De held kan ook een weerwolf zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar dan moet de held ook een vampier zijn en dat kan dan weer niet of ja, half half.
Alucard was een half-vampier en best bad-ass in Symphony.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar dan moet de held ook een vampier zijn en dat kan dan weer niet of ja, half half.
Vader was vampier (Dracula), en moeder was een mens. Alle krachten van een vampier maar veel minder zwakheden.quote:
Oh ja, dat heb je in Twilight ookquote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vader was vampier (Dracula), en moeder was een mens.
VOORAL dat laatstequote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
De held kan ook een weerwolf zijn.
Vampiers moeten iig wel ijskoud zijn en hard als diamant. En NIET schitteren in de zon.
Maar Twilight is voor domme tienermeisjes. Castlevania is voor de bazenquote:
Dank je.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar Twilight is voor domme tienermeisjes. Castlevania is voor de bazen
Ja, kom op he, wat dom is datquote:
En toch blijf ik bij mijn meningquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb Twilight gezien en gelezen.
Ik heb alleen de films gezien, ik vind het gedrag van de vampieren in de film nogal tegenvallenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kom op he, wat dom is dat. Verder ben ik het qua omschrijving met Stephenie eens.
Wie niet?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij zuigt het liefst echt iemand leeg.
Emoties aan- en uitschakelen, hequote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb alleen de films gezien, ik vind het gedrag van de vampieren in de film nogal tegenvallen. Ik vind dat vampieren vooral slecht moeten zijn vanwege het gebrek aan emoties/gevoelens.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij zuigt het liefst echt iemand leeg.
Volgensmij hebben we dezelfde in gedachte.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik. Of heb je het nu over contanten want ik had een andere context in gedachte.
Nee, dat kunnen ze in the Vampire Diaries. Maar in Twilight heb je ook slechte vampiers.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kunnen ze dat in die films? Ik heb werkelijk geen benul namelijk.
Ik heb er van gehouden alleen de laatste tijd komt er weinig beschikbaar waarvan ik denk: yyeeaaaaa.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
ik hou gewoon echt niet van die vampiershit dingen
Nou, ik zuig niemand leeg dan hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Volgensmij hebben we dezelfde in gedachte.
You never know..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er van gehouden alleen de laatste tijd komt er weinig beschikbaar waarvan ik denk: yyeeaaaaa.
[..]
Nou, ik zuig niemand leeg dan hoor.
Die eerste heb ik wel liggen alleen niet gekeken. Dat tweede weet ik wel alleen ik dacht dat je over het in en uit schakelen van emoties had en dat zag ik in de film niet terug, klopt dus ookquote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen ze in the Vampire Diaries. Maar in Twilight heb je ook slechte vampiers.
Aaah wat lief!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben al wat ouder... ook al oog ik 12.
Ja, klopt. Controle over emoties is wel moeilijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die eerste heb ik wel liggen alleen niet gekeken. Dat tweede weet ik wel alleen ik dacht dat je over het in en uit schakelen van emoties had en dat zag ik in de film niet terug, klopt dus ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |