Een deel van mij is aan het veranderen en dat mag van mij meequote:Op zondag 3 februari 2013 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk maakt ook die pijn je tot wie je bent.
Zolang je maar niet helemaal verandert hequote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een deel van mij is aan het veranderen en dat mag van mij mee
Nee, why would I?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet helemaal verandert he
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel een vampier worden, anders. Gevoel uitschakeling, bam.
Gevoel naar wil aan en uit zetten? Ik teken ervoorquote:Op zondag 3 februari 2013 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeuwig leven zonder gevoel klinkt niet zo aanlokkelijk.
Toffe shit. Hoewel ik deel 2 en 4 okay vond, zijn deel 1 en 3 wel dik mijn favo's van de serie.quote:
Is zij een vampier? Ik dacht weerwolf. Heb die hele film nooit gezien.quote:
DAT lijkt me nou wel handigquote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gevoel naar wil aan en uit zetten? Ik teken ervoor.
Vampier ja. Prima serie op zich.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is zij een vampier? Ik dacht weerwolf. Heb die hele film nooit gezien.
Ze date een weerwolf, allebei trouwens, hoewel die eerste een weerwolf date die later ook vampier is.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is zij een vampier? Ik dacht weerwolf. Heb die hele film nooit gezien.
Yup. De ene kan je een houten staak door het hart drijven, en bij de andere een zilveren kogel tussen de ogenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:07 schreef Samzz het volgende:
Klinkt niet leuk. En ik ben fan van vampiers en weerwolven.
1 en 3 inderdaad.... vooral die ene springscene uit 1quote:Op zondag 3 februari 2013 20:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Toffe shit. Hoewel ik deel 2 en 4 okay vond, zijn deel 1 en 3 wel dik mijn favo's van de serie.
Ik weet hoe het werkt.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. De ene kan je een houten staak door het hart drijven, en bij de andere een zilveren kogel tussen de ogen
Je kon een vampier toch ook neerknallen met een gewijde zilveren kogel? Alleen mocht hij dan niet meer in maanlicht komen te liggen. Staat ie weer zo op.quote:
Volgens mij doet zilver niks, dan kun je ook een gewijde loden kogel afvurenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kon een vampier toch ook neerknallen met een gewijde zilveren kogel? Alleen mocht hij dan niet meer in maanlicht komen te liggen. Staat ie weer zo op.
Jij hebt stokbroodje kruidenboter op, dus je bent safequote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef xFriendx het volgende:
In Van Helsing moest er op de kogel ook nog wat heilig water kan ik mij herinneren.
Voor zover ik weet enkel de houten staak of houten kogels. Zilver voor weerwolven. En dan wel door het hart.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kon een vampier toch ook neerknallen met een gewijde zilveren kogel? Alleen mocht hij dan niet meer in maanlicht komen te liggen. Staat ie weer zo op.
Van Helsing is dan ook baas.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef xFriendx het volgende:
In Van Helsing moest er op de kogel ook nog wat heilig water kan ik mij herinneren.
Yup, daarom kon het in Castlevania met een zweepquote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover ik weet enkel de houten staak of houten kogels. Zilver voor weerwolven. En dan wel door het hart.
Maar goed, er zijn volgens mij 300 mogelijkheden of zo.
Volgens mij niet hoor. Gewoon zilveren kogels. Wijwater was tegen de vampiers, ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef xFriendx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |