Die krijg ik van jou?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Minstens pics van een naakte Sinos dan
Was m'n feestje wel weerquote:
Sla 'm op zn harses en zeg ie dat ie ophoudt.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja wel, een beetje onrustig, en de buurman zit zijn halve huis te verbouwen, irritant
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef -Engel- het volgende:
FF posten in een Faxie naamtopic
Hoi allemaal
Voor mij eignelijk ook, maar niet zo heel moequote:Op zondag 27 januari 2013 23:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Prima
.... het is wel bedtijd voor mijWeekend is weer voorbij
ik ook nog niet heel erg... maar ik ga gewoon uitloggen enzoquote:Op zondag 27 januari 2013 23:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Voor mij eignelijk ook, maar niet zo heel moe
Verstandig!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ook nog niet heel erg... maar ik ga gewoon uitloggen enzo
Staat tot nu toe niet in de planningquote:Op zondag 27 januari 2013 23:43 schreef Joysa het volgende:
Gaat iemand van hier nog naar Kings of hardstyle?
tjoek tjoekquote:Op zondag 27 januari 2013 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Staat tot nu toe niet in de planning
is ook EHV ....stukje rijden voor mij als ik geen slaapplek kan regelen
Klinkt niet als iets wat ik zou waarderenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:43 schreef Joysa het volgende:
Pilluh!!!!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:43 schreef Joysa het volgende:
Alles wat wit is op snuiven en aan het eind van de avond zo door gesnoven te zijn dar je een poging doet het zebrapad weg te snuiven!quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles wat wit is op snuiven en aan het eind van de avond zo door gesnoven te zijn dar je een poging doet het zebrapad weg te snuiven!
Hakkuh!
whut?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:55 schreef ook_gek het volgende:
Houd me eff tegen he ligh! Effe tjekkuhnof muh hargt nog tikt!
Topic is net zo dood als de vorst(in)quote:
Hehe mag jijquote:
Beaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Topic is net zo dood als de vorst(in)
We brought it back to life!!quote:Op zondag 3 februari 2013 17:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehe mag jij
[..]
Bea
Lang leven BEA
alooooo...... echo echo....
Jah Evie wil een beetje gaan afvallen en bewegen en leest een stoppen met roken boekquote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Goed goed. Wel druk, maar gaat wel goed. Werk, sporten, familie hier en daar wat helpen. Dat maakt het druk doch een plezierig leventje
Vandaag wel een rustdagje gehad, was na gister wel op dus vandaag luieren. Whoohoo!
En hoe is het met Evie? Alle 180 kilo's nog in optima forma?
Netjes! Boek van Carr of zo?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah Evie wil een beetje gaan afvallen en bewegen en leest een stoppen met roken boek![]()
Gaat wel denk ik dus haha
Prima ....quote:Op zondag 3 februari 2013 18:02 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Evie=Leven he?!
Hoe gaat het met jullie?
Smartassquote:Op zondag 3 februari 2013 18:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Collega's hebben dat ook gelezen dus heb dat een keer opgevangen op de werkvloer.
Ehm, 1 is nu wel gestopt ja. Die heeft het wel gelezen. Maar ze was gestopt, toen beginnen en nu weer gestopt maar weet niet of dat boek lezen voor of na die laatste keer roken wasquote:
OEhhh spannend lukt het me of lukt het me nietquote:Op zondag 3 februari 2013 18:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nou degene die ik ken hebben wisselend succes
precies als ik neit meer helemaal in leven benquote:
Dat ligt dan weer aan je mindset... mevrouw dokterquote:Op zondag 3 februari 2013 18:13 schreef Evie het volgende:
[..]
OEhhh spannend lukt het me of lukt het me niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |