Het enige wat ze dus doet is haar huis ter beschikking stellen aangezien ze ook al geen hapjes en drankjes verzorgd? Gaar wijf.quote:
Hier is toch geen touw aan vast te knopenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef Queens het volgende:
Deze mensen hebben 2 kinderen samen![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/groups/340600645958747/?ref=ts&fref=tsquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:20 schreef arachide. het volgende:
Waar is cynthia eigenlijk heen, ik kan haar nergens meer vinden
Tof man. Hier heb je een plaatje van een puppy:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:05 schreef Amoeba het volgende:
Facebook verwijderd. Tyfusoord voor pauperige idioten.
- Gepost door een lekker wijf mooie vrouw ofquote:
Lelijk maar wel slank.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
- Gepost door een lekker wijf mooie vrouw of
- Gepost door een vetzak, met likes van alle medevetzakken
mensen die anderen gaan vertellen wat ze wel of niet op FB mogen zetten, zijn anders ookbehoorlijk irritant, reageer gewoon niet als je alleen kan azijnpissenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:58 schreef A.Jensen het volgende:
Nog zo'n autist met iedere keer van die nutteloze onzin..
[ afbeelding ]
Ook moet hij ook paar keer in de week melden dat hij op fitness zit![]()
Reageer ik sarcastisch krijg ik dit
[ afbeelding ]
Heb je enig idee hoe irritant dat welniet is? Daar is FB toch niet voor? Ga dan twitteren ofzo...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mensen die anderen gaan vertellen wat ze wel of niet op FB mogen zetten, zijn anders ookbehoorlijk irritant, reageer gewoon niet als je alleen kan azijnpissen
ik gooi mensen die teveel onzin posten gewoon uit mijn nieuwsoverzicht, dat kun jij ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:12 schreef A.Jensen het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe irritant dat welniet is? Daar is FB toch niet voor? Ga dan twitteren ofzo...
Dit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik gooi mensen die teveel onzin posten gewoon uit mijn nieuwsoverzicht, dat kun jij ook
Praten de kinderen net zo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef Queens het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit in een bepaalde code oidquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef Queens het volgende:
[ afbeelding ]
Dat valt nog mee, meestal krijg je honderden reacties op de honderdste status-update in de trant van:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:06 schreef formerjellybean het volgende:
Boel blijven er wat van zeggen maar ze gaat vrolijk door
Nou het is meer constant statussen als niemand is er voor me. En bedankt allemaal voor het niet steunen en dat dagelijks .......quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:09 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, meestal krijg je honderden reacties op de honderdste status-update in de trant van:
"het komt wel goed meis"
"ik ben er voor je"
"ja, het leven is kut"
En dan ook nog altijd dezelfde mensen die erop reageren.
kwestie van een touw langsbrengenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb een vriendin die haar relatie net uit is en ja eigenlijk dus met dochter op straat staat wat ik niet echt leuk vind voor haar vind .
Maar nu komt het probleem, haar kommer en kwel gooit ze steeds op facebook ...... De familie krijgt er van langs vrienden, programma's als all you need is love moeten maar afgeschaft worden want ja relaties werken niet (niet dat ik een fan ben van dat programma maar ok) Dagelijkse updates hoe kut het leven wel niet is ..... En ik word er een beetje moe van.
Uitgaan van een relatie is minder en ook als je uit huis moet ook maar moet je dat nou echt constant op facebook delen ..........
Boel blijven er wat van zeggen maar ze gaat vrolijk door
Depressief gelul dus. Vrij irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou het is meer constant statussen als niemand is er voor me. En bedankt allemaal voor het niet steunen en dat dagelijks .......
Ja hij mag dat zeggen. Alsof grotendeel van Nederland aandacht te kort komt en niks nuttigs kan vertellen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mensen die anderen gaan vertellen wat ze wel of niet op FB mogen zetten, zijn anders ookbehoorlijk irritant, reageer gewoon niet als je alleen kan azijnpissen
Oomquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:37 schreef sjeppert het volgende:
mensen die hun eigen verjaardag aankondigen
dat inderdaad, vraag dan meteen om felicitaties...quote:Op zondag 10 februari 2013 12:37 schreef sjeppert het volgende:
mensen die hun eigen verjaardag aankondigen
Ik doe sowieso weinig aan felicitaties via FB (nooit via wall, incidenteel via een privébericht), maar als iemand iets dergelijks post als "jarig vandaag", dan kan die persoon het direct vergeten.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:04 schreef ejvdb het volgende:
[..]
dat inderdaad, vraag dan meteen om felicitaties...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |