quote:Op zondag 3 februari 2013 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dokter in spe kan je vast wel iets uitvinden daarvoor.
Kom maar langsquote:
Je kan er vast heel rijk mee wordenquote:
I don't care too much for moneyquote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan er vast heel rijk mee worden
Dat is ook weer waarquote:
Doe je zonder onsterfelijk te zijn toch ook wel voor een groot deelquote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, onsterfelijk zijn sucks.
Elke keer iedereen verliezen om wie je geeft.
Precies, moet je je voorstellen dat je dat de komende 500 jaar blijft doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe je zonder onsterfelijk te zijn toch ook wel voor een groot deel
Nope zeker niet.. need to stop caringquote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, moet je je voorstellen dat je dat de komende 500 jaar blijft doen.
Geen leuk vooruitzicht.
Nee vind ik niet.quote:
Ik wil wel een vampier worden, anders. Gevoel uitschakeling, bam.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, onsterfelijk zijn sucks.
Elke keer iedereen verliezen om wie je geeft.
En dan een staak door je hart krijgen en nooit meer in de zon op een terrasje kunnen zitten enzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel een vampier worden, anders. Gevoel uitschakeling, bam.
ik zou best een careless bitch willen zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee vind ik niet.
Het scheelt je misschien wel pijn als je nergens om geeft, maar denk dat je er uiteindelijk ook niet gelukkig van word.
idemquote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou best een careless bitch willen zijn
Dat is natuurlijk een fabeltje.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan een staak door je hart krijgen en nooit meer in de zon op een terrasje kunnen zitten enzo.
Wordt autist die hebben geen gevoelquote:Op zondag 3 februari 2013 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel een vampier worden, anders. Gevoel uitschakeling, bam.
Nee. Het gaat me om het eeuwige leven. Die heb je als autist niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt autist die hebben geen gevoelof gelovig
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou best een careless bitch willen zijn
Welnee joh.quote:
Eeuwig leven zonder gevoel klinkt niet zo aanlokkelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Het gaat me om het eeuwige leven. Die heb je als autist niet.
We zijn ook super top te gek zoals we zijn, maar soms wel met veeeeeeeeeeeeeeeel pijn ....quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Welnee joh.
Ik denk dat jullie veel leuker zijn zoals jullie nu zijn.
Ja, maar uiteindelijk maakt ook die pijn je tot wie je bent.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We zijn ook super top te gek zoals we zijn, maar soms wel met veeeeeeeeeeeeeeeel pijn ....
Gelovig worden die schijnen eeuwig te levenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Het gaat me om het eeuwige leven. Die heb je als autist niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |