I knowquote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ligt dan weer aan je mindset... mevrouw dokter
Jaquote:
Hell yeah. Al was de muziek niet altijd zo geweldig.quote:
Wil ik ook nog doen, laatste feest gaf me 5 dagen oorsuizenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja
Ik ga oordopjes laten aanmeten voor volgende feestjesDit wordt echt niets meer.
Ja heb ik nu ook last vanquote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil ik ook nog doen, laatste feest gaf me 5 dagen oorsuizen.
Je moet wel iets voelen ook van die muziek he.. niet zachter juistquote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In plaats van dat ze de muziek gewoon wat zachter zetten moet het publiek met doppen komen.
Moet dat ja?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet wel iets voelen ook van die muziek he.. niet zachter juist
Mja zelden gehad op feesten dat de gehele set vetgaaf is.... maar komend weekend is t tocxh carnaval .... ik ga gewoon veel drinken .. dan is hossen opeens ook sexyquote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hell yeah. Al was de muziek niet altijd zo geweldig.
Carnavalquote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja zelden gehad op feesten dat de gehele set vetgaaf is.... maar komend weekend is t tocxh carnaval .... ik ga gewoon veel drinken .. dan is hossen opeens ook sexy
Nja, team green was wel baasquote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja zelden gehad op feesten dat de gehele set vetgaaf is.... maar komend weekend is t tocxh carnaval .... ik ga gewoon veel drinken .. dan is hossen opeens ook sexy
Verleidelijk in de polonaisequote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tsja was weggezakt hequote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef Kimberliedje het volgende:
Hey! Ik was dit topic al helemaal vergeten
Heyquote:Op zondag 3 februari 2013 18:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zei toch
Als ik weer thuis ben ga ik eens achter de pc
Hoi
Dat vind ik dus echt lekker, als je het helemaal voeltquote:Op zondag 3 februari 2013 18:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer wel, ik voelde mijn longen fibreren toen ik bij de booth stond.
Niet zo zeuren, was vanochtend om 10u thuisquote:
Hm, ligt aan de muziek dan. Zo een trancenummer met 5000 beats per minuut is niet zo relaxedquote:Op zondag 3 februari 2013 18:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt lekker, als je het helemaal voelt
Zozo, en dat elk weekend of mocht je alleen gisteren van mama naar buiten?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, was vanochtend om 10u thuis
Altijd ff luisteren.... you never knowquote:Op zondag 3 februari 2013 18:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nja, team green was wel baas
voor de liefhebbers:
https://soundcloud.com/officialb2s/team-green-hard-bass-2013
waar ?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echt wel..... ik geloof Limburg dit keer en de bob is al bekend
trance..quote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ligt aan de muziek dan. Zo een trancenummer met 5000 beats per minuut is niet zo relaxed.
[..]
Zozo, en dat elk weekend of mocht je alleen gisteren van mama naar buiten?
Ik blijf gewoon hier.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echt wel..... ik geloof Limburg dit keer en de bob is al bekend
Gaat wel die kant op jaquote:Op zondag 3 februari 2013 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat is waar. Al een echte relatie nu dan?
Ik kan me nog een gozer herhinneren die een gruwelijk lichaam had tot hij z'n masker afzette..quote:
Beetje in je lijf is lekker. Zoals met die soundtrack van Bladequote:Op zondag 3 februari 2013 18:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt lekker, als je het helemaal voelt
Haha chill juistquote:Op zondag 3 februari 2013 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beetje in je lijf is lekker. Zoals met die soundtrack van Blade
.. maar aphex twin nou man....
Ja, bij de W2 wel. Deze waar ik nu over spreek was wel iets anders dan wat ik gewend ben. De nummers duurden echt kort en dat vind ik wel jammer.quote:
Oh dat is altijd klote ja, maak dat nummer gewoon afquote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, bij de W2 wel. Deze waar ik nu over spreek was wel iets anders dan wat ik gewend ben. De nummers duurden echt kort en dat vind ik wel jammer.
Precies, behalve mbop van de hansonsquote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat is altijd klote ja, maak dat nummer gewoon af
Tsssk.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha gek, ik denk niet dat ze dat zal waarderen.
Ja dat lijkt me idd ook wel raar.... de afgelopen jaren niet meer meegedraaid in het thema gedoe..... scheelt... btw boven de rivieren of DE is toch andersquote:Op zondag 3 februari 2013 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon hier.
Dit jaar zijn we wat minder actief omdat er een aantal gaan trouwen en aan het klussen zijn. Maar alsnog gaat het wel gezellig worden.
Wel raar om na 5 jaar niet meer in de raad van elf te zitten en geen verplichtingen meer te hebben.
Die ook gewoon.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies, behalve mbop van de hansons.
Hahaha ach je weet het nooit met datquote:Op zondag 3 februari 2013 18:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik kan me nog een gozer herhinneren die een gruwelijk lichaam had tot hij z'n masker afzette..
Beetje vreemd dat je mij je misere toewenst hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsssk.
Maar ik bedoel: Ik een relatie met een lief meisje en jij in mijn situatie?
Tof doch relaxed weekendquote:Op zondag 3 februari 2013 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Lekker dagje voetbal gehad en vannacht superbowl
En met jou?
Ik heb nog geen idee hoe ik verkleed ga.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me idd ook wel raar.... de afgelopen jaren niet meer meegedraaid in het thema gedoe..... scheelt... btw boven de rivieren of DE is toch anders
en in 2012 natuurlijk Arubic style he....
Ik doe GvsE wel na.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe ik verkleed ga.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat je mij je misere toewenst hoor.
Ik wil je wel helpen.
ik wel.... maar ik denk dat ik nog wat ga halen.....quote:Op zondag 3 februari 2013 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe ik verkleed ga.
Als wat ga je?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wel.... maar ik denk dat ik nog wat ga halen.....
Zo'n avondje met al die oude hits van toen das wel mooi. Was ook vaak wel muziek met een vrolijke toon. Maak plezier, feest, feel happy etc.quote:
Ik heb n spaanse jurk, waaier en masker liggen... maar het kan worden dat er nog wat getweakt gaat worden.....quote:
Ja dat.... i LOVE it.... gelukkig is er best vaak zo'n feest in Utrecht... en ik zag dat superstyle ook weer komtquote:Op zondag 3 februari 2013 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo'n avondje met al die oude hits van toen das wel mooi. Was ook vaak wel muziek met een vrolijke toon. Maak plezier, feest, feel happy etc.
Doe geen kiel.... dat is zo LARENSquote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook nog geen kleding voor carnaval.
Gewoon mn neon gele shirt wat ik gisteren ook aan had denk ik
Ik heb nog een zorro pak liggen, denk dat die het gaat worden.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb n spaanse jurk, waaier en masker liggen... maar het kan worden dat er nog wat getweakt gaat worden.....
Gaan we stiekem matchenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een zorro pak liggen, denk dat die het gaat worden.
En al 22 jaar ga je als bitch zekerquote:Op zondag 3 februari 2013 18:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja hoi, ik vier al 22 jaar carnaval he
met carnaval juist niet hequote:Op zondag 3 februari 2013 18:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En al 22 jaar ga je als bitch zeker.
Ja hoi.... ik al langer dan dat... want katholiek dorp boven de rivierenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja hoi, ik vier al 22 jaar carnaval he
* -Engel- stuurt zon naar Friendjequote:Op zondag 3 februari 2013 18:40 schreef xFriendx het volgende:
90's, zie ik Loona - Bailando en nu heb ik zin in zon
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu nog iemand zoeken die het paard speelt.
*in Engel d'r koffer kruipt*quote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil naar Ibiza, kreta, malta what ever.... zon....
quote:
Grotere koffer kopen dan, formaat hutkofferquote:
Naaktzwemmen, scheelt weer ruimtequote:Op zondag 3 februari 2013 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb toch niks meer nodig dan geld, paspoort en mijn zwemspullen
hihihihi ik lees alleen ditquote:Op zondag 3 februari 2013 18:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ik deel niet graag een koffer met een andere man.
Ik snap de vraag nietquote:
Nee TB... je regelt het zelf maarquote:Op zondag 3 februari 2013 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grotere koffer kopen dan, formaat hutkoffer
Daarom mag TB ook niet meequote:Op zondag 3 februari 2013 18:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ik deel niet graag een koffer met een andere man.
Dat zal ik maar doen danquote:
oooit als ik dood benquote:Op zondag 3 februari 2013 19:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vooruit, ooit gaat die hormonenstorm wel liggen.
En wat als je nu onsterfelijk bent?quote:
Precies. Als ze 70 is en op een bankje zit dan nog knijpt ze je in je kont als je langs haar loopt.quote:
Dan ben je voor eeuwig geil.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als je nu onsterfelijk bent?
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies. Als ze 70 is en op een bankje zit dan nog knijpt ze je in je kont als je langs haar loopt.
ben ik nietquote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als je nu onsterfelijk bent?
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies. Als ze 70 is en op een bankje zit dan nog knijpt ze je in je kont als je langs haar loopt.
Als dokter in spe kan je vast wel iets uitvinden daarvoor.quote:
Of mijn hartslag opnemenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dokter in spe kan je vast wel iets uitvinden daarvoor.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dokter in spe kan je vast wel iets uitvinden daarvoor.
Kom maar langsquote:
Je kan er vast heel rijk mee wordenquote:
I don't care too much for moneyquote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan er vast heel rijk mee worden
Dat is ook weer waarquote:
Doe je zonder onsterfelijk te zijn toch ook wel voor een groot deelquote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, onsterfelijk zijn sucks.
Elke keer iedereen verliezen om wie je geeft.
Precies, moet je je voorstellen dat je dat de komende 500 jaar blijft doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe je zonder onsterfelijk te zijn toch ook wel voor een groot deel
Nope zeker niet.. need to stop caringquote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, moet je je voorstellen dat je dat de komende 500 jaar blijft doen.
Geen leuk vooruitzicht.
Nee vind ik niet.quote:
Ik wil wel een vampier worden, anders. Gevoel uitschakeling, bam.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, onsterfelijk zijn sucks.
Elke keer iedereen verliezen om wie je geeft.
En dan een staak door je hart krijgen en nooit meer in de zon op een terrasje kunnen zitten enzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel een vampier worden, anders. Gevoel uitschakeling, bam.
ik zou best een careless bitch willen zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee vind ik niet.
Het scheelt je misschien wel pijn als je nergens om geeft, maar denk dat je er uiteindelijk ook niet gelukkig van word.
idemquote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou best een careless bitch willen zijn
Dat is natuurlijk een fabeltje.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan een staak door je hart krijgen en nooit meer in de zon op een terrasje kunnen zitten enzo.
Wordt autist die hebben geen gevoelquote:Op zondag 3 februari 2013 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Het gaat me om het eeuwige leven. Die heb je als autist niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt autist die hebben geen gevoelof gelovig
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou best een careless bitch willen zijn
Welnee joh.quote:
Eeuwig leven zonder gevoel klinkt niet zo aanlokkelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Het gaat me om het eeuwige leven. Die heb je als autist niet.
We zijn ook super top te gek zoals we zijn, maar soms wel met veeeeeeeeeeeeeeeel pijn ....quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Welnee joh.
Ik denk dat jullie veel leuker zijn zoals jullie nu zijn.
Ja, maar uiteindelijk maakt ook die pijn je tot wie je bent.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We zijn ook super top te gek zoals we zijn, maar soms wel met veeeeeeeeeeeeeeeel pijn ....
Gelovig worden die schijnen eeuwig te levenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Het gaat me om het eeuwige leven. Die heb je als autist niet.
Een deel van mij is aan het veranderen en dat mag van mij meequote:Op zondag 3 februari 2013 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk maakt ook die pijn je tot wie je bent.
Zolang je maar niet helemaal verandert hequote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een deel van mij is aan het veranderen en dat mag van mij mee
Nee, why would I?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet helemaal verandert he
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gevoel naar wil aan en uit zetten? Ik teken ervoorquote:Op zondag 3 februari 2013 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeuwig leven zonder gevoel klinkt niet zo aanlokkelijk.
Toffe shit. Hoewel ik deel 2 en 4 okay vond, zijn deel 1 en 3 wel dik mijn favo's van de serie.quote:
Is zij een vampier? Ik dacht weerwolf. Heb die hele film nooit gezien.quote:
DAT lijkt me nou wel handigquote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gevoel naar wil aan en uit zetten? Ik teken ervoor.
Vampier ja. Prima serie op zich.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is zij een vampier? Ik dacht weerwolf. Heb die hele film nooit gezien.
Ze date een weerwolf, allebei trouwens, hoewel die eerste een weerwolf date die later ook vampier is.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is zij een vampier? Ik dacht weerwolf. Heb die hele film nooit gezien.
Yup. De ene kan je een houten staak door het hart drijven, en bij de andere een zilveren kogel tussen de ogenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:07 schreef Samzz het volgende:
Klinkt niet leuk. En ik ben fan van vampiers en weerwolven.
1 en 3 inderdaad.... vooral die ene springscene uit 1quote:Op zondag 3 februari 2013 20:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Toffe shit. Hoewel ik deel 2 en 4 okay vond, zijn deel 1 en 3 wel dik mijn favo's van de serie.
Ik weet hoe het werkt.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. De ene kan je een houten staak door het hart drijven, en bij de andere een zilveren kogel tussen de ogen
Je kon een vampier toch ook neerknallen met een gewijde zilveren kogel? Alleen mocht hij dan niet meer in maanlicht komen te liggen. Staat ie weer zo op.quote:
Volgens mij doet zilver niks, dan kun je ook een gewijde loden kogel afvurenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kon een vampier toch ook neerknallen met een gewijde zilveren kogel? Alleen mocht hij dan niet meer in maanlicht komen te liggen. Staat ie weer zo op.
Jij hebt stokbroodje kruidenboter op, dus je bent safequote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef xFriendx het volgende:
In Van Helsing moest er op de kogel ook nog wat heilig water kan ik mij herinneren.
Voor zover ik weet enkel de houten staak of houten kogels. Zilver voor weerwolven. En dan wel door het hart.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kon een vampier toch ook neerknallen met een gewijde zilveren kogel? Alleen mocht hij dan niet meer in maanlicht komen te liggen. Staat ie weer zo op.
Van Helsing is dan ook baas.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef xFriendx het volgende:
In Van Helsing moest er op de kogel ook nog wat heilig water kan ik mij herinneren.
Yup, daarom kon het in Castlevania met een zweepquote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover ik weet enkel de houten staak of houten kogels. Zilver voor weerwolven. En dan wel door het hart.
Maar goed, er zijn volgens mij 300 mogelijkheden of zo.
Volgens mij niet hoor. Gewoon zilveren kogels. Wijwater was tegen de vampiers, ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef xFriendx het volgende:
Wat nepquote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, daarom kon het in Castlevania met een zweep
Knoflook?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Gewoon zilveren kogels. Wijwater was tegen de vampiers, ook.
Werkt meer als schild.quote:
Maar dan moet de held ook een vampier zijn en dat kan dan weer niet of ja, half halfquote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nep.
Mijn ideale vampier kan alleen door andere vampiers en weerwolven gedood worden.
De held kan ook een weerwolf zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar dan moet de held ook een vampier zijn en dat kan dan weer niet of ja, half half.
Alucard was een half-vampier en best bad-ass in Symphony.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar dan moet de held ook een vampier zijn en dat kan dan weer niet of ja, half half.
Vader was vampier (Dracula), en moeder was een mens. Alle krachten van een vampier maar veel minder zwakheden.quote:
Oh ja, dat heb je in Twilight ookquote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vader was vampier (Dracula), en moeder was een mens.
VOORAL dat laatstequote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
De held kan ook een weerwolf zijn.
Vampiers moeten iig wel ijskoud zijn en hard als diamant. En NIET schitteren in de zon.
Maar Twilight is voor domme tienermeisjes. Castlevania is voor de bazenquote:
Dank je.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar Twilight is voor domme tienermeisjes. Castlevania is voor de bazen
Ja, kom op he, wat dom is datquote:
En toch blijf ik bij mijn meningquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb Twilight gezien en gelezen.
Ik heb alleen de films gezien, ik vind het gedrag van de vampieren in de film nogal tegenvallenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kom op he, wat dom is dat. Verder ben ik het qua omschrijving met Stephenie eens.
Wie niet?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij zuigt het liefst echt iemand leeg.
Emoties aan- en uitschakelen, hequote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb alleen de films gezien, ik vind het gedrag van de vampieren in de film nogal tegenvallen. Ik vind dat vampieren vooral slecht moeten zijn vanwege het gebrek aan emoties/gevoelens.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij zuigt het liefst echt iemand leeg.
Volgensmij hebben we dezelfde in gedachte.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik. Of heb je het nu over contanten want ik had een andere context in gedachte.
Nee, dat kunnen ze in the Vampire Diaries. Maar in Twilight heb je ook slechte vampiers.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kunnen ze dat in die films? Ik heb werkelijk geen benul namelijk.
Ik heb er van gehouden alleen de laatste tijd komt er weinig beschikbaar waarvan ik denk: yyeeaaaaa.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
ik hou gewoon echt niet van die vampiershit dingen
Nou, ik zuig niemand leeg dan hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Volgensmij hebben we dezelfde in gedachte.
You never know..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er van gehouden alleen de laatste tijd komt er weinig beschikbaar waarvan ik denk: yyeeaaaaa.
[..]
Nou, ik zuig niemand leeg dan hoor.
Die eerste heb ik wel liggen alleen niet gekeken. Dat tweede weet ik wel alleen ik dacht dat je over het in en uit schakelen van emoties had en dat zag ik in de film niet terug, klopt dus ookquote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen ze in the Vampire Diaries. Maar in Twilight heb je ook slechte vampiers.
Aaah wat lief!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben al wat ouder... ook al oog ik 12.
Ja, klopt. Controle over emoties is wel moeilijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die eerste heb ik wel liggen alleen niet gekeken. Dat tweede weet ik wel alleen ik dacht dat je over het in en uit schakelen van emoties had en dat zag ik in de film niet terug, klopt dus ook.
Ik twijfel of ik TVD wel ga kijken, ergens heb ik de indruk dat het me niet ligt. Ik ben meer van de actie, satire of sci-fiquote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Controle over emoties is wel moeilijk.
Nee, doe dat maar nietquote:
*over bolletje wrijft?*quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik TVD wel ga kijken, ergens heb ik de indruk dat het me niet ligt. Ik ben meer van de actie, satire of sci-fi.
[..]
Nee, doe dat maar niet.
Ik vind het leuk. Het is bloederig, veel moorden, maar toch ook grappig. Alleen de hoofdrolspeelster is zwaar kut.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik TVD wel ga kijken, ergens heb ik de indruk dat het me niet ligt. Ik ben meer van de actie, satire of sci-fi.
[..]
Nee, doe dat maar niet.
quote:
Ook op de maincast of alleen losse karakters?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Het is bloederig, veel moorden, maar toch ook grappig. Alleen de hoofdrolspeelster is zwaar kut.
Ook de main cast. Niet veel, overigens.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ook op de maincast of alleen losse karakters?
Ah ok. Misschien dat ik de pilot eens probeer danquote:Op zondag 3 februari 2013 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook de main cast. Niet veel, overigens.
Fout geantwoord?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ook op de maincast of alleen losse karakters?
Let vooral niet op de hoofdrolspeelsterquote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ok. Misschien dat ik de pilot eens probeer dan.
Haha, hoe weet ik wie dat is? Het is een dame die verliefd is op 2 vampieren? Die?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Let vooral niet op de hoofdrolspeelster.
Nou ja, je komt er snel genoeg achter, alles draait om haar en zo brengt ze het ookquote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, hoe weet ik wie dat is? Het is een dame die verliefd is op 2 vampieren? Die?
Ja, ik denk dat het wel degene is die ik in mijn hoofd hebquote:Op zondag 3 februari 2013 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je komt er snel genoeg achter, alles draait om haar en zo brengt ze het ook.
In het begin is ze wel leuk.
Ja, kloptquote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het wel degene is die ik in mijn hoofd heb. Ze zit achter die broers aan meen ik.
Heb ik toch de goeiequote:
Ik denk niet dat je 't leuk vindt.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb ik toch de goeie.
Ik kijk nog het nieuwe deel van Futurama en dan zal ik hem eens proberen.
Snap ik. En kan niet. Seizoen vier is nog bezig in Amerika.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe, weet ik. Ik wil het toch proberen.
Eerste 5 seizoenen heb ik al.
Zie editquote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. En kan niet. Seizoen vier is nog bezig in Amerika.
Uhuhquote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef xFriendx het volgende:
In Underworld deel 1 vond ik die wolven wel tof, vooral die grote neger. Wat een beest.
Oh, hahaquote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie edit. Ik was iets te voorbarig inderdaad. Het is ook een flinke tijd geleden dat ik ze heb gepakt.
Ik ookquote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, haha. Ik ben benieuwd wat je vindt.
Ik vind het verslavend, maar ik ben dan ook zwaar vampire addict.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso wel iets nieuws nodig, ben bijna door alles heen haha.
Angelquote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb van de week Angel seizoen 1 t/m 5 maar weer eens gedownload.
Dat is duidelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het verslavend, maar ik ben dan ook zwaar vampire addict.
Die heb ik nog staan... Ik weet nog niet of ik dat wil kijken... Vind de hoofdrolspeelster niet leuk (Sookie of zo?).quote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. True Blood zeker ook gezien
.
Sookie ja, ik vond de pilot niet zo boeiendquote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik nog staan... Ik weet nog niet of ik dat wil kijken... Vind de hoofdrolspeelster niet leuk (Sookie of zo?).
Mja, ik twijfel. Als ik de spelers bij voorbaat al kut vind kijk ik meestal al niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sookie ja, ik vond de pilot niet zo boeiend. Mijn broer is er weg van. Wat wil je, veel tieten en seks
.
KIJKENquote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb van de week Angel seizoen 1 t/m 5 maar weer eens gedownload.
We moeten nog even een datum prikken he.quote:
Lijkt me ook niks eerlijk gezegd.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik twijfel. Als ik de spelers bij voorbaat al kut vind kijk ik meestal al niet.
Een week lang kijkenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We moeten nog even een datum prikken he.
Maar als we 7 seizoenen Buffy en 5 seizoenen Angel moeten kijken dan zijn we een hele week bezig.
Ja dat is achteraf hequote:Op zondag 3 februari 2013 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een week lang kijken.... haha als ik weer een week vrij neem kan dat wel ja.... hadden we in okt en nov zo kunnen doen....
Engel gaat weer losquote:
uhuh.... heb nu deze.... was eigenlijk op zoek naar 'n andere Destination Zero, maar die zijn gestopt ...quote:
Zit mobiel dus luister even niet mee.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhuh.... heb nu deze.... was eigenlijk op zoek naar 'n andere Destination Zero, maar die zijn gestopt ...
Jammer....quote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit mobiel dus luister even niet mee.
Sportfanquote:Op zondag 3 februari 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar even darten aan het kijken en dadelijk superbowl
Uitzending is nog niet begonnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sportfan
Ik kijk nooit daarnaar
waarschuw me als er weer geshowt wordt..... superbowl en chearleaders
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uitzending is nog niet begonnen.
En ja, ben gek op sport.
Gaat wel goed!! Daar?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Goedemiddag Evie. Hoe gaat het met jou vandaag?
Klinkt alsof er nog een zonnetje moet gaan schijnen vandaagquote:Op maandag 4 februari 2013 12:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wel okeNiet super maar ook niet slecht, beetje neutraal nu opzich.
Ja maar is niet ergquote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Klinkt alsof er nog een zonnetje moet gaan schijnen vandaag
Ik ben ook helemaal voor zomer!quote:Op maandag 4 februari 2013 13:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar is niet ergBen vrijwel altijd wel vrolijk dus ja
een keer een dagje of 2 even wat minder hoort erbij. Maar ja de zon mag wel extra schijnen, doe mij maar zomer
Ja voor iedereen wel denk ikquote:Op maandag 4 februari 2013 13:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal voor zomer!
Haha iets mindere dagen horen er inderdaad bij, maar van mij mogen die voorlopig even wegblijven
whehehehequote:Op maandag 4 februari 2013 13:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja voor iedereen wel denk ikEn ik vermoed dat er geen elfstedentocht meer komt dus wel goed nieuws wat dat betreft
Dank jequote:
kerstmutsmanquote:Op maandag 4 februari 2013 16:57 schreef dawg het volgende:
ik zet mijn zonnebril en muts vast op. tegen zonnesteken.![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |