Grotere koffer kopen dan, formaat hutkofferquote:
Naaktzwemmen, scheelt weer ruimtequote:Op zondag 3 februari 2013 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb toch niks meer nodig dan geld, paspoort en mijn zwemspullen
hihihihi ik lees alleen ditquote:Op zondag 3 februari 2013 18:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ik deel niet graag een koffer met een andere man.
Ik snap de vraag nietquote:
Nee TB... je regelt het zelf maarquote:Op zondag 3 februari 2013 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grotere koffer kopen dan, formaat hutkoffer
Daarom mag TB ook niet meequote:Op zondag 3 februari 2013 18:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ik deel niet graag een koffer met een andere man.
Dat zal ik maar doen danquote:
oooit als ik dood benquote:Op zondag 3 februari 2013 19:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vooruit, ooit gaat die hormonenstorm wel liggen.
En wat als je nu onsterfelijk bent?quote:
Precies. Als ze 70 is en op een bankje zit dan nog knijpt ze je in je kont als je langs haar loopt.quote:
Dan ben je voor eeuwig geil.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als je nu onsterfelijk bent?
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies. Als ze 70 is en op een bankje zit dan nog knijpt ze je in je kont als je langs haar loopt.
ben ik nietquote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als je nu onsterfelijk bent?
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies. Als ze 70 is en op een bankje zit dan nog knijpt ze je in je kont als je langs haar loopt.
Als dokter in spe kan je vast wel iets uitvinden daarvoor.quote:
Of mijn hartslag opnemenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dokter in spe kan je vast wel iets uitvinden daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |