Zo'n avondje met al die oude hits van toen das wel mooi. Was ook vaak wel muziek met een vrolijke toon. Maak plezier, feest, feel happy etc.quote:
Ik heb n spaanse jurk, waaier en masker liggen... maar het kan worden dat er nog wat getweakt gaat worden.....quote:
Ja dat.... i LOVE it.... gelukkig is er best vaak zo'n feest in Utrecht... en ik zag dat superstyle ook weer komtquote:Op zondag 3 februari 2013 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo'n avondje met al die oude hits van toen das wel mooi. Was ook vaak wel muziek met een vrolijke toon. Maak plezier, feest, feel happy etc.
Doe geen kiel.... dat is zo LARENSquote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook nog geen kleding voor carnaval.
Gewoon mn neon gele shirt wat ik gisteren ook aan had denk ik
Ik heb nog een zorro pak liggen, denk dat die het gaat worden.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb n spaanse jurk, waaier en masker liggen... maar het kan worden dat er nog wat getweakt gaat worden.....
Gaan we stiekem matchenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een zorro pak liggen, denk dat die het gaat worden.
En al 22 jaar ga je als bitch zekerquote:Op zondag 3 februari 2013 18:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja hoi, ik vier al 22 jaar carnaval he
met carnaval juist niet hequote:Op zondag 3 februari 2013 18:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En al 22 jaar ga je als bitch zeker.
Ja hoi.... ik al langer dan dat... want katholiek dorp boven de rivierenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja hoi, ik vier al 22 jaar carnaval he
* -Engel- stuurt zon naar Friendjequote:Op zondag 3 februari 2013 18:40 schreef xFriendx het volgende:
90's, zie ik Loona - Bailando en nu heb ik zin in zon
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu nog iemand zoeken die het paard speelt.
*in Engel d'r koffer kruipt*quote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil naar Ibiza, kreta, malta what ever.... zon....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |