Nee, dat kunnen ze in the Vampire Diaries. Maar in Twilight heb je ook slechte vampiers.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kunnen ze dat in die films? Ik heb werkelijk geen benul namelijk.
Ik heb er van gehouden alleen de laatste tijd komt er weinig beschikbaar waarvan ik denk: yyeeaaaaa.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
ik hou gewoon echt niet van die vampiershit dingen
Nou, ik zuig niemand leeg dan hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Volgensmij hebben we dezelfde in gedachte.
You never know..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er van gehouden alleen de laatste tijd komt er weinig beschikbaar waarvan ik denk: yyeeaaaaa.
[..]
Nou, ik zuig niemand leeg dan hoor.
Die eerste heb ik wel liggen alleen niet gekeken. Dat tweede weet ik wel alleen ik dacht dat je over het in en uit schakelen van emoties had en dat zag ik in de film niet terug, klopt dus ookquote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen ze in the Vampire Diaries. Maar in Twilight heb je ook slechte vampiers.
Aaah wat lief!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben al wat ouder... ook al oog ik 12.
Ja, klopt. Controle over emoties is wel moeilijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die eerste heb ik wel liggen alleen niet gekeken. Dat tweede weet ik wel alleen ik dacht dat je over het in en uit schakelen van emoties had en dat zag ik in de film niet terug, klopt dus ook.
Ik twijfel of ik TVD wel ga kijken, ergens heb ik de indruk dat het me niet ligt. Ik ben meer van de actie, satire of sci-fiquote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Controle over emoties is wel moeilijk.
Nee, doe dat maar nietquote:
*over bolletje wrijft?*quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik TVD wel ga kijken, ergens heb ik de indruk dat het me niet ligt. Ik ben meer van de actie, satire of sci-fi.
[..]
Nee, doe dat maar niet.
Ik vind het leuk. Het is bloederig, veel moorden, maar toch ook grappig. Alleen de hoofdrolspeelster is zwaar kut.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik TVD wel ga kijken, ergens heb ik de indruk dat het me niet ligt. Ik ben meer van de actie, satire of sci-fi.
[..]
Nee, doe dat maar niet.
quote:
Ook op de maincast of alleen losse karakters?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Het is bloederig, veel moorden, maar toch ook grappig. Alleen de hoofdrolspeelster is zwaar kut.
Ook de main cast. Niet veel, overigens.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ook op de maincast of alleen losse karakters?
Ah ok. Misschien dat ik de pilot eens probeer danquote:Op zondag 3 februari 2013 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook de main cast. Niet veel, overigens.
Fout geantwoord?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ook op de maincast of alleen losse karakters?
Let vooral niet op de hoofdrolspeelsterquote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ok. Misschien dat ik de pilot eens probeer dan.
Haha, hoe weet ik wie dat is? Het is een dame die verliefd is op 2 vampieren? Die?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Let vooral niet op de hoofdrolspeelster.
Nou ja, je komt er snel genoeg achter, alles draait om haar en zo brengt ze het ookquote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, hoe weet ik wie dat is? Het is een dame die verliefd is op 2 vampieren? Die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |