google het eensquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik dat doe zegt facebook dat er geen resultaten zijn
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan ook niksik had die site geliked, maar hij is weg bij mijn likes
https://www.facebook.com/pages/Gothiccynthiaaa-Model-Page/quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan ook niksik had die site geliked, maar hij is weg bij mijn likes
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef Ambipur het volgende:
een super ergernis trouwens.
https://www.facebook.com/SheSquatsBro/photos_streamDit vind ik geen klacht hoor!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zonder make-up... uhuquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef durrrr het volgende:
Van die vrouwen die letterlijk bedelen om likes.. En dan nog die domme mannetjes die like gaan drukken en slijmen bij comments in hoop van dat ze iets krijgen.. Zo sneu. [ afbeelding ]
Ik zeg het niet vaak maar: goede post! Ga het uit veiligheidsoverwegingen op facebook maar niet liken.quote:
Deze post is anders net zo nietszeggend als over een paard dat staat te grazen en twee hinnikjes om kwart over drie gedaan heeft.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Geen klacht, maar ik heb even wat mensen verwijderd uit mijn vrienden.![]()
Een van die mensen spreek ik nooit en kon alleen maar berichten plaatsen over haar paard, weg ermee.
Reageer dat je de tv ook gewoon op een andere zender kan zettenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit soort nietszeggende crapZeg gewoon wat er is in plaats van dit soort vage kutberichtjes... en dan 20000 lagere levensvormen die alles gaan liken en erbij zetten 'zo is het!' en 'als je dat maar weet!'
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Reageer dat je de tv ook gewoon op een andere zender kan zetten
Tis geen directe vriend van me. Ik zag een vriend van me wel op die status reageren op de manier zoals ik in die vorige post aangafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het had wel iemand uit m'n lijst kunnen zijn. Vaak zat van die nutteloze, nietszeggende kots voorbij zien komen.Cuz I'm Mr. Brightside
Okquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef kedge het volgende:
[..]
Deze post is anders net zo nietszeggend als over een paard dat staat te grazen en twee hinnikjes om kwart over drie gedaan heeft.
Misschien iets met een kopieermachine of zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:59 schreef durrrr het volgende:
Ik wil wat hierop zeggen .. Iemand leuk idee ??
Dat hij niks meer op zijn rekening heeft staan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:59 schreef durrrr het volgende:
dat het nog geen 1000 euro is bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:59 schreef durrrr het volgende:
datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:31 schreef byah het volgende:
[..]
dat het nog geen 1000 euro is bijvoorbeeld
juist, dezequote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:31 schreef byah het volgende:
[..]
dat het nog geen 1000 euro is bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |