Wat nepquote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, daarom kon het in Castlevania met een zweep
Knoflook?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Gewoon zilveren kogels. Wijwater was tegen de vampiers, ook.
Werkt meer als schild.quote:
Maar dan moet de held ook een vampier zijn en dat kan dan weer niet of ja, half halfquote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nep.
Mijn ideale vampier kan alleen door andere vampiers en weerwolven gedood worden.
De held kan ook een weerwolf zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar dan moet de held ook een vampier zijn en dat kan dan weer niet of ja, half half.
Alucard was een half-vampier en best bad-ass in Symphony.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar dan moet de held ook een vampier zijn en dat kan dan weer niet of ja, half half.
Vader was vampier (Dracula), en moeder was een mens. Alle krachten van een vampier maar veel minder zwakheden.quote:
Oh ja, dat heb je in Twilight ookquote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vader was vampier (Dracula), en moeder was een mens.
VOORAL dat laatstequote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
De held kan ook een weerwolf zijn.
Vampiers moeten iig wel ijskoud zijn en hard als diamant. En NIET schitteren in de zon.
Maar Twilight is voor domme tienermeisjes. Castlevania is voor de bazenquote:
Dank je.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar Twilight is voor domme tienermeisjes. Castlevania is voor de bazen
Ja, kom op he, wat dom is datquote:
En toch blijf ik bij mijn meningquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb Twilight gezien en gelezen.
Ik heb alleen de films gezien, ik vind het gedrag van de vampieren in de film nogal tegenvallenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kom op he, wat dom is dat. Verder ben ik het qua omschrijving met Stephenie eens.
Wie niet?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij zuigt het liefst echt iemand leeg.
Emoties aan- en uitschakelen, hequote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb alleen de films gezien, ik vind het gedrag van de vampieren in de film nogal tegenvallen. Ik vind dat vampieren vooral slecht moeten zijn vanwege het gebrek aan emoties/gevoelens.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij zuigt het liefst echt iemand leeg.
Volgensmij hebben we dezelfde in gedachte.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik. Of heb je het nu over contanten want ik had een andere context in gedachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |