Nee, dat kunnen ze in the Vampire Diaries. Maar in Twilight heb je ook slechte vampiers.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kunnen ze dat in die films? Ik heb werkelijk geen benul namelijk.
Ik heb er van gehouden alleen de laatste tijd komt er weinig beschikbaar waarvan ik denk: yyeeaaaaa.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
ik hou gewoon echt niet van die vampiershit dingen
Nou, ik zuig niemand leeg dan hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Volgensmij hebben we dezelfde in gedachte.
You never know..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er van gehouden alleen de laatste tijd komt er weinig beschikbaar waarvan ik denk: yyeeaaaaa.
[..]
Nou, ik zuig niemand leeg dan hoor.
Die eerste heb ik wel liggen alleen niet gekeken. Dat tweede weet ik wel alleen ik dacht dat je over het in en uit schakelen van emoties had en dat zag ik in de film niet terug, klopt dus ookquote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen ze in the Vampire Diaries. Maar in Twilight heb je ook slechte vampiers.
Aaah wat lief!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben al wat ouder... ook al oog ik 12.
Ja, klopt. Controle over emoties is wel moeilijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die eerste heb ik wel liggen alleen niet gekeken. Dat tweede weet ik wel alleen ik dacht dat je over het in en uit schakelen van emoties had en dat zag ik in de film niet terug, klopt dus ook.
Ik twijfel of ik TVD wel ga kijken, ergens heb ik de indruk dat het me niet ligt. Ik ben meer van de actie, satire of sci-fiquote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Controle over emoties is wel moeilijk.
Nee, doe dat maar nietquote:
*over bolletje wrijft?*quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik TVD wel ga kijken, ergens heb ik de indruk dat het me niet ligt. Ik ben meer van de actie, satire of sci-fi.
[..]
Nee, doe dat maar niet.
Ik vind het leuk. Het is bloederig, veel moorden, maar toch ook grappig. Alleen de hoofdrolspeelster is zwaar kut.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik TVD wel ga kijken, ergens heb ik de indruk dat het me niet ligt. Ik ben meer van de actie, satire of sci-fi.
[..]
Nee, doe dat maar niet.
quote:
Ook op de maincast of alleen losse karakters?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Het is bloederig, veel moorden, maar toch ook grappig. Alleen de hoofdrolspeelster is zwaar kut.
Ook de main cast. Niet veel, overigens.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ook op de maincast of alleen losse karakters?
Ah ok. Misschien dat ik de pilot eens probeer danquote:Op zondag 3 februari 2013 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook de main cast. Niet veel, overigens.
Fout geantwoord?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ook op de maincast of alleen losse karakters?
Let vooral niet op de hoofdrolspeelsterquote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ok. Misschien dat ik de pilot eens probeer dan.
Haha, hoe weet ik wie dat is? Het is een dame die verliefd is op 2 vampieren? Die?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Let vooral niet op de hoofdrolspeelster.
Nou ja, je komt er snel genoeg achter, alles draait om haar en zo brengt ze het ookquote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, hoe weet ik wie dat is? Het is een dame die verliefd is op 2 vampieren? Die?
Ja, ik denk dat het wel degene is die ik in mijn hoofd hebquote:Op zondag 3 februari 2013 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je komt er snel genoeg achter, alles draait om haar en zo brengt ze het ook.
In het begin is ze wel leuk.
Ja, kloptquote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het wel degene is die ik in mijn hoofd heb. Ze zit achter die broers aan meen ik.
Heb ik toch de goeiequote:
Ik denk niet dat je 't leuk vindt.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb ik toch de goeie.
Ik kijk nog het nieuwe deel van Futurama en dan zal ik hem eens proberen.
Snap ik. En kan niet. Seizoen vier is nog bezig in Amerika.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe, weet ik. Ik wil het toch proberen.
Eerste 5 seizoenen heb ik al.
Zie editquote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. En kan niet. Seizoen vier is nog bezig in Amerika.
Uhuhquote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef xFriendx het volgende:
In Underworld deel 1 vond ik die wolven wel tof, vooral die grote neger. Wat een beest.
Oh, hahaquote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie edit. Ik was iets te voorbarig inderdaad. Het is ook een flinke tijd geleden dat ik ze heb gepakt.
Ik ookquote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, haha. Ik ben benieuwd wat je vindt.
Ik vind het verslavend, maar ik ben dan ook zwaar vampire addict.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso wel iets nieuws nodig, ben bijna door alles heen haha.
Angelquote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb van de week Angel seizoen 1 t/m 5 maar weer eens gedownload.
Dat is duidelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het verslavend, maar ik ben dan ook zwaar vampire addict.
Die heb ik nog staan... Ik weet nog niet of ik dat wil kijken... Vind de hoofdrolspeelster niet leuk (Sookie of zo?).quote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. True Blood zeker ook gezien
.
Sookie ja, ik vond de pilot niet zo boeiendquote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik nog staan... Ik weet nog niet of ik dat wil kijken... Vind de hoofdrolspeelster niet leuk (Sookie of zo?).
Mja, ik twijfel. Als ik de spelers bij voorbaat al kut vind kijk ik meestal al niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sookie ja, ik vond de pilot niet zo boeiend. Mijn broer is er weg van. Wat wil je, veel tieten en seks
.
KIJKENquote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb van de week Angel seizoen 1 t/m 5 maar weer eens gedownload.
We moeten nog even een datum prikken he.quote:
Lijkt me ook niks eerlijk gezegd.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik twijfel. Als ik de spelers bij voorbaat al kut vind kijk ik meestal al niet.
Een week lang kijkenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We moeten nog even een datum prikken he.
Maar als we 7 seizoenen Buffy en 5 seizoenen Angel moeten kijken dan zijn we een hele week bezig.
Ja dat is achteraf hequote:Op zondag 3 februari 2013 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een week lang kijken.... haha als ik weer een week vrij neem kan dat wel ja.... hadden we in okt en nov zo kunnen doen....
Engel gaat weer losquote:
uhuh.... heb nu deze.... was eigenlijk op zoek naar 'n andere Destination Zero, maar die zijn gestopt ...quote:
Zit mobiel dus luister even niet mee.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhuh.... heb nu deze.... was eigenlijk op zoek naar 'n andere Destination Zero, maar die zijn gestopt ...
Jammer....quote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit mobiel dus luister even niet mee.
Sportfanquote:Op zondag 3 februari 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar even darten aan het kijken en dadelijk superbowl
Uitzending is nog niet begonnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sportfan
Ik kijk nooit daarnaar
waarschuw me als er weer geshowt wordt..... superbowl en chearleaders
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uitzending is nog niet begonnen.
En ja, ben gek op sport.
Gaat wel goed!! Daar?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Goedemiddag Evie. Hoe gaat het met jou vandaag?
Klinkt alsof er nog een zonnetje moet gaan schijnen vandaagquote:Op maandag 4 februari 2013 12:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wel okeNiet super maar ook niet slecht, beetje neutraal nu opzich.
Ja maar is niet ergquote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Klinkt alsof er nog een zonnetje moet gaan schijnen vandaag
Ik ben ook helemaal voor zomer!quote:Op maandag 4 februari 2013 13:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar is niet ergBen vrijwel altijd wel vrolijk dus ja
een keer een dagje of 2 even wat minder hoort erbij. Maar ja de zon mag wel extra schijnen, doe mij maar zomer
Ja voor iedereen wel denk ikquote:Op maandag 4 februari 2013 13:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal voor zomer!
Haha iets mindere dagen horen er inderdaad bij, maar van mij mogen die voorlopig even wegblijven
whehehehequote:Op maandag 4 februari 2013 13:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja voor iedereen wel denk ikEn ik vermoed dat er geen elfstedentocht meer komt dus wel goed nieuws wat dat betreft
Dank jequote:
kerstmutsmanquote:Op maandag 4 februari 2013 16:57 schreef dawg het volgende:
ik zet mijn zonnebril en muts vast op. tegen zonnesteken.![]()
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |