Ach, een weekje wat onwennig en daarna mis je er niks meer van.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:13 schreef Artillerieschaap het volgende:
Na een aantal ontvriendingsacties nu mijn hele FB-account aan het verwijderen (vorige week is Twitter al verdwenen), gaat toch wel even wennen zijn
Voor evenementen etc is het wel handigquote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ach, een weekje wat onwennig en daarna mis je er niks meer van.
En dan ook erbij zetten 'Hahahahaha zo is dat!!!!'quote:
quote:
Geweldigquote:Op zondag 10 februari 2013 23:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dan ook erbij zetten 'Hahahahaha zo is dat!!!!'
En dat is een vriendin
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik gooi mensen die teveel onzin posten gewoon uit mijn nieuwsoverzicht, dat kun jij ook
Ik heb die kinderen nog nooit ontmoet maar hij postte van het weekend over iets wat zijn zoon had gezegd...ik ga het even opzoekenquote:
"kijk mij eens sterk zijn! Ik heb heul geen luddevedu hoor!quote:
GA DAN LEKKER TERUG NAAR SURINAME@!11112311!!!1uitroeptekenquote:Op maandag 11 februari 2013 10:17 schreef Queens het volgende:
Dit is van een (hele lieve) vrouw van in de 40, de tante van 1 van mijn beste vriendinnen (ik twijfelde ook even of ik het wel hier moest posten maar dit moet toch echt ff gedeeld worden).
Maar dit 'gedichtje' is echt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
27 likes
Ik ben geboren en getogen in Rotterdam maar ook van Surinaamse afkomst, toch heb ik bij dit soort zaken ook zoiets van 'flikker inderdaad op of doe iets'...en met 'iets' bedoel ik niet zo'n kansloos gedichtje op FB gooienquote:Op maandag 11 februari 2013 10:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
GA DAN LEKKER TERUG NAAR SURINAME@!11112311!!!1uitroepteken
maar die reactie ook
Niks tegen Surinamers of andere buitenlanders hoor. Zou ook niet handig zijn, want ik woon in Rotterdam-Westquote:Op maandag 11 februari 2013 11:31 schreef Queens het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Rotterdam maar ook van Surinaamse afkomst, toch heb ik bij dit soort zaken ook zoiets van 'flikker inderdaad op of doe iets'...en met 'iets' bedoel ik niet zo'n kansloos gedichtje op FB gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |