Samira.quote:
Oh ja zo heb ik er ook een aantal, met de meest schokkende en ranzige plaatjes. Na 1 keer heb je dat wel gezien en verliest het zijn effect, maar nee hoor ze blijven doorgaan. Nu ook uit mijn newsfeed gepleurd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:28 schreef Captainp00face het volgende:
Dierenactivisten op Facebook..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn oooooook, helemaal geeeeek van!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:49 schreef Maanvis het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa like en win like en win like en win, m'n hele timelijn is er vol mee!
het erge is dat het met allemaal jurkjes, schoenen, babypakjes, babymeubels, babyspeelgoed, tuinhuisjes, vakantieweekendjes is en dat jip, janneke en de hele fokking vrouwen vleugel er aan meedoet ;Pquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mijn oooooook, helemaal geeeeek van!!
bankstellen, paardenzadels, make up, kleding, kaartjes voor feesten... pffffquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het erge is dat het met allemaal jurkjes, schoenen, babypakjes, babymeubels, babyspeelgoed, tuinhuisjes, vakantieweekendjes is en dat jip, janneke en de hele fokking vrouwen vleugel er aan meedoet ;P
misschien moet je geliket hebben ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:26 schreef GlenSpey het volgende:
Vreemd probleem hier...
Moet even een PM sturen naar een facebookpagina via een anoniem FB-account (lang verhaal), maar het lukt me niet. Als ik de naam van de pagina invul in het berichtscherm dan wordt die hele pagina niet gevonden, terwijl deze wel degelijk bestaat. Ik baal er behoorlijk van want als ik inlog op mijn gewone account dan kan die de pagina wel vindenis die berichtfunctie soms uitgeschakeld voor 'nieuwe' gebruikers ofzo?
Wie weet er meer van?
Daar had TROS Radar of Opgelicht het laatst nog over dus NIET OPNEMEN IK HERHAAL NIET OPNEMEN MAAR WEGDRUKKEN!!!!!!!!quote:
De manier waarop marketingfacts hun cookies-vraag implementeert mag eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 06:54 schreef Joenes het volgende:
Die like, share en win acties mogen ook helemaal niet van Facebook. http://www.marketingfacts(...)hou_je_aan_de_regels. Gewoon rapporteren dus
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:56 schreef YogaLove het volgende:
[ afbeelding ]
geintreseerd![]()
Ik snap de bedoeling achter deze tekst, maar de manier waarop het geschreven is, trek ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |