Een week lang kijkenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We moeten nog even een datum prikken he.
Maar als we 7 seizoenen Buffy en 5 seizoenen Angel moeten kijken dan zijn we een hele week bezig.
Ja dat is achteraf hequote:Op zondag 3 februari 2013 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een week lang kijken.... haha als ik weer een week vrij neem kan dat wel ja.... hadden we in okt en nov zo kunnen doen....
Engel gaat weer losquote:
uhuh.... heb nu deze.... was eigenlijk op zoek naar 'n andere Destination Zero, maar die zijn gestopt ...quote:
Zit mobiel dus luister even niet mee.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhuh.... heb nu deze.... was eigenlijk op zoek naar 'n andere Destination Zero, maar die zijn gestopt ...
Jammer....quote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit mobiel dus luister even niet mee.
Sportfanquote:Op zondag 3 februari 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar even darten aan het kijken en dadelijk superbowl
Uitzending is nog niet begonnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sportfan
Ik kijk nooit daarnaar
waarschuw me als er weer geshowt wordt..... superbowl en chearleaders
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uitzending is nog niet begonnen.
En ja, ben gek op sport.
Gaat wel goed!! Daar?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Goedemiddag Evie. Hoe gaat het met jou vandaag?
Klinkt alsof er nog een zonnetje moet gaan schijnen vandaagquote:Op maandag 4 februari 2013 12:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wel okeNiet super maar ook niet slecht, beetje neutraal nu opzich.
Ja maar is niet ergquote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Klinkt alsof er nog een zonnetje moet gaan schijnen vandaag
Ik ben ook helemaal voor zomer!quote:Op maandag 4 februari 2013 13:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar is niet ergBen vrijwel altijd wel vrolijk dus ja
een keer een dagje of 2 even wat minder hoort erbij. Maar ja de zon mag wel extra schijnen, doe mij maar zomer
Ja voor iedereen wel denk ikquote:Op maandag 4 februari 2013 13:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal voor zomer!
Haha iets mindere dagen horen er inderdaad bij, maar van mij mogen die voorlopig even wegblijven
whehehehequote:Op maandag 4 februari 2013 13:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja voor iedereen wel denk ikEn ik vermoed dat er geen elfstedentocht meer komt dus wel goed nieuws wat dat betreft
Dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |