Ik vind het verslavend, maar ik ben dan ook zwaar vampire addict.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso wel iets nieuws nodig, ben bijna door alles heen haha.
Angelquote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb van de week Angel seizoen 1 t/m 5 maar weer eens gedownload.
Dat is duidelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het verslavend, maar ik ben dan ook zwaar vampire addict.
Die heb ik nog staan... Ik weet nog niet of ik dat wil kijken... Vind de hoofdrolspeelster niet leuk (Sookie of zo?).quote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. True Blood zeker ook gezien
.
Sookie ja, ik vond de pilot niet zo boeiendquote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik nog staan... Ik weet nog niet of ik dat wil kijken... Vind de hoofdrolspeelster niet leuk (Sookie of zo?).
Mja, ik twijfel. Als ik de spelers bij voorbaat al kut vind kijk ik meestal al niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sookie ja, ik vond de pilot niet zo boeiend. Mijn broer is er weg van. Wat wil je, veel tieten en seks
.
KIJKENquote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb van de week Angel seizoen 1 t/m 5 maar weer eens gedownload.
We moeten nog even een datum prikken he.quote:
Lijkt me ook niks eerlijk gezegd.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik twijfel. Als ik de spelers bij voorbaat al kut vind kijk ik meestal al niet.
Een week lang kijkenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We moeten nog even een datum prikken he.
Maar als we 7 seizoenen Buffy en 5 seizoenen Angel moeten kijken dan zijn we een hele week bezig.
Ja dat is achteraf hequote:Op zondag 3 februari 2013 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een week lang kijken.... haha als ik weer een week vrij neem kan dat wel ja.... hadden we in okt en nov zo kunnen doen....
Engel gaat weer losquote:
uhuh.... heb nu deze.... was eigenlijk op zoek naar 'n andere Destination Zero, maar die zijn gestopt ...quote:
Zit mobiel dus luister even niet mee.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhuh.... heb nu deze.... was eigenlijk op zoek naar 'n andere Destination Zero, maar die zijn gestopt ...
Jammer....quote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit mobiel dus luister even niet mee.
Sportfanquote:Op zondag 3 februari 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar even darten aan het kijken en dadelijk superbowl
Uitzending is nog niet begonnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sportfan
Ik kijk nooit daarnaar
waarschuw me als er weer geshowt wordt..... superbowl en chearleaders
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uitzending is nog niet begonnen.
En ja, ben gek op sport.
Gaat wel goed!! Daar?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Goedemiddag Evie. Hoe gaat het met jou vandaag?
Klinkt alsof er nog een zonnetje moet gaan schijnen vandaagquote:Op maandag 4 februari 2013 12:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wel okeNiet super maar ook niet slecht, beetje neutraal nu opzich.
Ja maar is niet ergquote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Klinkt alsof er nog een zonnetje moet gaan schijnen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |