I knowquote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ligt dan weer aan je mindset... mevrouw dokter
Jaquote:
Hell yeah. Al was de muziek niet altijd zo geweldig.quote:
Wil ik ook nog doen, laatste feest gaf me 5 dagen oorsuizenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja
Ik ga oordopjes laten aanmeten voor volgende feestjesDit wordt echt niets meer.
Ja heb ik nu ook last vanquote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil ik ook nog doen, laatste feest gaf me 5 dagen oorsuizen.
Je moet wel iets voelen ook van die muziek he.. niet zachter juistquote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In plaats van dat ze de muziek gewoon wat zachter zetten moet het publiek met doppen komen.
Moet dat ja?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet wel iets voelen ook van die muziek he.. niet zachter juist
Mja zelden gehad op feesten dat de gehele set vetgaaf is.... maar komend weekend is t tocxh carnaval .... ik ga gewoon veel drinken .. dan is hossen opeens ook sexyquote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hell yeah. Al was de muziek niet altijd zo geweldig.
Carnavalquote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja zelden gehad op feesten dat de gehele set vetgaaf is.... maar komend weekend is t tocxh carnaval .... ik ga gewoon veel drinken .. dan is hossen opeens ook sexy
Nja, team green was wel baasquote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja zelden gehad op feesten dat de gehele set vetgaaf is.... maar komend weekend is t tocxh carnaval .... ik ga gewoon veel drinken .. dan is hossen opeens ook sexy
Verleidelijk in de polonaisequote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tsja was weggezakt hequote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef Kimberliedje het volgende:
Hey! Ik was dit topic al helemaal vergeten
Heyquote:Op zondag 3 februari 2013 18:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zei toch
Als ik weer thuis ben ga ik eens achter de pc
Hoi
Dat vind ik dus echt lekker, als je het helemaal voeltquote:Op zondag 3 februari 2013 18:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer wel, ik voelde mijn longen fibreren toen ik bij de booth stond.
Niet zo zeuren, was vanochtend om 10u thuisquote:
Hm, ligt aan de muziek dan. Zo een trancenummer met 5000 beats per minuut is niet zo relaxedquote:Op zondag 3 februari 2013 18:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt lekker, als je het helemaal voelt
Zozo, en dat elk weekend of mocht je alleen gisteren van mama naar buiten?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, was vanochtend om 10u thuis
Altijd ff luisteren.... you never knowquote:Op zondag 3 februari 2013 18:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nja, team green was wel baas
voor de liefhebbers:
https://soundcloud.com/officialb2s/team-green-hard-bass-2013
waar ?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echt wel..... ik geloof Limburg dit keer en de bob is al bekend
trance..quote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ligt aan de muziek dan. Zo een trancenummer met 5000 beats per minuut is niet zo relaxed.
[..]
Zozo, en dat elk weekend of mocht je alleen gisteren van mama naar buiten?
Ik blijf gewoon hier.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echt wel..... ik geloof Limburg dit keer en de bob is al bekend
Gaat wel die kant op jaquote:Op zondag 3 februari 2013 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat is waar. Al een echte relatie nu dan?
Ik kan me nog een gozer herhinneren die een gruwelijk lichaam had tot hij z'n masker afzette..quote:
Beetje in je lijf is lekker. Zoals met die soundtrack van Bladequote:Op zondag 3 februari 2013 18:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt lekker, als je het helemaal voelt
Haha chill juistquote:Op zondag 3 februari 2013 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beetje in je lijf is lekker. Zoals met die soundtrack van Blade
.. maar aphex twin nou man....
Ja, bij de W2 wel. Deze waar ik nu over spreek was wel iets anders dan wat ik gewend ben. De nummers duurden echt kort en dat vind ik wel jammer.quote:
Oh dat is altijd klote ja, maak dat nummer gewoon afquote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, bij de W2 wel. Deze waar ik nu over spreek was wel iets anders dan wat ik gewend ben. De nummers duurden echt kort en dat vind ik wel jammer.
Precies, behalve mbop van de hansonsquote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat is altijd klote ja, maak dat nummer gewoon af
Tsssk.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha gek, ik denk niet dat ze dat zal waarderen.
Ja dat lijkt me idd ook wel raar.... de afgelopen jaren niet meer meegedraaid in het thema gedoe..... scheelt... btw boven de rivieren of DE is toch andersquote:Op zondag 3 februari 2013 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon hier.
Dit jaar zijn we wat minder actief omdat er een aantal gaan trouwen en aan het klussen zijn. Maar alsnog gaat het wel gezellig worden.
Wel raar om na 5 jaar niet meer in de raad van elf te zitten en geen verplichtingen meer te hebben.
Die ook gewoon.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies, behalve mbop van de hansons.
Hahaha ach je weet het nooit met datquote:Op zondag 3 februari 2013 18:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik kan me nog een gozer herhinneren die een gruwelijk lichaam had tot hij z'n masker afzette..
Beetje vreemd dat je mij je misere toewenst hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsssk.
Maar ik bedoel: Ik een relatie met een lief meisje en jij in mijn situatie?
Tof doch relaxed weekendquote:Op zondag 3 februari 2013 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Lekker dagje voetbal gehad en vannacht superbowl
En met jou?
Ik heb nog geen idee hoe ik verkleed ga.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me idd ook wel raar.... de afgelopen jaren niet meer meegedraaid in het thema gedoe..... scheelt... btw boven de rivieren of DE is toch anders
en in 2012 natuurlijk Arubic style he....
Ik doe GvsE wel na.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe ik verkleed ga.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat je mij je misere toewenst hoor.
Ik wil je wel helpen.
ik wel.... maar ik denk dat ik nog wat ga halen.....quote:Op zondag 3 februari 2013 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe ik verkleed ga.
Als wat ga je?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wel.... maar ik denk dat ik nog wat ga halen.....
Zo'n avondje met al die oude hits van toen das wel mooi. Was ook vaak wel muziek met een vrolijke toon. Maak plezier, feest, feel happy etc.quote:
Ik heb n spaanse jurk, waaier en masker liggen... maar het kan worden dat er nog wat getweakt gaat worden.....quote:
Ja dat.... i LOVE it.... gelukkig is er best vaak zo'n feest in Utrecht... en ik zag dat superstyle ook weer komtquote:Op zondag 3 februari 2013 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo'n avondje met al die oude hits van toen das wel mooi. Was ook vaak wel muziek met een vrolijke toon. Maak plezier, feest, feel happy etc.
Doe geen kiel.... dat is zo LARENSquote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook nog geen kleding voor carnaval.
Gewoon mn neon gele shirt wat ik gisteren ook aan had denk ik
Ik heb nog een zorro pak liggen, denk dat die het gaat worden.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb n spaanse jurk, waaier en masker liggen... maar het kan worden dat er nog wat getweakt gaat worden.....
Gaan we stiekem matchenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een zorro pak liggen, denk dat die het gaat worden.
En al 22 jaar ga je als bitch zekerquote:Op zondag 3 februari 2013 18:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja hoi, ik vier al 22 jaar carnaval he
met carnaval juist niet hequote:Op zondag 3 februari 2013 18:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En al 22 jaar ga je als bitch zeker.
Ja hoi.... ik al langer dan dat... want katholiek dorp boven de rivierenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja hoi, ik vier al 22 jaar carnaval he
* -Engel- stuurt zon naar Friendjequote:Op zondag 3 februari 2013 18:40 schreef xFriendx het volgende:
90's, zie ik Loona - Bailando en nu heb ik zin in zon
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu nog iemand zoeken die het paard speelt.
*in Engel d'r koffer kruipt*quote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil naar Ibiza, kreta, malta what ever.... zon....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |