Niet zo zeuren, was vanochtend om 10u thuisquote:
Hm, ligt aan de muziek dan. Zo een trancenummer met 5000 beats per minuut is niet zo relaxedquote:Op zondag 3 februari 2013 18:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt lekker, als je het helemaal voelt
Zozo, en dat elk weekend of mocht je alleen gisteren van mama naar buiten?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, was vanochtend om 10u thuis
Altijd ff luisteren.... you never knowquote:Op zondag 3 februari 2013 18:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nja, team green was wel baas
voor de liefhebbers:
https://soundcloud.com/officialb2s/team-green-hard-bass-2013
waar ?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echt wel..... ik geloof Limburg dit keer en de bob is al bekend
trance..quote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ligt aan de muziek dan. Zo een trancenummer met 5000 beats per minuut is niet zo relaxed.
[..]
Zozo, en dat elk weekend of mocht je alleen gisteren van mama naar buiten?
Ik blijf gewoon hier.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echt wel..... ik geloof Limburg dit keer en de bob is al bekend
Gaat wel die kant op jaquote:Op zondag 3 februari 2013 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat is waar. Al een echte relatie nu dan?
Ik kan me nog een gozer herhinneren die een gruwelijk lichaam had tot hij z'n masker afzette..quote:
Beetje in je lijf is lekker. Zoals met die soundtrack van Bladequote:Op zondag 3 februari 2013 18:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt lekker, als je het helemaal voelt
Haha chill juistquote:Op zondag 3 februari 2013 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beetje in je lijf is lekker. Zoals met die soundtrack van Blade
.. maar aphex twin nou man....
Ja, bij de W2 wel. Deze waar ik nu over spreek was wel iets anders dan wat ik gewend ben. De nummers duurden echt kort en dat vind ik wel jammer.quote:
Oh dat is altijd klote ja, maak dat nummer gewoon afquote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, bij de W2 wel. Deze waar ik nu over spreek was wel iets anders dan wat ik gewend ben. De nummers duurden echt kort en dat vind ik wel jammer.
Precies, behalve mbop van de hansonsquote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat is altijd klote ja, maak dat nummer gewoon af
Tsssk.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha gek, ik denk niet dat ze dat zal waarderen.
Ja dat lijkt me idd ook wel raar.... de afgelopen jaren niet meer meegedraaid in het thema gedoe..... scheelt... btw boven de rivieren of DE is toch andersquote:Op zondag 3 februari 2013 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon hier.
Dit jaar zijn we wat minder actief omdat er een aantal gaan trouwen en aan het klussen zijn. Maar alsnog gaat het wel gezellig worden.
Wel raar om na 5 jaar niet meer in de raad van elf te zitten en geen verplichtingen meer te hebben.
Die ook gewoon.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies, behalve mbop van de hansons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |